Girlpower, Ohisalo pelastaa matkailualan

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-ohisalo-vastaa-lintilan-huoliin-matkailualan-ahdingosta-turismille-etsitaan-nyt-ratkaisuja-ymmarran-etta-hanella-on-kova-paine/7913178#gs.exackc

Mariallahan on jo 80 000 turistia tilattuna:

https://www.suomenuutiset.fi/antikainen-vihreat-haluaa-suomeen-80-000-maahanmuuttajaa-tavoitteena-lienee-uusien-aanestajien-houkuttelu-hyvalla-sosiaaliturvalla/

Kyllähän siinä jokunen hotelli täyttyy ja töitä tulee lisää Suomalaisille kaikilla tasoilla, rahaa siihen ei vain taida tulla mistään vaan vain menee.

15

<50

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuollainkin voi niitä äänestäjiä hankkia mutta eikö se ole jo ihan väärin.

• Melkein helpompi sanoa että mikäpä tuossa poliitikoiden touhussa ei olisi väärin, tulee paljon lyhyempi lista.

• Harmaaritari kirjoitti:

Melkein helpompi sanoa että mikäpä tuossa poliitikoiden touhussa ei olisi väärin, tulee paljon lyhyempi lista.

Kuulemma turistit kun jättää tulematta menetetää mirlardeja ja ihmettele ja kummastelen, eikö muka oman maan kansalaisilla kuin kesällä kauhea turismi pohjoisiii ollut, niin ne ei mennyt taas sitten ulkomaille joten se se raha pysy kotimaassa ja talous tästä syystä tullut mitään kamalaa alamäkeä taloudessa kun rahoitti omaa ja kotimaista tuontantoa kuin kotimaista matkakohteita.
        Enemmän minua huolestuttaa vieläkin se että koronaa koko tuodaan lisää kun rajat pidetään näiden turistien takia auki mikä on varmasti epävarmaa näin korona aikaa ,että niistä mitään tuottoa edes tulisi korona aikaan.

Rajat vaan suosiolla kiinni jos ei auta niin ainut lentokenttä auki sinne Lappiin muut rajat kiinni kuin ei sieltä päästetään ketään pois muualle kuin kovan korona testien painotus sinne korona seurannan kera.

• No Ohisalohan tuossa mainitsee matkustuskuplan olevan sopiva vaihtoehto.

Heireka! ☝️😬

Minusta sinä voisitkin tarjota siihen oivan filosofisen ratkaisun. Olet jo aikuinen mies ja osannut elää koko aikuisiän kuplassa, jossa kuvittelet naisen olevan yli-inhimillinen paskaamaton/kaasuvapaa olio. Pelkästää pullaa leipova seksuaaliton eliö.

Varmaan voisit leikiten tehdä eron ulkomaan matkustajista ja kantaväestöstä. Tässä ois sulle oivan homna. Ois kokemusta kuplasta. 😃👌

• Minusta olisi hyvä alku jos tyttöhallitus laittaisi itsensä kuplaan ja aloittaisi avaruusturismin ihan keskenään.

Jotkut naiset on, katselisisit sinäkin muita kuin vihervasemmistolaisia tai kökkärenaisia niin hoksaisit eron. Miten niin seksuaaliton? en minä niin ole sanonut, siisti nainen on myös seksikäs :)

Minusta olisi hyvä alku jos tyttöhallitus laittaisi itsensä kuplaan ja aloittaisi avaruusturismin ihan keskenään.

Jotkut naiset on, katselisisit sinäkin muita kuin vihervasemmistolaisia tai kökkärenaisia niin hoksaisit eron. Miten niin seksuaaliton? en minä niin ole sanonut, siisti nainen on myös seksikäs :)

Naisen seksuaalisuus ja sinun silmiin seksikkyys on eri asia. Mutta tuohon on juuri sinun sitä kuplaa, mikä pitäisi saada valjastettua matkailun käyttöön. Siinä on jotain täysin luonnonlakien vastaista, mutta selkeää sinakin sinulle. 😃

• Disse kirjoitti:

Naisen seksuaalisuus ja sinun silmiin seksikkyys on eri asia. Mutta tuohon on juuri sinun sitä kuplaa, mikä pitäisi saada valjastettua matkailun käyttöön. Siinä on jotain täysin luonnonlakien vastaista, mutta selkeää sinakin sinulle. 😃

Minun kriteereillä jos valittaisiin matkailukeskuksiin naiset jopa alkaisi ukkoa tulemaan pitkin maailmaa, ihan jo siksi kun täältä saisi maailman parhaat pullakahvit :)

Minun kriteereillä jos valittaisiin matkailukeskuksiin naiset jopa alkaisi ukkoa tulemaan pitkin maailmaa, ihan jo siksi kun täältä saisi maailman parhaat pullakahvit :)

Kyllä varmaan. Kaikki maailman Trumpin ja Hakkaraisen kaltaiset pierut vaeltelisi pitkin pohjoisen laskettelukeskuksia kuola poskella... 😂

Vrisit siis Thaikuilta seksiturismin tänne? 😬

• Disse kirjoitti:

Kyllä varmaan. Kaikki maailman Trumpin ja Hakkaraisen kaltaiset pierut vaeltelisi pitkin pohjoisen laskettelukeskuksia kuola poskella... 😂

Vrisit siis Thaikuilta seksiturismin tänne? 😬

Kuka puhui seksiturismista? Kauniita, tyylikkäitä naisellisia naisia jotka tarjoaa maailman parhaan pullakahvin, muusta on turha uneksia muttta se riittää :)

• Anonyymi

Jokos avaruusturismi on avattu?

• Anonyymi

Avaruusturismi joo Kulmunin ideoimana, oli joo huhhuh idea oikein. Lomamatkoja Saturnus-planeetan kuihin olisi jo heti mainostanut.

• Minä vähän veikkaan että siinä tehtiin Katrille ansa. Saarikon kätyrit, jotka Kulmunin joukoissa, ehdottivat muka hyvänä ideana, että kannattaa esittää tämmöistä rohkeaa näkökulmaa ja Katri-rukka putosi ansakuoppaan noin vaan.

• Anonyymi

GirlPower, tyttöjen voima... minulle ainakin in real life, oikeassa elämässä ovat aiheuttaneet hyviä asioita mukavat tytöt... itsekin huomaan että aika hyviä asioita olen tullut huomanneeksi tyttöjen ansiosta.

Todellakin niin juoksijanaiset ja sellaiset oikean elämän tytöt.

• Anonyymi

Otetaan Intiasta it-alan osaajia ja laitetaan kelan rahoilla loisivat harmikset ym. turhat persukset sinne vaihdossa, mutta tuskinpa intialaiset haluaisivat laiskoja aikapoikia sinnekään.

• Anonyymi

Hankalasta ja epävarmasta tilanteesta huolimatta. Nyt olisi oiva tilaisuus päästä vaikuttamaan itse omaan työnkuvaan, palkkaan ja työaikaan. Lähde Pohjoisen tämän kauden talvisesonkiin tekemään töitä kevytyrittäjänä. Paikkoja on auki edelleen ja tekijöitä etsitään monenlaisiin eri tehtäviin. Täältä pääset lukemaan aiheesta lisää https://free.fi/revontulot-tulloo/.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      9
      1014
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      966
    3. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      949
    4. 55
      919
    5. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      85
      822
    6. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      43
      769
    7. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      158
      714
    8. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      711
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      64
      687
    10. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      586
    11. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      95
      561
    12. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      37
      555
    13. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      524
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      52
      521
    15. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      497
    16. Teini kuolema

Jatketaan uudestaan kun poistettu eka aloitus.
      Kajaani
      22
      496
    17. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      26
      480
    18. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      52
      449
    19. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      31
      443
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      246
      408
    Aihe