Kannattas liikkeiden ym, mainostajien harkita kannattaako ilmoittaa ko. lehdessä mitään kun sitä ei jaeta kuin silloin tällöin jos silloinkaan.
Lounais-Lapin jakelu.
11
85
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan samaa mieltä. Joo, lehti kyllä tulee, mut tosi myöhään. Toistuvasti jotkut tarjoukset menneet ohi tai tilaisuudet, kun lehti tulee myöhässä. Kauppiaat menettävät asiakkaita tämän vuoksi.
- Anonyymi
Kun tulis ees myöhässä mutta kun ei tule ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tulis ees myöhässä mutta kun ei tule ollenkaan.
Voi ilmoittaa jakeluun. Ainakin meillä korjaantui, kun joskus oli jäänyt lehti saamatta.
Mitä se kannattaa tehä lehtiä nykyään kun ei oo kohta lehtipaperiakkaan. Kaikki on menny ja kohta ei oo mittään.
- Anonyymi
Saattaa sentään jotain olla. Esim. koronavirus on ja siitä seuraa kohta näläkä.
- Anonyymi
Lounais-lapin kannattas julkaista vaan ilmainen digilehti.ois enempi lukijoita kun paperiversiolla.toivottavasti näin käy.
- Anonyymi
Eihän lonaria voi lukea digiversiona mikäli ei ole Lapin kansan tilaaja. Vai voiko? Ei ainakaan minulla ole onnistunut, koska sinne on kirjauduttava ilmeisesti Lapin kansan tilanneen tunnuksilla.
Huudetaan että säästäkää, niin MAAILMA PELASTUU, niin sitten tuommonen, ilmaiseksi jaettava lehtirääpäle vaatii kylkiäisenä tilausta, ja sillä lehdellä kun ei ole mitään tekemistä Kemin asioiden kanssa! - Anonyymi
Höpö, höpö ei vain kaikilla ole digiä käytössä. Tarvitaan edes yksi "maksuton" lehti. LK on tosi hintava ja vaikka tilaisi pe-la lehden on tosi kallis. Tilattiin, kun la ei korona vuoksi viitsi turhia käyntejä kaupassa käydä lauantaisin.
- Anonyymi
Yhteen väliin oli jatkuva ongelma kun mainoksia ei jaettu. Soitin monta kertaa jakeluhäiriönumeroon ilman tulosta. Kovasti siellä pahoiteltiin asiaa, mutta ei se jakajaan vaikuttanut. Jakoi kun jaksoi. Kysyin onko tosiaan niin että voivat jättää jakamatta mutta palkka juoksee. Niin se oli. Eivät voi potkuja antaa ilman jotain kattavaa jakelukyselyä. Sen jälkeen en ole vaivautunut edes valittamaan. En jaksa taistella kun ei se mitään auta. Joskus jakeluyhtiö toimitti jälkikäteen vain lounaslapin, ei tuonut mainoksia. Hyödytöntä sekin paikkaaminen oli.
- Anonyymi
Paperikaupungin asukkaat haluaisivat digilehden. Käsitättekö että Suomi ja ennenkaikkea Kemi elää paperista. Elkää sahatko oksaa omien jalkojen alta.
- Anonyymi
Sama homma kuin se ettei käydä lähikaupassa kun maitopurkin saa kaupungista pari senttiä halvemmalla. Kun sitten lähikauppa joudutaan lopettaan niin noustaan barrikaadeille ja kerätään adresseja. Kattokaapa joskus peiliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743