Ihan outo tapa palstalla, jengi puhuu palstalaisista eikä mistään oikeista asioista.
Olen ihan uusi palstalla, eikä kukaan tiedä minusta entuudestaan mitään. En toisaalta aio kertoakaan itsestäni mitään palstalla, kirjoittelen tänne ihan vain aikani kuluksi enkä ole kiinnostunut muista palstalaisista.
Miksi keskustelu pyörii nimimerkkien ympärillä?
6
<50
Vastaukset
Uusi 🤣
- Anonyymi
"Ihan uusi" 🤓
- Anonyymi
Lopeta se juopottelu! En ota sua tänne ennen ku olet selvä.
Sepä onkin jännä juttu Bisse my friends....😬
Kaikki vähänkin erilainen ajattelu pitää kytkeä johonkin...
Veikkaan että altistut pian minun nikin historiaan sotkeutumaan, vaikka olisit jonkun muun käsialaa. 😃
Näinpä se menee... voivoi. 😀- Anonyymi
Bisse, Hieno nimimerkki.
Pitäisköhän itsekin? Voisin olla Valkkari tai Kuohari.- Anonyymi
Sulle kävis mead.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725079- 514027
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933579- 502699
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461853- 191777
- 971650
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971468- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063