Verkossa golfariksi kokemuksia (VAROITUS!)

Anonyymi

Nyt on aika tuoda ilmi omia kokemuksia verkossagolfariksi.com -sivustosta. Jos et jaksa lukea pidemmälle niin kysessä on varoitus: verkossa golfariksi on osoittautunut huijaus-sivustoksi.

Liityin nettikurssille elo-syyskuun vaihteessa ja suoritin vaaditut tehtävät nopeasti. Nyt edelleen, noin 4 viikkoa myöhemmin, odottelen Greencardia ja verkossagolfariksi.com pilasi täysin golfkauden lopun. En ole vieläkään saanut luvattua korttia, mutta rahat kyllä kelpasi tililtä.

Olen yrittänyt lukuisia kertoja ottaa yhteyttä sivuston asiakaspalveluun. Puhelimeen asiakaspalvelu ei vastaa lainkaan. Tekstiviestitse / sähköpostitse on aika ajoin mahdollista saada vastaus, jossa lupaillaan korttia mahdollisimman pian/ensimmäisten joukossa tai "parin päivän sisällä".

Nyt alkaa olla selvää että Verkossagolfariksi.com on HUIJAUS, joten välttäkää kaikki tätä sivustoa!

5

2410

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin toimi ainakin itselläni. Joten voin omasta puolestani suositella.

• Anonyymi

Helppo suorittaa omaan tahtiin, videot selkeitä ja ainakin itsellä koko kurssin suoritus toimi hyvin.

• Anonyymi

Kuinka nopeasti sait kortin sähköpostiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa kyselen. Viime viikolla ohjaani laittoi viestiä, että kurssi tehty. En ole saanut ainakaan vielä Green cardia. Eikä kouluttaja ole vastannut viesteihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkohan muistanut tehdä hakemuksen e-birdien kautta. Jos et, niin silloin se ei tule. Omalla kohdallani olin unohtanut. Eli hyvin toimii ainakin mulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      91
      2670
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      205
      1695
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1610
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1481
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1242
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1025
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      989
    8. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      79