Pituuskasvu

Anonyymi

Olen 164 senttimetriä pitkä ja 16 ja puol vuotta. Suorastaan vituttaa joka päivä olla lyhyt mies, ja haluaisin tietää millaisia ravinteita pitää pistää suolistoon, että luut alkaisi perkele muodostamaan pituutta. Kasvanut 6 kuukauden aikana 1.5 senttimetriä ja tuntuu, että tähän jäädään. Isä on 174 ja äiti 161

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pääosin pituutesi tulee geeneistäsi jolle et voi mitään. Mutta olen nähnyt kun henkilö on kasvanut pituutta eniten 18 vuoden tienoilla.

      Pitkänä tulee vastaan omia ongelmia, joten on hyvä olla sujut pituutensa kanssa.

      • Anonyymi

        Juu, ei se turha pituuskaan aina ole niin herkkua. Itse olen vähän päälle 190 mikä ei kai nykypäivänä ole kovin harvinaistakaan. Valitettavasti sitä ei ole huomioitu monessa arkisessa mitoituksessa, mitkä selvästi toimii paremmin keskimittaisille. Kasvupyrähdyksen jälkeen löin jatkuvasti päätäni milloin mihinkin ennen kuin lopulta opin varomaan tai kulkemaan hieman kumarassa. Lentokoneessa matkustaminen on yleensä tuskaa kun edessä oleva istuin hiertää polvia, varsinkin sen jälkeen kun siinä istuva päättää rentoutua ja jysäyttää selkänojan taakse päin. Polkupyörissä ja muissa vempeleissä säätövarat meinaa aina loppua kesken. Näitä esimerkkejä löytyy vähän joka puolelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei se turha pituuskaan aina ole niin herkkua. Itse olen vähän päälle 190 mikä ei kai nykypäivänä ole kovin harvinaistakaan. Valitettavasti sitä ei ole huomioitu monessa arkisessa mitoituksessa, mitkä selvästi toimii paremmin keskimittaisille. Kasvupyrähdyksen jälkeen löin jatkuvasti päätäni milloin mihinkin ennen kuin lopulta opin varomaan tai kulkemaan hieman kumarassa. Lentokoneessa matkustaminen on yleensä tuskaa kun edessä oleva istuin hiertää polvia, varsinkin sen jälkeen kun siinä istuva päättää rentoutua ja jysäyttää selkänojan taakse päin. Polkupyörissä ja muissa vempeleissä säätövarat meinaa aina loppua kesken. Näitä esimerkkejä löytyy vähän joka puolelta.

        Mut kun alle 180-senttinen mies muuttuu näkymättömäksi naisten silmissä, kun 190-senttisiä tai kaksimetrisisiä tulee näkyviin. Tähän ylivoimaiseen etuun verrattuna kannattaa vähän itseään kolhiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut kun alle 180-senttinen mies muuttuu näkymättömäksi naisten silmissä, kun 190-senttisiä tai kaksimetrisisiä tulee näkyviin. Tähän ylivoimaiseen etuun verrattuna kannattaa vähän itseään kolhiakin.

        Pöh. Turhasta pituudesta seuraa huono ryhti ja vetelä olemus.


    • Anonyymi

      Turhasta pituudesta ei ole kuin haittaa.
      Asianlaidan huomaa jo kenkäkaupassa.

      Katsopa TV:stä tulevaa Wheeler Dealers autonkorjausohjelmaa ja miten monestikin siinä on niin ettei autoja korjaava 201 cm kokoa oleva Edd China mahdu istumaan korjaamiinsa autoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe