Suostuisitko avoimeen suhteeseen?

Anonyymi

33

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En todellakaan suostu että saat antaa pillua muille.

    • Anonyymi

      En todellakaan. Suhteessa ollessa ei touhuta muiden kanssa mitään.

      • Anonyymi

        Ootko mun rakas vaimoni ikuisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko mun rakas vaimoni ikuisesti

        Olisin, jos hän haluaisi ja sitoutuisi myös minuun. Jos kaikesta puhuttaisiin ja yhdessä viihdyttäisiin. Jos hellyyttä ja rakkautta toisillemme tarpeeksi annettaisiin.


    • "Mikkelin verran ihmisiä".

      (laajaspektristä naurua)

      • Ajatelkaa että Pariisin verran ihmisiä kyykkii tällä hetkellä paskalla.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Ajatelkaa että Pariisin verran ihmisiä kyykkii tällä hetkellä paskalla.

        (reps)

        Lentokoneellinen ihmisiä jonotti porteilla.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Ajatelkaa että Pariisin verran ihmisiä kyykkii tällä hetkellä paskalla.

        (reps)

        Kaikki lehmät ja pulut ja valaat ovat myös sontimassa. Niin ja sitten nämä ilmestyskirjan pedot - valkoposkihanhet - kakkasivat kerran kahvila Ekbergin edustalla kun olin brunshilla. Fyi.

        Nyt täytyy valkoposkihanhet tappaa aina Pohjois-Karjalan ELY-keskuksen alueelle uloittuen. Ei se oikein ole soveliasta käytöstä tuollainen gacciminen. Siinähän oppivat valkoposkihanhet uniraalien käyttötarkoituksen kun haulikolla lossautetaan päin näköä.

        gacca on saastetta, joka ei kuulu luonnon kiertokulkuun.


    • Anonyymi

      En alkaisi vapaaseen suhteeseen. Syystä, että mulla ei ole itselläni mitään tarvetta eikä mielenkiintoa harrastaa seksiä muiden kanssa.

    • Anonyymi

      Elän sinkkuna joten ei ajankohtaista. En kuitenkaan voi suoralta kädeltä sanoa ei.
      Tällä hetkellä en tunne vetoa minkäänlaiseen suhteeseen, mutta en usko että ihminen on yksiavioinen. Avioliitto ja yksiavioisuusvaatimus on omistamisen halua, ja minä en halua olla enkä ole yhdenkään miehen omaisuutta. Enkä halua omistaa yhtäkään miestä.

      • Anonyymi

        Hmm ... minusta vähän erikoinen ajatus, että ei-moniavioisuus tarkoittais automaattisesti jotain omistamishalua. En mäkään koe mitään halua omistaa ketään. Eikä kukaan myöskään voi ikinä omistaa mua. Siltikään en kokis toisen toivetta uskollisuudesta omistamisyrityksenä. Itselleni uskollisuus ei edes ole mitenkään vaikeeta. En ole koskaan tajunnu mikä ihme siinä muka on kenellekään on niin vaikeeta. Houkutuksia on aina, mutta so what?

        Ite en suostuis vapaaseen suhteeseen. Sinällään mulle ei oo maailmanloppu jos mies kävis vieraissa. Riippuu ihan täysin tilanteesta. Sitä en hyväksys jos hän yrittäis peitellä sitä ja valehdella siitä. En vaan nää mitään järkee lähtee sellaseen parisuhteeseen, jossa vapaus on jotenki oletusarvo. En mä kokis tarvivani sellasta ihmissuhdetta yhtään mihinkään. Musta se ei ole mikään oikee suhde. Ite aattelen sen pikemmin niin, että jos se tilanne tulee eteen ja toisella (tai molemmilla) olis tarve johonkin muuhun, niin jutellaan siitä sitte siinä vaiheessa.


    • Luonnollisesti suostuisin..
      Ei toista voi omistaa kuuluu ideologiaani.

      • Anonyymi

        Ok. Saako sua tulla panemaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Saako sua tulla panemaan?

        Ei se niin toimi...
        Panen sellaisten kanssa jotka minua viehättävät ja jos jotain kemiaa löytyy..
        Ei avoin suhde tarkoita että kaikkien kanssa jyystetään, vaikka seksi panemista olisikin.
        Vastaus kysymykseesi on siis aika selkeä.


    • Anonyymi

      En jaksaisi sellaista katsella. Menköön sitten avoimeen suhteeseen jonnekin muualle.

      xLiner

      • Anonyymi

        Oletko varmistanut nykyisen tilanteen sitten täysin selväksi sillä...


      • Anonyymi

        Sä olet tosi mustasukkainen, oletko pannut merkille?


    • Anonyymi

      Juokaa viinaa niin saatte nauttia vapaista suhteista. Vain viinaa juomalla voi saavuttaa vapaiden suhteiden nautinnon. Jos ei juo viinaa niin ei pääse nauttimaan vapaista suhteista eikä tällöin myöskään kenelläkään viinaa juomattomalla ole oikeutta tuomita vapaita suhteita eikä myöskään viinanjuontia.

      Palstan viinamies on tätä asiaa yrittänyt valistaa tyhmemmille. Meneekö jakeluun vai eikö mene. Jos et juo viinaa niin et ole oikeutettu kertomaan näkemystäsi viinaseksistä. Viinaseksi on sama asia kuin avoinsuhde ja siksi viinamies ollen avioliitossa käy baareissa juottamassa alaikaisille tytöille viinaa saadakseen naisia.

    • Anonyymi

      En suostuisi. Toki kaikki suhteet hankalia, jotenka parasta pitäytyä vaan sinkkuna.

    • Kuulostaa panosuhteelta

      • Anonyymi

        Ei vaan polyamorialta


    • Anonyymi

      En. Nyt ei kiinnosta minkäänlainen suhteilu kenenkään kanssa.

    • Anonyymi

      Ehkä, ehkä en. Riippuu tilanteesta. En ainakaan asuisi yhdessä avosuhteessa. Minusta kumppanin toiset suhteet on ok, kunhan en tiedä niistä eikä se vaikuta meidän suhteeseen mitenkään. Ihan eri juttu miten tämä toimisi käytännössä, vaikka asuisi erillään. Minä kun luen muita ihmisiä kuin avointa kirjaa. Sen vuoksi avoin suhde voi olla hankala.

    • Anonyymi

      Mikkelin verran, eli 1000 ihmistä? 100?

      • Anonyymi

        Inttiaikaan vierailtiin gona-aikoina entisessä päämajassa Mikkelissä, taisi koko kunnan väestö tuplaantua ku komppania vieraili. ;D


    • Anonyymi

      Ei meillä.

    • Anonyymi

      Yhdelle rakkaalle miehelle riittää yksi rakas nainen ja toisinpäin myös 💞

    • Anonyymi

      Pitäisi olla jotenkin miehiin päin kun vapaaehtoisesti pitäisi olla toisten miesten liukkailla.
      Koska en ole homo, en suostuisi. Sama kun miehenä jonkun miehen eritteitä ottaisi suuhunsa. HYI helevetti.

    • Olin nuorena mopediajelulla. Vastaan tuli hyttysparvi, jossa kaikki olivat vapaassa suhteessa. Kypärän visiiri oli auki.

      Tietenkin melkoinen läiske ja lotina kävi, kun mokomat pienet himonussijat läsähtivät naamaani.

      Pidin huolen, ettei yksikään näistä Jumalan hylkäämistä syntisistä jää henkiin. Mitä tästä siis opimme?

      Emme vittu yhtään mitään muuta kuin, ettei kaikkea kannata ottaa liian tosissaan.

    • Anonyymi

      Vaikea sanoa kun parisuhdetta en halua ollenkaan. Haluan olla täysin vapaa ja tehdä mitä tahdon. En oikein ymmärrä mihin tässä jotain vakituista miestä tarvitsisin?
      Miestä kun en elämääni tarvitse millään osa-alueella, pelkästään silloin tällöin ehkä ihan yhteisen kivan merkeissä, mutta ehdottomasti ei mitään enempää.
      Minun puolestani joka ikinen aikuinen ihminen saa valita miten elää. Mitä ihmeen asiaa minulla tai sinulla siihen olisi? Miksi toisen valinnat ja tekemiset pitää kytätä ja arvostella?

    • Anonyymi

      Sellaiseen kyllä, jossa itselläni on vapaus

    • Anonyymi

      Minua vähän huvittaa tuo Itävallan jutut jos sinne tulee etelästä porukkaa luvattomasti, on jo tankit rajalla vahtimassa jotta pikkupippelit eivät tule sieltä etelän puolelta meille, ei mikään ihmetys sitten että käyttävät taistelukiväärejäkin sitten jos jotain espanjalaisiakin pikkupippeleitä yrittää tulla...

    • Anonyymi

      Joku espanjalainen mikro-pippelikin yrittää tunkeutua Itävallan alueelle.. .varmasti ampuvat kovilla kuoliaaksi, ja sitten tuo Itävallan juttu, ovat ilmoittaneet jo aiemmin että suojelemme etelän rajaa jotta ei tule luvattomasti meidän puolelle ketään, tankkejakin.

      Ihan omaa syytä jos haluaa sinne sitten tunkeutua joku etelä-euroopasta, sitten.
      Aivan omaa itsemurhaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1393
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1133
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe