Kaksinkertainen hinta ja yksinkertainen palvelu iglossa

Anonyymi

Kertokaa minulle miksi yön hinta on niin kallis. Etelän ihminenkin voisi tulla käymään jos hinta olisi kohdallaan. Toisaalta jo viime talvena meitä oikein somessa kannustettiin että älkää tulko tänne tuomaan koronaa. Että silleen.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kittilässä itketään kun turistit ei tuu eikä tuo rahaa paikkakunnalle. Kattokaa peiliin. Viime talven käytös osoitti jo ettei kannata tulla ja tuoda teille euroja. Älkää hoitako latuja ja muita palveluja, menemme Rukalle. Pitäkää iglunne ja revontulenne.

    • Anonyymi

      Edelleen on voimassa toivomus täältä Kittilästä, älkää tulko tänne. Pysytelkää vain siellä "etelässä" ja ihmetelkää , miksi täällä kaikki niin kallista. Emme me teitä viitsi katsella muuten, kuin paksujen setelinippujen läpi, joita te "rikkaat" turistipellet tänne kannatte.

    • Anonyymi

      Mielestäni siinä ei ole mitään pahaa rikkaat "turistipellet rahaa sinne kantaa". Se on vapaaehtoista ja johonkinhan meidän etelän ihmisten täytyy almuja antaa. Osan voi juvin jättää pohjoisen lomakohteisiinkin jos kiireiltään ehtii.

      Mutta se on anteeksi antamatonta että Kittilän mafioosoille maksetaan tukiaisia veronmaksajien rahoista. Se tuki ei ole vapaaehtoista ja otetaan veronmaksajilta joista iso osa ei ole varakkaita.

      • Anonyymi

        Kyllähän ne, jotka on oikeasti varakkaita, eivät täällä kirjoittele ja kehu varakkuuttaan. Tänne kirjoittavien "varakkaiden" henkilöiden varallisuus on suurimmaksi osaksi sitä, että ajellaan firman nimissä olevalla leasing autolla. Mökin joihin he tulevat on myös firman nimissä. Näillä "varakkailla" on mennyt käsityskyky siitä mikä on heidän omistuksessa ja mikä taas firman omistuksessa. Toisin sanoen omat ja firman rahavarat on mennyt sekaisin jo ajat sitten.


    • Anonyymi

      Pikkusen olet oikealla jäljillä. Varakaat jotka Lapissa käyvät eivät tosiaankaan maksa itse oleskeluaan. Siksi ei hirveän paljon ole väliä mitä makssaa. Toki joku raja kaikella on. Hinta laatusuhteen on oltava kohdallaan. Muuten käy kylmät.

      Poromiehet on asia erikseen. Heitä tuo ylläoleva ei koske. He hoitavat maksut omasta takataskustaan.

      Mutta syvän halveksuntani saa Kittilän sutkit. He kuppaavat veronmaksajia. Se ei mielestäni ole oikein. Jos yksityinen firma kestitsee yhteistyökumpaneitaan niin mitäpä se kellekään kuuluu.

    • Anonyymi

      luulis että sukanvarteen ois jotain jäänyt.Itse en lappiin lähde lomalle kun muualla on paljon parempaa.Enkä suosittele muilekkaan.Suomessa oulun alapuolella on kaikee.Poro pellet voi kasvattaa puikulaa.Ja kaatukoon epäterveet firmat.

      • Anonyymi

        Minäpä menen laskemaan mäkeä, ja maksan siitä kuten pitääkin.
        Boikotti päällä, on paikkoja joihin en rahojani anna.
        En ole ainut, meitä on enemmän kuin moni arvaa.


    • Anonyymi

      Näinhän siinä kävi kuin aloittajana ennustin.
      Pitäkää tunkkinne

      • Anonyymi

        Kohta keisari Ylimieli saa rahaa taas valtiolta lisää. Huonosti menee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe