Voiko koronavirustestin tehdä yhtä hyvin tuloksin perä-aukon kautta samalla tavalla kuin nenänkautta tai verikokeella, jos nenän kautta tehty testi tuntuu inhottavalta?
Miten on ?
11
64
Vastaukset
- Anonyymi
Niiltä, jotka haluaa testin otettavan peräaukon kautta, otetaan se ensin peräaukon kautta ja sitten samalla tutkaimella nenän kautta.
- Anonyymi
Eikö tuommoinen tikku, jonka päässä näyttää olevan pumpulia? Eikö se jo voi sisältää koronaviruksia muita flunssaa aiheuttavia bakteereja kun / jos siihen tarttuu niitä ilman kautta jo ennen kuin se työnnetään syvälle nenään?
Vaikka testataan niin voiko tapahtua samalla koronaviruksen sijoittaminen syvälle ihmiseen? Voiko se olla yksi syy lisääntyneisiin tartuntoihin maailmalla, olettaisi ettei ole100%:sta tarkuutta valvoa näytteen ottajien tekemää työtä?
Kun näytetään televisiossa tilanteita, jossa testaajien eteen ilmestyy uusia ihmisiä? Tai miten jossain sisätiloissa voidaan 100%:n varmuudella taata, ettei nenänkautta kulkeudu / jää pumpulista syvälle ihmiseen mitään?
Siksikin kysymys, eikö olisi vielä turvallisempaa tehdä koronavirustestit perä-aukonkautta KAUKANA keuhkoihiin kulkevista käytävistä (nenä, suu)? - Anonyymi
Entä verikokeella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuommoinen tikku, jonka päässä näyttää olevan pumpulia? Eikö se jo voi sisältää koronaviruksia muita flunssaa aiheuttavia bakteereja kun / jos siihen tarttuu niitä ilman kautta jo ennen kuin se työnnetään syvälle nenään?
Vaikka testataan niin voiko tapahtua samalla koronaviruksen sijoittaminen syvälle ihmiseen? Voiko se olla yksi syy lisääntyneisiin tartuntoihin maailmalla, olettaisi ettei ole100%:sta tarkuutta valvoa näytteen ottajien tekemää työtä?
Kun näytetään televisiossa tilanteita, jossa testaajien eteen ilmestyy uusia ihmisiä? Tai miten jossain sisätiloissa voidaan 100%:n varmuudella taata, ettei nenänkautta kulkeudu / jää pumpulista syvälle ihmiseen mitään?
Siksikin kysymys, eikö olisi vielä turvallisempaa tehdä koronavirustestit perä-aukonkautta KAUKANA keuhkoihiin kulkevista käytävistä (nenä, suu)?Jospa oletettaisiin että se pumpulipuikko on steriloitu.
Jospa oletettaisiin että se testattava on se joka lähimmin pääsee tikkuun kosketuksiin taikka edes hengittämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä verikokeella?
Kyllä verestä voidaan tutkia ainakin viruksen vasta-aineita. Mutta ilmeisesti on niin että tartunnasta täytyy kulua jonkun aikaa, ennen kuin vasta-aineet verestä näkyy, jos näkyy.
- Anonyymi
Kyllä kai tuommoinen onnistuu, jos on kyseessä peräaukkoa hengitystienään käyttävä henkilö. Suoli24-palstalla olen sellaisia havainnut.
- Anonyymi
Ei ole asiantuntia, jossain vain oli tehty tutkimusta olisiko se ollut jätevesilaitoksessa tehdyt testit kertonut koronaviruksen laajuudesta? Jolloin oletus, että suoraan kohteen suolistosta / ja tai / virtsa olisi ehkä riiittävän tarkka, vai onko ja jos ei ole niin miksi ei ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole asiantuntia, jossain vain oli tehty tutkimusta olisiko se ollut jätevesilaitoksessa tehdyt testit kertonut koronaviruksen laajuudesta? Jolloin oletus, että suoraan kohteen suolistosta / ja tai / virtsa olisi ehkä riiittävän tarkka, vai onko ja jos ei ole niin miksi ei ole?
Millä niitä koirien hajuaisteja on koulutettu, koronavirukseen kuolleiden keuhkoistako on otettu testipalojako?
Miten pelkästään hikeä pyyhkimällä johonki "näytemuoviin" riittäisi kertomaan koiralle onko henkilöllä koronavurustartunta?
Eikö sitten riittäisi, että kaupungeissa olisi joitain itsepalvelu pisteitä joissa olisi valvontakameran / ääni neuvonta, asiakkaiden mahdollista itse tehdä naama testi analysoivaan tauluun (hiki/lima/yskäisy/"tutkaimella" vai mikä se on?)? Olettaisi itsepalvelu vähentävän jonotusta, näytteiden ottajien määrää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä niitä koirien hajuaisteja on koulutettu, koronavirukseen kuolleiden keuhkoistako on otettu testipalojako?
Miten pelkästään hikeä pyyhkimällä johonki "näytemuoviin" riittäisi kertomaan koiralle onko henkilöllä koronavurustartunta?
Eikö sitten riittäisi, että kaupungeissa olisi joitain itsepalvelu pisteitä joissa olisi valvontakameran / ääni neuvonta, asiakkaiden mahdollista itse tehdä naama testi analysoivaan tauluun (hiki/lima/yskäisy/"tutkaimella" vai mikä se on?)? Olettaisi itsepalvelu vähentävän jonotusta, näytteiden ottajien määrää?"Olettaisi itsepalvelu vähentävän jonotusta, näytteiden ottajien määrää?"
Taitaisi olla hiukan noloa, jos pitäisi julkisella paikalla ruveta takalistoaan pyyhkimään ja tuotosta esittelemään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olettaisi itsepalvelu vähentävän jonotusta, näytteiden ottajien määrää?"
Taitaisi olla hiukan noloa, jos pitäisi julkisella paikalla ruveta takalistoaan pyyhkimään ja tuotosta esittelemään.Valtion varoja kannattaa säästää kun ei käy testissä huomattuaan itsessään koronan, vaan jatkaa huolettomasti elämistään ilman karantteenia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on luultavasti vasta-aine -testejä. Eri kuin PCR jolla voi tutkia akuuttia infektiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391