Minua huvittaa, kun olen parin aloituksen jälkeen saanut minuun kohdistuvia aloituksia, Lisäksi monta lapsellista lällättely viestiä monessa muussa aloituksessa.
Vissiin olen sohaissut johonkin arkaan kohtaan jotakuta? Jotain yllättäin anonyymia ahdistaa minun jutustelu palstalla.
No nyt voi tähän alle kirjoittaa mikä se ahdistaa ja mistä en saisi kirjoittaa?
Katsotaan mitä asialle voi tehdä.
Jos ei tule mitään järjellistä vastausta, jatkan taatusti entiseen malliin.
Mielenkiintoista ahdistumista
161
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Taasko se tätisetä täällä raivoaa? Osta uusi mekko, jos vaikka helpottaisi.
En raivoa. Kysyn suoraan, että mikä kirjoituksistani ärsyttää sinua, että jokakohtaan pitää kitistä minusta. Nyt voit kirjoittaa tähän, niin saat täyden huomioni.
Lupaan tässä olla hermoilematta, saat ihan rauhassa sanoa syyn. En tuomitse.
Kuten otsikossa lukee, minusta se syy kiinnostaa.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
En raivoa. Kysyn suoraan, että mikä kirjoituksistani ärsyttää sinua, että jokakohtaan pitää kitistä minusta. Nyt voit kirjoittaa tähän, niin saat täyden huomioni.
Lupaan tässä olla hermoilematta, saat ihan rauhassa sanoa syyn. En tuomitse.
Kuten otsikossa lukee, minusta se syy kiinnostaa.En valitettavasti ole tämä sinua riivaava kirjoittelija. Tulin vain herkuttelemaan haaskalle.
Anonyymi kirjoitti:
En valitettavasti ole tämä sinua riivaava kirjoittelija. Tulin vain herkuttelemaan haaskalle.
Ei se riivaa. Mielenkiintoisuuttani kyselen. Mutta pitää varmaan jatkaa lisää jutustelua varsinkin miehiä vaivaavien seksuaalisuuskysymysten ja itsetunto-ongelmien parissa... jospa se on tie siihen, että joku irtoo henkseleistään lopullisesti.
Minua ei tälläiset jonninjoutavat lapsellisuudet estä puhumasta siitä mitä huvittaa... tuntuupa se jostakin kuinka pahalta tahaansa. 😊
- Anonyymi
Rämä on ilmeisesti nykyaikaa. Siksi käyn enää harvoin edes vilkaisemassa kirjoituksia. Onnittelut suoli 24:lle. Perussuomalaisen omistama moderaattoripuljunne on epäonnistunut täydellisesti.
Väki, ja sen mukana mainostulonne katoavat kuin pieru Saharaan. - Anonyymi
Sun pitää opetella käyttäytymään niin kuin allekirjoittaneen, ei synny konflikteja kun osaa olla asiallisesti ja loukkaamatta muita yhteisön jäseniä :)
-harmiseikirj-No nyt olisi mahdollisuus sanoa missä olen loukannut ja miten. Mielestäni en sen kummemmin ole ketään loukannut tässä. Jos joku ivailee mulle, saatan huumorilla pistää tilanteesta riippuen takaisin, mutta muuten en ole syyttä ketään loukannut. Kyllä joku muu juttu tämän aiheuttaa.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No nyt olisi mahdollisuus sanoa missä olen loukannut ja miten. Mielestäni en sen kummemmin ole ketään loukannut tässä. Jos joku ivailee mulle, saatan huumorilla pistää tilanteesta riippuen takaisin, mutta muuten en ole syyttä ketään loukannut. Kyllä joku muu juttu tämän aiheuttaa.
Ei ne trollit varmaan kerro. No kyllä jotkut sun aloitukset voisi joku kokea loukkaavana arvelen. Sulla ei ole diplomatia verissä niin kuin meikäläisellä kun tulen suvereenisti kaikkien kanssa toimeen :)
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne trollit varmaan kerro. No kyllä jotkut sun aloitukset voisi joku kokea loukkaavana arvelen. Sulla ei ole diplomatia verissä niin kuin meikäläisellä kun tulen suvereenisti kaikkien kanssa toimeen :)
No jos olit Harmis, niin kyllähän sulle selkeästi kerrotaan, mistä sinun kirjoituksista ei tykätä.
Trollit nyt on trolleja, mutta jokuhan nekin pistää trollaamaan. Ja kytken ne noihin pariin viime aloitukseen...
Mutta luultavammin en saa vastausta. Luulisin niin. Mutta aina voi yrittää. 😀👌- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No jos olit Harmis, niin kyllähän sulle selkeästi kerrotaan, mistä sinun kirjoituksista ei tykätä.
Trollit nyt on trolleja, mutta jokuhan nekin pistää trollaamaan. Ja kytken ne noihin pariin viime aloitukseen...
Mutta luultavammin en saa vastausta. Luulisin niin. Mutta aina voi yrittää. 😀👌Joo olin, kuittaus unohtui. Mutta mistä tulee tuo kuvitelma ettei tykätä, kaikki tykkää minu kirjoituksista :) Toki suvakin vähän hetkessä aina hiilestyy koska totuus sattuu mutta vähän mietittyään nekin tajuaa kuka on aina oikeassa :)
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Joo olin, kuittaus unohtui. Mutta mistä tulee tuo kuvitelma ettei tykätä, kaikki tykkää minu kirjoituksista :) Toki suvakin vähän hetkessä aina hiilestyy koska totuus sattuu mutta vähän mietittyään nekin tajuaa kuka on aina oikeassa :)
-harmiseikirj-No en tarkoita maahanmuuttoasioissa, se erikseen. Sinun kritiikki vaikka 2000-luvulla naisena eläjiä kohtaan saa kovaakin kritiikkiä. Kyllä siitä sanotaan suoraankin.
Enkä mäkään koe, etteikö mun kanssa juteltais... kyllä musta tykätään ihan selkeästi, ei tämä siitä johdu. Ehkä yksi tai useampi huutelija mua kiinnostaa. Motiivit jne.
Ei minua haittaa ollenkaan ne viestit. Saa sanoa naiseksi ja ihan mitä vaan. Ei se haittaa.... mutta miksi? Se kiinnostaa...😊- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No en tarkoita maahanmuuttoasioissa, se erikseen. Sinun kritiikki vaikka 2000-luvulla naisena eläjiä kohtaan saa kovaakin kritiikkiä. Kyllä siitä sanotaan suoraankin.
Enkä mäkään koe, etteikö mun kanssa juteltais... kyllä musta tykätään ihan selkeästi, ei tämä siitä johdu. Ehkä yksi tai useampi huutelija mua kiinnostaa. Motiivit jne.
Ei minua haittaa ollenkaan ne viestit. Saa sanoa naiseksi ja ihan mitä vaan. Ei se haittaa.... mutta miksi? Se kiinnostaa...😊Siinäkin asiassa pätee se totuus sattuu, mutta hetken mietittyään 2000-luvun naisetkin ymmärtää että olen oikeasssa :)
Siinäkin asiassa pätee se totuus sattuu, mutta hetken mietittyään 2000-luvun naisetkin ymmärtää että olen oikeasssa :)
-harmiseikirj-Joo. No mä en siihen puutukaan, se on sun asia, mä vaan viittaan tässä, että ei ole tullut vieläkään keneltäkään mitään konkreettista kertomusta, mikä loukkaa tai ahdistaa, toisin kuin sinulle kyllä on kerrottu...siksi vetäisin sen esiin...
Mutta mäpä odottelen tässä jos joku avaisi jotain mulle, niin voisi vaikka harkita jotain korjausliikkeitä.
- Anonyymi
Mene lukemaan tuonne 60, 70, 80 ikäryhmien palstoille. Siihen verrattuna täällä on vielä helppoa tuo. Tuollainen toisen ilkkuminen ja kiusaaminen pahenee vain vanhetessa, kun aivot rappeutuu lisää. Niistä on vain kasvamassa samanlaisia katkeria ja kateellisia kääkköjä.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No mulle riittää tämä palsta. Tää tuntuu kotoisalle. 😊
"No mulle riittää tämä palsta. Tää tuntuu kotoisalle."
Se selittääkin miksi naiset kaikkoaa seurastasi, 24/7 turhan jauhamista ottaa varmasti voimille. Anonyymi kirjoitti:
Se selittääkin miksi naiset kaikkoaa seurastasi, 24/7 turhan jauhamista ottaa varmasti voimille.Kaikkoa vaan minun puolesta, en menetä mitään. 😬
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No mulle riittää tämä palsta. Tää tuntuu kotoisalle. 😊
Ihan turvallinen valinta, koska on tuolla meneillään ihan prkleenmoinen hullujen huone ja se on vähän kun muurahaispesää lapsena katsoisi. Nämä on vaan *siloviholaisia (jostain syystä muistin, että kutsuttii ryppyviholaisiksi) täynnä ja ei kannata edes pitkällä kepillä koskea.
*pissamurkku, en tiedä onko se yksi sana mustalla listalla niin piti muistella oikeeta nimeä. Liian kauan tähänkin vietin aikaa. x3 Anonyymi kirjoitti:
Ihan turvallinen valinta, koska on tuolla meneillään ihan prkleenmoinen hullujen huone ja se on vähän kun muurahaispesää lapsena katsoisi. Nämä on vaan *siloviholaisia (jostain syystä muistin, että kutsuttii ryppyviholaisiksi) täynnä ja ei kannata edes pitkällä kepillä koskea.
*pissamurkku, en tiedä onko se yksi sana mustalla listalla niin piti muistella oikeeta nimeä. Liian kauan tähänkin vietin aikaa. x3No tää on tosiaan ihan kiva alusta. Muutaman päivän aikana tuntunut siltä, että saanut hiljaisempiakin kirjoittamaan. Tuomaan esiin ihmetyksiä tavanomaisten naisista marisemisen rinnalle. Pitää jatkaa sillä linjalla... 😊👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se selittääkin miksi naiset kaikkoaa seurastasi, 24/7 turhan jauhamista ottaa varmasti voimille.Tämä! ☝️😄
Joo, ja jos se turhan jauhaminen vielä kaiken lisäksi koskis suoli24, niin saattaisi käydä oikein creepyksi 😄 - Anonyymi
Disse kirjoitti:
No tää on tosiaan ihan kiva alusta. Muutaman päivän aikana tuntunut siltä, että saanut hiljaisempiakin kirjoittamaan. Tuomaan esiin ihmetyksiä tavanomaisten naisista marisemisen rinnalle. Pitää jatkaa sillä linjalla... 😊👌
Katsos kun niillä hiljaisilla on enemmän kai sitä oikeaa elämää niin marisijat jää tänne sillä välin marisemaan.
... Tästä ehkä saa tasapuolisesti trollit ammuksia sinua(kin) kohtaan. Hups.
No en tyhmänä jaksa ilmaista mitenkään muuten, joten... Ole hyvä?
- Anonyymi
Mielenkiintoista on sekin että jaksat tehdä aloituksen sinuun kohdistuvista aloituksista...Nämä aloitukset menivät siis ihosi alle?
Siis mainitsin niistä tässä aloituksessa ja muista nimimerkkiini koskevista kirjoituksista.
Ei ne ihon alle ole menneet, vaan haluaisin selvittää motiivin niihin, kuten olen tässä jo useamman kerran todennut.
Luulen, että oot joutunut trollin mankeliin. Oot sanonut kenties jotain mikä on antanut sytykettä ja kun reakoit hänen härppimisiin, saa hän vastakaikua ja sitä mitä hakeekin.. Sinun huomiota.
Trollit on kovia kokeilemaan kepillä jäätä ja missä risahtaa, tökitään lisää, hypitäänkin välillä ritisevällä jäällä.
Mitä totisemmin suhtaudut sen varmemmin trolli kokee olevansa niskan päällä.- Anonyymi
"Mitä totisemmin suhtaudut sen varmemmin trolli kokee olevansa niskan päällä."
Juuri näin. Paras ase trolleja vastaan on olla piittaamatta. Joo, no siis ei mua nämä haittaa, mutta koitan kopasta kepillä jäätä, josko irtois joku tarina trollauksen tms takaa...
Mutta jos ei löydy, mä käännän kahvaa siltäosin, minkä luulen trollia ahdistavan. 😬
Vähän ehkä tässä petaan itselleni oikeutusta murjoa lisää sellaista pöytään mikä pistää tietynlaisia ihmisiä sapettamaan. Trollin jupinat vaan antaa lisää aihetta siihen...😃Anonyymi kirjoitti:
"Mitä totisemmin suhtaudut sen varmemmin trolli kokee olevansa niskan päällä."
Juuri näin. Paras ase trolleja vastaan on olla piittaamatta.Niin, siis kyllä mä osaan ignoorata, ei se ole ongelma. Mutta se, että jos vähän möyhin jotain ja trollaus kiihtyy, kertoo vaan, että möyhin oikeasta kohdasta. 😀
Minusta toisaalta on kiva vaan jos joku kiemurtelee, eikä osaa kuin käyttää säälittävää trollausta mikä ei auta mitään... nyt ois mahkut sanoa suoraan, mutta toisaalta tiedän, että ei sellaisesta ihmistyypistä ole siihen...🤔
Toisaalta eipä tuollainen joutava trollauskaan ole järkevää toimintaa, niin ihan voin kääntää omaa ruuvia puolestani. 😊Disse kirjoitti:
Joo, no siis ei mua nämä haittaa, mutta koitan kopasta kepillä jäätä, josko irtois joku tarina trollauksen tms takaa...
Mutta jos ei löydy, mä käännän kahvaa siltäosin, minkä luulen trollia ahdistavan. 😬
Vähän ehkä tässä petaan itselleni oikeutusta murjoa lisää sellaista pöytään mikä pistää tietynlaisia ihmisiä sapettamaan. Trollin jupinat vaan antaa lisää aihetta siihen...😃Yym, provoat trollia ja trollaat trollia?;)
Mä oon kokeillut varmaan kaiken mitä mieleen juolahtaa trollien kanssa aikoinaan ja paras tapa on olla noteeraamatta tai riippuen tilanteesta vitsailla takas, riippuu trollista. Joku trolli testaakin sun huumorintajuasi ja miten herkkä olet ottamaan itseesi. :)J-76 kirjoitti:
Yym, provoat trollia ja trollaat trollia?;)
Mä oon kokeillut varmaan kaiken mitä mieleen juolahtaa trollien kanssa aikoinaan ja paras tapa on olla noteeraamatta tai riippuen tilanteesta vitsailla takas, riippuu trollista. Joku trolli testaakin sun huumorintajuasi ja miten herkkä olet ottamaan itseesi. :)Siis en mä siitä tään aloituksen jälkeen piittaakaan. Väännän vaan omanlaista juttua enemmän, ihan vaan innostaakseni sitä lisää.
Siis mulla on ollut mukavaa jutustelua jo monta päivää palstalla, en mä noista räpätyksistä välitä. 😊
Pistän pökkövä pesään kunhan muilta kiireiltä kerkeän istahtamaan aiheajatuksien pariin. 😁- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin, siis kyllä mä osaan ignoorata, ei se ole ongelma. Mutta se, että jos vähän möyhin jotain ja trollaus kiihtyy, kertoo vaan, että möyhin oikeasta kohdasta. 😀
Minusta toisaalta on kiva vaan jos joku kiemurtelee, eikä osaa kuin käyttää säälittävää trollausta mikä ei auta mitään... nyt ois mahkut sanoa suoraan, mutta toisaalta tiedän, että ei sellaisesta ihmistyypistä ole siihen...🤔
Toisaalta eipä tuollainen joutava trollauskaan ole järkevää toimintaa, niin ihan voin kääntää omaa ruuvia puolestani. 😊Eli tanssit trollien pillin mukaan ja teet juuri niinkuin he haluaa. Jo tämä aloitus kertoo sen, trollit härnäsi niin kauan että teit aloituksen heistä.
Usko jo ettei trolleja päihitetä näillä nyt käyttämilläsi aseilla. Disse kirjoitti:
Niin, siis kyllä mä osaan ignoorata, ei se ole ongelma. Mutta se, että jos vähän möyhin jotain ja trollaus kiihtyy, kertoo vaan, että möyhin oikeasta kohdasta. 😀
Toisaalta eipä tuollainen joutava trollauskaan ole järkevää toimintaa, niin ihan voin kääntää omaa ruuvia puolestani. 😊Trolli sääntö yksi, trollin tarkoitus ei ole perustella sulle syitään eikä miksi trollaa. Eli et tule saamaan suoraa vastausta trollilta, koska trolli ei keskustele juurisyistä, trolli trollaa niin kauan kun puret syöttiä. :)
Anonyymi kirjoitti:
Eli tanssit trollien pillin mukaan ja teet juuri niinkuin he haluaa. Jo tämä aloitus kertoo sen, trollit härnäsi niin kauan että teit aloituksen heistä.
Usko jo ettei trolleja päihitetä näillä nyt käyttämilläsi aseilla.No saahan tuota matraa jatkaa... 🙄
J-76 kirjoitti:
Trolli sääntö yksi, trollin tarkoitus ei ole perustella sulle syitään eikä miksi trollaa. Eli et tule saamaan suoraa vastausta trollilta, koska trolli ei keskustele juurisyistä, trolli trollaa niin kauan kun puret syöttiä. :)
No se voipi olla, että kytken sen suotta muutamaan juttuun... mutta se siitä.
I’m done. Tää on nähty. 😊J-76 kirjoitti:
Trolli sääntö yksi, trollin tarkoitus ei ole perustella sulle syitään eikä miksi trollaa. Eli et tule saamaan suoraa vastausta trollilta, koska trolli ei keskustele juurisyistä, trolli trollaa niin kauan kun puret syöttiä. :)
Trollin peli on trollaus ja keskustelijat on pelinappuloita. Se on psykologista peliä...eikä se perustu vastavuoroiseen vastuuseen tunteista. Mitä enempi nappulaa voi hypittää se hypittää.
J-76 kirjoitti:
Trollin peli on trollaus ja keskustelijat on pelinappuloita. Se on psykologista peliä...eikä se perustu vastavuoroiseen vastuuseen tunteista. Mitä enempi nappulaa voi hypittää se hypittää.
No jos se tarkoittaa sitä, että voin keskittyä juttuihin, mitkä nakertaa joitain tyyppejä, niin mikä ettei? Nehän poikii mulle itselle mielenkiintoisia keskusteluja.
Eikä vaan osallistumiseen, vaan lukemiseen.
Kyllä mulle käy. 👌Disse kirjoitti:
Siis en mä siitä tään aloituksen jälkeen piittaakaan. Väännän vaan omanlaista juttua enemmän, ihan vaan innostaakseni sitä lisää.
Siis mulla on ollut mukavaa jutustelua jo monta päivää palstalla, en mä noista räpätyksistä välitä. 😊
Pistän pökkövä pesään kunhan muilta kiireiltä kerkeän istahtamaan aiheajatuksien pariin. 😁Heh, trollit ei nyt vakuutu tämän aloituksen myötä siitä ettei haittaa.
Kaikenlainen kiusasntuminen, selittely, lällättely on niille sulkia hattuun. Eipä ne ole kiinnostuneet juurisyistä vaan saamaan jonkun menemään trollaukseen sätkyukoksi.Disse kirjoitti:
No se voipi olla, että kytken sen suotta muutamaan juttuun... mutta se siitä.
I’m done. Tää on nähty. 😊Jep.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Tuolla palstojen vanhustentalolla lähes ainoa järkevä on trolli ja ottaa ilon irti.
Ainakin näyttää siltä. En historiaa tiedä, mutta huh.. Saattaa olla Well played tilanne ja trollin uusi level taso. J-76 kirjoitti:
Jep.
Trollit vaan hirnuu näille jutuille. Mielensäpahoittajat on sitten oma lukunsa, jotka jää kintereille kun oot erehtynyt loukkaamaan tms.ja tuikkaa aina mielipahallaan takas pitkävihaisesti.
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla palstojen vanhustentalolla lähes ainoa järkevä on trolli ja ottaa ilon irti.
Ainakin näyttää siltä. En historiaa tiedä, mutta huh.. Saattaa olla Well played tilanne ja trollin uusi level taso.Heh, trollit on usein oikeasti välkkyjä ja älykkäitä, ei ne muuten saisi mitään aikaiseksi palstoilla.
J-76 kirjoitti:
Heh, trollit ei nyt vakuutu tämän aloituksen myötä siitä ettei haittaa.
Kaikenlainen kiusasntuminen, selittely, lällättely on niille sulkia hattuun. Eipä ne ole kiinnostuneet juurisyistä vaan saamaan jonkun menemään trollaukseen sätkyukoksi.Kyllä mä trollit tiedän... 😊
Disse kirjoitti:
No jos se tarkoittaa sitä, että voin keskittyä juttuihin, mitkä nakertaa joitain tyyppejä, niin mikä ettei? Nehän poikii mulle itselle mielenkiintoisia keskusteluja.
Kyllä mulle käy. 👌Heh, no käytte kädenvääntöä. 🤜🤛
Mä en usko, että trollia välttis nakertaa yhtään mikään, mutta toki voi saada pontta kun huomaa jonkun persoonan reakoivan tietyllä tapaa. :)- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Kaikenlainen kiusasntuminen, selittely, lällättely on niille sulkia hattuun. Eipä ne ole kiinnostuneet juurisyistä vaan saamaan jonkun menemään trollaukseen sätkyukoksi.Just näin.
Disse kirjoitti:
Kyllä mä trollit tiedän... 😊
"Tutkimusten mukaan pahimmillaan trollaus on järjestelmällistä kiusantekoa tai poliittista propagandaa. Trollaajan persoona on keskimäärin enemmän sadistinen luonne ja persoonallisuushäiriöinen.[6] Ylen kolumnistin Jani Kaaron mukaan psykologit uskovat, että trollissa "yhdistyvät persoonallisuuden kolme 'pimeää' piirrettä: psykopaattisuus, macchiavellismi ja narsismi"[7].
Stanfordin ja Cornellin yliopistojen tutkijoiden tutkimuksen perusteella luodulla algoritmilla voitiin tunnistaa trolli 80 prosentin varmuudella viiden ensimmäisen viestin perusteella.[8][9]"
Wikiwiki.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No saahan tuota matraa jatkaa... 🙄
Taisi totuus vähän kirpaista? Yritin vain aukaista silmiäsi, ei pahalla.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kyllä mulle käy. 👌Ja mistä sinä mahdat olla itseesi ottanut? Omitko sinä kaikki trollauksissa sanotut itsellesi? Pidätkö itseäsi jonkin sortin Napana?
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Kaikenlainen kiusasntuminen, selittely, lällättely on niille sulkia hattuun. Eipä ne ole kiinnostuneet juurisyistä vaan saamaan jonkun menemään trollaukseen sätkyukoksi."Kaikenlainen kiusasntuminen, selittely, lällättely on niille sulkia hattuun."
Näinpä, aloittaja sortuu selittelyyn tällä hetkellä. Ei vakuuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kaikenlainen kiusasntuminen, selittely, lällättely on niille sulkia hattuun."
Näinpä, aloittaja sortuu selittelyyn tällä hetkellä. Ei vakuuta.Hehee ja se vaan ruokkii meitä trolleja. Ihanan suolaisia nämä Dissen kyyneleet.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Heh, trollit on usein oikeasti välkkyjä ja älykkäitä, ei ne muuten saisi mitään aikaiseksi palstoilla.
No siellä ei paljoa muita olekaan kuin mielensäpahoittajia, niin siksi kai trollille just sopiva aarre.
Anonyymi kirjoitti:
No siellä ei paljoa muita olekaan kuin mielensäpahoittajia, niin siksi kai trollille just sopiva aarre.
Joo, selittelijät ja suuttujat on trollien unelma pelinappuloita. Niihin kannattaa satsata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehee ja se vaan ruokkii meitä trolleja. Ihanan suolaisia nämä Dissen kyyneleet.
Naamioi aloituksen trollailuksi.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Joo, selittelijät ja suuttujat on trollien unelma pelinappuloita. Niihin kannattaa satsata.
Trollailetko?
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Joskus vähän.
Päätrolli.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Siis en mä siitä tään aloituksen jälkeen piittaakaan. Väännän vaan omanlaista juttua enemmän, ihan vaan innostaakseni sitä lisää.
Pistän pökkövä pesään kunhan muilta kiireiltä kerkeän istahtamaan aiheajatuksien pariin. 😁Sama henkilö esittää miestä ja naista
- Anonyymi
Trolli se vaan on, turha lyödä päätä seinään Disse. Kirjoituksesi ovat täysin asiallisia ja vilpittömiä 💓
En mä tässä trollijahtia ole julistamassa... trollatkuut rauhassa jos se vaan on kyse. Jos se tyyppi haluu, etten jostain puhuis, nyt vois kertoa. 😃
- Anonyymi
Hyvät elokuvat taas pyörii: Harjanvarsi ja Paha Pastori tulee YLE Teema K-16.
Rennie elokuva jossa haikalat syövät ja haukkaavat ihmisiä. Deep Blue Sea.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Tokmannista saa käsipainon 35 eurolla.
Ja tässä toinen esimerkki miksi ovat kimpussasi....
- Anonyymi
Viisaampi ymmärtäisi itse miksi trollit kiusaa
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Onneks en oo viisas...😀
Esim. tämä tässä on yksi syy miksi trollit ovat kimpussasi. Koska vastaat muka leikkisästi, ja silti puolustavasti. Miksi et vain anna olla? Onko niille pakko vastata?
Teet itsestäsi maalin, kun muka lähdet leikkiin mukaan hymiöineesi. Jos minä olen huomannut, niin niin ovat taatusti myös trollit, sinä Disse käytät sitä enemmän hymiöitä, mitä enemmän joku kommentti osuu arkaan paikkaan. Ja ei, minä en ole trolli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. tämä tässä on yksi syy miksi trollit ovat kimpussasi. Koska vastaat muka leikkisästi, ja silti puolustavasti. Miksi et vain anna olla? Onko niille pakko vastata?
Teet itsestäsi maalin, kun muka lähdet leikkiin mukaan hymiöineesi. Jos minä olen huomannut, niin niin ovat taatusti myös trollit, sinä Disse käytät sitä enemmän hymiöitä, mitä enemmän joku kommentti osuu arkaan paikkaan. Ja ei, minä en ole trolli."Jos minä olen huomannut, niin niin ovat taatusti myös trollit, sinä Disse käytät sitä enemmän hymiöitä, mitä enemmän joku kommentti osuu arkaan paikkaan."
Tää on muuten totta, hyvä havainto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teet itsestäsi maalin, kun muka lähdet leikkiin mukaan hymiöineesi. Jos minä olen huomannut, niin niin ovat taatusti myös trollit, sinä Disse käytät sitä enemmän hymiöitä, mitä enemmän joku kommentti osuu arkaan paikkaan. Ja ei, minä en ole trolli.Tämä. On ihana nähdä Tissukan kieriskelevän tuskissaan hymiöinensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teet itsestäsi maalin, kun muka lähdet leikkiin mukaan hymiöineesi. Jos minä olen huomannut, niin niin ovat taatusti myös trollit, sinä Disse käytät sitä enemmän hymiöitä, mitä enemmän joku kommentti osuu arkaan paikkaan. Ja ei, minä en ole trolli.”Miksi et vain anna olla? Onko niille pakko vastata? ”
Kyllä tämäkin vaihe hänen elämässään vielä tulee, kun antaa vaan olla 👍 Nyt hän on vielä matkalla siihen pisteeseen 🙂
-palstahessu - Anonyymi
"Viisaampi ymmärtäisi itse miksi trollit kiusaa"
Tälläkin palstalla moni valittelee tulevansa kiusatuksi, ja väittää ettei ymmärrä miksi. Joidenkin mielestä kiusaaminen on sitä, että heidän kanssaan on jostain eri mieltä.
Helposti provosoituva on trollien mielikohde. Useimmat trollit vain innostuvat vastauksista - väliä ei ole millaisen vastauksen saa, kunhan heidät jotenkin huomioidaan.
Toki palstalla pyörii niitäkin trolleja, joilta ei lopu virta vaikka eivät bensaa liekkeihin saisikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teet itsestäsi maalin, kun muka lähdet leikkiin mukaan hymiöineesi. Jos minä olen huomannut, niin niin ovat taatusti myös trollit, sinä Disse käytät sitä enemmän hymiöitä, mitä enemmän joku kommentti osuu arkaan paikkaan. Ja ei, minä en ole trolli.Hymiöiden käyttö ei liity mitenkään siihen että kommentti olisi osunut "arkaan paikkaan". Ei Dissellä eikä muilla.
- Anonyymi
Minusta trollit vaan on typeriä häiriköitä, ei tarvitse ymmärtää. Kuten ei muutakaan huonoa käytöstä ja meuhkaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymiöiden käyttö ei liity mitenkään siihen että kommentti olisi osunut "arkaan paikkaan". Ei Dissellä eikä muilla.
Kaikkihan sen näkevät. Mitä enemmän Disse on pulassa, sitä enemmän hymiöitä paukkuu.
- Anonyymi
Oletko sinä Tarja vai Martina?
- Anonyymi
"Osta uusi mekko" niitä varten on kauppakin, miesten mekkokauppa: Dressman, Mekkomies jos englannista suomentaisi.
Tämä todellakin ON sinkkupalsta! :D
J-76 kirjoitti:
No totta helvetissä on! :D
On on, ja Disse on trollien meressä luontevasti kuin yltäpäältä verisiin pihveihin sidottu haialtaaseen heitetty.
Kollimaattori kirjoitti:
On on, ja Disse on trollien meressä luontevasti kuin yltäpäältä verisiin pihveihin sidottu haialtaaseen heitetty.
Oppia ikä kaikki.
J-76 kirjoitti:
Oppia ikä kaikki.
Koko ajan, mutta oman mielenterveyden vuoksi on syytä opetella verkon trolleihin suhtautuminen l. suhtautumattomuus suht'nopeasti.
Yllä olevaan kommenttiin trolli tietysti heittäisi "viiltävän kuitin", että minun osaltani on mielenterveydestä huolehtiminen jo myöhäistä, mutta en minä omasta mielenterveydestäni huolissani enää olekaan.Kollimaattori kirjoitti:
Koko ajan, mutta oman mielenterveyden vuoksi on syytä opetella verkon trolleihin suhtautuminen l. suhtautumattomuus suht'nopeasti.
Yllä olevaan kommenttiin trolli tietysti heittäisi "viiltävän kuitin", että minun osaltani on mielenterveydestä huolehtiminen jo myöhäistä, mutta en minä omasta mielenterveydestäni huolissani enää olekaan.Nojoo, onhan tämä helpompaa kun tietää sudenkuopat ja osaa suhtautua löysin rantein (kaikkeen).
Tuon teen takas jäynää vaiheen jälkeen tulee tympimis- ärtymis- ja turtumisvaihe. Lopulta kaikki mikä ei ole vakavaa, ei ole vakavaa. Eli mikään ei ole palstalla enää vakavaa. 🤣
Kai tämä vuosia kestäessään vie mielenterveyden, jos sitä oli alunperinkään. 😉J-76 kirjoitti:
Nojoo, onhan tämä helpompaa kun tietää sudenkuopat ja osaa suhtautua löysin rantein (kaikkeen).
Tuon teen takas jäynää vaiheen jälkeen tulee tympimis- ärtymis- ja turtumisvaihe. Lopulta kaikki mikä ei ole vakavaa, ei ole vakavaa. Eli mikään ei ole palstalla enää vakavaa. 🤣
Kai tämä vuosia kestäessään vie mielenterveyden, jos sitä oli alunperinkään. 😉Tavallaan murheellista, että netissä ei mikään enää tunnu miltään, eikä kukaan siellä ole ihmisenä olemassakaan, mutta näillä mennään!
Kollimaattori kirjoitti:
Tavallaan murheellista, että netissä ei mikään enää tunnu miltään, eikä kukaan siellä ole ihmisenä olemassakaan, mutta näillä mennään!
Tavallaan joo, voi joku tuntuakin. Sitä vaan ei ehkä kannata kaikille näyttää.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Tavallaan joo, voi joku tuntuakin. Sitä vaan ei ehkä kannata kaikille näyttää.
Ei kai Disse niin paljon itteensä ottanut? Ajattelin, että ruokki muuten vain ja tiesi mitä teki samalla kun pysy suhteellisen asiallisena. Tietenkin se on ehkä jotain mitä itse tekisin, riippuen minkälaisista trolleista kyse, vaikka sanotaan ettei saa ruokkia.. Mutta kun... Ihan pikkusen? x3
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai Disse niin paljon itteensä ottanut? Ajattelin, että ruokki muuten vain ja tiesi mitä teki samalla kun pysy suhteellisen asiallisena. Tietenkin se on ehkä jotain mitä itse tekisin, riippuen minkälaisista trolleista kyse, vaikka sanotaan ettei saa ruokkia.. Mutta kun... Ihan pikkusen? x3
Niin, siksi kommentoinkin hälle nää pappatrolli. 😃
Kyllä sitä itsekin joskus tahallaan vänkyttää jonkun kanssa, vaikka on ihan kartalla tyypin motiiveista. Ei tää nettimetkujen maailma niin vaikee ole oppia.
Edelleen näkee keskustelijoita joilla on vaikeuksia ymmärtää, koska joku on tosissaan möksähtänyt tai vetää pelleroolina muka möksmöks.
Tietynlainen nettikielen lukutaito aika pian kyllä kehittyy.J-76 kirjoitti:
Kyllä sitä itsekin joskus tahallaan vänkyttää jonkun kanssa, vaikka on ihan kartalla tyypin motiiveista. Ei tää nettimetkujen maailma niin vaikee ole oppia.
Edelleen näkee keskustelijoita joilla on vaikeuksia ymmärtää, koska joku on tosissaan möksähtänyt tai vetää pelleroolina muka möksmöks.
Tietynlainen nettikielen lukutaito aika pian kyllä kehittyy.Aika ironista, että tätä pelletouhua kutsutaan "sosiaaliseksi mediaksi". ; )
J-76 kirjoitti:
Tietynlainen nettikielen lukutaito aika pian kyllä kehittyy.No tämä aloitus jotenkin ymmärrettiin ihan väärin... En mä trolleista ole huolissaan tai itsestäni trollien seassa... Minusta se on toisaalta vaan merkki siitä, että saan jotain myllättyä ihmisten mielessä...
Ehkä parasta kaikessa on, ettei mun tarvitse lähteäkään jahtaamaan ketään tai mitään, kun ihan olemalla oma itseni ja se mitä palstalla olen, saan oikeassa suhteessa posia ja toisaalta taas näitä perkärpäsiä härnättyä. :oD
Tiedän, ettei mun jutuista kaikki pidä ja varsinkin kun nostan äläkkää jostain toksisesta maskuliinisuudesta ja sukupuoliroolien romuuttamisesta...se tuntuu olevan myrkkyä monelle. Mutta minusta se on vaan kiva, kun jollain konservatiivisesti ajattelevalla alkaa trollituttamaan ja kiukuttamaan, kun joku vähän vetää mattoa alta. :oD
Jotkuthan koittaa ihan suht asiallisestikin vängätä kaikkea, mutta huvittavinta on ehkä vedotakin johonkin empaattisuuteen... Jotkut tiukasti rooleihin kangistuneet kun juurikin haluaa jyrkästi ajaa ihmisiä johonkin ruotuun..siitä on empaattisuus kaukana.Kollimaattori kirjoitti:
Aika ironista, että tätä pelletouhua kutsutaan "sosiaaliseksi mediaksi". ; )
No älä muuta SA!
Disse kirjoitti:
No tämä aloitus jotenkin ymmärrettiin ihan väärin... En mä trolleista ole huolissaan tai itsestäni trollien seassa... Minusta se on toisaalta vaan merkki siitä, että saan jotain myllättyä ihmisten mielessä...
Ehkä parasta kaikessa on, ettei mun tarvitse lähteäkään jahtaamaan ketään tai mitään, kun ihan olemalla oma itseni ja se mitä palstalla olen, saan oikeassa suhteessa posia ja toisaalta taas näitä perkärpäsiä härnättyä. :oD
Tiedän, ettei mun jutuista kaikki pidä ja varsinkin kun nostan äläkkää jostain toksisesta maskuliinisuudesta ja sukupuoliroolien romuuttamisesta...se tuntuu olevan myrkkyä monelle. Mutta minusta se on vaan kiva, kun jollain konservatiivisesti ajattelevalla alkaa trollituttamaan ja kiukuttamaan, kun joku vähän vetää mattoa alta. :oD
Jotkuthan koittaa ihan suht asiallisestikin vängätä kaikkea, mutta huvittavinta on ehkä vedotakin johonkin empaattisuuteen... Jotkut tiukasti rooleihin kangistuneet kun juurikin haluaa jyrkästi ajaa ihmisiä johonkin ruotuun..siitä on empaattisuus kaukana.Nojuu, eipä se täällä hapettomassa ympäristössä paljon haittaa vaikkei kaikkien jutuista tykkää. Irl se voisi kuluttaa liikaa happea, jos olisi ihan pakkojen pakko sietää samaa. Jos on sietokyky herkillä. 😃
No sanoja voi käyttää vaikka miten vedoten ja veivaten, mielenmuokkaustahan täällä osa koittaa harrastaakin. Se on ehkä turhinta ikinä. Ne ei lopeta vääntämistä ja propagandaa varmaan unissaankaan.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No tämä aloitus jotenkin ymmärrettiin ihan väärin... En mä trolleista ole huolissaan tai itsestäni trollien seassa... Minusta se on toisaalta vaan merkki siitä, että saan jotain myllättyä ihmisten mielessä...
Jotkuthan koittaa ihan suht asiallisestikin vängätä kaikkea, mutta huvittavinta on ehkä vedotakin johonkin empaattisuuteen... Jotkut tiukasti rooleihin kangistuneet kun juurikin haluaa jyrkästi ajaa ihmisiä johonkin ruotuun..siitä on empaattisuus kaukana.Justiinsa näin 👍🤘👌
Joo, tuon saman mistä kirjoitit olen oppinut minäkin kantapään kautta. Ihan turha perustella mitään trolleille, kun mitkään perustelut tai takaisin näpäytykset ei ole muuta kun merkki ettei ole tajunnut tulleensa trollatuksi.
Eihän trolli oikeasti väännä mistään, kunhan trollaa ja saa toisen hikoilemaan tai puolustautumaan.J-76 kirjoitti:
Joo, tuon saman mistä kirjoitit olen oppinut minäkin kantapään kautta. Ihan turha perustella mitään trolleille, kun mitkään perustelut tai takaisin näpäytykset ei ole muuta kun merkki ettei ole tajunnut tulleensa trollatuksi.
Eihän trolli oikeasti väännä mistään, kunhan trollaa ja saa toisen hikoilemaan tai puolustautumaan.Tai on voinut tajutakin, muttei hyväksy tulleensa trollatuksi. Mua joskus ärsytti suunnattomasti, kun joku yritti vänkyttää vastaan (trollata) tai luoda musta mun mielestä vääränlaista mielikuvaa. Piti koittaa oikoa ja selittää, eiku eiku.
Sit joskus hokasin, että vitut mua huudatetaan.J-76 kirjoitti:
Tai on voinut tajutakin, muttei hyväksy tulleensa trollatuksi. Mua joskus ärsytti suunnattomasti, kun joku yritti vänkyttää vastaan (trollata) tai luoda musta mun mielestä vääränlaista mielikuvaa. Piti koittaa oikoa ja selittää, eiku eiku.
Sit joskus hokasin, että vitut mua huudatetaan.Toisaalta nään Dissessä samaa piirrettä mitä itsessäni, joskus on kivaa leikkiä mukana ja antaa trollin vetää viehettä perässä ja käydä näykkimässä sitä, ikään kuin ei tajuaisi olevansa trollin kanssa tekemisissä, vaikka tajuaa.
Ja mussuttavansa trollin iloksi (omaksi iloksikin, kenties muidenkin iloksi) soopaa.
Kyllä sitä voi trollinkin kanssa leikkiä kieli poskessa. Trollit trollaa ja provosoi toisiaan.- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Toisaalta nään Dissessä samaa piirrettä mitä itsessäni, joskus on kivaa leikkiä mukana ja antaa trollin vetää viehettä perässä ja käydä näykkimässä sitä, ikään kuin ei tajuaisi olevansa trollin kanssa tekemisissä, vaikka tajuaa.
Ja mussuttavansa trollin iloksi (omaksi iloksikin, kenties muidenkin iloksi) soopaa.
Kyllä sitä voi trollinkin kanssa leikkiä kieli poskessa. Trollit trollaa ja provosoi toisiaan.Aloin tämän täällä oppimaan aika nopeasti. Nykyään vain pitää harjotella sitä milloin lopetan ruokinnan ennen kuin minusta itsestä tulee sellainen hirmuinen trolli.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Jotkuthan koittaa ihan suht asiallisestikin vängätä kaikkea, mutta huvittavinta on ehkä vedotakin johonkin empaattisuuteen... Jotkut tiukasti rooleihin kangistuneet kun juurikin haluaa jyrkästi ajaa ihmisiä johonkin ruotuun..siitä on empaattisuus kaukana.Älä selitä ja syyllistä muita väärin ymmärtämisestä. Trollit pääsi ihon alle ja teit heistä aloituksen. Simple as that.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Jotkuthan koittaa ihan suht asiallisestikin vängätä kaikkea, mutta huvittavinta on ehkä vedotakin johonkin empaattisuuteen... Jotkut tiukasti rooleihin kangistuneet kun juurikin haluaa jyrkästi ajaa ihmisiä johonkin ruotuun..siitä on empaattisuus kaukana.Et vieläkään käsitä. Sinä et härnää trolleja, vaan me härnäämme sinua. Ei ketään kiinnosta mitä olet kirjoitellut toksisesta maskuliinisuudesta tai mistään muustakaan. Emme me siksi sinua trollaa, vaan siksi että olet helppo saalis. Sinulla on pakonomainen tarve ymmärtää tai saada tietää miksi sinua trollataan. Jatkat trolleille vastaamista oikein ekstra hymiöin varusteltuna muka leikillisesti, samaan aikaan kiivasti itseäsi puolustellen. Etkö ymmärrä ettemme me kerro sinulle miksi me trollaamme sinua, sillä se tuo meille valtaa. Sinulla on tarve tietää, me emme kerro. Jos vain malttaisit olla vastaamatta trolleille, trollaaminen loppuisi. Mutta sinä et kykene siihen.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Jotkuthan koittaa ihan suht asiallisestikin vängätä kaikkea, mutta huvittavinta on ehkä vedotakin johonkin empaattisuuteen... Jotkut tiukasti rooleihin kangistuneet kun juurikin haluaa jyrkästi ajaa ihmisiä johonkin ruotuun..siitä on empaattisuus kaukana."Minusta se on toisaalta vaan merkki siitä, että saan jotain myllättyä ihmisten mielessä..."
Nyt sulla on aika isot luulot itsestäsi. - Anonyymi
Ah.. Nyt on mukava tuoli. Haluaako kukaan popparia?
Anonyymi kirjoitti:
Aloin tämän täällä oppimaan aika nopeasti. Nykyään vain pitää harjotella sitä milloin lopetan ruokinnan ennen kuin minusta itsestä tulee sellainen hirmuinen trolli.
Heh, ehkä siihenkin tylsistyy jos ei ole trollin luonne, että saa kicksejä touhusta. Mutta kyllä se joskus on ihan huvittavaa ja hauskaa minustakin. 😃
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Heh, ehkä siihenkin tylsistyy jos ei ole trollin luonne, että saa kicksejä touhusta. Mutta kyllä se joskus on ihan huvittavaa ja hauskaa minustakin. 😃
Se on hauskaa silloin kun ei tarvitse tehdä paljoa mitään ja ei aiheuta mitään todella pahaa vahinkoa. Kun monet ns. trollit haluu vain aiheuttaa pahaa ja kiusata - tiedän, että trollauksessa ei ole mitään etikettiä ja tuo oli se alkuperäinen trollaus, eli kiusaamista, mutta come on.. Tylsä ja tyhmä trolli on vain tylsä.
Lopulta luovemmat trollit syö sellaisen trollin ohimennen välipalaksi - tai aloittaa ruokkimisen kunnes joku ruokinta piirissä palaa loppuun.
That's fun to watch. Shh.. It's our secret that I actually enjoy the show. - Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Tavallaan murheellista, että netissä ei mikään enää tunnu miltään, eikä kukaan siellä ole ihmisenä olemassakaan, mutta näillä mennään!
Ai ei tunnu vai? Minulla on ainakin kaikenlaisia tuntemuksia. Silloin kun "onnistunut" lukemaan vain täystolloja juttuja: nimittelijöiden, ilmiriidan haastajien, kroonisesti loukkaantuvien vuodatuksia ja sen sellaisia, ymmärrän siirtyä lukemaan uutisia tai tekemään jotain älykkäämpää.
Suomi24 vaatii tietynlaisen mielentilan. Sellaisen, että antaa sonnan mennä heti ohi, mahdollisimman pian, ja jatkaa timanttien etsintää. Joskus löytyy, joskus ei. Usein löytyy ihan kelpo kirjoituksia. Sellaisia, jotka tuntuvatkin hyvältä. - Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Tai on voinut tajutakin, muttei hyväksy tulleensa trollatuksi. Mua joskus ärsytti suunnattomasti, kun joku yritti vänkyttää vastaan (trollata) tai luoda musta mun mielestä vääränlaista mielikuvaa. Piti koittaa oikoa ja selittää, eiku eiku.
Sit joskus hokasin, että vitut mua huudatetaan."luoda musta mun mielestä vääränlaista mielikuvaa. "
Tuo on loukkaantujillekin tyypillistä. Sen sijaan että keskityttäisiin asiallisesti kertomaan itsestä ja asioistaan, aletaankin määrittelemään toista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"luoda musta mun mielestä vääränlaista mielikuvaa. "
Tuo on loukkaantujillekin tyypillistä. Sen sijaan että keskityttäisiin asiallisesti kertomaan itsestä ja asioistaan, aletaankin määrittelemään toista.Siinä vaiheessa kun joku toista alkaa tosissaan määrittelemään niin hyvä vain antaa olla.
Koska sellaista kohtaan on tosi vaikea edes alkaa trollamaan, ellei halua lähteä vetämään jotain roolia. Jos on energiaa ja saa siitä hauskaa niin miksei.. On sitäkin nähty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minusta se on toisaalta vaan merkki siitä, että saan jotain myllättyä ihmisten mielessä..."
Nyt sulla on aika isot luulot itsestäsi.Tämä on juuri se mikä dissessä ja joissain muissakin tunnistettavissa hahmoissa on se mikä herättää myötähäpeää ja ärsyyntymistä: ovat nostaneet itse itsensä palstan sivistäjiksi, valaistuneiksi ja vaikka miksi. Sokeana kirkuvat omaa totuuttaan siitä huumaantuneina. Niin säälittävää ja naurettavaa.
Anonyymi kirjoitti:
Se on hauskaa silloin kun ei tarvitse tehdä paljoa mitään ja ei aiheuta mitään todella pahaa vahinkoa. Kun monet ns. trollit haluu vain aiheuttaa pahaa ja kiusata - tiedän, että trollauksessa ei ole mitään etikettiä ja tuo oli se alkuperäinen trollaus, eli kiusaamista, mutta come on.. Tylsä ja tyhmä trolli on vain tylsä.
Lopulta luovemmat trollit syö sellaisen trollin ohimennen välipalaksi - tai aloittaa ruokkimisen kunnes joku ruokinta piirissä palaa loppuun.
That's fun to watch. Shh.. It's our secret that I actually enjoy the show.Nojuu. Ei se satuttaakseen kivaa ole minustakaan, vaikka pakko myöntää että joskus huvittaa seurata jonkun itsepintaista vääntöä herne nenässä.
Anonyymi kirjoitti:
"luoda musta mun mielestä vääränlaista mielikuvaa. "
Tuo on loukkaantujillekin tyypillistä. Sen sijaan että keskityttäisiin asiallisesti kertomaan itsestä ja asioistaan, aletaankin määrittelemään toista.Nojuu olin joskus loukkaantunut vääristä mielikuvista joita joku trolli syötti. Tänne ei passaa tulla liian vakavissaan. 🙃
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on juuri se mikä dissessä ja joissain muissakin tunnistettavissa hahmoissa on se mikä herättää myötähäpeää ja ärsyyntymistä: ovat nostaneet itse itsensä palstan sivistäjiksi, valaistuneiksi ja vaikka miksi. Sokeana kirkuvat omaa totuuttaan siitä huumaantuneina. Niin säälittävää ja naurettavaa.
Viittitkö putsata mun kengät, alamainen! 😇
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Toistan: säälittävää ja naurettavaa. Sulla on kyllä helkkaristi matkaa jäljellä.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Unohdit sanoa, että saa putsata ihan liinalla eikä tarvitse kieltä liata. ;)
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit sanoa, että saa putsata ihan liinalla eikä tarvitse kieltä liata. ;)
Ei tyylillä väliä, kunhan lopputulos on minttiä! 😁👌
Anonyymi kirjoitti:
Toistan: säälittävää ja naurettavaa. Sulla on kyllä helkkaristi matkaa jäljellä.
Toivottavasti. Mutta olenhan vasta 42, mies parhaissa nuoruusvuosissaan... vai miten se Darkkis sen muotoili? 😃
- Anonyymi
Toinenkin vesielokuva tulee, FOX esittää nyt The Day After Tomorrow, ensin tuli Rennie-elokuva jossa hait haukkailevat ihmisiä, vesielokuva sekin, nyt tuo.... itseasiassakin jooo katsoimme veljien kanssa joskus aikoja sitten tämän The Day After Tomorrow.
Vapaudenpatsas ei tuhoudu mutta laiva lentää New York City:n päälle, aallot heittävät. - Anonyymi
Nythän sinä olet jotakin. Sinuun liittyvät aloitukset ovat kunnia. Sillä tavalla ei somessa pysty olemaankaan, ettei ärsyttäisi jotakuta. Katselee vaikka tätä korona-hässäkkää:
Kun hallitus tekee rajoituksia, on kaikkialla kirjoituksia, miten hallitus tappaa elinkeinon ja tekee työttömiä.
Kun hallitus poistaa rajoituksia, niin sitten huudetaan, että hallitus tappaa ihmiset.
Jos hallitus ei tee mitään on sekin väärin.
Muistan, kun itse joskus kirjoittelin tänne nimimerkillä, niin kun tarpeeksi ristiriitainen aihe oli, niin pääsin itsekin aloitusten kohteeksi.
Huvittavimpia olivat ne, että minun ja jonkun muun nimimerkki oli sama asia.
Minulla oli myös tapana kertoa tapauksia ihan elävästä elämästä(ni) ja niitä epäiltiin sankoin joukoin mielikuvitukseni tuloksiksi.- Anonyymi
"Minulla oli myös tapana kertoa tapauksia ihan elävästä elämästä(ni) ja niitä epäiltiin sankoin joukoin mielikuvitukseni tuloksiksi."
Joo, sama juttu itselläni ja varmaan monella muulla. Kun kirjoituksessa on asiaa vähänkin syvemmin, jotkut ei vain kykene ymmärtämään. Todellinen elämä taas hämärtyy jos kirjoitetaan vain pintapuolisesti - niin tai jotkut ihan täyttä skeidaa.
Siksi Dissen aloitukset ovat hyviä, koska ne menevät pintaa syvemmälle. Ja kaikenlaista oikeaa elämää tapahtuu :D
En enää kirjoita juurikaan omasta elämästäni, koska siinä tapahtuu liian paljon erikoisia ja siksi myös tunnistettavia asioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minulla oli myös tapana kertoa tapauksia ihan elävästä elämästä(ni) ja niitä epäiltiin sankoin joukoin mielikuvitukseni tuloksiksi."
Joo, sama juttu itselläni ja varmaan monella muulla. Kun kirjoituksessa on asiaa vähänkin syvemmin, jotkut ei vain kykene ymmärtämään. Todellinen elämä taas hämärtyy jos kirjoitetaan vain pintapuolisesti - niin tai jotkut ihan täyttä skeidaa.
Siksi Dissen aloitukset ovat hyviä, koska ne menevät pintaa syvemmälle. Ja kaikenlaista oikeaa elämää tapahtuu :D
En enää kirjoita juurikaan omasta elämästäni, koska siinä tapahtuu liian paljon erikoisia ja siksi myös tunnistettavia asioita.Näinpä. Kerran minäkin erehdyin kirjoittamaan ja vuodattamaan sydäntäni. Sain paljon täysin asiallisia vastauksia - ja sitten yhden täysin asiattoman. Tuo asiaton vastaus toimi herätteenä. En enää kirjoittanut mitään henkilökohtaista. Jos kerron jotain, poistan asioita ja muunnan muutenkin.
Mielestäni trollailu yleisesti ottaen on tyhjiön täyttämistä. Kopassa pyörii vaan kaiku joten trollaillaan.
Vastaan trollille lähes aina, sillä sääliksihän niitä käy - periaatteenani anna hyvän kiertää...
Jatkan omana itsenäni ja niin sinäkin. Siitä olen varma.
Turha kuitenkaan kuvitella trollista että kykenisi jotenkin perustelemaan trollailuansa, ei taida kapasiteetti riittää - voin toki olla väärässäkin. Jaoin vain mielipiteen.No itse vastailen miten mieliala sattuu olemaan.
Omassa aloituksessa ne spämmitrollit ikäviä, kun vellikellosta ei näy onko joku asiallinen...
oikeastaan anonyymit kärsii trolleista ehkä eniten...
Itsellä ainakin välillä jäänyt joku asiallinenkin huomaamatta...Disse kirjoitti:
No itse vastailen miten mieliala sattuu olemaan.
Omassa aloituksessa ne spämmitrollit ikäviä, kun vellikellosta ei näy onko joku asiallinen...
oikeastaan anonyymit kärsii trolleista ehkä eniten...
Itsellä ainakin välillä jäänyt joku asiallinenkin huomaamatta...Nyymejä on joskus vaikeaa erottaa toisistaan. Se on menetys tavallaan heille itselleen. Ja käsillä olevalle keskustelulle.
Jotkut nyymeistä antavat paljonkin ajattelemisen aiheita, mutta en sanoisi sitä keskusteluksi. Ei oikein voi kun ei voi olla varma vaihtuuko osapuoli lennosta.
Trollit ei rekisteröidy koska eivät uskalla.
Ja monella asiallisellakin sama ongelma.
Aikanaan kun aloitin palstailun, piti käyttää nimimerkkiä niin "tiesi" kenen kanssa ajatuksia vaihtoi.
Ja toi aikaisempi viestini trolleista oli hieman provo, mutta sivuaa aitoa mielipidettäni.
Hyvä yritys sulta, mutta turha - siis se että trolli astuisi esiin. Tosin se että jaat aitoja mielipiteitä tekee sinusta trollien suosikin.Pikku-pirpana kirjoitti:
Nyymejä on joskus vaikeaa erottaa toisistaan. Se on menetys tavallaan heille itselleen. Ja käsillä olevalle keskustelulle.
Jotkut nyymeistä antavat paljonkin ajattelemisen aiheita, mutta en sanoisi sitä keskusteluksi. Ei oikein voi kun ei voi olla varma vaihtuuko osapuoli lennosta.
Aikanaan kun aloitin palstailun, piti käyttää nimimerkkiä niin "tiesi" kenen kanssa ajatuksia vaihtoi.
Ja toi aikaisempi viestini trolleista oli hieman provo, mutta sivuaa aitoa mielipidettäni.
Hyvä yritys sulta, mutta turha - siis se että trolli astuisi esiin. Tosin se että jaat aitoja mielipiteitä tekee sinusta trollien suosikin.No sama vika "Hakkaraisella" joskus tulee väärälle anomuumille länkytettyä, mutta sellaista tää on..ei voi mittään... :o)
Joo, ehkä tää oli puolittainen synninpäästö itselle tulevaisuutta varten...saatan himpun verran syvemmälle mennä jutuissa, niin ajattelin piruuttani vähän kysellä kelpaako, mutta enhän mä oikeesti mitään ois jarrutellut...kunhan pöyhin turhaan mehiläispesää. :oD
Joo, mä oon suosittu kohde täällä kaikenlaisille... mua naurattaa varmaan eniten se, kun jotkut sanoo, että oon nainen, ihan kuin se olisi joku iva! :oD Jos joku sanoo naismaiseksi, niin sekinhän on vaan hyvä, jos on feminiinisiä ajatuksia miehenä. :oD
Oikeasti vois noi trollit pistää jotain laadukkaampaa tulemaan...ois ihan kiva jos joku vähän kirpasis ja menis ihon alle. :oDDisse kirjoitti:
No sama vika "Hakkaraisella" joskus tulee väärälle anomuumille länkytettyä, mutta sellaista tää on..ei voi mittään... :o)
Joo, ehkä tää oli puolittainen synninpäästö itselle tulevaisuutta varten...saatan himpun verran syvemmälle mennä jutuissa, niin ajattelin piruuttani vähän kysellä kelpaako, mutta enhän mä oikeesti mitään ois jarrutellut...kunhan pöyhin turhaan mehiläispesää. :oD
Joo, mä oon suosittu kohde täällä kaikenlaisille... mua naurattaa varmaan eniten se, kun jotkut sanoo, että oon nainen, ihan kuin se olisi joku iva! :oD Jos joku sanoo naismaiseksi, niin sekinhän on vaan hyvä, jos on feminiinisiä ajatuksia miehenä. :oD
Oikeasti vois noi trollit pistää jotain laadukkaampaa tulemaan...ois ihan kiva jos joku vähän kirpasis ja menis ihon alle. :oDEn usko että yksikään trolli voisi mennä sulla ihon alle. Joku asiallinen ja fiksu kyllä.
Mutta sörki ihan rauhassa murkkuja - niiden kuhinaa on kiva seurata.
Ja anna palaa vaan niiden juttujesi kanssa, syvälliset on ihan fine. Minä seurailen mielenkiinnolla...Pikku-pirpana kirjoitti:
En usko että yksikään trolli voisi mennä sulla ihon alle. Joku asiallinen ja fiksu kyllä.
Mutta sörki ihan rauhassa murkkuja - niiden kuhinaa on kiva seurata.
Ja anna palaa vaan niiden juttujesi kanssa, syvälliset on ihan fine. Minä seurailen mielenkiinnolla...No pitää tässä keksiä jokin syvä aihe... kunhan on sopiva fiilis. :o)
Se ei tule kuten ei kukoltakaan kiekasu. :oD- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No pitää tässä keksiä jokin syvä aihe... kunhan on sopiva fiilis. :o)
Se ei tule kuten ei kukoltakaan kiekasu. :oDEikä, en kestä. Disse taputtaa itseään selkään, kuinka hän ei välitä trolleista. Muut taputtavat Tisseä selkään, kuinka hän ei välitä trolleista. Ja kaikki kuvisevat aiheen ympärillä. Oikeasti kaikki näkevät kuinka Tissukka on kuin kala kuivalla maalla.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No sama vika "Hakkaraisella" joskus tulee väärälle anomuumille länkytettyä, mutta sellaista tää on..ei voi mittään... :o)
Oikeasti vois noi trollit pistää jotain laadukkaampaa tulemaan...ois ihan kiva jos joku vähän kirpasis ja menis ihon alle. :oD"Oikeasti vois noi trollit pistää jotain laadukkaampaa tulemaan...ois ihan kiva jos joku vähän kirpasis ja menis ihon alle. :oD"
Kaikella kunnioituksella mutta tämä ei nyt vakuuta 😉 Mitä enemmän vakuuttaa ettei tunnu miltään, sitä suuremmalla todennäköisyydellä se juurikin tuntuu. Anonyymi kirjoitti:
"Oikeasti vois noi trollit pistää jotain laadukkaampaa tulemaan...ois ihan kiva jos joku vähän kirpasis ja menis ihon alle. :oD"
Kaikella kunnioituksella mutta tämä ei nyt vakuuta 😉 Mitä enemmän vakuuttaa ettei tunnu miltään, sitä suuremmalla todennäköisyydellä se juurikin tuntuu.Argumenttisi ei vakuuta. Keksi jotain parempaa. Taas pelkkä kaiku...
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Oikeasti vois noi trollit pistää jotain laadukkaampaa tulemaan...ois ihan kiva jos joku vähän kirpasis ja menis ihon alle. :oD"sekinhän on vaan hyvä, jos on feminiinisiä ajatuksia miehenä. :oD"
Aivan... suunnilleen näin sanoo myös Michael Monroe : "Minussa on tarpeeksi miestä olla naisellinen" Anonyymi kirjoitti:
"sekinhän on vaan hyvä, jos on feminiinisiä ajatuksia miehenä. :oD"
Aivan... suunnilleen näin sanoo myös Michael Monroe : "Minussa on tarpeeksi miestä olla naisellinen"Maikki onkin aikamoinen virtuoosi. :oD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä, en kestä. Disse taputtaa itseään selkään, kuinka hän ei välitä trolleista. Muut taputtavat Tisseä selkään, kuinka hän ei välitä trolleista. Ja kaikki kuvisevat aiheen ympärillä. Oikeasti kaikki näkevät kuinka Tissukka on kuin kala kuivalla maalla.
Disse on kriisissä. Veikkaanpä että tässä on käynyt niin kuin käy varmaan monelle 2000-luvun puhuvalle, pussaavalle ja julkisesti itkeä tyrskivälle miehelle. Ne rassut on henkisesti hukassa miehisyytensä kanssa kun ensin tekivät takinkäännön ja valitsivat alkaa miellyttmään naisia, niistä tuli tunteista puhuvia, heikkotahtoisia jees-miehiä jotka luuli että naiset oikeasti tykkää kun höpöttää tunteista, näyttää tunteita itekä tyrskimällä ja esiintyy suvaitsevaisena n..nrakastajana. Nyt kun ne huomaa että tuli heitettyä kaikki miehisyys romukoppaan ja naiset oikeasti halveksii näitä tahdottomia möllejä eikä p..ua lohkea sen enempää kuin ennenkään niin kriisihän siitä seuraa. Trolli nyt pääsi sitten ihon alle iskemällä arkaan kohtaan epäilemällä naiseksi, mitä disse itsekin varmaan on alkanut epäilemään.
Onneksi tilanne on korjattavissa, dissen tulee vain jättää nuo höpötykset ja alkaa lihaa syöväksi normaaliksi heteromieheksi jälleen, mieheksi joka ottaa viinaa ja jurottaa jos vituttaa, lopettaa mokutus ja homotusagendat omalta kohdaltaan, alkaa vaatimaan rajoja kiinni ja perinteisiä kirkkoarvoja yhteiskuntaan eikä herranjestas hali muita miehiä, ei värjää tukkaa eikä itke julkisesti, jos käyttää koruja niin korkeintaan leijonakoruja s..na.
Disse on kriisissä. Veikkaanpä että tässä on käynyt niin kuin käy varmaan monelle 2000-luvun puhuvalle, pussaavalle ja julkisesti itkeä tyrskivälle miehelle. Ne rassut on henkisesti hukassa miehisyytensä kanssa kun ensin tekivät takinkäännön ja valitsivat alkaa miellyttmään naisia, niistä tuli tunteista puhuvia, heikkotahtoisia jees-miehiä jotka luuli että naiset oikeasti tykkää kun höpöttää tunteista, näyttää tunteita itekä tyrskimällä ja esiintyy suvaitsevaisena n..nrakastajana. Nyt kun ne huomaa että tuli heitettyä kaikki miehisyys romukoppaan ja naiset oikeasti halveksii näitä tahdottomia möllejä eikä p..ua lohkea sen enempää kuin ennenkään niin kriisihän siitä seuraa. Trolli nyt pääsi sitten ihon alle iskemällä arkaan kohtaan epäilemällä naiseksi, mitä disse itsekin varmaan on alkanut epäilemään.
Onneksi tilanne on korjattavissa, dissen tulee vain jättää nuo höpötykset ja alkaa lihaa syöväksi normaaliksi heteromieheksi jälleen, mieheksi joka ottaa viinaa ja jurottaa jos vituttaa, lopettaa mokutus ja homotusagendat omalta kohdaltaan, alkaa vaatimaan rajoja kiinni ja perinteisiä kirkkoarvoja yhteiskuntaan eikä herranjestas hali muita miehiä, ei värjää tukkaa eikä itke julkisesti, jos käyttää koruja niin korkeintaan leijonakoruja s..na.
-harmiseikirj-Hauska olet.
Kyll multa ennemmin Disselle lohkeaisi ku sulle
- vaikka hauska oletkin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Kriisissä todellakin. Vanhana on nyt hiukan alkanut ymmärtää mistä elämässä on kyse, ja valkoisena kaikkitietävänä heteromiehenä armollisesti kokee elämäntehtäväkseen jakaa näitä ainutlaatuisia oivalluksiaan elämästä ymmärtämättä että valtaosa tietää jo. Ne jotka ei tiedä, eivät dissen pennin ajatuksista hullua hurskaammaksi tule. Pakkosyötöllä vaan ärsytetään/vieroitetaan ihmisiä aiheesta.
Voi disse, ymmärtäisitpä että olet taas yksi joka luulee keksineensä pyörän.
Onko aikuisten ihmisten henkinen kehitys todellakin tällä tasolla?
Scotty, beam me up! Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-”Onneksi tilanne on korjattavissa, dissen tulee vain jättää nuo höpötykset ja alkaa lihaa syöväksi normaaliksi heteromieheksi jälleen, mieheksi joka ottaa viinaa ja jurottaa jos vituttaa, lopettaa mokutus ja homotusagendat omalta kohdaltaan, alkaa vaatimaan rajoja kiinni ja perinteisiä kirkkoarvoja yhteiskuntaan eikä herranjestas hali muita miehiä, ei värjää tukkaa eikä itke julkisesti, jos käyttää koruja niin korkeintaan leijonakoruja s..na.”
No ei isoja muutoksia tarviis tehdä. 😀
Lihaa syön, heterokin oon (sorppa vaan), jurotan ja otan viinaa, rajoja en saisikaan kiinni, eli en kehtaa mouhuta siitä, enkä mokuta (mitä se olikaan), kirkolliset arvot olkoot en noudata...itken jos itkettää, mutta harvoin tulee vollattua, hiukset värjää parturi, enkä käytä koruja, mutta leijonakoru kävis horoskoopin mukaan ja tottahelkatissa annan jo jaksuhalin sulle tästä vuodatuksesta. 🤗- Anonyymi
Disse kirjoitti:
”Onneksi tilanne on korjattavissa, dissen tulee vain jättää nuo höpötykset ja alkaa lihaa syöväksi normaaliksi heteromieheksi jälleen, mieheksi joka ottaa viinaa ja jurottaa jos vituttaa, lopettaa mokutus ja homotusagendat omalta kohdaltaan, alkaa vaatimaan rajoja kiinni ja perinteisiä kirkkoarvoja yhteiskuntaan eikä herranjestas hali muita miehiä, ei värjää tukkaa eikä itke julkisesti, jos käyttää koruja niin korkeintaan leijonakoruja s..na.”
No ei isoja muutoksia tarviis tehdä. 😀
Lihaa syön, heterokin oon (sorppa vaan), jurotan ja otan viinaa, rajoja en saisikaan kiinni, eli en kehtaa mouhuta siitä, enkä mokuta (mitä se olikaan), kirkolliset arvot olkoot en noudata...itken jos itkettää, mutta harvoin tulee vollattua, hiukset värjää parturi, enkä käytä koruja, mutta leijonakoru kävis horoskoopin mukaan ja tottahelkatissa annan jo jaksuhalin sulle tästä vuodatuksesta. 🤗Miehet ei hali. Jos nyt jollain tutulla on tullut avioero, talo palanut, auto varastettu ja koira karannut sitä voi toverillisesti taputtaa olkapäälle ja sanoa "Noh, eiköhän se tästä".
Miehet ei hali. Jos nyt jollain tutulla on tullut avioero, talo palanut, auto varastettu ja koira karannut sitä voi toverillisesti taputtaa olkapäälle ja sanoa "Noh, eiköhän se tästä".
-harmiseikirj-Voi halia ja muutakin... katsos ei kerta homoa tee ja kolmannesta nollataan! 😂
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Nyymejä on joskus vaikeaa erottaa toisistaan. Se on menetys tavallaan heille itselleen. Ja käsillä olevalle keskustelulle.
Hyvä yritys sulta, mutta turha - siis se että trolli astuisi esiin. Tosin se että jaat aitoja mielipiteitä tekee sinusta trollien suosikin."Trollit ei rekisteröidy koska eivät uskalla."
Mitä uskallusta tuo muka vaatii? He eivät rekisteröidy koska eivät näe siihen mitään tarvetta. Anonyymi kirjoitti:
"Trollit ei rekisteröidy koska eivät uskalla."
Mitä uskallusta tuo muka vaatii? He eivät rekisteröidy koska eivät näe siihen mitään tarvetta.Eivät tietekään näe tarvetta. Trollailun perusidea on huudella sivusta muka fiksuja kommentteja. Vailla selkärankaa seistä mielipiteensä takana.
Trolli ei halua keskustelua, vaikka ollaankin keskustelupalstalla.
Trolli huutelee hävyttömyyksiä ilman aitoa vastavuoroisuutta. Ei trollia kiinnosta muiden mielipiteet. Kunhan vaan saa huomiota. Ja mielestäni trolli on vaan palstojen saastetta. Mutta mitäpä tuosta - minun mielipiteelläni väliä sulle taikka trollille.Pikku-pirpana kirjoitti:
Eivät tietekään näe tarvetta. Trollailun perusidea on huudella sivusta muka fiksuja kommentteja. Vailla selkärankaa seistä mielipiteensä takana.
Trolli ei halua keskustelua, vaikka ollaankin keskustelupalstalla.
Trolli huutelee hävyttömyyksiä ilman aitoa vastavuoroisuutta. Ei trollia kiinnosta muiden mielipiteet. Kunhan vaan saa huomiota. Ja mielestäni trolli on vaan palstojen saastetta. Mutta mitäpä tuosta - minun mielipiteelläni väliä sulle taikka trollille.Totta. Trolli tai muuten itsestään epävarma voi hypätä kuulumattomiin anonyymien sekaan. Aina voi sanoa, etten se minä ollut... se oli Pirkka. 😁
Olen sanonut, etten ota anonyymien kriittisiä palautteita tosissaan, niin tässä selkeä syy. Trollit. Anonyymit ja trollit on sulassa sekamelskassa keskenään.
Ja vaikka jotkut alkekirjoittaa jonkun toteamuksensa, se voi silti olla trolli joka sitä allekirjoitusta käyttää.
Ja hauskinta lienee, että trollit tästä loukkaantuu, kun asetan rekatut ja anonyymit eriarvoiseen asemaan. 😂😂😂Disse kirjoitti:
Totta. Trolli tai muuten itsestään epävarma voi hypätä kuulumattomiin anonyymien sekaan. Aina voi sanoa, etten se minä ollut... se oli Pirkka. 😁
Olen sanonut, etten ota anonyymien kriittisiä palautteita tosissaan, niin tässä selkeä syy. Trollit. Anonyymit ja trollit on sulassa sekamelskassa keskenään.
Ja vaikka jotkut alkekirjoittaa jonkun toteamuksensa, se voi silti olla trolli joka sitä allekirjoitusta käyttää.
Ja hauskinta lienee, että trollit tästä loukkaantuu, kun asetan rekatut ja anonyymit eriarvoiseen asemaan. 😂😂😂Rekattu voi kirjoittaa myös nyyminä jos pelottaa nimimerkkiä käyttää.
Asialliselle ja keskustelua halajavalle immeiselle rekisteröityminen on nykyään ainoa mahdollisuus mielekkääseen ja vastavuoroiseen keskusteluun.
Rekatut vastaan nyymit asettelua en halua. Kaikki mielipiteet ovat tärkeitä.
Nyymi tosin usein kommentoi ja poistuu takavasemmalle, aitoa keskustelua ei synny. Ja jos syntyy, en voi tietää kuinka monen nyymin kanssa keskustelua käydään. Joten eihän niitä voi ihan tosissaan ottaa...Pikku-pirpana kirjoitti:
Rekattu voi kirjoittaa myös nyyminä jos pelottaa nimimerkkiä käyttää.
Asialliselle ja keskustelua halajavalle immeiselle rekisteröityminen on nykyään ainoa mahdollisuus mielekkääseen ja vastavuoroiseen keskusteluun.
Rekatut vastaan nyymit asettelua en halua. Kaikki mielipiteet ovat tärkeitä.
Nyymi tosin usein kommentoi ja poistuu takavasemmalle, aitoa keskustelua ei synny. Ja jos syntyy, en voi tietää kuinka monen nyymin kanssa keskustelua käydään. Joten eihän niitä voi ihan tosissaan ottaa...Näinpä. Ja oikeastaan on ihan hölmöä lähteä analysoimaan snonyymiä tekstin perusteella, että kuka on kuka.
Jotkut sanoo, että ei rekisteröidy kun pitää laittaa sivustolle oma puhelinnumero ja muuta tietoa.
En tiedä oonks itse sit liian hyväuskoinen itse, mutta en mä ainakaan epäile, että mun puhelinnumeroa tai sitä kautta tietoja käytettäis väärin... jos niin tehdään, niin sehän on oikusjuttu ja aika selvä syyllinen löytyy kyllä...
- Anonyymi
Onhan muuten joo joku naton taisteluristeilijä yritti päästä Suomenlahdelle, mutta ei päässyt liian isona laivana Tanskan salmen läpi joskus :D
Taisteluristeilijä on niin, veneen tyyppi :D - Anonyymi
Laitan erään linkin mikä on tuhoaja-luokan sotavene, eli Destroyer: https://en.wikipedia.org/wiki/Destroyer
- Anonyymi
Ikävä juttu tämä Van Halenin kuolema kun kitaristi ihmisiä, mutta joo... liittyi joihinkin meidänkin tekemisiin, mutta hän kuoli normaalisti ja rauhallisesti..
- Anonyymi
Bibbeli- Bobbeli. VROOM JA VBOOM.
- Anonyymi
Ole hiljaa jo lrhmän raiskaaja täytyinen täti-disse, dille ':D
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kauheesti kirjoitusvirheitä,,, eihän tuosta tajua känninen tilhikään mitään! 🤨
Olikohan Viinamies juomaputkessa?
Anonyymi kirjoitti:
Olikohan Viinamies juomaputkessa?
Ainahan se treenaa ainakin.
Tämä on näitä tämän pslstan älykköjä.... oisko gentsu? 😁
- Anonyymi
Niin napulat saattavat pyörähdellä silmille, näppäimet: mutta tämä on erikoinen asia: mitä ihmettä tytöt tekevät minun kanssani, koska tekevät elämästäni aina vain mukavampaa ja rahakkaampaa?
Olen yrittänyt pohtia, enkä tiedä vastausta tuohon, eivätkä naisetkaan tiedä itsekään.. - Anonyymi
Mielenkiintoisia nämä sinun avaukset. Selittelet itsellesi palstan avulla mustaa valkoiseksi joka kerta. En tiedä, ehkä oletkin värisokea tai sitten olet vaan pienestä pitäen saanut oppia siitä, että musta on valkoinen ja valkoinen musta, eikä mielesi suostu millään luopumaan tutuksi ja turvalliseksi muodostuneesta "totuudesta"
Viihdyttävää on myös lukea sitä, miten muut näkevät sinut sinun tämän kaltaisissa avauksissa ja miten sinä niihin reagoit. Kertoo paljon muista kirjoittajista ja erityisen paljon sinusta. Siinä tärkeintä ei ole niinkään tekstin sisältö, vaan se mikä on sen takana. Reaktio/vastareaktio. Ne ei valehtele ikinä.
Tiedätkö minkälaiset ihmiset herkimmin projisoi ja selittelee? Ihmiset jotka ovat täysin sokeita itselle. Poikkeuksetta.- Anonyymi
"Tiedätkö minkälaiset ihmiset herkimmin projisoi ja selittelee? Ihmiset jotka ovat täysin sokeita itselle. Poikkeuksetta."
Ei mitään lisättävää. - Anonyymi
Aika palata takaisin vanhainkotiin mistä karkasit.
- Anonyymi
Väitätkö siis että palstan ansioitunein kyökkipsykologi ei olisikaan ansioitunein vaan itse asiassa eniten pihalla?
-harmiseikirj-
- Anonyymi
Mutta niin, kun itselleni on koulutettu aika hyvä neuvottelukyky, että noniin, voi teilata talousjohtajat heti pedofiiliuduusetaan jne... :D
- Anonyymi
Ego = 1/tieto.
Mitä vähemmän tietoa, sitä suurempi ego.
-flowersreally- - Anonyymi
Pohdittavaksi
https://www.hs.fi/blogi/lujastilempea/art-2000006660780.html
-flowersreally-- Anonyymi
Hyvä kirjoitus, varsinkin tuo kohta:
"Jos julkinen kuva ja sisäinen identiteetti ovat keskenään voimakkaassa ristiriidassa, se tuottaa paljon stressiä. Jos somessa on mielettömän positiivinen ikiliikkuja, miltä tuntuu maata masennuksissa sohvalla? Jos somessa on luonut itsestään hahmon suvaitsevaisuuden kuningattarena, kykeneekö huomaamaan omaa suvaitsemattomuuttaan arjen kohtaamisissa?"
Tässä maassa on paljon ihmisiä jotka joutuu kokemaan noita sisäisiä ristiriitoja kun on tullut luotua vähän erilaista kuvaa ulospäin kuin miltä oikeasti tuntuu. Vähän samaan viittasin dissen kohdalla tuossa ylempänä vaikka dissehän ei ikinä myönnä eroa julkikuvan ja oikeiden ajatusten ja persoonan välillä, liekö edes itsekään sitä tiedostaa.
Hyvä kirjoitus, varsinkin tuo kohta:
"Jos julkinen kuva ja sisäinen identiteetti ovat keskenään voimakkaassa ristiriidassa, se tuottaa paljon stressiä. Jos somessa on mielettömän positiivinen ikiliikkuja, miltä tuntuu maata masennuksissa sohvalla? Jos somessa on luonut itsestään hahmon suvaitsevaisuuden kuningattarena, kykeneekö huomaamaan omaa suvaitsemattomuuttaan arjen kohtaamisissa?"
Tässä maassa on paljon ihmisiä jotka joutuu kokemaan noita sisäisiä ristiriitoja kun on tullut luotua vähän erilaista kuvaa ulospäin kuin miltä oikeasti tuntuu. Vähän samaan viittasin dissen kohdalla tuossa ylempänä vaikka dissehän ei ikinä myönnä eroa julkikuvan ja oikeiden ajatusten ja persoonan välillä, liekö edes itsekään sitä tiedostaa.
-harmiseikirj-Täällä tuskin 100 % oikeaa mielikuvaa saa itsestään luotuakaan saati kestään hahmotettuakaan, vaikka yrittäisikin kun kaikki on tekstin muodossa ja todellisuudessa ei välttämättä ole avoin asioista mistä täällä.
Tai toisinkin päin. Täällä voi korostua ja pistää silmään joku piirre mikä irl ei niinkään näy. Tulkintoja...- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Täällä tuskin 100 % oikeaa mielikuvaa saa itsestään luotuakaan saati kestään hahmotettuakaan, vaikka yrittäisikin kun kaikki on tekstin muodossa ja todellisuudessa ei välttämättä ole avoin asioista mistä täällä.
Tai toisinkin päin. Täällä voi korostua ja pistää silmään joku piirre mikä irl ei niinkään näy. Tulkintoja...Ei välttämättä joo mutta jos yrittää liiaksi dissen ja monen muun lailla miellyttää palstan naisia se kostautuu juuri tuollaisena ristiriitana ja henkisenä pahoinvointina kuin dissellä. Sunhan sen luulisi tietävän kun olet kertonut vetäneesi sitä mukavaa roolia ja siitä kärsineesi. Dissenkin tulisi vaan reilusti tulla kaapista ulos oikeine mielipiteineen.
Ei välttämättä joo mutta jos yrittää liiaksi dissen ja monen muun lailla miellyttää palstan naisia se kostautuu juuri tuollaisena ristiriitana ja henkisenä pahoinvointina kuin dissellä. Sunhan sen luulisi tietävän kun olet kertonut vetäneesi sitä mukavaa roolia ja siitä kärsineesi. Dissenkin tulisi vaan reilusti tulla kaapista ulos oikeine mielipiteineen.
-harmiseikirj-Mmm. No mä olen vetänyt roolia joillekin ihmisille, joillekin en koskaan. Kiltteys on perustunut enemmänkin arvoihin joita olen arvostanut. Eikä ehkä rooli niinkään, vaan uskomus ja käytösmalli.
Kohtele muita kuin haluisit itseäsi kohdeltavan. Mutta siinä on ollut multa naivia nöyryyttä ja itsearvon puutetta.
Disseä en niin tunne, että voisin vetää syväluotaavia analyysrja. Luultavasti palsta Disse poikkeaa Irl Dissestä jonkin verran.- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Mmm. No mä olen vetänyt roolia joillekin ihmisille, joillekin en koskaan. Kiltteys on perustunut enemmänkin arvoihin joita olen arvostanut. Eikä ehkä rooli niinkään, vaan uskomus ja käytösmalli.
Kohtele muita kuin haluisit itseäsi kohdeltavan. Mutta siinä on ollut multa naivia nöyryyttä ja itsearvon puutetta.
Disseä en niin tunne, että voisin vetää syväluotaavia analyysrja. Luultavasti palsta Disse poikkeaa Irl Dissestä jonkin verran.Tiedät että poikkeaa.
Mieleen on jäänyt dissen lause palstalla
" olen lanseerannut sanan tunnevastuu"
Harmi kun tuo sana on ollut olemassa jo ennen kuin disse on syntynytkään.
Ellei sitä sanaa ole sinkut palstalla aikaisemmin viljelty ei tarkoita sitä että se olisi uusi keksintö. Anonyymi kirjoitti:
Tiedät että poikkeaa.
Mieleen on jäänyt dissen lause palstalla
" olen lanseerannut sanan tunnevastuu"
Harmi kun tuo sana on ollut olemassa jo ennen kuin disse on syntynytkään.
Ellei sitä sanaa ole sinkut palstalla aikaisemmin viljelty ei tarkoita sitä että se olisi uusi keksintö.No aika todennäköistä, että poikkeaa. En minäkään ole samanlainen kauttaaltaan irl mitä palstalla. Irl olen vakavampi, aikavampi, hiljaisempi, asiallisempi, mukavempi. 😜
J-76 kirjoitti:
No aika todennäköistä, että poikkeaa. En minäkään ole samanlainen kauttaaltaan irl mitä palstalla. Irl olen vakavampi, aikavampi, hiljaisempi, asiallisempi, mukavempi. 😜
Vempi vai vampi? 🤔
- Anonyymi
Hyvä filosofinenkin ajatelman kulku, kuin kinkkaamalla kävely, toista saapasta säästäen kävelee vain yhdellä jalalla kinkaten etenee.
Mutta niin: jos omasta mielestä rahalla ei saa mitään maailmasta, mitä haluaisi tai voisi kuvitella haluavansa, millään rahasummalla, niin silloin on vaikeaa olla kateellinen ketään kohtaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293315- 1201321
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101265- 711028
- 581021
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871006olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26957Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38921Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66900Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78855