Vuonna 1966 lähetetty raketti palaa nyt maahan

Anonyymi

Kuuhun laitetta toimittanut raketti olisi nyt palaamassa maata kohti 54 vuoden jälkeen.

NASA havaitsi valon, joka ei näyttänyt asteroidilta koska oli hidas ja kulki vähän samaa rataa, mitä maakin.
Varmennus asiasta saadaan myöhemmin, että onko se kappale reketti tai joku muu.

1966 missio epäonnistui vian vuoksi ja osia singahti kuusta avaruuteen mm. raketti, joka nyt on palaamassa.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ymmärtänyt että kaikki NASAn Floridasta ammutut raketit ovat pudonneet Bermudan kolmioon eli siis mereen.
      Eivät ne siis kauaa ilmassa viihdy mutta rahaa palaa kivasti. Sillä ei ole mitään väliä koska NASAn päiväbudjetti on juuri nyt n. 67 000 000 taalaa.
      Jos tuosta lipsutaan niin seuraavan vuoden määräraha on pienempi.

      Nyt panostetaankin kovin Marspallon tutkimiseen ja se vaatii fyffeä.
      Kaikki miehistön lähetykseen jo onkin valmiina mutta yksi osa- alue vielä on tarkentamatta.
      Se on ulosteiden talteenotto kahden- neljän vuoden ees- taas matkalle.
      Toki miehistölle syötetään amfetamiinia joka minimoi näläntunteen mutta virtsaa toki erittyy. Tämän talteenottoon on kehitetty kondominomaisia injektoivia laitteita joilla virtsa saadaan otettua talteen erilaisiin säiliöhin joiden tulee olla hyvin mittavat. Virtsan jälleenkäyttöä on kokeiltu mutta hyvin huonoin tuloksin. Koehenkilöt oksensivat käsitellyn virtsan.

      Suurimman ongelman tuottavat ulostejätökset joita kertyy tonnitolkulla noin pitkällä matkalla. Ei niitä voine avaruuteen päästää. Saisimme silloin kaikkien avaruusörkkien vihat päällemme ikiajoiksi ja ties vaikka siitä alkaisi Tähtien välinen sota.

    • Anonyymi

      Ei se ole mikään kuuraketin jämä. Eihän Kuussa ole milloinkaan edes käyty niin miten voisi olla hylsyjä kuulentojen jäljiltä. Kyseessä on Oumoumua joka on jäännyt Maan kiertopiirin vangiksi ja nyt jysähtää parin päivän päästä aamukahvin aikana minun takapihalleni.

      En päästää ketään maikkarin toimittajaa pällistelemään arvokasta romua, joka on yksin minun eikä kenenkään muun. Hiihaa-haaa. Kuka tilasi piippa-auton ja miksi.

      • Olen kuullut toki Oamuasta enkä minä voi sanoa että olisiko tuo totta vai tarua?

        Nassikkana luin innokkaana satuja ennen kuin pääsin ensimmäiseen kunnon kirjaani joka oli Robert Stevensonin Aarresaari. Lainaston täti sanoi että se voi olla minulle (7vee) liian vaikea.
        Paskat, hyvin siitä selvittiin; hiiohoi ja rommia pullo!

        Näin siis jo pienenä osasin tasapainottaa toden saduista ja tämä on seurannut koko elämäntaivaltani.

        On ihmisiä jotka haluavat elää pää pilvissä ja irti todellisuudesta koska arki on heille liian vaikeaa. Tätä ihmisryhmää edustavat palstamme tähtihöhlät.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Olen kuullut toki Oamuasta enkä minä voi sanoa että olisiko tuo totta vai tarua?

        Nassikkana luin innokkaana satuja ennen kuin pääsin ensimmäiseen kunnon kirjaani joka oli Robert Stevensonin Aarresaari. Lainaston täti sanoi että se voi olla minulle (7vee) liian vaikea.
        Paskat, hyvin siitä selvittiin; hiiohoi ja rommia pullo!

        Näin siis jo pienenä osasin tasapainottaa toden saduista ja tämä on seurannut koko elämäntaivaltani.

        On ihmisiä jotka haluavat elää pää pilvissä ja irti todellisuudesta koska arki on heille liian vaikeaa. Tätä ihmisryhmää edustavat palstamme tähtihöhlät.

        Hiiohoi ja nyt juot rommia Pattayalla, katoey kainalossa. 😂


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Olen kuullut toki Oamuasta enkä minä voi sanoa että olisiko tuo totta vai tarua?

        Nassikkana luin innokkaana satuja ennen kuin pääsin ensimmäiseen kunnon kirjaani joka oli Robert Stevensonin Aarresaari. Lainaston täti sanoi että se voi olla minulle (7vee) liian vaikea.
        Paskat, hyvin siitä selvittiin; hiiohoi ja rommia pullo!

        Näin siis jo pienenä osasin tasapainottaa toden saduista ja tämä on seurannut koko elämäntaivaltani.

        On ihmisiä jotka haluavat elää pää pilvissä ja irti todellisuudesta koska arki on heille liian vaikeaa. Tätä ihmisryhmää edustavat palstamme tähtihöhlät.

        Itse en ole koskaan lukenut tuota Aarresaari kirjaa. Lapsena aloitin sen lukemisen vaan sitten kyllästyin siihen muutaman sivun jälkeen. Mars kirjat kyllä tuli luettua oikein suurella innolla. Heillähän oli sellaisia ilmalaivoja, jotka muistuttivat purjelaivoja sekä sitten kajakkeja. Olisikohan nyt käymässä sellainen juttu jotta Marsilaiset ovat hyökkäämässä ilmalaivoillansa Maahan. Sillein niin kuin Maailmojen sota kuunnelmassa.


    • valopiste on oumuamua, joka aurinkokuntaan tullessaan jarrutti vauhtiaan painovoimajarrutuksella. Nyt siellä on humanoidit heränneet syväjäädytyksestä ja alus suuntaa nokka eellä kohti Maata. Sillä on jo lähestymisvalot päällä, joten NASAn miesten mukaan se näyttää Apollomiesten raketilta, joka peruuttaa takaisin Houstoniin.

      • Anonyymi

        Niinhän tuo on. Koko invaasiohommasta tulee vaikeata ellei peräti mahdotonta kun Maa on lätty eikä laskeutuminen oikein onnistu. Edellinen kerta meni ohi ja nyt on uusi yritys menossa. Tiedeupseeri Spock on keksinyt toimivan ratkaisun siihen miten laskeutua lättyyn. Apollo-miehetkin sinkoutuivat kylmään syvyyteen ja tilalle hommattiin replikantit peittämään paluun epäonnistumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän tuo on. Koko invaasiohommasta tulee vaikeata ellei peräti mahdotonta kun Maa on lätty eikä laskeutuminen oikein onnistu. Edellinen kerta meni ohi ja nyt on uusi yritys menossa. Tiedeupseeri Spock on keksinyt toimivan ratkaisun siihen miten laskeutua lättyyn. Apollo-miehetkin sinkoutuivat kylmään syvyyteen ja tilalle hommattiin replikantit peittämään paluun epäonnistumista.

        Annunakit kivitauluineen siellä palaavat takaisin litteään maahan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe