Mitäs jos kumppanisi vanhempi sanoo, ettet ole tervetullut perheeseen

Anonyymi

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000006648185.html

Tuossa oli pojan isä, joka sanoi pojan tyttökaverille, ettei tämä ole tervetullut perheeseen.
Varmasti kävisi niin, että jos ruma mies/ätmi onnistuisi viimein saamaan naisen, niin se on varmaa, että naisen isä ja myös äiti koko suku sanoisi, että alahan kalppia, et ole tervetullut perheeseemme, etkä sukuumme.
Meidän perheeseen ja sukuun ei rumia miehiä/ätmejä kelpuuteta.

34

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No minä en kuulemma sopinut miehelleni silloin nuorena.
      Miestäkin pyydettiin eroamaan minusta.

• Anonyymi

Monet suhteet todella kaatuvat siihen, ettei oma perhe hyväksy kumppania.
      Myös ystävät voivat tuhota suhteen.

• Anonyymi

Ihan noin rajua ei ole tullut vastaan, mutta en ole kyllä koskaan kokenut itseäni tervetulleeksikaan. Poikaystävieni isät ovat kyllä aina pitäneet minusta. Äidit ei niinkään.

• Anonyymi

Joo meillä ei kyllä hyväksytä ketään.

• Anonyymi

Tietysti sen isännän joka noin sanoo voi helposti poistaa koko suvusta tuliaseen turbin ::S

• Anonyymi

On vähän hassua jos tykkään noistas noin 24-vuotiasta vähän nuoremmista naisista siis... kun en tiedä oikein syytä tuolle asialle.

• Anonyymi

Juu, varsinkin jos yli 60v miehen känttyrä tulee ensimmäistä kertaa tapaamaan 24v naisen perhettä, niin takuulla saa äkkilähdön tyttären isältä ja perheeltä, voi olla isä haulikon kanssa ajamassa ukonkänttyrää pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, varsinkin jos yli 60v miehen känttyrä tulee ensimmäistä kertaa tapaamaan 24v naisen perhettä, niin takuulla saa äkkilähdön tyttären isältä ja perheeltä, voi olla isä haulikon kanssa ajamassa ukonkänttyrää pois.

En usko tuota.Asemalla on merkitys tahdoit
        tai et ,mutta niin se on.Moni nainen arvostaa
        tunnepitoisempaa suhdetta ,eikä nuori sähläri ,joka säätää väärän reijän kanssa yleensä miellytä naisia.

• Anonyymi

Sopii hyvin.

Ei sitten tarvitse haaskata aikaa sukulaisten kanssa sosialisointiin.

Omiinkin olen välit jäädyttänyt kun eivät osaa käytäytyä kunnolla👎

Miksi tuhlata aikaansa muiden miellyttämiseen? Varsinkin niiden joiden mielipiteellä ei ole mitään painoarvoa tai järjellistä perustetta.

Vain säälittävä läheisriippuvainen välittää sukulaistensa mielipiteistä ja negatiivisista tunteista itseään kohtaan.

Sukulaisen ainoa tarkoitus on tuntea uskollista kiintymystä ja antaa joko taloudellista tai muuta tukea, ei arvostella tai tuomita. Jos tähän yksinkertaiseen hyveeseen ei kykene, on sukulaisena arvoton ja epäkorrekti ja joutaa puhelimen mustalle listalle.

Tiesittekö muuten, että maistraattiin voi yksinkertaisesti vain puhelimitse tehdä määräyksen, jolla esim osoitetta ja muita tietoja ei saa luovuttaa edes omille vanhemmille jos niin itse haluaa😃👌

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä.

• Mun mielestä on vain hyvä, että sukulaisuussuhteet on nykyään paljon heppoisempia kuin ennen.. Sukulaisiaan kun ei voi valita, mutta kaverit voi. Mä en ole mun sukulaisten kanssa tekemisissä, mitä nyt jotain hautajaisia on ollut ja joku täti joskus kuulumisia soittelee.. Puolison suku taas pitää tiiviimmin yhteyttä, tosin ei nuokaan tapaa kuin kerran-pari vuodessa. Ihan zama..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mun mielestä on vain hyvä, että sukulaisuussuhteet on nykyään paljon heppoisempia kuin ennen.. Sukulaisiaan kun ei voi valita, mutta kaverit voi. Mä en ole mun sukulaisten kanssa tekemisissä, mitä nyt jotain hautajaisia on ollut ja joku täti joskus kuulumisia soittelee.. Puolison suku taas pitää tiiviimmin yhteyttä, tosin ei nuokaan tapaa kuin kerran-pari vuodessa. Ihan zama..

Meillä on tiiviit sukulaissuhteet. Koska heitä on paljon, on luonnollisesti valittava kenen kanssa on enempi tekemisissä.

• Täytyy sitten tyytyä sen ikäisiin morsiamiin, joiden vanhemmat ovat jo kuolleet.

<huokaus>

• Anonyymi

Paska saa palkkaa.

• No ei se huoleta. Mahdollinen kumppani on jo sitä ikäluokkaa että vanhemmat eivät edes minua muista vaikka olisin käynyt. Jos nyt ei kelpaa niin viikon päästä uusi yritys.

Itse olen nyt siinä vaiheessa että noita vävyehdokkaita välillä täällä käy. Täytyy ottaa nuo omat tyttäret kohta puhutteluun. Ei sen takia että ehdokkaissa olisi mitään vikaa mutta ne poikien vastaukset on niin yhteneväiset että varmaan hyvin tarkasti kerrottu miten minulle kannattaa kertoa.

• Jos poika ei jaksa tyttöään kuulustella, että osaa vastata oikein vanhempien kyselyihin, niin morsiamenryöstö on tietysti (nuoren) jännämiehen optiona. ; )

• Anonyymi

Täytyy olla tarkka maineestaan ,koska
      kaikille ei ole yhdentekevää miltä näytät
      ja mitä olet tehnyt.Olemalla tukemassa
      epänormaalia elämänmenoa ,vaikkapa marssimalla julkisesti on valinnut tavallaan
      suuntauksellaan tietyt kriteerit omaavan
      kumppanin.On järjetöntä kiinnostua normaalin perheen pojasta,joka on kasvatettu ihannoimaan avioliittoa.Täytyy
      muistaa ,että olet sitä mille olet itsesi antanut
      ja se näkyy selvästi muiden silmissä.

• Tyttären poikaystävää kerran varoitin, että otan tukasta kiinni ja kysyn, että kenenkäs poikia. Ajoi vittu kaljuksi saatana.

Noh, hyvin heillä ilmeisesti menee siellä ostamallansa omakotitalonnssa. Lapsenlapsia ei kuulemma ole tulossa, mutta ymmärrän senkin ajatuksen.

• Anonyymi

Nainen pystyy valloittamaan miehen
      tarjoilemalla itseään,mutta pitkän päälle
      se ei kanna ,jos tasa-arvo kysymykset ovat
      täysin tulevaisuutta eri suuntiin vievät.
      Isät yleensä näkee muutakin kuin seksin.
      Olet sitä mihin olet suuntautunut ja aina
      ei kasvatuksen tulos ole normaali ,sanon
      kuitenkin yleisellä tasolla.

• Anonyymi

On isiä joille normalius on tulevaisuuden
      tae.Kuka haluaisi morsiamen ,joka on valehtelun puolella.

• Anonyymi

Aikoinaan minulle tehtiin hyvinkin selväksi että en ole tervetullut, miehen äidin ja vanhemman sisaren taholta.
      Muistan kun nuorena ja naivina menin ensimmäisen kerran miehen kotiin, ja siellä vastaanotto oli jäätä ja katseita jotka olisivat voineet tappaa. Kaikenlaisia vihjauksia kuului, ja selvästi minun korviini tarkoitettuja muka peiteltyjä ilkeyksiä anopin ja sisaren kesken toisessa huoneessa. Se oli kauheaa!
      Miehen isä oli hiljainen hissu joka hiiviskeli taka-alalla. en muista että olisimme sanaakaan vaihtaneet hänen kanssaan moneen vuoteen. eipä silti ei anopinkaan kanssa, koska en enää suostunut häntä tapaamaan. Tein miehelle selväksi että menee yksin jos ja kun haluaa, minä en tule.
      Ja näin elettiin muutama vuosi. Oli siinä välissä miehen nuoremman sisaren häätkin joissa kyllä olin, oikein isot komeat pidot, mutta anoppia kartoin näkemästä. Onneksi oli helppoa kun alue jossa häät pidettiin oli niin suuri. Nuorempi sisar oli ja on mukava ihminen.
      Omiin häihimme miehen vanhemmat tulivat, mutta anoppi vetäytyi erikseen ja kuulutti että "tällaiset huonommat ihmiset tässä...". Omat vanhempani yrittivät pitää seuraa mutta jälkeenpäin ihmettelivät anopin käytöstä.
      Meni muutama vuosi ja tulin yllättäen raskaaksi. Lasta ei oltu suunniteltu mutta kun näin kävi tietysti otimme hänet vastaan. Kun olin viimeisillä kuukausilla raskaana meille soitettiin että anoppi on kuollut. Saanut sydänkohtauksen saunassa. Minua se ei liikauttanut mihinkään suuntaan, vieras ja ilkeä ihminen. Hautajaisiinkaan en mennyt, en halunnut mennä teeskentelemään mitään mitä en tuntenut. Ei minkäänlaista kunnioitusta hänen taholtaan, ei sitä myöskään minun taholtani. Mies meni yksin.
      Hautajaiset oli ja meni ja tuli aika että tyttö syntyi. Yllättäen miehen isä tuli käymään, ja oli kuin toinen ihminen! Todella mukava ja kovasti ihastui tyttöön. Avasi tälle pankkitilin ja on kovasti kiintynyt pojantyttäreensä. Taisi olla vapautus anopin kuolema.
      Kyllä näitä myrkyllisiä appivanhempia on, ei harvinaistakaan. Mitä lienee omaa katkeruuttaan oksentaa toisen niskaan. Säälittäviä ja onnettomia ihmisiä.

• Anonyymi

Täytyy sanoa ,että vihervasemmisto on
      niin kaukana perussuomalaisista, että
      kaikki asiat on ristiriidassa,joten rakkaudelle
      jää parsittavaksi ISO aukko.Seksi täyttää
      väliaikaisesti joitakin kuiluja,mutta ,kun se
      kuihtuu niin lapset joutuu kärsimään ja
      vanhemmat joutuu kärsimään ja puoliso
      joutuu kärsimään.Kyllä sillä on merkitystä
      mitä ideologiaa ajaa.

• Hyvin ovat aina hyväksyneet vaikka erikoisen näköinen otus olenkin 😅
      Mutta jos tulisi tuollainen vastaan niin kääntyisin ovella pois ja toivottaisin hyvät päivän jatkot ✌️ ☀️ 😹

• Luovuttaisin välittömästi 😹😹😹
        Jos nainen seuraa niin ok ja jos ei niin uutta tilalle 🐒

• Anonyymi

Ei ole tuollaista onneksi tapahtunut. Ei myöskään toisinpäin (kumppanini ei kelpaisi vanhemmilleni).

Jos tapahtuu, se on vanhemmilta joko huonoa käytöstä tai sitten pelkoa.

• Jopa on moukka isukki siinä..

• Mitä tossa ei sanota mutta MÄ ARVAAN!!! joku USKONLAHKO tässä on taustalla taas!!!!!

• Anonyymi

Ei ole pakko tykätä. Isäni ei tykkää miehestäni eikä halua tavata. Luulee miestäni rikolliseksi vaikka mieheni ei ole koskaan ollut poliisn kanssa tekemisissä.

• Anonyymi

Ei sitten ole vielä koskaan jäänyt kiinni? Hyvä flaksi tähän asti?

• Anonyymi

Jokainen valitsee ihan itse kenen kanssa aikaansa viettää. Ei sitä perheen inhoamaa kumppania ole mikään pakko raahata sukutapaamisiin, tuskin haluaisi moisiin osallistua jos on tehty selväksi, että naama ei miellytä.

Jos oma perhe toteaisi että ei tykätä sun kumppanista, niin sanoisin vaan että "harmi". Harvemmin kuitenkaan tulee tilaisuuksia, joissa on sekä sukua että kumppani mukana, joten ei olisi ongelma.

Jos taas kumppani olisi niin omituinen otus, että katkoisi välinsä muhun koska perheensä ei musta tykkäisi, niin silloin se ero olisi parasta muutenkin. Ei olisi omantyyppinen ihminen jos muiden mielipiteet vaikuttaisi kovasti tekemisiin.

• No kunhan kumppani itse tykkää. Ei sukua tarvitse miellyttää. On kuitenkin ihan kivaa tulla anopin kanssa juttuun. Aina en ole näin luontevasti ja luontevaksi oloani kokenut sulhojen perheessä, kun nyt koen.

Kyllä anoppi ensin minun ja poikansa ikäeroa puntaroi ja nuorempaa nättiä tyttöä (miehen jotakin kivaa exää) ehdotteli, ettetkö sitä vielä koittasi. 😃

En ihan tainnut olla valokuvan ja kerrotun perusteella mieleinen, mutta eipä poikansa äitiään kuunnellut. Ja nykyään minusta anpopilla tykätään, kun tunnetaan.

Ehkä anopit mielellään näkisi jonkun kaunokaisen pojallaan, jonka ulkonäköön ovat itse äitinä mieltyneet, mutta poika sen valinnan tekee naisten kanssa.

• Anonyymi

Minun vanhemmat ei ole vuosiin olleet tervetulleita minun perheeseeni, joten ei mitään väliä.

• Anonyymi

Onhan näitä. Tiedän yhden miehen, joka löysi uuden naisen ja erosi. Vuosien aikana nainen on määrätietoisesti ajanut kaikki miehen sukulaiset ja myös ystävät, yksi toisensa perään, pois miehen elämästä.
      Yhden tai parikin ymmärtäisin, kaikkien kanssa ei vain tule toimeen. Mutta että kaikki... Siinä on jo jotain pahasti vialla.

• Anonyymi

Sanoisin sille että se itse ei ole tervetullut meidän perheeseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2348
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      214
      2000
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1503
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      175
      1314
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1238
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1036
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      63
      962
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      907
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      894
    10. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      31
      855
    Aihe