Ensimmäinen pano peppuuni

Istuudut sohvalle, ja käyn eteesi. Minulla on pelkkä t-paita ja valkoiset tiukat alushousut päällä. Käännyn niin, että peppuni on sinuun päin. Alan hitaasti raottamaan alkkarieni yläreunusta. Samalla aloitan keinunnan salsan tahtiin, peppuni heiluu vasemmalta oikealle ja takaisin. Kiusoittelen sinua. Sinä istut sohvalla avaten hitaasti haarojasi. Tunnet, kuinka kullisi alkaa puristaa housujasi vasten yhä tiukemmin. Alat hieroa sitä housujen päältä. Samalla alan riisua alushousuni kokonaan päältäni samalla pyllistäen lisää suuntaasi. Jatkan peppuni keinutusta. Se on hyvin pyöreä peppu ja sopivan suuri osana hoikkaa kehoani.

Alan itsekin kosketella itseäni. Minulla on söpön pieni kikkeli sen ollessa levossa. Minulla on isot kivespussit. Annan sinun nähdä hieman kovettuneen, puoliksi seisovan kikkelini vilaukselta. Pian se jo alkaa seistä jöpöttämään suoraan ylöspäin. Olen tuonut sohvan eteen patjan, jonka päälle polvistun. Laskeudun patjalle nelinkontin, avaten sinulle suoran näkymän peppuuni ja reikääni. Alan keinuttamaan itseäni edestakaisin matkien pikku hiljaa kiihtyvää panoa. Kivespussini roikkuvat suurina ja heiluvat eestaas voimakkaasti. Käännyn katsomaan sinuun ja huomaan, että olet päästänyt kullisi vapaaksi kahleistaan. Sinulla on kaareva, pitkä kulli. Juuri sopivan paksu makuuni. Se kaartuu seksikkäästi hiukan sivulle ja seisoo jo kovana.

Kumarrun nelinkontin yhä matalammalle käsistäni, peppuni on nyt pystyssä suoraan edessäsi. Huomaan, kuinka puristat liukkaria kunnon satsin kullisi päälle, hymyillen samalla minulle nätisti. Laskeudut itsekin patjalle taakseni ja alat hitaasti sovitella kulliasi reiälleni. Rentoutan itseäni kullisi ympärillä antaen sen upota vähä vähältä yhä syvemmälle..Kullisi tuntuu ihanalta reiässäni. Ryhdyt liikuttamaan sitä sisälläni. Kuulen, kuinka huokaiset kiimaisena. Tunnen, kuinka sydämeni hakkaa. Koko kehossani kihelmöi. Tästä se alkaa, ensimmäinen pano peppuuni...

Tämä on toinen kerta, kun lataan tämän tarinani S24:ään. Laitahan kommenttia, jos haluat lukea, miten kertomukseni jatkuu...

3

2276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluan toki lukea lisää.

      • Anonyymi

        Sontatykki tahtoo lisää yök


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1163
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      820
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      819
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      794
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe