Saatanan apina-purkkaviritelmä-sivusto ei suostu sitten millään toimimaan. Miten suoli24 voikaan toimia näin hataralla koodauksella.
Oi voi. Se on rikki.
42
69
Vastaukset
Oletko huolissaan ?
valtakunta kirjoitti:
Toimiivuudesta.
No ainakin itselläni on sivusto tökkinyt pitkin päivää. Tuntuu olevan yhä yleistyvä trendi. Ovat arvatenkin tehneet uudistuksen uudistuksia vanhan koodipohjan päälle ja tässä on sitten lopputulos.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
No ainakin itselläni on sivusto tökkinyt pitkin päivää. Tuntuu olevan yhä yleistyvä trendi. Ovat arvatenkin tehneet uudistuksen uudistuksia vanhan koodipohjan päälle ja tässä on sitten lopputulos.
Aha! Onhan tämä osoite vielä! 😂👍
Partakaweri kirjoitti:
En ole vasta tullut noin 22 aikaan ja ei päässyt sisään.
Kunnolle tänään netti ostoksia tehnyt kärkäisille kolme päivää.- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Mainostajat eivät kiitä.
- Anonyymi
Olemme.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Huolissaan mistä?
Saatko kenkää jos tämä ei toimi?
Partakaweri kirjoitti:
Siis kolme päivää tein ja keskityin lopulta siihen tänään.
Kaikki päinhonkia menee tekisi vaan mieli muuttaa sen vuoksi kielsin tänään lapsistani leikkiä yhden lapsen kanssa ja jos leikkii , me muutetaan pois.
Se toinen lapsi oli kiusannut lapseni sisarusta ja sitä ei pystynyt oikein todistamaan, pitäisi ottaa video tallenteen takia esiin ja ottaa ilmoitus eteenpäin korkeammalle mutta minua ärsytti jo sen verta opettaja painotti ryhmän painotuksen kautta että ”väärin ymmärryksee” ett toinen tahattomasti. Ja kun asia on vähäpätöinen kuulema kuivuu kasaan sekin ilmoitus toisen ihmisen mukaan jos teen ilmoituksen eteenpäin.
Menin lasten kanssa paikan päälle koulun pihalle koulun ulkopuolella ajalla ja tilanne läpi kun muistaa paremmin koulun pihalla miten kävi kun ei noista saa mitään selvää ilman tilannetta ja näyttää että oli tahallinen teko oli se minua ärsytti erittäin paljon.
Joten nyt sit olen kieltänyt leikkimisen sen lapsen kanssa pysyvästi ja jos tekee lastensuojelun tehköön joutuvat todistaa taas vääräksi minun sanoman ja minä en tee sen vuoksi ilmoituksia eteenpäin kun olen alusta asti katsoa kameroista.
Sekin että kameroista ei ehkä näy kun ovat vain pitkittäneet asiaa. Lapsilla on myös oma totuus.
Erittäin ärsyttävä tapahtuma.
Ja sama asia näkyy kuin se että olen lasteni kanssa käyty myös koulun pihassa, miten asia meni.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Siis kolme päivää tein ja keskityin lopulta siihen tänään.
Kaikki päinhonkia menee tekisi vaan mieli muuttaa sen vuoksi kielsin tänään lapsistani leikkiä yhden lapsen kanssa ja jos leikkii , me muutetaan pois.
Se toinen lapsi oli kiusannut lapseni sisarusta ja sitä ei pystynyt oikein todistamaan, pitäisi ottaa video tallenteen takia esiin ja ottaa ilmoitus eteenpäin korkeammalle mutta minua ärsytti jo sen verta opettaja painotti ryhmän painotuksen kautta että ”väärin ymmärryksee” ett toinen tahattomasti. Ja kun asia on vähäpätöinen kuulema kuivuu kasaan sekin ilmoitus toisen ihmisen mukaan jos teen ilmoituksen eteenpäin.
Menin lasten kanssa paikan päälle koulun pihalle koulun ulkopuolella ajalla ja tilanne läpi kun muistaa paremmin koulun pihalla miten kävi kun ei noista saa mitään selvää ilman tilannetta ja näyttää että oli tahallinen teko oli se minua ärsytti erittäin paljon.
Joten nyt sit olen kieltänyt leikkimisen sen lapsen kanssa pysyvästi ja jos tekee lastensuojelun tehköön joutuvat todistaa taas vääräksi minun sanoman ja minä en tee sen vuoksi ilmoituksia eteenpäin kun olen alusta asti katsoa kameroista.
Sekin että kameroista ei ehkä näy kun ovat vain pitkittäneet asiaa. Lapsilla on myös oma totuus.
Erittäin ärsyttävä tapahtuma.
Ja sama asia näkyy kuin se että olen lasteni kanssa käyty myös koulun pihassa, miten asia meni.Miten tämä mitenkään liittyi puheenaiheeseen?
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä mitenkään liittyi puheenaiheeseen?
Omia kokemuksia kerron ja niitä saa kertoa kuin syyn Etten joutunut kärsimään kamalasti suomi24 huonosta käyttöyhteys varoituksesta mutta kärsin muista kuormittavista tekijöistä.Ärsyttää kovasti kun toinen pääsee pälkähästä ja rehtorillekin sanoin että oon kieltänyt leikkimisen.
partakaveri on puolituttu palstalla joten keskustelu sivulla on keskuteluita ohi aiheen. Kyllä hän varmasti ymmärtää vaikka toiset ei ymmärrä jos hän on alkuperäinen partakaveri. Nimikin kertoo ” kaveri”.
- Anonyymi
Joo kyllä nyt mennään jo tunaroinnin puolelle!
- Anonyymi
Mulle tuli jo ilmoitus ettei sivustoa ole 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tuli jo ilmoitus ettei sivustoa ole 😂😂
Täytyy sitten vaan jatkaa kiroilua, saatana, p.rkele, v.ttu, ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin pyyhkii 👍😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitseeko koodari pian lomaa? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paina R:ää ja deleteä. Hahah hahah. Lentää koko paketti avaruuteen 😂😂
- Anonyymi
Mikä siinä muuten on, anteeksi nyt vaan, mutta miten hlevetissä ei opita informoimaan teknologia-aikana, että teemme ttu muutoksia!? Ylläpitäjä ei koskaan tiedota käyttäjäkunnalle ajoissa!
- Anonyymi
Elämässä pitää olla yllätyksiä.🤖🤖 Bumm 💥💥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa olla yllätyksiä kun kukaan ei tänne enää tule 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Båten Anna, Anna heter hon :)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa olla yllätyksiä kun kukaan ei tänne enää tule 😂
Korona-aikana kukaan tarvitse tullakaan. Koronan voi saada näytöstä. Lue tiedotteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korona-aikana kukaan tarvitse tullakaan. Koronan voi saada näytöstä. Lue tiedotteet.
...och hon kan banna, banna dig som hård 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...och hon kan banna, banna dig som hård 😂😂
Som = Så 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedote on housussasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Båten Anna, Anna heter hon :)))
Suomi24-Annako täällä palstoja siivoaa? Onkos se joku harjoittelija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi24-Annako täällä palstoja siivoaa? Onkos se joku harjoittelija?
Työntekijä. Kahvitaukosi on ohi. Aamulla sivujen pitää olla moitteettomassa kunnossa. Ymmärretty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedote on housussasi.
Aha, kiitti vinkistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työntekijä. Kahvitaukosi on ohi. Aamulla sivujen pitää olla moitteettomassa kunnossa. Ymmärretty?
Selvä pyy. Lupaan tehdä kaikkeni. Ihan kaikkeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä pyy. Lupaan tehdä kaikkeni. Ihan kaikkeni.
Vauhtia!
- Anonyymi
Onko ap pääkonttorin miehiä/naisia?
- Anonyymi
Opettele koodaamaan paremmin.
- Anonyymi
Tämän takia jokainen meistä on sinkku vielä 2080!!
- Anonyymi
En kyllä enää sen it-miehen kanssa ole missään tekemisissä jos ei saa tätä pelittämään.
- Anonyymi
Huomenna kun yritämme tänne, tämä mainostaa pelkkää aberdeen angus rotukarjan lihaa 😂 hahahaha
- Anonyymi
Mainokset? Eipä näy. Ublock.
No sittenhän tästä joutaa maate. Öitä. 😴
- Anonyymi
V.ttu jäi Dissen kanssa jutut kesken ja se on teidän vika!
Jäi vai? 😃
No täytyy sanoa, että selkeästi on kaksi vaihtoehtoa tässä hommassa.
1.) Suomi24;ää koitetaan ajaa systemaattisesti alas jostain syystä.
2.) Koetetaan rohmuta jotain aina vaan enemmän ja vähemmällä ja tulos on sama.
=Vuodessa tästä on tehty toimimaton fiasko. 😀
Jos itse olisin mainostaja täällä, vetäisisisin kiireellä mainokseni helkattiin, koska tämän sivuston toimet aiheuttavat negatiivisia ja ärsyttäviä ajatuksia ihmisissä. En haluaisi olla mukana siinä.
- Anonyymi
Ei tässä maassa mikään toimi. Hallituskaan ei toimi vaan korona levii koko ajan.
Ihan zama. Pelatkaa vaikka mahjongia..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2251968Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551237Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784