Tippaa maalattiin ja siitä tuli todella hyvä. Alakoulua huolletaan ja nyt on oikea suunta. Jatkakaa!
Vastaukset 4
- Anonyymi
Mitäs nyt tehdään? Se ei ole kenenkään vika😉
- Anonyymi
Se tarkoittaa, että rakennukset pysyy kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tarkoittaa, että rakennukset pysyy kunnossa.
Kopsaile vaan mutta yksityishenkilöihin en kajoa, kun ensinnäkään en tunne ketään teistä.
Mutta totuus kuitenkin on katoollisen kirkon pappien hyväksikäytöt ja Suomessa on paljastunut lestadiolaisten keskuudessa hyväksikäyttötapauksia, joista on tullut tuomioitakin.
Näin se vaan on asioita pitäisi katsella monelta puolen uskonnollisissa piireissä vain haetaan se syntinen muualta. En kiellä jumalaan rehellisesti puhun myös ikävistäkin asioista. Jumala on vihainen näille huorintekijöille, Synnin palkka on kuolema raamatun mukaan, itse ole hengen mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kopsaile vaan mutta yksityishenkilöihin en kajoa, kun ensinnäkään en tunne ketään teistä.
Mutta totuus kuitenkin on katoollisen kirkon pappien hyväksikäytöt ja Suomessa on paljastunut lestadiolaisten keskuudessa hyväksikäyttötapauksia, joista on tullut tuomioitakin.
Näin se vaan on asioita pitäisi katsella monelta puolen uskonnollisissa piireissä vain haetaan se syntinen muualta. En kiellä jumalaan rehellisesti puhun myös ikävistäkin asioista. Jumala on vihainen näille huorintekijöille, Synnin palkka on kuolema raamatun mukaan, itse ole hengen miesMutta totuus kuitenkin on katoollisen kirkon pappien hyväksikäytöt ja Suomessa on paljastunut lestadiolaisten keskuudessa hyväksikäyttötapauksia, joista on tullut tuomioitakin.
Näin se vaan on asioita pitäisi katsella monelta puolen uskonnollisissa piireissä vain haetaan se syntinen muualta. En kiellä jumalaa rehellisesti puhun myös ikävistäkin asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561087- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459