Sinkkukysely

1.) Oletko koskaan ollut suhteessa?
2.) Jos olet ollut suhteessa, kuinka kauan olet ollut sinkkuna?
3.) Haaveiletko suhteesta?
4.) Mikä parasta sinkkuudessa?

11

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1) Olen. Kolme pidempää(vuosia kestänyttä suhdetta) ja joitakin lyhyempiä tapailuja
      2) 8v
      3) En
      4) Ei tarvitse jakaa tätä ihanaa, omaa elämää kenenkään kanssa, eikä kenellekään. Valtava vapaus kaikessa, ilman kompromisseja: ajankäyttö, siisteystaso, harrastukset, työ, vapaa-aika, ruoanlaitto, musiikki, jne jne

    • Anonyymi

      1. Kyllä, käytännössä aina
      2. Sinkkuna vajaa 1,5 v
      3. Välillä
      4. Ei tarvi pelätä, että kelpaako toiselle. Viihdyn omissa oloissa.

    • Anonyymi

      1.) Oletko koskaan ollut suhteessa?
      -Kyllä. Useammankin kerran, yhden kerran pitemmässä.

      2.) Jos olet ollut suhteessa, kuinka kauan olet ollut sinkkuna?
      -Useamman vuoden.

      3.) Haaveiletko suhteesta?
      -En. On kokeiltu, koettu ja havaittu toimimattomaksi omalla kohdallani.

      4.) Mikä parasta sinkkuudessa?
      -Ehdottomasti parasta vapaus. Oma koti ihan vain itselleni ja kissalleni. Rauha ja hiljaisuus. Lupa ja vapaus tehdä mitä haluan.
      Täysin oma päätäntävalta tuloista ja menoista.
      Ja taas tullaan tuohon isoimpaaan eli vapauteen; mennä ja tulla ilman että kukaan kyselee ja yrittää rajoittaa.
      Olen jo 9-vuotiaana sanonut vanhemmilleni etten koskaan mene naimisiin enkä halua lapsia. Mieli ei ole muuttunut, päin vastoin halu olla oman elämäni valtias on vahvistunut sinkkuvuosien myötä.

      -sinkkunainen-

    • Anonyymi

      Vastaan, tai yritän vastata (kun on tietokone niin hiirellä vaan piirsin kysymykset notepad-ohjelmaan)...


      1. olen ollut monissa suhteissa
      2. mukavan kauan aikaa
      3. Kyllä haaveilen mukavasta parisuhteesta naisen kanssa
      4. Omat rahat.

    • Anonyymi

      Hauskaa nuo pienet kyselelyt joskus :D Voi joskus saada jotain vihjeitä joistain ihmisistäkin.

    • Anonyymi

      1) Olen. Aiemmin lähes aina, koska en osannut olla yksin. Edellinen suhteeni kesti 10 vuotta.

      2) Kohta 5 vuotta

      3) En haaveile suhteesta itsestään. Yhdestä miehestä kyllä. Ihan parisuhdemielessä.

      4) Jaa, mitä se nyt sitten mahtais olla. Onhan tässä oma vapautensa. Vaikkakin vapaus on suhteellinen käsite ihmiselle, jolla on lapsi. En mä tuolla "juhlimassa" juuri hilluis, vaikka ei muksua oliskaan.

    • Anonyymi

      Paina salaista nappia tietokoneella joka aiheuttaa toimenpiteen: kohta kilahtaa ovikello ja pizzoja ja juomia tässä teille... salainen nappula mistä saa ruokaa jos nälkiintyy oikein.

      joku älykäs tyttö keksii sen toiminnon ja tilaa sitten 20009 pizzaa kerralla, mutta kun vielä käteisellä itse maksaisi ne sitten vastaanottaessaan...

    • Anonyymi

      Olen suhteessa ollut 18 vuotta. Tapasin vaimoni 22 vuotiaana ja siitä lähtien olen sen kanssa ollut. Naimisiin mentiin kun oltiin seurusteltu 7 vuotta.

      • Sitähän tässä ei kysytty.


      • Meilläkin puolen vuoden päästä 18 vuotta yhdessä ja ollaan aloittu olemaan kun olin 18vuotta yhdessä ja mies oli melkein 21v.
        Meillä taas oli riita 7vuotta😁 ja meillä alkoi suhde pelkällä seksillä ja kohta meillä on 8lasta yhteistä.


      • Bisse kirjoitti:

        Sitähän tässä ei kysytty.

        Mahtava lukea. Nyt hän on laskelmien mukaan 40vuotias. Siis todella pitkän ajan yhteiseloa.🥰


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe