Ihme vinguntaa nimimerkistäni. Miksei palstalla ole listaa sallituista nimimerkeistä jos olette noin herkkähipiäisiä?
Missä lista sallituista nimimerkeistä?
59
<50
Vastaukset
Bissehän tarkoittaa biseksuaalia. ☝️
Ihan käypänen nimimerkki siis aloittajalle palstaraadin mielestä. Vai olisiko Homo vielä kuvaavampi.
Bisse kirjoitti:
Join aamulla yhden biseksuaalin.
Tarkoittaako Disse diseksuaalia?Juuu.. Tarkoittaa..🤪
Wwuwuw kirjoitti:
Juuu.. Tarkoittaa..🤪
Mitä wwuwuw tarkoittaa? Tai Partakaweri?
Omasta mielestäni minun nikkini on parempi kuin teidän tai Dissen.- Anonyymi
Bisse kirjoitti:
Tarkoittaako Disse diseksuaalia?Huomattu on. Yritä selvittää pääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomattu on. Yritä selvittää pääsi.
Se on taas kännissä...
Bisse kirjoitti:
Tarkoittaako Disse diseksuaalia?Disse on diskoteekki.
https://urbaanisanakirja.com/word/disse/
Tai Norjaksi käyttäytyä epäkunnioittavasti.
Italia Verbi
disse
(taivutusmuoto) indikatiivin yksinkertaisen perfektin yksikön 3. persoonan muoto verbistä dire
Ranska Verbi
disse
(taivutusmuoto) subjunktiivin imperfektin yksikön 1. persoonan muoto verbistä dire
Tai, "Collagenisation of the Disse space in alcoholic liver disease."
Tai "Disse of the space of Disse".
TaiJ-76 kirjoitti:
Disse on diskoteekki.
https://urbaanisanakirja.com/word/disse/
Tai Norjaksi käyttäytyä epäkunnioittavasti.
Italia Verbi
disse
(taivutusmuoto) indikatiivin yksinkertaisen perfektin yksikön 3. persoonan muoto verbistä dire
Ranska Verbi
disse
(taivutusmuoto) subjunktiivin imperfektin yksikön 1. persoonan muoto verbistä dire
Tai, "Collagenisation of the Disse space in alcoholic liver disease."
Tai "Disse of the space of Disse".
TaiVoisiko olla palstan sääntöjen mukaan kielletty nimimerkki?
- Anonyymi
Nimimerkki ei saa muistuttaa jo olemassaolevaa rekisteröityä merkkiä.
- Anonyymi
Ei tuollaista sääntöä edes ole, just luin ne.
Näytätkö sääntökirjasta sen kohdan.
Näytä mulle myös mihin olet laittanut listan olemassaolevista nikeistä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Lue tarkemmin.
- Anonyymi
Bisse kirjoitti:
Näytätkö sääntökirjasta sen kohdan.
Näytä mulle myös mihin olet laittanut listan olemassaolevista nikeistä.Oletko aamulla jo misse, maatiaiskissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Lue tarkemmin.
Helpompaa jos näytät sen kohdan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpompaa jos näytät sen kohdan.
En voi, mieheni työntää kättä paidan alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on joka keskustelupalstalla kohteliaisuussääntö.
- Anonyymi
Näitä saat käyttää, ovat vapaina: tomppeli, taukki, tolvana.
Siinä lista! - Anonyymi
Onko tämä nimimerkki taas yksi näistä itsensä kanssa riitelijöistä? Koska hänelle puhuvat anonyymit kuulostaa niin samalta ja vastaukset tulleet saman minuutin tai parin sisällä?
- Anonyymi
Tervetuloa palstalle. Kylläpä on ikävä nähdä miten torjuvasti täällä suhtaudutaan uusiin kirjoittajiin palstalla, ja nämä torjujat on juuri niitä jotka täällä esiintyy aina mukasuvaitsevaisina kaiken mahdollisen suhteen. Me oikeasti suvaitsevaiset toivotetaan sut tervetulleeksi ilman turhia etukäteisepäilyjä.
-harmiseikirj-- Anonyymi
🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Bisse kirjoitti:
Onko oikeita suvaitsevaisia enemmänkin kuin sinä?
Otetaan tärkein ensin: Oletko persu?
- Anonyymi
Bisse kirjoitti:
Onko oikeita suvaitsevaisia enemmänkin kuin sinä?
Ei meitä paljon ole. Enimmäkseen palstalla on näitä mukasuvaitsevaisia jotka hyväksyy vieraiden kansojen vyörymisen maahan, kristillisten arvojen lokaamisen ja kaikki mahdolliset perversiot ihmisten välillä mutta annas olla jos et ole mukana huutamassa suvaitsevaisuutta ja heiluttamassa monivärilippuja ne ei suvaitse sun mielipiteitä ollenkaan :(
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Ei meitä paljon ole. Enimmäkseen palstalla on näitä mukasuvaitsevaisia jotka hyväksyy vieraiden kansojen vyörymisen maahan, kristillisten arvojen lokaamisen ja kaikki mahdolliset perversiot ihmisten välillä mutta annas olla jos et ole mukana huutamassa suvaitsevaisuutta ja heiluttamassa monivärilippuja ne ei suvaitse sun mielipiteitä ollenkaan :(
-harmiseikirj-Kuulostaa ikävältä. Täällä joku wwuwuw yritti jo kuulustella minua Gestapotyyliin, pistin ukolle luun kurkkuun.👊✌
Bisse kirjoitti:
Kuulostaa ikävältä. Täällä joku wwuwuw yritti jo kuulustella minua Gestapotyyliin, pistin ukolle luun kurkkuun.👊✌
Ī.. 😂
- Anonyymi
Bisse kirjoitti:
Kuulostaa ikävältä. Täällä joku wwuwuw yritti jo kuulustella minua Gestapotyyliin, pistin ukolle luun kurkkuun.👊✌
Tuo wuwuuwuwwuu ei oikeasti ole ukko vaan transentiittinainen jolla on palava halu esiintyä miehenä. Se on täysin verrattavissa noihin natsijohtajien vaimoihin paitsi että on vihervasemmistolaisia:
https://yle.fi/uutiset/3-11579628?origin=rss
Tulet huomaamaan että täällä on tosi outoa väkeä.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ihme merkki tuli..🤔
Kirjoitat Turkista! Vain siellä tulee tuo merkki. Nyt paljastuit.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ī.. 😂
Ilmanottoputken suojahattu.
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitat Turkista! Vain siellä tulee tuo merkki. Nyt paljastuit.
En mä käytä semmoisia, hyi.
Wwuwuw kirjoitti:
Mitäs hittoa se tuohon tuli?
Ensin se ilmoitti että vaikutat botilta, sitten se lykkäs tommosen merkin..🤔🤔🤔
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mitäs hittoa se tuohon tuli?
Sulla on ollut suojaamaton putki..
Anonyymi kirjoitti:
Tuo wuwuuwuwwuu ei oikeasti ole ukko vaan transentiittinainen jolla on palava halu esiintyä miehenä. Se on täysin verrattavissa noihin natsijohtajien vaimoihin paitsi että on vihervasemmistolaisia:
https://yle.fi/uutiset/3-11579628?origin=rss
Tulet huomaamaan että täällä on tosi outoa väkeä.
-harmiseikirj-Kääk...
Ihan hulluja.- Anonyymi
Niinpä.
- Anonyymi
Aika tosissaan olet, vaikka väität kovasti tietäväsi kuka Bisse on.
- Anonyymi
Loistava nimimerkki!
- Anonyymi
Bisse kirjoitti:
Kiits, kuvakin on mielestäni kiva.
Harmis sanoo aina kiits. Nyt jos joku ei vielä tiennyt niin harmishan oli myös Pertti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmis sanoo aina kiits. Nyt jos joku ei vielä tiennyt niin harmishan oli myös Pertti.
Se, joka kiusasi pönttistä 6 kk:tta joka päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan kertoo vain bissen loistavasta tilannetajusta, ei muusta :)
Anonyymi kirjoitti:
Se, joka kiusasi pönttistä 6 kk:tta joka päivä.
Harmis ei ole missP.tä koskaan kiusannut, törkeää edes olettaa moista :(
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen käyttänyt sanaa "kiits "varmaan 20 vuotta, joten älä jaksa luulla tietäväsi. Happea välillä niin huomaat että elämää on muuallakin kuin täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Miksi kiusaat ”bissenä” Disseä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmis ei ole missP.tä koskaan kiusannut, törkeää edes olettaa moista :(
-harmiseikirj-Muuten vaan nimittelet sitä aina läskiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Mikset suoraan voinut laittaa ”lonkero”? Se olisi ollut ”harmaabisse”.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kiusaat ”bissenä” Disseä?
Kukaan Disse ei ole sanonut sanaakaan nimimerkistäni, joten lopetapa keuhkoaminen aiheesta.
- Anonyymi
Kai nyt jokainen osaa B:n ja D:n erottaa ja vielä eri avatar-kuvakin. Eri asia jos olis jotain pieni l ja iso I -kikkailua.
- Anonyymi
Bisse kirjoitti:
Tämä Disse ei ole itse kommentoinut asiaa mitenkään, tuskin on asiasta millänsäkään.
Dissellä taitaa olla nyt muita kiireitä :D
-harmiseikirj-
Sanonko mitä mieltä minä olen teistä?
- Anonyymi
Hahahahahahaaa.. Nämä nikkit ja tyypit täällä todellakin alkaa mennä ihan uudelle tasolle.
Btw.. Mitä sinä meiltä kansalaisilta edes lupia kyselet?
Joo, ei mua haittaa joku Bisse pslstalla. 😂
Eilen olin sen verta jo puuduksissa, etten juuri huomannut tätä tempausta. 😀
Ja on joo muita kiireitä. Tässä onkin tullut kuitenkin tarve itsetutkiskelulle, vaikka tään piti olla lomareissu ja puuhailutapahtuma. 🤔
No, eipä haittaa.. tuumaillaan nyt sitten kun sille ilmenee tarvetta ja aikaakin on. 🙃
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174766
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291615- 211409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon251342Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1471101
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74932