ätmit on aitoja miehiä

Anonyymi

oletteko huomanneet että ätmit ei ole vinkuheiniä ja olli olemattomia vaan on aitoja oikeita miehiä

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATM = Aivan Tavallinen Mies

• Anonyymi

totta ja jotka eivät ole tyhjännaurajia

• Anonyymi

Saako semmoset sitten naista?

• Anonyymi

ei saa täytyis olla jännämies ja tyhjännauraja ja olematon ja hiehomainen ja olla hemmetin häijy ja ilkeä ja tehdä jänniä asioita niin semmoset saa naisia

• Niin

Tästä huomiosta ei ole pitkä matka siihen että Miina Äkkijyrkkä hitsaa yhdistyksenne toimitilojen eteen patsaan.

(hihitystä)

• Anonyymi

Olen DarkFear, 33-vuotias neitsytmies Turusta. En ole koskaan pitänyt naista kädestä, en halannut, en suudellut enkä pannut.

Naiset itse ovat sanoneet minulle, että tämä alempitasoisuuteni johtuu siitä että asun yksiössä. Ne vaativat isoa asuntoa mutta mulla sitä kun ei olekaan tarjota muuta kuin tällainen vaatimaton vuokrayksiö.

Mutta mä sitä kun en aiokaan muuttaa itseäni kenenkään takia ja siksi mä sitä kun asunkin tässä yksiössä loppuelämäni!

Allekirjoitus: DarkFear

• Anonyymi

Monet naiset haluavat kunnollisen, rehellisen ja aivan tavallisen miehen.

Uskokaa nyt tämä, hyvät miehet.

• Tosin reunaehdoilla ja muutamalla käsittämättömällä twistillä.
        Ja sen päälle vielä se loputon lista pienellä präntättyä.
        Ja kun nainen ei saa unelmiensa prinssiä, Herra Täydellistä, - lue fantasiahahmo - ,
        nainen joko tyytyy tavalliseen mieheen, jonka elämästä tekee vaikean tai pysyttelee miehiä vihaavana vanhanapiikana.
        Karrikoidusti ilmaistuna.

• Anonyymi

Naiset eivät kelpuuta ätmiä, joten naisilta jää kokematta miten hieno, aito, romattinen ja miehekäs mies ätmi voi olla, kunhan ätmille antaa tilaisuuden, eikä heitä pakilla ennenkuin ätmi ehtii tervehtiä.
      Ätmi on kuin lahjapaketti, jonka sisällä on paljon erilaisia lahjoja eli ominaisuuksia.
      Jos nainen antaisi ätmille mahdollisuuden, niin nainen toteaisi, ettei ikimaailmassa olisi uskonut, kuinka voi olla hieno, täydellinen ja maailman paras mies tämä ätmi, mutta kun minä tuhlasin elämän tuijottamalla ja odottamalla sitä top-10 miestä, jota ei koskaan vastaan tullut, siinä tuhlasin suurimman osan elämästäni, jonka olisin voinut viettää ainutlaatuisen ätmin kanssa, voi että harmittaa tämä ennakkoluuloisuuteni ja korkea rima.

• Anonyymi

ATM eli ÄTMillä on yleensä aina rahaa, nostan häneltä kaveriltani jokainen kerta maksimit sen 400 euroa kerrallaan monesti montakin kertaa päivässä nostan, olen ATM-mies :D

• Et ole panokone, vaan ottokone. : )

• Anonyymi

Ai jaa.

• Anonyymi

Jaa nyt ollaankin täällä? No kirjotetaan vielä uudestaan: Ätmit on naistenkin mielestä kilttejä, mutta ei mun mielestä ketään voi sanoa kiltiksi viiden minuutin perusteella. Samalla perusteella minäkin olisin kiltti, jos olisi vaimolle kiltti viisi minuuttia päivässä. Mutta ei riitä edes vaikka olisin viisi tuntia kiltti. Ihan tyhmää kirjoitella kilttimiehistä ym. kun ei olla vertailukelpoisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      158
      1997
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1926
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1350
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1342
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      431
      1191
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      64
      923
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      861
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      856
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      221
      741
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      337
      707
    Aihe