Oletteko tylsiä

Anonyymi

Niin oletteko mielestänne tylsiä ihmisiä ettei kukaan halua olla kanssanne kovin pitkään?

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä.

En keksi muuta vastattavaa.

• Minä en ole tylsä. Kaikki muut ovat.

• Tottakai olen, haluatko teroittaa tylsimystä?🤯

• Anonyymi

Ehkä olen tylsä joidenkin mielestä, vaan mitäpä se haittaa. En mieti sitä, mitä muut minusta ajattelevat.
      Terveisin: Puolireuho

• Anonyymi

Tietysti kaikki tällaisten palstojen käyttäjät ovat tylsimyksiä, jolleivat olisi niin eivät täällä roikkuisi.

• Anonyymi

Riippuu tapauksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu tapauksesta.

Ei riipu, tylsä ihminen roikkuu netissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei riipu, tylsä ihminen roikkuu netissä.

No sehän on katsojasta kiinni kuka on tylsä. Itse miellän tylsäksi perusihmiset.

• Anonyymi

Enpähän lähtis sanomaan vuan tiijäppä tuota niinni 😝

• Olen oikea tylsimys.

• Anonyymi

Ai sut on just jätetty?

• Anonyymi kirjoitti:

Ai sut on just jätetty?

Ai mitä???

• Anonyymi

Tylsimyksestä kaukana. Hyppää kiesiin niin lähdetään kuuhun.

• Anonyymi

Hauskasti tuumailtu.

• Anonyymi

Jos joku pyrkii viihtymään seurassani liian pitkään osaan kyllä heittäytyä todella tylsäksi.

-flowersreally-

• Ehen kun helvetin terävä, minä vaan salaan sen taitavasti. :)

• Jälkkäri-istuja

Jotkut pitävät minua tylsänä, koska en kävellessäni tervehdi vastaantulijoita. Kun en meinaa nähdä, onko vastaantulija tuttu vai tuntematon.

• Anonyymi

Jos tuo jatkuvasti villiintyvä korona-viruskin estää harrasteita, niin pitäisi keksiä uusia harrasteita, kun ihmisten kohtaamisia pitäisi jatkuvasti vähentää.

Jos on hyvä tietokone ja laitteita niin sellaisilla voi keksiä uusia harrasteita kaikilla ohjelmillakin, vaikka minkälaisia juttuja.

• Anonyymi

Tylsä kuin automekaanikko tai koneistaja, tai teroittamaton lyijykynä ilman ruutupaperia.

• Anonyymi

Itseäni huvittaa tietokoneiden jutuissa tuollainenkin kun joku BIOS eli on sellainen aika tehokas suuri AMD-näytönkiihdytin, joka ottaa käyttöönsä koko PCI-E väyläsi automaattisesti multicore-intel-koneellasi, kun ei ole muita PCI-E kortteja kytkettynä koneeseen sisälle, niin tuo käyttää... Utilises Full Capasity of PCI-E now.

• Anonyymi

Eivät ole kovin tylsiä kuten tuo Rebecca Fergussonkaan tuossa Doctor Sleep -elokuvassa, vaan jännittävä hahmo, pelottava nainen, tqaisin jutella joskus hänen kanssaan, tekevät kai uutta Dune-elokuvaa nyt, jotain sellaista.

Mutta tämä on pelottavin ja kaunis hahmo naisnäyttelijöistä tämä Christina Lovecraft Countrystä mysteerillisillä taikavoimillaan :D

• Anonyymi

En kai ole kovin tylsä kun naiset aina haluaa tehdä jotain, lähteä ajelemaan tai viettää viikonloppua kanssani.

• Anonyymi

Kai minä tylsä olen, tai annan ainakin sen kuvan.

• Anonyymi

Riippuu kai seurasta, kuka pitää minua tylsänä.
      Jonkun mielestä olen tylsä koska en juo enkä käy baareissa. Koska olen opiskellut ja opiskelen lisää, olen tiedonhaluinen ja eteenpäinpyrkivä. Siis tylsä nörtti.
      Toisten mielestä olen hyvinkin kiinnostavaa seuraa. On ihmisiä jotka nauttivat hyvistä keskusteluista ja väittelyista, heidän mielestään en ole tylsä.
      Voit nyt tehdä oman johtopäätöksesi olenko tylsä (sinun mittapuullasi) vai en.

• En ehkä ole riittävän tylsä, koska jotkut haluaisivat olla seurassani niin kauan, että alan jo kyllästyä.

• Anonyymi

Viinamies ei ole tylsä. Viinamies juo viinaa ja viinamiehellä on aina kavereita ja naisia jotka haluaa juhlia viinamiehen kanssa. Viinaa juomalla miehistä tykätään ja naiset haluaa tutustua miehen joka osaa juhlia. Juhliva mies ei ole tylsä.

t viinamies

• Anonyymi

Oletko myös rattijuoppo? Ja julkkis?

"Viinamies" kirjoitti eräällä facesivulla, että:

"Julkkikset on kovia juoppoja kun joku vähän väliä joku jää ratista kiinni kännissä".

• Anonyymi

En ole tylsä vaa ruma.

• Anonyymi

Tylsä olen. Vastapuoli suorastaan kuivettuu keskustellessaan kanssani. Näen elämän aivan kuin pakenevan siltä, joka keskustelee kanssani. Enkä liioittele imupaperimaista olemustani, imen kaiken energian ja elämän ympäristöstäni, sillä olenhan ätmi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      62
      968
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      113
      860
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      294
      850
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      59
      769
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      55
      683
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      95
      599
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      46
      581
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      580
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      23
      576
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      79
      564
    Aihe