Onko tämä teistä ok?

Anonyymi

Jos mies kokee jonkun pettymyksen esim. vaikka autossa menee joku rikki tms. Niin hän purkaa tunteensa minuun: tiuskii, murjottaa, huutaa tai jos kysyn että ”mikä on?” niin alkaa aivan hirveä kiroilu ja huutaminen... (ihan niinkuin olis joku hullu) Välillä koen, että mieheni on kuin tikittävä pommi, joka vaan räjähtää jostain ja joudun sen savupilven keskelle.
Ei me ihmiset mitään täydellisiä olla ja tunteita saa näyttää ja etenkin niistä pitäisi puhua. Mutta missä menee raja? Olen sanonut miehelleni, että ei tunnu mukavalle kun purat tuolla tavalla minuun tunteesi. Mutta mies pyytää vain anteeksi ja perustelee käytöksensä sillä että ärsytti vaan niin paljon... Missä itsehillintä?

Noh halusin vain avautua. Onko muilla tälläistä? Olenko itse vain herkkä?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isäpuoleni on samanlainen. Tarvii psyykelääkkeitä ollakseen asiallinen. Purkaa omaa pahaa mieltään haukkumalla muita ja kiukuttelemalla. Syyllistyy raivopäissään jopa väkivaltaisuuteenkin.
      Elämä hänen rinnallaan on välillä kuin munankuorilla kävelyä, koskaan ei tiedä milloin risahtaa.
      Sinuna tekisin itselleni rajanvedon. Sillä sinä olet etulinjassa kun pamahtaa - tykinruokaa.
      Et ole liian herkkä, olet syntipukki ja sylkykuppi. Siksi koska hän rakastaa sinua. Jos jätät miehesi - hän tulee itkien perääsi.
      Rakkaudella on monta muotoa, jotkut niistä ovat sairaita.

    • Anonyymi

      Mä kiukuttelen tai puran vitutusta vaimooni jos esim. autosta menee jotakin arvokkaampaa rikki, tosin vaimokin purkaa pahaa oloa muhun, on aika normaalia parisuhteessa.

      • Anonyymi

        Teilläpäs on ihanan tasapainoinen suhde..not. Molemmat asennevammaisia kiukuttelijoita.


    • Anonyymi

      Ei ole minusta ookoo tuollainen käytös.

    • Anonyymi

      Ei ole normaalin terveen ihmisen käytöstä. Hyvä sentään, että pyytää anteeksi.

      • Anonyymi

        Ei anteeksipyyntö korvaa tuollaista käytöstä jos se on usein toistuvaa.


      • Anonyymi

        Mikä on tervettä mikä ei.


    • Anonyymi

      Nuo voi olla melko ikäviä tilanteita esim. jos autossa isompi remontti ja menee paljon rahaa korjauksiin, kyllä se helposti siihen läheiseen purkautuu koska se voi olla ainoa johon sen pahan olon sillä hetkellä uskaltaa purkaa että sen saa ulos. Sekin minkälainen vika jos itse rikkonut ei niin ymmärrettävää mutta jos tullut esim. liikkeen tai myyjän huijaamaksi mikä edelleen valitettavan yleistä. Mielestäni kuitenkin hyvä että pyysi anteeksi. Vaikeita tilanteitahan nuo aina on.

      • Anonyymi

        Monenlaista sitä rikkoutuu kodin koneista vaatteisiin mutta meilläkin kun menee jotakin arvokasta autosta kuten mennyt on esim. takalasi jne. kyllä se vitustus purkautuu suusta ja vaimo kun on lähin niin sinnehän sen päästää mutta vaimollakin kun huono päivä sen huomaa, kyllä se suusta pääsee ulos se paha olo ja sit pyydellään anteeks.


    • Anonyymi

      Vittu perkele kun pyllistäessä ratkee sauma housuista ja vaimohan se lähin jolle purkautua.

    • Anonyymi

      Sano suoraan että mitä minulle urputat. Kun ei ole minun syytä mitenkään. Kyllä nyt aikuisena pitää osata käsitellä pettymys vähä erilailla kuin lapsena. Ei kait nyt töissäkään päätä auvota työkaverille jos vituttaa tai sattuu joku haaveri. Sama suhteessa. Eri asia purkaa tunteita ja jokainen on joskus huonolla päällä. Mutta ei se tarkoita että tarvitsee toiselle riehua.

      • Anonyymi

        Niin ja et ole minusta liian herkkä. Minä en kestäisi tuollaista yhtään. Minun mies tietää että mulle ei huudeta tai riehuta. Pari kertaa koko suhteen aikana korottanut ääntänsä minulle.


    • Anonyymi

      Miehesi aloittaessaan lapsellisen typerän riehumisen, poistu HETI, siis aivan välittömästi, paikalta.
      Sinun ei tarvitse jäädä kuuntelemaan tuota jo tutuksi tullutta typerää esitystystä.
      Ellet voi mennä tarpeeksi kauas (esim. ulos) kuuloetäisyydeltä, hanki korvatulpat ja mene viereiseen huoneeseen.
      Anna miehen raivota yksikseen, tuskinpa hän sitä kovin kauaa viitsii tehdä!

    • Anonyymi

      Sairasta käytöstä. Siitä pitää tehdä loppu.

      • Anonyymi

        minun jo nyt ex mies sylki päälleni ja löi, siksi onkin nyt ex mies


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe