Tyttärelleni

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ☹☹😢

    • Tuli tippa linssiin..
      Tosiasiassa vollotan ihan kunnolla.

      Otan osaa...

    • Voi perhana... ei ihmisen pitäisi menettää jälkikasvuaan, kunnes on itse nennyt.... 😔

      Sen enempää ykdityiskohtiin menemättä tämä kappale soi aina yhtä kauniisti ja on niin totta...

      https://youtu.be/cDXwxcPqBVM

      ”Jokainen jättää maailmaan jäljen, sen koko ei ole määritys miten se maailmaan vaikuttaa” -Disse itse-

    • Anonyymi

      Otan osaa. 🌤️🌥️🌧️

      xLiner

    • Anonyymi

      Niinpä 😪.

      Helpointa ei liene myöskään lapsen lukuisat vaikeat sairaudet. Juuri kuulin äidistä, jonka 4-vuotias lapsi on ollut kymmenissä leikkauksissa elämänsä aikana.

    • Anonyymi

      Tänäänkin muistin nauttia tyttäreni seurasta vaikka hän herätti minut 5:30. Aamun virkku, itse en ollut. Sunnuntai ja ei saanut nukkua pidempään. Houkuttelin nukkumaan, ei rauhoittunut kun oli pirteä. Toi kirjan ja sanoi alappas lukea Annan ja Elsan konditorioseikkailua makeine kakkuineen. Rähmät vielä silmissä luettiin iloisesti, ei hän armoa minulle antanut, pakko mikä pakko. Olen väsynyt, vieläkin. Käytiin ulkona, yritin jaksaa olla iloinen ja järjestää jotain hauskaa, joskus se on vaikeaa kun oma keho huutaa lepoa. Vanhemmuus on syvällistä, tuskin on toista ihmistä mitä oma lapsi jonka puolesta yrittää tehdä kaikkensa peittäen ne välillä tulevat omat heikot hetkensä.
      Eläkäämme ajassa, huomista ei välttämättä enää koskaan tule.
      Pysäyttävää elämä joskus on. Voimia.

      AsianVierestä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Paska keissi. Osanotot.

      Luulin että olet lapseton.

      Yt.
      T.

    • Voimia. 😢

      • Anonyymi

        Älä ole tekopyhä. Kaikki muistaa miten vittuilit äitinsä menettäneelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole tekopyhä. Kaikki muistaa miten vittuilit äitinsä menettäneelle.

        En tiennyt äidin menetyksestä.


    • Olen pahoillani.
      minusta niin ei saa tapahtua kenellekkään, jokaista elämää on varjeltava.

    • Anonyymi

      En sano mitään. Sanoisin jos olisi omalla nimellään. Näihin ei voi luottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe