Melkein kuin olisi samanssa muotissa puristettu kolme noista naisista. Mutta ehkä se tämä n ykyinen kulttuuri on tätä, ihmisistä katoaa erityispiirteet ja ne kaikki alkaa olla pelkkiä stereotypioita.
Onpa tylsiä BB-asukkaita
62
56
Vastaukset
Minä tykkää, on kiva saada kilttejä ihmisiä.
Aika suvaitsemattoman ja kapeakatseisen oloisia näyttää olevan ainakin osa. Kaikki jollain tapaa stereotyyppisiä oman lajinsa edustajia. Kukaa tuskin tulee hirveästi yllättämään. Se suntionainen ehkä semmoinen jolle noista soisi voiton, on ehkä tasapainoisin siellä.
Harmaaritari kirjoitti:
Aika suvaitsemattoman ja kapeakatseisen oloisia näyttää olevan ainakin osa. Kaikki jollain tapaa stereotyyppisiä oman lajinsa edustajia. Kukaa tuskin tulee hirveästi yllättämään. Se suntionainen ehkä semmoinen jolle noista soisi voiton, on ehkä tasapainoisin siellä.
Muutamasta en tykkää kehuin liian aikaisin
Olisin kyllä halunnut saada talon täyteen kilteistä ihmisistä.valtakunta kirjoitti:
Muutamasta en tykkää kehuin liian aikaisin
Olisin kyllä halunnut saada talon täyteen kilteistä ihmisistä.Varmaan aika mahdoton toive kun kanavalle tuossa on tärkeintä tehdä rahaa. Tosin voisi olla kaksi rinnakkaista jossa toisessa talossa olisi tylsät&kiltit järkityypit ja toisessa kaikki hullut sekopäät. Jotkut varmaan tykkäisi seurata sitä järkityyppien taloa ja sekopääsakki toisi massia tuotannolle.
Harmaaritari kirjoitti:
Varmaan aika mahdoton toive kun kanavalle tuossa on tärkeintä tehdä rahaa. Tosin voisi olla kaksi rinnakkaista jossa toisessa talossa olisi tylsät&kiltit järkityypit ja toisessa kaikki hullut sekopäät. Jotkut varmaan tykkäisi seurata sitä järkityyppien taloa ja sekopääsakki toisi massia tuotannolle.
Hassua kun puhut massista., 5 vuotias kun puhuu massia rahasta, luulin että se on oikeasti joku lasten keksimä sana ja oon toistanut siis rahaa ei massia ettei käy hassusti puheharjoituksissa.
Jotain slangia se on kuulemma🤔
Kilttejä, minä seuraisin🥰, se hyvin rakastettavaa ja ihailtavaa kun ihmiset on ihania toisia kohtaan ja kiinnostaa kovasti kilttien ihmisten elämä, koen heidät fiksuiksi ja sen vuoksi se kiinnostaa niiden ihmisen elämän katsomus.valtakunta kirjoitti:
Hassua kun puhut massista., 5 vuotias kun puhuu massia rahasta, luulin että se on oikeasti joku lasten keksimä sana ja oon toistanut siis rahaa ei massia ettei käy hassusti puheharjoituksissa.
Kilttejä, minä seuraisin🥰, se hyvin rakastettavaa ja ihailtavaa kun ihmiset on ihania toisia kohtaan ja kiinnostaa kovasti kilttien ihmisten elämä, koen heidät fiksuiksi ja sen vuoksi se kiinnostaa niiden ihmisen elämän katsomus.Jaa, minä olen kyllä tuon ilmaisun aina tuntenut, ei ole ihan uusi juttu edes siis. Sano vaan että jos on ylimääräistä massia se on hyvä juttu :)
Joo, minusta vaikutti että se Minna on kiltti & kunnollinen, on vähän huonossa seurassa tuolla ja aikä yksin.valtakunta kirjoitti:
Kilttejä, minä seuraisin🥰, se hyvin rakastettavaa ja ihailtavaa kun ihmiset on ihania toisia kohtaan ja kiinnostaa kovasti kilttien ihmisten elämä, koen heidät fiksuiksi ja sen vuoksi se kiinnostaa niiden ihmisen elämän katsomus.Mutta nyt hyviä öitä, pitää mennä nukkuun :)
Harmaaritari kirjoitti:
Jaa, minä olen kyllä tuon ilmaisun aina tuntenut, ei ole ihan uusi juttu edes siis. Sano vaan että jos on ylimääräistä massia se on hyvä juttu :)
Joo, minusta vaikutti että se Minna on kiltti & kunnollinen, on vähän huonossa seurassa tuolla ja aikä yksin.Minä tykkäsin monesta ensi näkemyksellä
Joel, Sini, Minna, Arttu sekä Olli-Pekka ja Kati
Hyviä öitä, nuku hyvin.
Kaikki on kunnon ADHD-tyyppejä.
- Anonyymi
Sinihän sanoikin olevansa. Kunnon moottoriturpa ja aika narsistinen työnarkomaani.
- Anonyymi
Kyllähän tuolta persoonat puuttuu 😹
- Anonyymi
Olisin ollut hyvä. En tule toimeen kenenkään kanssa ja suosittelijoita riittää.
- Anonyymi
Nelikymppinen Paula on kiva ;)
Mutta tinder-tyttö on varma nakki:
https://www.seiska.fi/Telkkari/Big-Brother-Tiia-harrastaa-Tinder-treffeja-valitti-tiukat-terveiset-treffikumppaneille
Naisista ensivaikutelman perusteella pidin vain Minnasta:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006626866.html- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Mutta tinder-tyttö on varma nakki:
https://www.seiska.fi/Telkkari/Big-Brother-Tiia-harrastaa-Tinder-treffeja-valitti-tiukat-terveiset-treffikumppaneille
Naisista ensivaikutelman perusteella pidin vain Minnasta:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006626866.htmlAi näistä oli oikein esittelyt. No ei paha. Siis Minna.
- Anonyymi
On siel yks jota olen pannut, sasa.
- Anonyymi
Korkeasti koulutetut paneskelee viimeistään viikon päästä toistensa kanssa.
- Anonyymi
BB:tä katsovat idiootit
Kyllä se on sellainen asia ettei ketään kiinnosta huonosti käyttäytyvät..
Ettei ole hirveämmin tullut seurattua juuri sen vuoksi.- Anonyymi
Luulen, että vegaanit?
- Anonyymi
Yksi ätmikin siellä. Varmaan voittaa, kun katsojat on samanlaisia..
- Anonyymi
Joo persu-Kessu (Sami). Huvittava tapaus.
Anonyymi kirjoitti:
Joo persu-Kessu (Sami). Huvittava tapaus.
On iltalehden mukaan valevapaamuurari.
- Anonyymi
Melko hyvä porukka, ei yhtään ärsyttävää tyyppiä kuten viime vuonna oli monta joten 24/7 katson koko ajan.
- Anonyymi
Miehisiä miehiä lisää!
- Anonyymi
Missä on äijät ja karjut?
- Anonyymi
Miksei niitä juoteta känniin samantien. Kännissä miesten paska luonne tulee esiin ja sitten naiset alkaa paskojen kanssa panemaan.
- Anonyymi
Joo viinaa pitäis tarjoilla ei tuosta aa viihdetta muuten aikaiseksi.
Ella ♥️
No oikeesti, en ole koskaan seurannut BB:a, mutta pisti silmään lööppi.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/c67fcfce-755a-4e98-b6fa-db2c44e32cec- Anonyymi
yhtä tylsiä ne on kuin sinkut palstalaiset.
Hohhoijaa. Uutinen kertoo minnasta:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ccfa3076-05dc-4a71-90a9-d99fef47a882
Mutta sini varastaa huomion:
"Sini puuttui puheeseen täysin päinvastaisella näkemyksellä.
– V***u mä heilun kotona tavara paljaana enkä välitä, hän tokaisi remakasti päälle nauraen."
Piti ihan tarkistaa mikä se sini noista on, no sehän oli se:
"Sini on oikeustieteen maisteri, varatuomari ja asianajaja."
Eipä tarvitse ihmetellä kun tuomaritkin on tuollaisia että mistä ne tulee ne olemattomat tuomiot rikollisille.En nyt näen varkaudella huomiossa kun seurasin 24/7 ei näkynyt Siinä ensimmäisiin tuntiin olenkaan ja en tykkää kiroilusta mutta kiroilu käytöksen vielä hiominen on edessä.
En näe mitään kilpailua heidän välillään. Sinihän seurustelee.
Sinistä kyllä tykkään eniten mutta se kiroilu saa vieläkin miinuksia mitä oon seurannut.
Eikä nyt ääripäiden ajattelu minusta, nyt tässä ole huomio hakemista.Timo on kyllä hyvin hyvin kiltti ihminen sillä on vanha juustotehdas missä hän ja missä on hylättyjä eläimiä asustaa, huoneitakin tehtynä eläimille.
valtakunta kirjoitti:
En nyt näen varkaudella huomiossa kun seurasin 24/7 ei näkynyt Siinä ensimmäisiin tuntiin olenkaan ja en tykkää kiroilusta mutta kiroilu käytöksen vielä hiominen on edessä.
Sinistä kyllä tykkään eniten mutta se kiroilu saa vieläkin miinuksia mitä oon seurannut.
Eikä nyt ääripäiden ajattelu minusta, nyt tässä ole huomio hakemista.Siis ääripäiden ajattelu minusta tässä on, ei ole tietääkseni huomion hakemista.
Mutta sinulla on mahdollista Minna vielä pyydystää eikun muuttokuorma valmiiksi ja Minnan asuinkuntaan kohti
https://yle.fi/uutiset/3-11528495valtakunta kirjoitti:
En nyt näen varkaudella huomiossa kun seurasin 24/7 ei näkynyt Siinä ensimmäisiin tuntiin olenkaan ja en tykkää kiroilusta mutta kiroilu käytöksen vielä hiominen on edessä.
Eikä nyt ääripäiden ajattelu minusta, nyt tässä ole huomio hakemista.Niin no en minä sitä kilpailuna ajattelekaan, tuollainen remakasti naurava kiroileva nainen ei kiinnostaisi missään mielessä pätkääkään suoraan sanottuna.
valtakunta kirjoitti:
Timo on kyllä hyvin hyvin kiltti ihminen sillä on vanha juustotehdas missä hän ja missä on hylättyjä eläimiä asustaa, huoneitakin tehtynä eläimille.
No joo, plussaa siitä mutta se matelijoiden pito kyllä vähän outoa, ja ne kun syö sitten luontonsa mukaisesti muita eläimiä niin enpä tiedä, onko sitten kovin kilttiä pitää käärmeitä. No kai se hänelle on tärkeää, itse en kyllä mitään käärmeitä viitsisi pitää kun ruokkiminen ällöttäisi, tuo ainoa lisko mikä pikaisen googlauksen perusteella täysin kasvissyöjä:
https://www.faunatar.fi/aavikkoiguaaniHarmaaritari kirjoitti:
Niin no en minä sitä kilpailuna ajattelekaan, tuollainen remakasti naurava kiroileva nainen ei kiinnostaisi missään mielessä pätkääkään suoraan sanottuna.
Naurava ei se nyt hirveästi naura, sasa kikatteleva ja kiltti myös.
En ole tänään seurannut vaan eilen katsoin. En nyt nähnyt mitään ikävää sinissä. Koen vaan sinin itseni kaltaiseksi ainakin arvomaailmassa. Yllätys tuo puhe kyllä oli.😁
Vahva moraali tuntuu olevan.
Joten voin luulla että erehdyt kovasti.Harmaaritari kirjoitti:
No joo, plussaa siitä mutta se matelijoiden pito kyllä vähän outoa, ja ne kun syö sitten luontonsa mukaisesti muita eläimiä niin enpä tiedä, onko sitten kovin kilttiä pitää käärmeitä. No kai se hänelle on tärkeää, itse en kyllä mitään käärmeitä viitsisi pitää kun ruokkiminen ällöttäisi, tuo ainoa lisko mikä pikaisen googlauksen perusteella täysin kasvissyöjä:
https://www.faunatar.fi/aavikkoiguaaniNoh kyllä minä poroakin syön. hyvää on kuivattu liha. Veitsellä kun isä minulle ja itselleen pala keralla leikkasi luista irti.
Harmaaritari kirjoitti:
https://www.faunatar.fi/aavikkoiguaaniMuutenkin ne eläimet on muiden hylättyjä mitä ymmärsin ja ehkei suomenluonossa pärjäisi
Harmaaritari kirjoitti:
https://www.faunatar.fi/aavikkoiguaaniEn ole varma mutta muistaisin Timon itse olleen siirtynyt vegaaniksi.
Harmaaritari kirjoitti:
Niin no en minä sitä kilpailuna ajattelekaan, tuollainen remakasti naurava kiroileva nainen ei kiinnostaisi missään mielessä pätkääkään suoraan sanottuna.
No mutta voithan sinä olla tykkäämättä mutta samaa ajatuskantaa hän kantaa kanssasi.
https://www.bigbrother.fi/uutiset/juristi-sini-laukoo-mielipiteensa-maahanmuutosta-mina-en-sitten-yhtaan-tykkaa-siita-etta-tullaan-tanne-suomeen-dot-dot-dotHarmaaritari kirjoitti:
Mutta hän kuitenkin tuolla omilla kasvoilla on oma itsensä ja hyvin rohkea.
Harmaaritari kirjoitti:
Ja suojelee Minnaakin siihen puoleen että osaa
ottaa maahanmuuttajiin varauksella jatkossa, tuollaiset Minna tapaiset tytöt on varmasti, liian kilttejä niitä kohti joutuu juurikin kohteeksi.Harmaaritari kirjoitti:
https://www.faunatar.fi/aavikkoiguaaniKuin kertoikin että ”neitsyydet raiskaa, että ovat puhtaita”
Että voithan sinä miettiä asiaa, onko se nyt niin paha ihminen vaikka tunteikas, suojelee ja räväkkyyttä on, mitä puolta en ole nähnyt hänessä noin kiihkoa aiemmin.
Minna tuskin olisi tullut tietämään asiasta ilman Sinin kohtaamista ja kumminkin luotettavammalta lähteestä voi kuulla, joka pyörittää ammatikseen näitä papereita.valtakunta kirjoitti:
No mutta voithan sinä olla tykkäämättä mutta samaa ajatuskantaa hän kantaa kanssasi.
https://www.bigbrother.fi/uutiset/juristi-sini-laukoo-mielipiteensa-maahanmuutosta-mina-en-sitten-yhtaan-tykkaa-siita-etta-tullaan-tanne-suomeen-dot-dot-dotNo kieltämättä täytyy sanoa että Sini nyt ktllä petrasi kuvasta mitä mulla oli. En muuten ole seurannut kuin mitä noita lehtijuttuja niin oli ehkä väärä kuva ja olin oikeastaan kuvitellut ihan päinvastoin kuin mitä nyt näyttää olevan niin joo, en morsiameksi ottaisi mutta vaikuttaa ihan tolkun ihmiseltä :)
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Timo on yllättänyt koska en tiennyt tykästyväni, niin paljon hänen lempeyteen.
Joo, mustakin Timo mukava. Täytyy myöntää että myös ulkonäön puolesta. Oli Duudsoneiden Äijä-ohjelma, missä myös oli Timo-niminen (ei sama kuitenkaan) myöskin lihaskimppu (oli vielä isompi), niin a'vot. Jotenkin mukavia tuollaiset muhkeat muskelijässikät.
- Anonyymi
Yhdel naisel on aika miehinen ääni?
- Anonyymi
Ai sillä, joka tuli mökille ensimmäisenä? Hänhän sanoikin olevansa sisältä 27-vuotias poikamies :D. Tuollainen rempseä matalaääninen nais-tyyppi, kuulostelinkin että tutun kuuloinen, samanlainen puhetyylikin kuin useilla muillakin samantyyppisillä. Jotenkin niinkun hönkii niitä juttuja.
- Anonyymi
Rumia naisia bb talossa, ei tule seksisuhteita tai sitten miehet siellä on sen verran kovassa puutteessa että laskevat kriteereitään ja panevat talon rumia naisia.
- Anonyymi
Ensimmäistä jaksoa katsoin tuosta Big Bother -sarjasta, sen verran että näin kilpailijoiden naamat, se riitti. Big Bother = Suuri Harmi.
- Anonyymi
Viinaa nyt taloon, Vain viinaa juomalla mies ja nainen päätyy seksiä harrastamaan.
- Anonyymi
Minä en ymmärrä Kessun (eli Samin) ideaa että ei voi syödä "vegaanista" ruokaa. Onhan siinä liharuaassakin luultavasti muuta. Miten hän voi sen ympäryksen syödä ja sitten jotenkin taianomaisesti ei voi syödä jos lihaa ei olekaan siinä mukana.
On muutenkin aika; miten nyt sanoisin; inhottava mörjöttäjä. Ja mikä se oli se juttu hänen Vapaamuurariudestaan, ei hemmetti! Ja entäs se sepustus siitä miten yhkeksän kymmenestä mättää vettä veneeseen?!?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60854
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111813Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla240699- 51691
- 49609
- 57570
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91540- 22536
- 76533
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai43518