kuinka pajon atomeitasi on siirtynyt muihin ihmisiin

Anonyymi

ja kuinka monessa ihmisessä on nykyään atomeita, jotka olivat eiemmin osa sinua?

Ihmisen kehon atomithan vaihtuvat koko ajan, entisiä osiasi siirtyy muualle ulosteen, virtsan, hengityksen, ihon hilseilyn ja verenvuodon etc. seurauksena.

Periaatteessa lähes kaikki elimistön solut vaihtuvat joidenkin vuosien välein.

Sinusta irroneet atomit kiertyvät eläinten ja kasvien kautta takaisin ruokavalioon.

Eli onko kukaan laskenut kuinka suuri osa entistä minua on nyt muissa ihmisissä, ja kuinka monessa muussa ihmisessä keskimäärin on nyt osa entistä sinua?

7

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedätkö miksi puhutaan 7 vuoden epäonnesta kun rikkoo peilin?
      7 vuodessa kaikki ihmisen solut ovat vaihtuneet, joten teknisesti kyseessä ei ole enää sama ihminen kuin peilin rikkoutuessa.

• Anonyymi

Ihminen samaistuu muotoihin. Siksi peilistä näkyvä nenä näyttää omalta, vaikka se on kiertänyt ruokalautasella monta kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen samaistuu muotoihin. Siksi peilistä näkyvä nenä näyttää omalta, vaikka se on kiertänyt ruokalautasella monta kertaa.

=DDD

• Anonyymi

Hermosolut eivät taida vaihtua.

• ”7 vuodessa kaikki ihmisen solut ovat vaihtuneet” on suusta suuhun levinnyt kansanuskomus, jonka tueksi en ole löytänyt mitään luotettavaa faktaa.
        Näppituntumalla uskallan sanoa, että meillä kaikilla on samoja luusoluja kuin syntyessämme. Toisaalta luuytimessä muodostuu verisoluja, joiden elinikä on viikkoja eikä vuosia. Aivosolut säilyttävät meillä kaikki muistikuvat lapsuudesta asti. Eivät nekään voi tuosta vain vaihtua.
        Satavarmasti meillä jokaisella on elimistössämme muutama happi- ja hiiliatomi, joka on käynyt Buddhan, Jeesuksen ja Hitlerin keuhkoissa ja verisuonissa. Kaikki ne kiertävät ilmakehässä tuulen mukana.
        Päiväntasaajan tienoilla ilmakehän kierto vaihtuu suurin piirtein takaisin napoja kohti, mutta kyllä siinäkin aika isoja ilmamassoja vaihtuu.
        Voi olla teoriassa mahdollista, että tänään Australiassa syntyvä lapsi ei ole vielä saanut minulta yhtään atomia, varsinkin kun jo viime vuoden huhtikuussa (kun hänet on pantu alulle) lentoliikennettä rajoitettiin, mutta mutta kyllähän aine ja energia aina vaihtuu...

• Anonyymi

On kyllä inhottavaa jos olisi jotain Hitlerin atomeita. Yäk.

• Anonyymi

"On kyllä inhottavaa jos olisi jotain Hitlerin atomeita. Yäk"

Eikös ole olemassa luotettavahko laskelma, jonka mukaan meissä kaikissa on atomi tai pari Napoleonin kusta, vai muistanko väärin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      72
      4918
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3525
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      40
      3356
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      50
      2873
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2738
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2189
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2071
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1980
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      398
      1591
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1488
    Aihe