Trumplandia saa jatko-osan. Trumpland gets a sequel.

Anonyymi

100% varmuudella Trump tulee uudelleen valituksi marraskuun USA:n presidentin vaaleissa.
Tämä on profetia, joka pitää 100 prosenttisesti paikkansa.

With 100% certainty, Trump will be re-elected in the November U.S. presidential election.
This is a prophecy that is 100 percent true.

38

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Donald Trump murhataan 23 marraskuuta 2023.
      Tämä profetia tulee täyttymään 100% varmuudella.

      • Anonyymi

        Et saisi aikataulua nopeutettua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saisi aikataulua nopeutettua?

        Meillä on muita kiireitä, eikä yhden Amerikan possun takia kannata aikataulua jouduttaa. Antaa sen sian nauttia vielä muutama vuosi sitä itseruskettuvaa aurinkorasvaa lutraamalla.
        Tietysti aina on mahdollista, jos tulee sopiva rakonen aikataulullisesti, että se sika lahdataan jo aiemmin. Katsotaan.


    • Huonommin ei voisi käydä, mutta vastus ei ole juurikaan parempi.

      • Hatullinen paskaakin olisi parempi.


      • Anonyymi
        Repe.Ruutikallo kirjoitti:

        Hatullinen paskaakin olisi parempi.

        On se vaan niin ihmeellistä, että tuon kokoisesta valtiosta kuin USA ei löydy muita kuin toinen jalka haudassa olevia vanhoja kääkkiä presidentiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se vaan niin ihmeellistä, että tuon kokoisesta valtiosta kuin USA ei löydy muita kuin toinen jalka haudassa olevia vanhoja kääkkiä presidentiksi.

        Löytyishän niitä, mutta esivaalit meni nyt näin. Homo-Petekin olisi ollut nuori ja reipas poika.

        Liian viriilikään ei paranisi olla, kuten Bill Clintonista muistamme.


      • Repe.Ruutikallo kirjoitti:

        Löytyishän niitä, mutta esivaalit meni nyt näin. Homo-Petekin olisi ollut nuori ja reipas poika.

        Liian viriilikään ei paranisi olla, kuten Bill Clintonista muistamme.

        Pete oli ostettu mies, ei hyvä.

        AOC olisi ollut oiva valinta, mutta ehkä niiden on ensin kärsittävä iso kärsimysnäytelmä ennen järjen voittoa.


    • Anonyymi

      Ei mitään tekemistä palstan aiheen kanssa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump ja adventistit rukoilemassa yhdessä:

        https://spectrummagazine.org/views/2019/evangelicals-president-trump-and-adventists

        Trump ei ole mikään hengen mies, vaikka hänen presidenttinä onkin näyteltävä uskovaista. Dollarin setelin kääntöpuolella lukee: "In God we trust."

        Mitä evankeelisiin tulee, heitä on jokaisessa protestanttisessa kirkkokunnassa maailmalla ja heidän jäsenmääränsä on n. 600 miljoonaa.

        Evankeelisten neljä uskonperustaa:

        1) Usko Kristuksen sovittamaan kuolemaan ristillä,

        2) kääntymys, se on tarve syntyä uudestaan,

        3) Raamatun hyväksyminen arvovaltaisena, uskomalla Jeesuksen ylösnousemukseen ja Hänen toiseen tulemiseensa.

        4) Evankeliointi - hyvän uutisen julistaminen maailmalle.

        Evankeelisia on myös Suomen adventtikirkossa ja paatunut sekä maalistunut Suomen virallinen Adventtikirkko kokee heidät liika kiihkomielisiksi ja yrittää kaikin keinoin toppuutella evankeelista siipeä. Tosin evankeeliset ovat saaneet vahvan jalansijan Suomen adventtikirkossa ja hivuttaneet itsensä päättäviin elimiin kirkon hallinnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump ei ole mikään hengen mies, vaikka hänen presidenttinä onkin näyteltävä uskovaista. Dollarin setelin kääntöpuolella lukee: "In God we trust."

        Mitä evankeelisiin tulee, heitä on jokaisessa protestanttisessa kirkkokunnassa maailmalla ja heidän jäsenmääränsä on n. 600 miljoonaa.

        Evankeelisten neljä uskonperustaa:

        1) Usko Kristuksen sovittamaan kuolemaan ristillä,

        2) kääntymys, se on tarve syntyä uudestaan,

        3) Raamatun hyväksyminen arvovaltaisena, uskomalla Jeesuksen ylösnousemukseen ja Hänen toiseen tulemiseensa.

        4) Evankeliointi - hyvän uutisen julistaminen maailmalle.

        Evankeelisia on myös Suomen adventtikirkossa ja paatunut sekä maalistunut Suomen virallinen Adventtikirkko kokee heidät liika kiihkomielisiksi ja yrittää kaikin keinoin toppuutella evankeelista siipeä. Tosin evankeeliset ovat saaneet vahvan jalansijan Suomen adventtikirkossa ja hivuttaneet itsensä päättäviin elimiin kirkon hallinnossa.

        Kirjoitat evankeelisista kun tarkoitat evankelikaalisia. Ota ensin edes termeistä selvää, ennen kuin alat opettamaan muita.
        Evankeeliset on luterilaisen kirkon herätysliike.


      • Anonyymi

    • En tiedä oliko tarkoitus olla sarkastinen, mutta toivon Trumpille jatkokautta ja toivon että Amy Coney Barrett olisi uusi Korkeimman Oikeuden tuomari.

      • Hyi saatana, että voi olla typeriä paskahousuja kädellisissä!


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Hyi saatana, että voi olla typeriä paskahousuja kädellisissä!

        Komppaan. Toi viininlipittäjä on niitä paavin pallien kumartajia, joten selittynee sillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan. Toi viininlipittäjä on niitä paavin pallien kumartajia, joten selittynee sillä.

        Uskovat ovat aina ollet kehityksen kiviriippoja. Jos kirkon yhteiskunnallinen valta olisi säilynyt, eläisimme vieläkin keskiaikaa.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Hyi saatana, että voi olla typeriä paskahousuja kädellisissä!

        Näin totesi hema peiliä katsellessaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan. Toi viininlipittäjä on niitä paavin pallien kumartajia, joten selittynee sillä.

        Mieluummin katolinen kuin punavihreä luterilainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskovat ovat aina ollet kehityksen kiviriippoja. Jos kirkon yhteiskunnallinen valta olisi säilynyt, eläisimme vieläkin keskiaikaa.

        Ja Neuvostoliitto oli edistyksellinen. Teknologisesti ja kaikella tavalla.


      • Anonyymi
        PasiToivonen2 kirjoitti:

        Mieluummin katolinen kuin punavihreä luterilainen.

        Mieluummin ei minkään kirkon/lahkon tai puolueen jäsen. Vapaus ajatella omilla aivoillaan toisin kuin teillä laumasieluilla, jotka olette antaneet kahlita itsenne jonkin ideologian aivo-orjaksi.


      • Anonyymi

        Olisi kiintoisaa kuulla, millä tavoin mailma ja USA olisi parempi paikka elää ja olla? Minä kun en näe Trumpin saaneen mitään muuta kuin vaihinkoa aikaiseksi?


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Hyi saatana, että voi olla typeriä paskahousuja kädellisissä!

        Usko erottaa ihmisen eläimistä / kädellisistä. Eläimillä ei ole uskontoja.


    • Anonyymi

      Profetia? Tarkoitat kai ennustus? Profetiat kertovat aina Jumalasta. Pidätkö Trumpia Jumalanasi?

      Ei sen puoleen...ei siihen ennustajan lahjoja tarvita, että tietää Trumpin pääsevän toiselle kaudelle. Jenkkiläläiset eivät näe siinä mitään ongelmaa, että julkkis jatkaa.

      • Anonyymi

        Tuskin jatkaa. Biden johtaa melko selvästi mielipidemittauksia; myös useimmissa vaa´ankieli osavaltioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin jatkaa. Biden johtaa melko selvästi mielipidemittauksia; myös useimmissa vaa´ankieli osavaltioissa.

        Ja tuohon kun se kansa tuudittautuu ja jättää äänestämättä, kuten viimeksikin, niin Trump vie voiton.


    • Anonyymi

      Trump on ilmiselvästi Saatanasta.

      • Anonyymi

        Trump on narsisti ja sosiopaatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump on narsisti ja sosiopaatti.

        Onneksi tuo idiootti ei ole maamme presidentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump on narsisti ja sosiopaatti.

        "Trump on narsisti ja sosiopaatti."

        Aika usein maiden johtajat ovat juuri narsisteja ja sosiopaatteja.
        Myös lahkoissa ja kirkkokunnissa ja niiden valtaapitävissä on yleensä narsistit ja sosiopaatit häärimässä keululilla. He kun ovat taitavia manipuloimaan ja saamaan kannattajia puolelleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi tuo idiootti ei ole maamme presidentti.

        Marin on uskonnollinen kultti ja suurin osa suomalaisista aivopestyjä idiootteja.


      • Anonyymi

        Ja raiskasi lapsia Jefrey Epsteinin orgiasaarella niin että joutui murhauttamaan Epsteinin kun oli riski että pedokaveri puhuu liikoja


    • Anonyymi

      Jos Trump-ennustus on lähellekään Jeesuksen lupausta kohtapian koittavasta takaisinpaluustaan, niin hyvinhän se menee.
      Ei kai aloittaja sentään rohkene väittää olevansa jopa parempi?

    • Anonyymi

      Todennäköissti ääniä lasketaan vielä joulukussa, eikä lopputulosta saada ikinä.

    • Anonyymi

      Trump tulee voittamaan?

      Mikä sen voisi estää? Ja saa mahdollisesti myös Nobelin rauhan palkinnon?

      Vai voittaako sittenkin Joe Biden?

      Onnea kummallekin vaaleihin ja vaalien jälkeen. Jos Biden voittaa vaalit, on todennäköistä, että USA Saa todellisuudessa tummaihoisen syyttäjänaisen presidentikseen.

    • Anonyymi

      Jäykkäkäsi Adolf Hitler sai uskovan sakin puolelleen sanomalla, että Kaitselmus on puolellamme. Sen jälkeen papit olivat hurmaantuneet tämän viiksekkään ilveksen posmituksesta.
      Trump on lääk. lis. Pekka Reinikaisen mainitsema temppeliherra, joita molempia joku tituleerasi tomppeliherroiksi.
      Sus siunatkoon!

    • Anonyymi

      Jenkkilahkojen ja -kirkkojen keskuudessa haisee raha ja paska.

    • Anonyymi

      Edelleenkään tämä ketju ei tälle palstalle kuulu, ja ateistit tekevät itsestään pelkkiä pellejä kirjoittelullaan. On nähty jo tarpeeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe