Tästä on puhuttu jo vuosia ja ne tulevat viimeistään hiljentämään puheet litteästä Maasta.
Hinta / matka on vielä hakusessa mutta se jäänee alle miljoonan taalan.
Harjoituksia avaruusmatkailijan kokemuksiin ja sen kuvauksiin on jo toki tehty runsaasti; tässä niistä yksi:
https://www.youtube.com/watch?v=vMMI1-9Uw7U
Kohta viedään rikkaita turisteja avaruuteen!
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
"NASA plans for return to Moon to cost $28 billion"
https://phys.org/news/2020-09-nasa-moon-billion.html
NASA on kuutamolla? - Anonyymi
Australialiset lentoyhtiöt ovat tuommoisen turismin jo keksineet. Ne lennättävät ihmisiä lentokoneella muutaman tunnin littumaan yläpuolella ja sitten koneet palaavat lähtöpaikkaan. Ihan niinkuin joku NASA:n avaruussaukkula olisi käytössä.
- Anonyymi
On kyllä ilmaston kannalta niin epäeettistä kuin olla voi tuollainen avaruusturismi...
- Anonyymi
Mihin littumaan kannattaja lopettaa, siitä ilmastosaarnaaja jatkaa. Olette niin ennalta-arvattavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin littumaan kannattaja lopettaa, siitä ilmastosaarnaaja jatkaa. Olette niin ennalta-arvattavia.
Yllättäisikö jos välillä olisikin kretuliini?
- Anonyymi
Joku avaruusturistisukupolven nuori 2050luvulla lukee näitä 20-luvun juttuja litteästä maasta niin varmaan ihmettelee miten tyhmiä ihmiset on vuosisadan alussa olleet.
- Anonyymi
Ei littumaan kannattajat koskaan Maan pinnalta lopu. Vai luulitko, että avaruuslennot jotenkin vähentäisivät ääliöiden ja trollien määrää?
- Anonyymi
"Ei littumaan kannattajat koskaan Maan pinnalta lopu."
Tuo pitää ehdottomasti paikkansa. Kyllä niitä saattaa tipahdella maan reunalta mutta vastaavasti niitä syntyy lisää.
- Anonyymi
Olet myöntänyt olevasi trolli joten kaikki keskustelu kanssasi on turhaa ja hedelmätöntä
- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Minua ei paskojakaan kiinnosta mikään keskustelu tyhmien pallopäiden kanssa.
Itse olet tyylilajisi ja "tiede"tasosi valinnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417545
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664210
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363103Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452626Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262605- 322181
- 411966
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797