Ei voi vaatia ja rahastaa kun pyöräpalvelut ovat olemattomat
Pyörätiet eivät ole kattavia.
Valoja ei voi vaatia
Rakenna ensin pyöräverkosto ja sitten vaadi valoja
5
63
Vastaukset 5
- Anonyymi
Jopa jossakin Mexico Cityssä on parempia pyöräteitä kuin Helsingissä
Ennemminkin juuri toisinpäin. Kun pyöräteiden kunto on heikko(ei valaistusta, päällysteet huonokuntoisia yms.) tai niitä ei ole ollenkaan, niin juuri silloinhan pyörässä olevat valot ovat erittäin tähdelliset olla olemassa.
Halvimmillaan asiansa täyttävät valot (eteen ja taakse) saa noin 10€ hintaan, joten kustannuskysymyskään asia ei ole.- Anonyymi
Noin tuli ajateltua minihametta ja verkkosukkia pukiessa.
- Anonyymi
Eli maaseudulla missä ei ole kevyenliikenteenväyliä eikä katuvalojakaan paljoa voinsun mielestä ajella fillarilla valoitta?
- Anonyymi
Laki vaatii että pyörässä on valot käytössä (sekä etu että taka) pimeän tai hämärän aikana ja sääolosuhteiden sitä edellyttäessä. Väitteesi on siis valhetta koska valojen käyttöön velvoitetaan jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 73600
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522