Sääliksi käy hoitsuja...

Anonyymi

31

66

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ihan ymmärtänyt miten tämä nyt Disseen liittyy?

• Anonyymi

Disse oman kertomansa mukaan on paikallisten kassaneitien päivän piristys, neitokaiset oikein odottaa jotta saavat kuulla dissen puujalkalohkaisuja, sitten niitä naurattaakin koko loppuvuoron ajan hervottomasti.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Disse oman kertomansa mukaan on paikallisten kassaneitien päivän piristys, neitokaiset oikein odottaa jotta saavat kuulla dissen puujalkalohkaisuja, sitten niitä naurattaakin koko loppuvuoron ajan hervottomasti.

-harmiseikirj-

Onneksi hoitsuilla on keinonsa epämielyttäville asiakkaille.

• Monta läheltähoitelijaa tunnen ja paikalliset kassaneitit on jo nauratettu! ☝️😃

• Anonyymi

Heh..😁

• Anonyymi kirjoitti:

Heh..😁

Joo, ehke en kovin navanalusvitsejä vanhana pappana päästele, mutta tuskin vanhana pierunakaan jörötän otsa kurtussa. :oD

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Joo, ehke en kovin navanalusvitsejä vanhana pappana päästele, mutta tuskin vanhana pierunakaan jörötän otsa kurtussa. :oD

Päästelet kuitenkin :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Pelkkiä äänettömiä tuhnuja luultavasti.... :oD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Miksi kutitat disseä havulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kutitat disseä havulla?

Ihan vaan kun satuin tuon lukaisemaan tuli disse ensimmäisenä mieleen :D

https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000006664114.html

Jäi silloin ehkä turhankin tiukka mielikuva kun joskus jossain ketjussa disse kehui kuinka innoissaan kantakaupan kassatyttö on herran huulittelusta :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vaan kun satuin tuon lukaisemaan tuli disse ensimmäisenä mieleen :D

https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000006664114.html

Jäi silloin ehkä turhankin tiukka mielikuva kun joskus jossain ketjussa disse kehui kuinka innoissaan kantakaupan kassatyttö on herran huulittelusta :D

Noh jatkakaa ripsuamista :)

• Anonyymi

Vain nuoret naiset kuulevat noita vihjailevia vitsejä, ei niitä keski-ikäisille kurpille kerrota.

• Anonyymi

Ja neitoset nauravat myötähäpeää poskillaan 😝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja neitoset nauravat myötähäpeää poskillaan 😝

🙊🙊🙊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🙊🙊🙊

No jos paloauton värisellä ajaa ...

• Anonyymi

Disse on kirjoittanut täällä mukavasti ja aidosti. On ollut ilo lukea silloin kun olen käynyt täällä.

• Anonyymi

Noloja jotkut papparaiset kassalla, näin sivusta seuranneena. Hyvä asiakaspalvelu on meriitti kaupalle 👍

• Anonyymi

Olisipa hauska tietää mistä tämä yksi on herneen nenäänsä vetänyt, mitä nappia kyseinen nimimerkki Disse on painanut ja mihin kusiaispesään sohaissut?
      Huvittavaa joka tapauksessa.

Disselle sanoisin että voit hieman nostaa nokkaasi; et ole siis ihan turha palstailija! Johonkin kovin kipeään olet osunut ja jotain todella katkeraa herättänyt tässä reppanassa.
      Jos olet vähänkään pieneen ilkeyteen taipuva, voit nauttia aikaansaamastasi lapsellisesta raivosta. Ainakin näin sivustakatsojana huvittaa mutta samalla säälittääkin miten pienen pieni maailma ja ympyrät joillakin on. Miten joku saa ilonsa jostain noin typerästä ja naurettavasta.

• Olen mä huomannut. Vaikea sanoa vaan, että onks jyse yhdestä vai useammasta.

Harmishan trollaa huumorilla, mutta vaikea on sanoa, että onko se vaan saman tyypin ”kiltti” versio vai mikä?

Mutta samaa linjaa mä jatkan. 😃 Ja tää Harmis-hahmo voi olla tälläinen hauska k&k-mies ihan rauhassa. En suostu lähtemään mihinkään jahtiin, mihin moni sortuu. Tää nettimaailma on jännä. Ihan tavallinen tallaaja voi olla hirmu vejättäjä.

Se mitä mä mietin on se, että nämä provoilevat trollit kuitenkin nyhtää kipeitä juttuja esille. Ei se sinäänsä huonoa ole. Siinähän voi ottaa härkää sarvista. 😀

Luin joskus Harry Potteria. Siinä joku pimeiden voinien opettaja otti käyttöön mörön. Kaapista tuli aina se mörkönä, joka eniten pelotti. Piti oppia käyttämään ”suojeliusta”. Se ajoi mörön takaisin kaappiin. 😁

Sama homma täällä. Trollit kaivaa kipeitä tunteita täällä ja niihin tarttuu ne kehen se sattuu... näkee mörkönä. Suojelius on sitten se vahva itsensä, se mihin pelkäävä ei usko. Jos ei usko, jää trollin hampaisiin ja pakenee. 😬

Ei kaikki negatiivinen ja inhottava ole pahaa... se voipi olla jonkun piilossaolevan paljastamista vaan. 😃

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Olen mä huomannut. Vaikea sanoa vaan, että onks jyse yhdestä vai useammasta.

Harmishan trollaa huumorilla, mutta vaikea on sanoa, että onko se vaan saman tyypin ”kiltti” versio vai mikä?

Mutta samaa linjaa mä jatkan. 😃 Ja tää Harmis-hahmo voi olla tälläinen hauska k&k-mies ihan rauhassa. En suostu lähtemään mihinkään jahtiin, mihin moni sortuu. Tää nettimaailma on jännä. Ihan tavallinen tallaaja voi olla hirmu vejättäjä.

Se mitä mä mietin on se, että nämä provoilevat trollit kuitenkin nyhtää kipeitä juttuja esille. Ei se sinäänsä huonoa ole. Siinähän voi ottaa härkää sarvista. 😀

Luin joskus Harry Potteria. Siinä joku pimeiden voinien opettaja otti käyttöön mörön. Kaapista tuli aina se mörkönä, joka eniten pelotti. Piti oppia käyttämään ”suojeliusta”. Se ajoi mörön takaisin kaappiin. 😁

Sama homma täällä. Trollit kaivaa kipeitä tunteita täällä ja niihin tarttuu ne kehen se sattuu... näkee mörkönä. Suojelius on sitten se vahva itsensä, se mihin pelkäävä ei usko. Jos ei usko, jää trollin hampaisiin ja pakenee. 😬

Ei kaikki negatiivinen ja inhottava ole pahaa... se voipi olla jonkun piilossaolevan paljastamista vaan. 😃

"Harmishan trollaa huumorilla, mutta vaikea on sanoa, että onko se vaan saman tyypin ”kiltti” versio vai mikä?

Mutta samaa linjaa mä jatkan. 😃 Ja tää Harmis-hahmo voi olla tälläinen hauska k&k-mies ihan rauhassa."

Saman tyypin kiltti versio :D Ollaanko siellä vähän vainoharhoissa? saa nähdä mitä teorioita sieltä syntyy kun iltaan päästään, eikös se ollut ryyppypäivä tänään? korkkia auki hopi hopi :D

-harmiseikirj-

• Disse
        Anonyymi kirjoitti:

"Harmishan trollaa huumorilla, mutta vaikea on sanoa, että onko se vaan saman tyypin ”kiltti” versio vai mikä?

Mutta samaa linjaa mä jatkan. 😃 Ja tää Harmis-hahmo voi olla tälläinen hauska k&k-mies ihan rauhassa."

Saman tyypin kiltti versio :D Ollaanko siellä vähän vainoharhoissa? saa nähdä mitä teorioita sieltä syntyy kun iltaan päästään, eikös se ollut ryyppypäivä tänään? korkkia auki hopi hopi :D

-harmiseikirj-

Joo. Tänään otetaan muutes rennosti. 😃

Trollijutut nähdään liian huonossa valissa minusta. 🙃

Kaikki koettaa sullekin (minäkin selkeästi joskus) todistella jotain, ettet ole oikea ihminen...
        Se on joku mielen aiheuttama vääristymä... 🤔

Tää on nettihommia... täällä voi kuka tahaansa olla mitä vaan. Kyllähän joku J-76 on tavallaan trolli missä sinäkin. Ja oonhan minäkin. Ei nekään ketkä mut on irl tätä kautta tavanneet tietäis pelkkien juttujen perusteella kuka mä oikeasti olen.... jos ei ois nikkiä. 😀

Joo, saa nähdä mitä vielä iltaa kohti tulee. 😁

Lämmittelen tässä mökkiä... pitäis vielä fiksata kiuas, kun on nytkähtänyt vähän vinoon. Ja viedä vedet sinne. Vois vaan ottaa pikkutirsat ennen sitä... tai sit fiksaan nyt kiukaan ja otan tirsat sit... 😬 hämyinrn päivä taitaa tulla, joten ehkä kannattais nyt fiksata ja sit ottaa lepiä...on 15 tunnin yövuoro takana. 😬

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Joo. Tänään otetaan muutes rennosti. 😃

Trollijutut nähdään liian huonossa valissa minusta. 🙃

Kaikki koettaa sullekin (minäkin selkeästi joskus) todistella jotain, ettet ole oikea ihminen...
        Se on joku mielen aiheuttama vääristymä... 🤔

Tää on nettihommia... täällä voi kuka tahaansa olla mitä vaan. Kyllähän joku J-76 on tavallaan trolli missä sinäkin. Ja oonhan minäkin. Ei nekään ketkä mut on irl tätä kautta tavanneet tietäis pelkkien juttujen perusteella kuka mä oikeasti olen.... jos ei ois nikkiä. 😀

Joo, saa nähdä mitä vielä iltaa kohti tulee. 😁

Lämmittelen tässä mökkiä... pitäis vielä fiksata kiuas, kun on nytkähtänyt vähän vinoon. Ja viedä vedet sinne. Vois vaan ottaa pikkutirsat ennen sitä... tai sit fiksaan nyt kiukaan ja otan tirsat sit... 😬 hämyinrn päivä taitaa tulla, joten ehkä kannattais nyt fiksata ja sit ottaa lepiä...on 15 tunnin yövuoro takana. 😬

"Tää on nettihommia... täällä voi kuka tahaansa olla mitä vaan. Kyllähän joku J-76 on tavallaan trolli missä sinäkin. Ja oonhan minäkin. Ei nekään ketkä mut on irl tätä kautta tavanneet tietäis pelkkien juttujen perusteella kuka mä oikeasti olen.... jos ei ois nikkiä. 😀"

No siis tehän olettekin mitä suurimmassa määrin trolleja, minä en ole kun en vedä mitään ihmerooleja täälläkään, 100% Aito harmis :)

Joo, se voip olla hyvä tsekata, kato se putki sieltä takaa ettei valskaa kun tulee häkää helposti sieltä, sitä kun ei ite ees sit hoksaa.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tää on nettihommia... täällä voi kuka tahaansa olla mitä vaan. Kyllähän joku J-76 on tavallaan trolli missä sinäkin. Ja oonhan minäkin. Ei nekään ketkä mut on irl tätä kautta tavanneet tietäis pelkkien juttujen perusteella kuka mä oikeasti olen.... jos ei ois nikkiä. 😀"

No siis tehän olettekin mitä suurimmassa määrin trolleja, minä en ole kun en vedä mitään ihmerooleja täälläkään, 100% Aito harmis :)

Joo, se voip olla hyvä tsekata, kato se putki sieltä takaa ettei valskaa kun tulee häkää helposti sieltä, sitä kun ei ite ees sit hoksaa.

-harmiseikirj-

Älä puhu putkista mitään 😝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu putkista mitään 😝

Pitää olla savu- ja vetoputket kunnossa! Ehkä disse voisi tosiaan kaivaa saunanovelta ojan kiukaan tulipesän alle ja siihen kunnon ilmavetohormi. Palstan paremmin tietävät on kertoneet että kotaakaan ei voi pystyttää ilman kunnon korvausilmaputkistoa :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

No mä voin väittää täällä mitä tahaansa, niinkuinsinäkin. 😃

Siis hommattiin uus kiuas kesällä. Se oli pienempi. Piti nostaa, että ylti yhteeseen. Laitettiin klinkkereitä säätöjalsn alle, mut nehän poksahti hajalle. Kiuas painaa about 50 kg, kivet saman verran ja päälle 50 l vesikaukalo... tulee liikaa pistekuormaa.

Vaihoin just rautaa säätöjalkojrn alle. Nyt ei nytkä. 😁👌

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Olen mä huomannut. Vaikea sanoa vaan, että onks jyse yhdestä vai useammasta.

Harry Pottereiden kirjoittajasta itsestään on tullut aikamoinen mörkö eikä lähde millään loitsuilla pois sen vaikutusvalta.

• Anonyymi kirjoitti:

Harry Pottereiden kirjoittajasta itsestään on tullut aikamoinen mörkö eikä lähde millään loitsuilla pois sen vaikutusvalta.

Se teki jutullaan rahaa... sellaista elämä myös on. Pitää sitä syödäkin...

• Anonyymi

Miksei viiskuuskymppiset kurpat naurata parikymmpisiä mieskassoja?
        Kysynpä vaan. No siksi, että tajuavat sen olennaisen 😋👍 🤣
        Oliko tämä nyt ilkeästi sanottu?

• Anonyymi

Kassaneito kiittää isänikäisiä riittää 😂😍😙

• Anonyymi

Kumpa Disse-Piszsi-pissa-poju joskus löytäisi sopivan mongoloidi-naisen itselleen jota hän voisi hyväksikäyttää mielin määrin sitten valtion sitä huomaamattakaan...

Itse noniin vakavempia asiaoita.. kun neuvottelutaitoa on... olen saanut joo kkk:lta taitoja, eli sanoisin että Matti Vanhanen ei käy aivan täysillä sylitereillä, huutelee mitä sattuu ja Alzheimer on hänellä jo kovilla pelissä sanoissaan.

Sanna Marin: hän on erittäin itsekäs, ei välitä mitään Suomen politiikasta, hän vain haluaa olla malli ja EU-politiikassa aina läsnä vampyyrimaisena kauneusmallina :D

.. fkin negotiator and analyst from kkk... yeah well dragon they say or the controller..

• Anonyymi

Sitten mieshoitajienkin on jo syytä tulla apuun kun Disse rimpuilee niin hirvittävästi pedissään että on sidottava nahkaremmeillä kiinni petiin hetkiksi jotta on paikoillaan tämä Disse ja ottaa lääkkeensä sitten siinä sidottuna.

Sitten hän rauhoittuu psykoottisesta olotilastaan hetkeksi hänet, Dissen voi vapauttaa kun hän on ottanut lääkkeensä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1247
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1203
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      896
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      873
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      820
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      702
    7. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      56
      676
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      103
      672
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      606
    10. 78
      591
    Aihe