Tyttärelleni

13

199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ☹☹😢

• Tuli tippa linssiin..
      Tosiasiassa vollotan ihan kunnolla.

Otan osaa...

• Voi perhana... ei ihmisen pitäisi menettää jälkikasvuaan, kunnes on itse nennyt.... 😔

Sen enempää ykdityiskohtiin menemättä tämä kappale soi aina yhtä kauniisti ja on niin totta...

https://youtu.be/cDXwxcPqBVM

”Jokainen jättää maailmaan jäljen, sen koko ei ole määritys miten se maailmaan vaikuttaa” -Disse itse-

• Anonyymi

Otan osaa. 🌤️🌥️🌧️

xLiner

• Anonyymi

Niinpä 😪.

Helpointa ei liene myöskään lapsen lukuisat vaikeat sairaudet. Juuri kuulin äidistä, jonka 4-vuotias lapsi on ollut kymmenissä leikkauksissa elämänsä aikana.

• Anonyymi

Tänäänkin muistin nauttia tyttäreni seurasta vaikka hän herätti minut 5:30. Aamun virkku, itse en ollut. Sunnuntai ja ei saanut nukkua pidempään. Houkuttelin nukkumaan, ei rauhoittunut kun oli pirteä. Toi kirjan ja sanoi alappas lukea Annan ja Elsan konditorioseikkailua makeine kakkuineen. Rähmät vielä silmissä luettiin iloisesti, ei hän armoa minulle antanut, pakko mikä pakko. Olen väsynyt, vieläkin. Käytiin ulkona, yritin jaksaa olla iloinen ja järjestää jotain hauskaa, joskus se on vaikeaa kun oma keho huutaa lepoa. Vanhemmuus on syvällistä, tuskin on toista ihmistä mitä oma lapsi jonka puolesta yrittää tehdä kaikkensa peittäen ne välillä tulevat omat heikot hetkensä.
      Eläkäämme ajassa, huomista ei välttämättä enää koskaan tule.
      Pysäyttävää elämä joskus on. Voimia.

AsianVierestä

• Anonyymi
    • Anonyymi

Paska keissi. Osanotot.

Luulin että olet lapseton.

Yt.
      T.

• Voimia. 😢

• Anonyymi

Älä ole tekopyhä. Kaikki muistaa miten vittuilit äitinsä menettäneelle.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä ole tekopyhä. Kaikki muistaa miten vittuilit äitinsä menettäneelle.

En tiennyt äidin menetyksestä.

• Olen pahoillani.
      minusta niin ei saa tapahtua kenellekkään, jokaista elämää on varjeltava.

• Anonyymi

En sano mitään. Sanoisin jos olisi omalla nimellään. Näihin ei voi luottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1411
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1125
    3. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      104
      984
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      43
      983
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      68
      805
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      779
    7. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      766
    8. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      117
      765
    9. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      675
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      55
      615
    Aihe