tänään kokeilin rikoin lasiin kaksi kananmunaa ja join sen ja illemmalla rikoin neljä ja join sen niin ainakin on halpa ja nopea ruoka niin lisäätkö suolaa mutta minusta parhain taitaa olla että vain rikkoo kananmunat ja juo sen kylmänä
Vastaukset 17
No tuosta ota mallia...
https://youtu.be/7gyBQOjeCgg
Jessekään ei ilmeisesti suutuntumasta tykännyt...😂- Anonyymi
no en kyllä rikkonut tai sevottanut mutta ei se maistu miltään
Anonyymi kirjoitti:
no en kyllä rikkonut tai sevottanut mutta ei se maistu miltään
No se voi olla sika ällöä nielaista se keltuainen...😬
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
niin minäkin luulin mutta ei sitä edes huomaa no kyllä piti tehdä munakkaan pekonilla tai nakeilla mutta pitkitin ja oli kamala nälkä niin sekin voi vaikuttaa mutta kyllä nälkä lähtee ja jos kananmunia niin kokeile eli suoraan jääkaapista munat ja rikkoo ne lasiin ja juo heti ei ainakaan kylmänä maistunut miltään
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Varsinkin jos se on jo vähän lähtenyt itämään, niinkuin yleensähän niissä semmoinen häntä jo on.
Pitkästä aikaa avauksesi innoittamana kokeilin yhden lasista juomalla, eipä tuo miltään tuntunut. Muistaakseni krapulaan on joskus suositeltu ottaa pari raakaa kananmunaa aamulla, tiedä sitten auttaako.
- Anonyymi
ja ilmeisesti voimanostajat nyrkkeilijät juo eli ilmeisesti parhaiten proteiinia mutta helppo eikä tule tiskiäkään kun juo kertakäyttömukista eli ihan hyvä aamupala tai ruoka
Anonyymi kirjoitti:
ja ilmeisesti voimanostajat nyrkkeilijät juo eli ilmeisesti parhaiten proteiinia mutta helppo eikä tule tiskiäkään kun juo kertakäyttömukista eli ihan hyvä aamupala tai ruoka
Joo, halvat protskut tulee. Jos oikein tosissaan treenaa ilmeisesti pitäisi ottaa valkuaiset pois ja popsia vain keltuaisia mutta harvapa sitä niin tosissaan on.
- Anonyymi
itse en ota kuin joskus ja harvoin mutta kun otan niin sammumiseen asti juon mutta ei minulla ole pahemmin krapulaa paitsi joskus nukun silloin 5-7 tuntia niin ainoa että väsymys painaa
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, halvat protskut tulee. Jos oikein tosissaan treenaa ilmeisesti pitäisi ottaa valkuaiset pois ja popsia vain keltuaisia mutta harvapa sitä niin tosissaan on.
Ai keltuainen, minä luulin että valkuainen pitää syödä ja keltuaiset pois. Niissä kun on liikaa sitä koleraa. Ennenhän sanottiin, että maksimissaan kuusi munaa saa syödä kuukaudessa, noh tuo on jo aika restonoomista, mutta liekö samalla tavalla kuin mustarouskun kanssa purjataan tuota aiheuttaako se nyt mitä vai ei.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Toisinpäin eli keltuaiset pois ja valkuaiset syödään.
Anonyymi kirjoitti:
Ai keltuainen, minä luulin että valkuainen pitää syödä ja keltuaiset pois. Niissä kun on liikaa sitä koleraa. Ennenhän sanottiin, että maksimissaan kuusi munaa saa syödä kuukaudessa, noh tuo on jo aika restonoomista, mutta liekö samalla tavalla kuin mustarouskun kanssa purjataan tuota aiheuttaako se nyt mitä vai ei.
Kananmunan keltuainen sisältää melkein yhtä paljon proteiineja kuin valkuainen. Lisäksi suurin osa ravintoaineista on keltuaisessa. Eikä se kananmunan syönti kaikkiin vaikuta. Niillä joilla on kolesteroliaineenvaihdunnan häiriöitä kannattaa jättää kananmunat vähemmälle..
Siispä itse syön ehdottomasti myös keltuaiset.Anonyymi kirjoitti:
Toisinpäin eli keltuaiset pois ja valkuaiset syödään.
Jaa se oli niinpäin, no olkoon.
En juo kananmunaa raakana😰
- Anonyymi
Ala juomaan! Vain munaa juomalla voi saada protskuu.
T. Munamies. Anonyymi kirjoitti:
Ala juomaan! Vain munaa juomalla voi saada protskuu.
T. Munamies.protskuu?
- Anonyymi
Isä-ukko noita veteli appelsiinimehuun sekoitettuna. Oli kova äijä urheilemaan. Joskus lapsena join myös, nykyään ei tee mieli eikä ole tarvettakaan.
xLiner
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja212999Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 96794
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "211738- 67662
- 64566
- 45560
- 38541
- 77513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503