Naisettomuuden kipukohdan ylitse

Anonyymi

Kaikki miehet kilpailevat naisen huomiosta keskenään, rikkaat, köyhät, vanhat ja nuoret.

Nainen ei tyydytä kaikkia halukkaita.

Miehen pitää tunnustaa, että selibaatti on osa elämää.
Mies silloin lakkaa hakemasta lisää naisen seuraa.
Miehestä tulee kuin ontto piippu.
Tunne koskee, tuntee yksinäiseksi itsensä.
Mutta lopputulos palkitsee.
Kun ylittää normaalin selibaatille riittävän aikajanan,
niin seksittömyydestä tulee vallitseva, hyväksytty.
Ja jälkeenpäin olla omana itsenään tila on kaunistava, täydentävä, pyhittävä.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisettomuus on oikeasti ongelma lähinnä Kiinassa ja Intiassa, jossa naisia on vuosikymmeniä jatkuneen tyttöjen abortoinnin sekä nuorten naisten maastamuuton seurauksena merkittävästi vähemmän kuin miehiä, joten naisia ei oikeasti ole tarjolla.

      Esimerkiksi Suomessa tuo ongelma voi yksilötasolla (naisettoman miehen) näkökulmasta näyttää samankaltaiselta, mutta todellisuus ei tue tuota näkemystä. Suomessa on yhtä paljon naisia kuin miehiäkin, joten matemaattisesti ajatellen ei ole mitään syytä, miksi kaikki eivät voisi löytää itselleen paria. Ongelma on siis oikeasti siinä, millaisia rajoituksia itse kukakin potenitaalisille kumppaneilleen asettaa. Jos mies ei löydä itselleen naista, vaikka haluaisi, katkeroituminen ei varsinaisesti paranna hänen markkina-asemaansa naisten silmissä. Oikea ratkaisu olisi laajentaa valikoimaansa joko lieventämällä vaatimustasoaan tai vaihtamalla sosiaalisia ympyröitään siinä vaiheessa kun on tullut selväksi, että paikasta x ei tyttöystävää löydy.

      • Anonyymi

        Jos kielitaitoa ja sinnikyyttä riittää niin varovasti arvioiden puoli miljardia naista olisi tarjolla.
        Luulis tuosta nirsompikin yrittäjä akkansa löytävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kielitaitoa ja sinnikyyttä riittää niin varovasti arvioiden puoli miljardia naista olisi tarjolla.
        Luulis tuosta nirsompikin yrittäjä akkansa löytävän.

        Ei kaikilta voi vaatia kielitaitoa tai valmiutta etäsuhteeseen, jossa kumppaniaan ei koskaan tapaa oikeasti, mutta periaatteessa juurikin tuo oli pointtini: naisia kyllä riittää jos on itse valmis joustamaan ihannekumppanistaan. Ja kuinka moni muka oikeasti on parisuhteessa täydellisen kumppanin kanssa. Kaikki joutuvat sietämään vikoja toisissaan, ja mitä enemmän vikoja itsessäsi on, sitä enemmän joudut niitä (todennäköisesti) sallimaan myös kumppanillesi.

        Toki joillakin ihmisillä käy yksinkertaisesti tuuri ja löytävät itselleen kerrassaan upean puolison vaikkei kukaan ulkopuolinen pystykään ymmärtämään miksi noin upea ihminen haluaa seurustella tuollaisen eläimen kanssa.


    • Anonyymi

      No nyt se filosofian ydin on jutun keksinyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe