Hei!
Olen tehnyt myyntiedustajan hommia noin 8kk
Olen tehnyt firmalle liikevaihtoa tuolta ajalta noin 200 000K
Minulla on pelkkä provisio palkka saan kaupasta 11%.
Minulle tulee kilsoja noin 5000km kuukaudessa ja käytössäni on oma auto, maksan ite bensat. Palkkamallini on tälläinen= provisio yhdeltä kuukaudelta esim 4000€ , kilsoja se 5000tkm X 0,43 on 2150€, ne vähennetään verotuksessa. Eli maksan veroja tuollaisessa kuukaudessa 1850 eurosta. Eli ei kerry eläkettä juuri ollenkaan, mutta nettona tienaan hyvin.
Päivärahat saan jokaista 2000€ myyntiä vastaan eli 43€ ja se tietenkin tulee verottomana.
Oon paljon reissuhommissa. Alaa en sano mitä Myyn mutta kysymys kuuluu että olen sen verran hyötynyt jo firmalle, että pitäisikö minulle maksaa enemmän palkkaa tietenkin se on vaikea sanoa jos ei tiedä mitä Myyn..
Saanko oikeeta palkkaa tulokseen nähden?
9
55
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa vaihtaa ne ulosottomiehen provikkatyöt vaikka kiinteään kuukausipalkkaiseen valtion virkamiehen työhön...
- Anonyymi
En varmasti vaihda, tällä alalla kuitenki tienaa parhaiten ku osaa vaan myydä..
- Anonyymi
Kannattaa tutustua myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten - liiton palveluihin. Liitton äsenistä monet ovat myös yrittäjiä itsekin. Osaavat liitossa kertoa onko provisiopalkkasi oikealla tasolla vai pahasti alakantissa. https://www.mma.fi/
- Anonyymi
Eilakaislan ämmäkö vastaa puhelimeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilakaislan ämmäkö vastaa puhelimeen?
eiköhän siellä ole varsin hyvä tietämys kaupparatsualasta. Ei kannata lähteä tuolla viisiin negaation kautta ampumaan. Se osuu omaan nilkkaan pahasti. Liitto on toiminut jo 1800-luvulta lähtien. Dataa ja tietoa on paljon. https://www.youtube.com/watch?v=E7j4hafCB4c
- Anonyymi
Ei liikevaihto ole hyötyä. Ehkä tuotat koko ajan tappiota firmalle. Vaikutat liian halvalla myyvän kitisijän prototyypiltä. Päivät kuluu autosssa onanointiin ja työ ei maistu. Ja palkka tulee aina osaamisen mukaan. Jos olisit hyvä myyjä sinulle tarjottaisiin hyvää palkkaa. Myy enemmän ja kovemmalla hinnalla, äläkä ulise.
- Anonyymi
Juuri sama asia oli itselläkin mielessä. Paljonko aloittaja tekee katetta. Jos myy 200.000 ja kate on yksi euro, ei voi juuri hurrata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sama asia oli itselläkin mielessä. Paljonko aloittaja tekee katetta. Jos myy 200.000 ja kate on yksi euro, ei voi juuri hurrata.
Mutta kaverihan keuli tuoneensa firmalle liikevaihtoa 200 000 K, eli 200 miljoonaa. Kyllä tuolla "taidolla" pitäisi jo perustaa oma firma eikä käydä töissä palkollisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kaverihan keuli tuoneensa firmalle liikevaihtoa 200 000 K, eli 200 miljoonaa. Kyllä tuolla "taidolla" pitäisi jo perustaa oma firma eikä käydä töissä palkollisena.
Käy varmaan kateeks kun tekee niin hyvää tulosta vai mitä? Me suomalaiset kun olemme niin heikkoitsetuntoista ja kateellista kansaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932212Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1032132Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom401945etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651473- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531125