Laittaisivat molemmat kultakaivokset myyntiin samalla ilmoituksella. Hiihtomaasta yli miljoonan tappiot on jo kunnalle ja kokoajan tulee lisää. Lentokenttä ei ikinä tule tuottamaan. Sieltä tulee lisää tappioita. Tänävuonna ei lennä yhtään carteria Hettaan (corona) Yliniemi eri tason matkailuyrittäjä kuin Enontekiöllä. On lomauttamassa 2000 työntekijää. On naurettavaa luulla Enontekiön matkailun nousuun.
Lentokenttä myyntiin sotilaskentäksi ehkä sieltä tulee roposia kunnan laariin. Rikkailta naapureilta.
Hiihtomaa ja Lentokenttä molemmat myyntiin
8
91
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sunkhaan myyä , tehemmä yhessä miljoonia .
- Anonyymi
myykää vain saavat lapset kausi maksut takas kun pantiin aikaisin kiinni ei maksa aivan miljoonaa toimikaa kunnan herrat vai onko rahat loppu
- Anonyymi
Kukaan järkevä ei osta kumpaakaan ;)
- Anonyymi
Ei sitä järkeville méinatakaan myytä.😁
- Anonyymi
Meinaako joku kunnan terävistä ostaa , kun järkeville ei myydä ;)
- Anonyymi
Kuules millä köyhät mitään ostelee ei riitä poron nahat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuules millä köyhät mitään ostelee ei riitä poron nahat?
KOPSASIN ON HYVÄ KIRJOITUS-Sinä joka harjoitat julkista yksityis henkilöihin kohdistuvaa kirjoittelut tiedät varmaan myös että joudut vastaamaan kirjoituksistasi.Jossakin vaan kulkee raja.Ylläpidolle on tehty ilmoitus ja kunnianloukkauksen kriteerit täyttyvät. Minä olen sen verran hengellinen mies, joka vaimoaan pettää on todella ääliö mies, vihki tilaisuudessa luvattaan uskollisuutta toisilleen, mitä itse ajattelen en voisi pettää kenenkään huorankanssa. Tilille tästä joutuu JUMALAN KANSSA, MITÄ ITSELLE ON OPETETTU KADOTUKSENTIE EDESSÄ. Pettäjän tie on raskas itselleen. SIUNAUSTA. Raskas on pettäjän tie.
- Anonyymi
KOPSASIN ON HYVÄ KIRJOITUSSinä joka harjoitat julkista yksityis henkilöihin kohdistuvaa kirjoittelut tiedät varmaan myös että joudut vastaamaan kirjoituksistasi.Jossakin vaan kulkee raja.Ylläpidolle on tehty ilmoitus ja kunnianloukkauksen kriteerit täyttyvät. Minä olen sen verran hengellinen mies, joka vaimoaan pettää on todella ääliö mies, vihki tilaisuudessa luvattaan uskollisuutta toisilleen, mitä itse ajattelen en voisi pettää kenenkään huorankanssa. Tilille tästä joutuu JUMALAN KANSSA, MITÄ ITSELLE ON OPETETTU KADOTUKSENTIE EDESSÄ. Pettäjän tie on raskas itselleen. SIUNAUSTA. Raskas on pettäjän tie.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773721
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851658Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271415- 1591288
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut221082Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921028- 351021
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124959- 62785