Tästä on puhuttu jo vuosia ja ne tulevat viimeistään hiljentämään puheet litteästä Maasta.
Hinta / matka on vielä hakusessa mutta se jäänee alle miljoonan taalan.
Harjoituksia avaruusmatkailijan kokemuksiin ja sen kuvauksiin on jo toki tehty runsaasti; tässä niistä yksi:
https://www.youtube.com/watch?v=vMMI1-9Uw7U
Kohta viedään rikkaita turisteja avaruuteen!
11
58
Vastaukset
- Anonyymi
"NASA plans for return to Moon to cost $28 billion"
https://phys.org/news/2020-09-nasa-moon-billion.html
NASA on kuutamolla? - Anonyymi
Australialiset lentoyhtiöt ovat tuommoisen turismin jo keksineet. Ne lennättävät ihmisiä lentokoneella muutaman tunnin littumaan yläpuolella ja sitten koneet palaavat lähtöpaikkaan. Ihan niinkuin joku NASA:n avaruussaukkula olisi käytössä.
- Anonyymi
On kyllä ilmaston kannalta niin epäeettistä kuin olla voi tuollainen avaruusturismi...
- Anonyymi
Mihin littumaan kannattaja lopettaa, siitä ilmastosaarnaaja jatkaa. Olette niin ennalta-arvattavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin littumaan kannattaja lopettaa, siitä ilmastosaarnaaja jatkaa. Olette niin ennalta-arvattavia.
Yllättäisikö jos välillä olisikin kretuliini?
- Anonyymi
Joku avaruusturistisukupolven nuori 2050luvulla lukee näitä 20-luvun juttuja litteästä maasta niin varmaan ihmettelee miten tyhmiä ihmiset on vuosisadan alussa olleet.
- Anonyymi
Ei littumaan kannattajat koskaan Maan pinnalta lopu. Vai luulitko, että avaruuslennot jotenkin vähentäisivät ääliöiden ja trollien määrää?
- Anonyymi
"Ei littumaan kannattajat koskaan Maan pinnalta lopu."
Tuo pitää ehdottomasti paikkansa. Kyllä niitä saattaa tipahdella maan reunalta mutta vastaavasti niitä syntyy lisää.
- Anonyymi
Olet myöntänyt olevasi trolli joten kaikki keskustelu kanssasi on turhaa ja hedelmätöntä
- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Minua ei paskojakaan kiinnosta mikään keskustelu tyhmien pallopäiden kanssa.
Itse olet tyylilajisi ja "tiede"tasosi valinnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193214Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o722756Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342636Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582158- 491729
- 831688
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131681Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181679- 571559