Varkokaa alkoholia se on oikeasti todella vaarallinen aine, varoitan samalla itseäni (juon kuitenkin parhaillaan suruuni). Huomenna on hautajaiset. :(
KilttiMies89
Isä kuoli elokuussa
44
78
Vastaukset
- Anonyymi
Otan osaa. Voimia hautajaisiin.
- Anonyymi
Kuoliko hän alkoholismiin?
- Anonyymi
En tiedä enkä välitä tietää.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä enkä välitä tietää.
KilttiMies89Maksa oli kuitenkin ihan rusinana ja henki meni eikä voitu edes harkita maksansiirtoa kun oli niin huonossa kunnossa. Ihan petipotilaansa ja mennyt keltaiseksi ja vatsa nesteitä täynnä.
KilttiMies89 Anonyymi kirjoitti:
Maksa oli kuitenkin ihan rusinana ja henki meni eikä voitu edes harkita maksansiirtoa kun oli niin huonossa kunnossa. Ihan petipotilaansa ja mennyt keltaiseksi ja vatsa nesteitä täynnä.
KilttiMies89Se on kamalan näköistä, kun silmämunatkin menee ihan keltaisiksi.. 😔
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Se on kamalan näköistä, kun silmämunatkin menee ihan keltaisiksi.. 😔
En olisi halunnut tuollaisia viimeisiä muistoja rakkaasta isästäni.
KilttiMies89
- Anonyymi
Otan osaa.
Alkoholi voi auttaa vain ulkoisen haavan desinfiointiin, henkisiä se vaan pahentaa.
xLiner Entäs se koira? Kuoliko sekin?
- Anonyymi
Otan osaa.
Olen pahoillani tapahtuneesta.
Voimia sinulle.🧸nallen halejaOsanottoni.
Kuolema tulee joskus yllättäen, joskus hitaasti.
Meille jälkeenjäävillehän jää se menetyksen tunne, luopuminen.
Hyvistä muistoista kuitenkin saa voimaa. Niitä kannattaa vaalia. Muu on toisarvoista.elisakettu: "Hyvistä muistoista kuitenkin saa voimaa. Niitä kannattaa vaalia. Muu on toisarvoista."
Tuollaista minä puhuin äitini hautajaisvieraille - kannattaa muistaa parhaimmat muistot. Äidin pikkuveljen mukaan minä puhuin paremmin kuin pappi, vaikka ikää minulla oli 20 ja risat.
Joo, aika kultaa muistot ja vielä ajoittain äitini esiintyy unnissani niin, että en tajua niissä hänen olleen jo vuosia kuolleena. Niissä unissa olen aina itse nuori, monesti jopa lapsi.
Kiitos Sinulle, joka taisit neuvoa oikein ja lohduttavast häntä, jonka kohdalla oli tullut suuri suru.
- Anonyymi
Mummoni kuoli viime vuonna.
Jos tuntee laulajan taustan, tämä on kertomus miehestä komealla äänellä, jolla tapasi laulaa tuutulauluja kaksospojilleen.
https://www.youtube.com/watch?v=Kp_kNvPQlq8
Sekä alkoholismi, johon kuolikin. Ainakin toinen poika käsitti suvun kirouksen, ymmärsi lopettaa juomisen ajoissa ja teki isästään laulun. Toisesta pojasta en tiedä. Toivotaan parasta...- Anonyymi
Joo itse oon juonut jo kohta 15 vuotta enka pysty lopettamaan.
KilttiMies89 - Anonyymi
Aina kun aikoo laittaa korkin kiinni niin tulee kaikenmaailman kissanristiäisiä joissa tarjotaan alkoholia enkä tietenkään osaa kieltäytyä kun Suomessa yleisesti ottaen pidetään tylsänä ihmisenä jos ei juo. Kai mäkin viinaan kuolen.
KilttiMies89- Anonyymi
En mä viinaa halua juoda, naista mä haluaisin mutta kun ei saa niin joutuu viinaa juomaan tuskaansa ja elämä menee pilalle.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä viinaa halua juoda, naista mä haluaisin mutta kun ei saa niin joutuu viinaa juomaan tuskaansa ja elämä menee pilalle.
KilttiMies89Sitten kun joutuu menemään juhliin missä on pariskuntia niin siellä on todella vaikeaa olla ikäänkuin jonain ylimääräisenä yksinäisenä kummajaisena. Eihä sellasta selvinpäin kestä.
KilttiMies89
- Anonyymi
Itse kun muutenkin kärsin vakavasta sosiaalisten tilanteiden pelosta ja välillä suoranaisesta ihmiskammosta niin joudun viinaa käyttämään lääkkeenä niin se johtaa alkoholismiin. Siinä varmasti syy miksi en naistakaan saa kun en osaa enkä uskalla sujuvastu jutella naisille edes kovassa humalassakaan saati sitten tehdä mitään peliliikkeitä mitkä johtaisivat toivottuun lopputulokseen. Oon aina ollut äärimmäisen ujo ja arka.
KilttiMies89- Anonyymi
Tuollainen arkuus johtaa ennenpitkää jopa ihmisvihaan ja sen takia myös naisvihaan kun ei saa mitään kontaktia aikaan vastakkaiseen sukupuoleen. Sen takia mä jouduin jo kerran poliisinkin kanssa tekemisiin mutta onneksi ei tullut mitään oikeusprosessia, korvausvaateita tai vankilaa.
KilttiMies89 - Anonyymi
Tietenkin vähättelen omaa käytöstäni ja väkivaltaisuuttani vaikka muille se on joku isokin juttu.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin vähättelen omaa käytöstäni ja väkivaltaisuuttani vaikka muille se on joku isokin juttu.
KilttiMies89Mut eiköhän paineta villasella koko juttu jos lupaan etten enää jatkossa...
Voiko tuollaista kukaan 100% luvata jos ei pysty edes lopettamaan juomista?
KilttiMies89 - Anonyymi
Uhkasit räjäyttää kerrostalon? Mihin ajattelit sen auttavan? Oletko missään hoidossa?
- Anonyymi
Minullakin on tuttava, yritysjohtaja, hän kärsii myös sosiaalisista tilanteista. Kokoukset ja esitykset ovat vaikeimpia. Hän käyttää lääkkeenä RYHMÄ- ja yksilöterapiaa. Niistä on ollut hyötyä. Nyt menee paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen arkuus johtaa ennenpitkää jopa ihmisvihaan ja sen takia myös naisvihaan kun ei saa mitään kontaktia aikaan vastakkaiseen sukupuoleen. Sen takia mä jouduin jo kerran poliisinkin kanssa tekemisiin mutta onneksi ei tullut mitään oikeusprosessia, korvausvaateita tai vankilaa.
KilttiMies89Arkuudesta ihmisviha ei johdu. Ei kaikki arat ihmiset vihaa ihmisiä. Hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhkasit räjäyttää kerrostalon? Mihin ajattelit sen auttavan? Oletko missään hoidossa?
Olin yli 10 vuotta mielenterveyshoidoissa mutta tulin vain entistä hullummaksi ja lopetin sitten ne hoidot kokonaan. Ei kannata kaikenmaailman puoskarien antaa sorkkia omaa mieltään ja uskoa kun ne kertoo että on pakko käyttää lääkkeitä ollakseen muka normaalimpi ihminen.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin yli 10 vuotta mielenterveyshoidoissa mutta tulin vain entistä hullummaksi ja lopetin sitten ne hoidot kokonaan. Ei kannata kaikenmaailman puoskarien antaa sorkkia omaa mieltään ja uskoa kun ne kertoo että on pakko käyttää lääkkeitä ollakseen muka normaalimpi ihminen.
KilttiMies89Ne lääkkeet vasta ihmisen hulluksi tekeekin, epävakaaksi, arvaamattomaksi ja vihamieliseksi.
KilttiMies89
- Anonyymi
No jos juo väkeviä viinoja tiuhaan tahtiin niin henki lähtee . Miedot juomat ei ole niin vaarallisia jos ei juo joka viikko. Itse en ole viinaa juonut kovin montaa kertaa elämäni aikana ja silloinkin lasillisen. Olutta joskus viikonloppuisin ja terveyteni on tarkistettu olen terve kuin pukki, verkokeissa arvot oli kohillaan.
- Anonyymi
Kaikenlaisia ihmiskohtaloita.täällä. surullista. Tekis mieli halata ja lohduttaa teitä kaikkia. En tietty voi mutta senverran voin että kun katsot tänään itseäsi peilistä ajattele ja sano näin. Olet arvokas.olet tärkeä. Jos kukaan muu ei sinua rakastanut,älä sinä itseäsi hylkää! Rakasta ja näe arvokkaana kaiken rakkauden arvoisena itsesi ja se pieni viaton lapsi itsessäsi. Pidä siitä huolta! Kuka muu pitäisi.puolusta sitä pikkuista. Lapsuudestahan nämä kaikki lähtee..traumat. sen myötä opit näkemään ne pikkuiset orvot myös muissa.opit mitä on rakastaa🦋
- Anonyymi
On se vaan kova paikka omien vanhempien menettäminen, sen tajuaa vasta silloin, kun asia omalle kohdalle osuu.
Isäni kuoli 5 vuotta sitten, äiti 34 vuotta sitten.
Kumpikin menehtyivät syöpään. Kummankin kuolinhetkellä olimme läsnä.
Isäni eli melkein 80 vuotiaaksi. Moni voi ajatella, että iäkkään vanhemman kuoleminen ei ole niin raskas ja surullinen asia, kuin nuoren ihmisen kuolema.
Kuolema ei ole iästä kiinni, vaan mitä läheisempi ja rakkaampi ihminen on ollut, niin sitä suurempi suru, eikä siinä kuolleen iällä ole merkitystä.
t. Ätmi toteaa- Anonyymi
Ymmärrän.ja jos vielä ainoa lapsi olit ettei sisarukzia niin aika yksin siinä tänne masilmaan jää..
Se tässä pelottaakin kun aika minusta joskus jättää nii ainaki tytölle tulee kova paikka.🦋 - Anonyymi
Omien lasten menettäminen on kaameinta.
- Anonyymi
Otan osaa :(
Tiedän... erittäin vaarallinen aine. Mutta se ei vielä riitä; alkoholi johtaa vaarallisiin tilanteisiin, epätoivoisiin tekoihin. Liittyy usein myös rikollisuuteen. Vankilassakin o
Teen sukututkimusta parin sukulaisen kanssa. Siellä olen törmännyt kamaliin ihmiskohtaloihin -onneksi ei verisukulaisten... mutta kyllä olen välillä niin järkyttynyt. Sukulaisen isoisä ja isoisoisä, molemmat tehneet itsemurhan; tosin aivan eri tavalla. Molemmilla alkoholin liikakäyttöä. Selviää kuolintodistuksesta. Kuten muitakin karuja yksityiskohtia.
Tilasin itsekin sukulaiseni pyynnöstä (ei asu Suomessa) isänsä kuolintodistuksen. Se oli lyhyt ja ytimekäs. Alkoholin liikakäyttö. Joku löi päähän kadulla - vietiin sairaalaan - todettiin kuolleeksi. - Anonyymi
Maksakirroosi on varmaan pahempi sairaus kuin yksikään syöpä joten varokaa sitä maksakirroosia. Voi olla että mullakin on jo maksakirroosi, en ole tutkituttanut asiaa mutta tuntuu että nytkin pistää oikealle puolelle alavatsaan ja juuri sillä kohtaa maksa sijaitsee.
Jos maksa on mennyt hajalle niin se ei välttämättä anna edes mitään ennakko-oireita muutakuin vasta siinä vaiheessa kun kuolema jo kolkuttelee ovella. Ainut hoito on maksansiirto mutta sitä ei saa jos on juonut alkoholia. Olen itse käyttänyt eläessäni paljon lääkkeitä ja juonut alkoholia jo 15 vuotta joten omalla kohdallakin pelko on täysin perusteltu asia.
Kilttimies89 - Anonyymi
Parasetamoli on varmaan pahin lääke maksan kannalta ja voi aiheuttaa jo pieninäkin annoksina otettuna vakavan maksavaurion joten sitä en ainakaan ota enää koskaan.
KilttiMies89 - Anonyymi
Se että joku on alkoholisti ei tee hänestä yhtään sen huonompaa ihmistä .Ainakaan mun oikeustajuun se ei mahdu jos joku ajattelee niin että alkoholisti on huonompi ja täysin arvoton ihminen.
Jos mä ryyppään maksani hajalle niin enkö ansaitse maksansiirtoa?
KilttiMies89- Anonyymi
Mun mielestä ansaitsen koska alkoholismi on sairaus.
KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä ansaitsen koska alkoholismi on sairaus.
KilttiMies89Sitäpaitsi mikä sitä todistaa onko sen maksan tuhonnut ne lääkkeet mitä puoskarit on mulle määränneet, vääränlainen ravinto, lisäaineet vaiko se alkoholi? Vai kaikki yhdessä?
KilttiMies89
- Anonyymi
Persikka on hyvää sellaista, puolikkaista purkista, mutta niin tytöt sanovat että niin ovatkin ihonhoitojuttuja, jne... mutta niin.
Jos ryyppäilee hirveän paljon, eihän elimistö pysty silloin sopeutumaan, mutta jos vähän kerrassaan... jos on jatkuvaa pontikan juomista, ei mitenkään elimistö sellaista kestä. - Anonyymi
Kumpa sais edes seksiä tai joku nainen rakastaisi mutta ei. On varmaan juotava itsensä hengiltä kun ei kukaan nainen minusta koskaan kiinnostu vaikka mitä tekisi. Hulluksi tässä varmaan viimeistään nyt tulee kun menettänyt monta lähisukulaista pienellä aikaa omat yli 10 vuotta kestäneet traumat jotka peräisin koulukiusaamisesta ja siitä seuranneet vakavat mielenterveysongelmat. Ties mitä tässä vielä tapahtuu kun sekoan lopullisesti. Olen kuin tikittävä aikapommi joka saattaa räjähtää hetkellä millä hyvänsä ja jälki ei välttämättä ole kaunista.
KilttiMies89- Anonyymi
Tulee varmaan vielä rumaa jälkeä jos menen psykoosiin ja keksin ties mitä. En hyväksy isäni ennenaikaista kuolemaa lainkaan ja se oli viimeinen niitti ja oon jo sekoamassa täysin. Ennestäänkin oli jo niin vaikeaa ettei mikään ihme jos näin käy että sekoan. Parempi kun sais edes naista ennenkuin käy mitään mutta en saa.
KilttiMies89
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631207- 1071193
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146876Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108677- 56656
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto100653- 78581
- 41564