Ihan outo tapa palstalla, jengi puhuu palstalaisista eikä mistään oikeista asioista.
Olen ihan uusi palstalla, eikä kukaan tiedä minusta entuudestaan mitään. En toisaalta aio kertoakaan itsestäni mitään palstalla, kirjoittelen tänne ihan vain aikani kuluksi enkä ole kiinnostunut muista palstalaisista.
Miksi keskustelu pyörii nimimerkkien ympärillä?
6
74
Vastaukset 6
Uusi 🤣
- Anonyymi
"Ihan uusi" 🤓
- Anonyymi
Lopeta se juopottelu! En ota sua tänne ennen ku olet selvä.
Sepä onkin jännä juttu Bisse my friends....😬
Kaikki vähänkin erilainen ajattelu pitää kytkeä johonkin...
Veikkaan että altistut pian minun nikin historiaan sotkeutumaan, vaikka olisit jonkun muun käsialaa. 😃
Näinpä se menee... voivoi. 😀- Anonyymi
Bisse, Hieno nimimerkki.
Pitäisköhän itsekin? Voisin olla Valkkari tai Kuohari.- Anonyymi
Sulle kävis mead.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80993
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61495