Onko normaaleja naisia

Anonyymi

Niin onko normaaleja naisia jotka haluaa asua miehen kanssa. Normi juttuja tekee, lähtee miehen kanssa kalaan ja kävelylle tai jäkis matsiin ja käy miehen kanssa alasti saunassa ja tekee ruokaa yhdessä miehen kanssa?

43

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän noita kaikkia on kiva tehdä, itse ainakin tykkään. 😍
      Mutta asioita voi silti tehdä yhdessä vaikkei asuisikaan samassa asunnossa. ☺️

    • Anonyymi

      Mitä ihmeellistä on alasti saunomisessa? Suomessa?

      Toisaalta, itse en tykkää saunomisesta juurikaan. Mut kun saunassa olen käynyt, siis tuttujen kanssa, olen käynyt alasti. Jos joukossa on ollut vieraita miehiä, olen saunonut uikkarissa..ja mennyt uikkarissa myös saunasta uimaan. Kerran olin kyllä ainoa uikkareissa saunova mutta olenkin siveellinen. Samassa saunassa oli alasti naispuolinen ystäväni, hänen silloinen miesystävänsä ja miehen "nappimunainen" kaveri.. Minulla ei ollut nappimunan kanssa mitää "sutinaa".

      • Anonyymi

        Olen nainen 57v. Ollut aikuisikäni parisuhteessa. Silti en ole koskaan saunonut miehen kanssa, en käynyt kalassa enkä matsissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen 57v. Ollut aikuisikäni parisuhteessa. Silti en ole koskaan saunonut miehen kanssa, en käynyt kalassa enkä matsissa.

        Ei ole suomalainen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole suomalainen mies.

        Mulla ainakin on ihan suomalainen mies. En silti ole koskaan saunonut miehen kanssa. En omani, enkä muidenkaan miesten. Saunotaan kyllä, mutta erikseen. En ala selittään syitä. En oo myöskään käyny kalassa mieheni kanssa. Isäni kanssa olen kyllä useinkin käynyt. En ole myöskään ikinä käynyt matsissa. Ei ole kyllä miehenikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ainakin on ihan suomalainen mies. En silti ole koskaan saunonut miehen kanssa. En omani, enkä muidenkaan miesten. Saunotaan kyllä, mutta erikseen. En ala selittään syitä. En oo myöskään käyny kalassa mieheni kanssa. Isäni kanssa olen kyllä useinkin käynyt. En ole myöskään ikinä käynyt matsissa. Ei ole kyllä miehenikään.

        Kiva kuulla ettei kaikki miehet ole stereotypioita :)...

        Nuoresta lähtien saunoimme lapsuuden kodissa kaikki lopulta erikseen. Näin tehtiin kyllä useissa ystävienkin perheissä.

        Omien lasten ollessa pieniä yritimme saunoa perheenä - se oli vain kamalaa härdelliä ja loppui parin kerran jälkeen.

        Naisten kanssa en koskaan saunonut. Ellei lasketa kuntosalia ja aivan vieraita naisia. Tosin heitäkään ei näy usein. Nykyisin en sauno juuri ollenkaan. Ei ole ekologistakaan lämmittää saunaa, kun viihdyn siellä max 15 min.


        Anonyymi
        Tänään 14:06


    • Onhan noita, mut kai nuoremmissa vähemmistönä. Riippuu tosin lähtökohdista.
      Keski-ikäisissä noita pilvin pimein. Jos eronnut kelpaa. Sellainen joka ei välttämättä halua asua ja olla enää aktiivisesti parisuhteessa. Kas kun se on jo hällä nähty ja koettu.
      Kun nainen päässyt eroon passaamisesta ja arkiasioista kinaamisesta, ei hotsita palata sellaiseen. Halutaan kuoria kermat kakusta...

      • Ja se " kerma" on?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja se " kerma" on?

        Yhdessäolo niin henkisellä kuin fyysisellä tasolla ilman vastuuta toisesta ihmisestä.


    • Anonyymi

      NORMAALEJA naisia on ollut 80-luvun feministisössötysten alkamisen jälkeen vähemmän kuin ennen. Kyllä nykyäänkin naisia on valtavasti, mutta NORMAALEJA naisia on vähemmän kuin ennen feministisössötysten alkua.
      ---t. Rippö

      • Feministejä on ollut niin kauan kuin on ollut naisiakin.


    • Anonyymi

      Uusi normaali on, ettei nainen halua asua miehen kanssa. Koska ei halua lähteä miehen kanssa kalaan, saunaan eikä matsiin.

      Nainen kyllä voisi haluta lähteä miehen kanssa jonnekin minne ei halua lähteä, JOS vastavuoroisesti mies tekisi naisen mieliksi jotain.

    • Anonyymi

      Löytyykö normimiestä, joka lähtisi naisen kanssa elokuviin tai taidenäyttelyyn ?
      Sekö on n o r m i nainen, että lähtee miehen kanssa miehen harrastuksiin kalaan ja hirvimetsälle ???

      • Anonyymi

        Totta kai pitää olla joustavuutta puolin ja toisin. Mies voi olla jonkun verran mukana myös naisen harrastuksissa, ja nainen voi olla jonkun verran mukana miehen harrastuksissa.
        On selvää, että eri ihmiset ovat kiinnostuneet eri asioista, vaan mitäpä se haittaa.
        Terveisin: Puolireuho


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai pitää olla joustavuutta puolin ja toisin. Mies voi olla jonkun verran mukana myös naisen harrastuksissa, ja nainen voi olla jonkun verran mukana miehen harrastuksissa.
        On selvää, että eri ihmiset ovat kiinnostuneet eri asioista, vaan mitäpä se haittaa.
        Terveisin: Puolireuho

        Tuo kuulostaa ihan hyvältä ratkaisulta.


    • Anonyymi

      Se on varmistunut. Jos katselee ilmastoakin niin sen huomaa.

    • Anonyymi

      "Niin onko normaaleja naisia jotka haluaa asua miehen kanssa. Normi juttuja tekee, lähtee miehen kanssa kalaan ja kävelylle tai jäkis matsiin ja käy miehen kanssa alasti saunassa ja tekee ruokaa yhdessä miehen kanssa?"

      Jaha. Nyt se on sitten tehty se normaalin määritelmä. Tai ainakin normaalin naisen. :D :D
      Olet hiton mielelläni epänormaali nainen! En asu enkä halua asua miehen kanssa. Vihaan kalastusta ja jääkiekkomatsissa käyn joskus yksin, mutta ei enää nykyisin niin kiinnosta. En käy miehen kanssa alasti saunassa koska minun huushollissani ei miestä ole enkä halua ängetä naapurin miehen saunavuorolle mukaan. Miksi haluaisin?
      Kaikenlaisia kekkeruuseja sitä onkin liikkeellä tällä palstalla. On se nähty.

    • Ai se on normaalia, kun haluaa asua miehen kanssa? Kiva tietää, olen muuttumassa epänormaaliksi, kun yksin asuminen houkuttaa helppoudellaan. 😄

      Saa tehdä ja olla huushollissaan ominpäin miten tykkää. Koti saa olla ihan oman maun mukainen ilman mussuttajaa. Kyllä se on valtavan houkutteleva vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Komppaan tätä naisena kans täysin ❤


      • Anonyymi

        Hyi sinulle kun etsit helppoutta :D. Pitäisi uhrautua ja ajatella kokoajan toisia, unohtaa itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi sinulle kun etsit helppoutta :D. Pitäisi uhrautua ja ajatella kokoajan toisia, unohtaa itsensä.

        Mieluummin hoidan lapset ja eläimet kunnialla, kuin aikuisen miehen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyi sinulle kun etsit helppoutta :D. Pitäisi uhrautua ja ajatella kokoajan toisia, unohtaa itsensä.

        Sarkasmia. 😆💗


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Sarkasmia. 😆💗

        😅👍


    • Anonyymi

      Ei ole kun nainen kiristää/ohjailee/kyykyttää. Vain sellaisia :)

    • Anonyymi

      Jaa niin, kun miehillä on töiden lisäksi vain vapaa-aikaa. Naisilla on huushollissa kyllä hommaa päivittäinkin, puhumattakaan lapsista ja muista velvollisuuksista.
      Joo olen epänormaali sit. Tapailu/seurustelu ok mut en ehdi kyllä vapailla miehen harrastuksiin, saati ottais uutta huolehdittavaa kun omat lapset lähes täysi-ikäisiä.
      T. Nainen 36 vee, käyn treffeillä mut en etsi kämppäkaveria

      • Anonyymi

        Miehet iso osa niin mukavuuden haluisia, vastuunkantokyky koetuksella ja kipuilua sen suhteen. Onko ihme että naisetkin ovat, kun nykyään pärjäävät itsenäisinä.
        Tarttis vaan jakaa vapaa-ajan työt mut moniko mies sen tekee, mieluummin menevät sinne kalaan, peliin jne. Ehkä lähtis nainenkin useammin jos jäis aikaa ja voimia moiselle


    • Anonyymi

      Eipä oo mitään haluja jakaa elämää enää kenenkään kanssa. Ihana asua yksin. Ei sitoumuksia eikä velvoitteita. 😊

    • Anonyymi

      Nykyään älypuhelimet vie vapaa-ajasta niin paljon ettei yhdessä tekemiseen naisilla ole aikaa. Itse käytän puhelinta ehkä 5 minsaa päivässä. En mymmärrä miksi naiset haluaa seurustella kun ei ne vietä miehen kanssa aikaa, ei siis saunaan yhdessä eikä kalastusta koska tulee tekosyy että on liian kylmä tai jotain.

      • Anonyymi

        No miehelle annetaan kaveriaikaa, menköön kaveriensa kanssa? :)


    • Anonyymi

      Ei ole. Olen iltaisin jänisasussa.

    • Anonyymi

      Kyselet ihan normi juttuja tuossa, ainakin mulle; jos olen parisuhteessa. Jos ne mainitsemasi asiat liityy jotenkin,treffi tapailuun ja tutustumiseen; niin älä uneksi!
      Mulla tutustuminen sujuu hitsin paljon hitaamassa tahdissa, tutustumisen vois aloittaa vaikka siitä jäkismatsista.

      Mullakin olis toivomuslista; eikä niin naisellinen, joten pitäisi löytää mies joka lähtisi metsälle kanssani. Siis hyväksyä ainakin se ett mä metsästän, miehen ei ole pakko asetta kantaa, ei tarvitse ampua jos ei halua. Kyllä mä linnustan ja käyn jänismesällä yksinkin, mutt valkohäntä peuran kaadon jälkeen olisin pulassa! Iso uros peura painaa n. 70 kg, pikkasen liian painava kantaa yksinään kenties kilometrejäkin. apu olis tarpeen. Peuran kaatolupa maksaa 20€ ja lihaa siinä rutkasti, hintaansa nähden.

      Sillä pyydystys miehen jää aina puolitiehen, sillä pyssyllä ei miestä saa!
      Broidin lempilause, mua härnätessään... vaikka tikan heiton hävittyään.

    • Anonyymi

      Ei ole normi naisia. Kaikilla jotain mielenterveys ongelmia olen huomannut.

    • Anonyymi

      Toi kuulostaa siltä mitä lapsena teki isän kanssa. Nyt aloin huolestuu.

      • Anonyymi

        Meillä oli lapsuudenperheessä yksi yhteinen harrastus: sunnuntaikävely. Isän kanssa kävin torilla lauantaisin.


    • Anonyymi

      Naiset ovat sen verran harvinaisempi näky kalassa ja jääkiekko-otteluissa ettei menisi sanomaan moisia harrastavaa naista ihan perus-pirkoksi. Sen sijaan kävelyt, saunomiset ja kokkailut vaikuttaisi kuuluvan suurimman osan normaaliin.

      • Anonyymi

        Minä en sitten taida olla oikein miltään osin normaali.
        En kalasta, en käy kiekko-otteluissa, en kokkaa enkä paljon saunokaan. Käveltyä tulee mutta sekin metsissä ja maastoissa, yksin tai lainaan ystävän koiraa kaveriksi.
        Miestä en kämppääni huoli enkä paljon elämäänikään.

        En kuitenkaan ole huolissani epänormaaliudestani. Olen onnellinen ja tyytyväinen sellaisena ja sehän se on pääasia.


    • Anonyymi

      Ei naiset osaa kalastaa eikä ne osaa perkaa kalaa edes. Ruokaa mies ja nainen voi laittaa yhdessä mutta ei pariskunnilla ole ylensä muita yhteisiä harrastuksia. Naisia vaikea saa pois sohvalta kun itse mielelläni veneilen ja kalastan. Liikun myös paljon. Naisilla on kova työ paapoa niitä juoppo jännämiestä ettei ne ehdi itse harrastaa mitään.

      • Anonyymi

        Kalastaminen ja kalojen perkaus ei ole osaamisesta vaan mielenkiinnosta kiinni.


      • Anonyymi

        Äläpä nyt taas Rauman kalamies valehtele. On paljon aktiivisia naisia, jotka harrastavat jotain muuta kuin esim. kalastusta. Joskus voi huvikseen onkia kauniina kesäpäivänä mutta että joka päivä pitäis kalaan lähteä niin ei kiitos.

        Minä haluan miehen seurakseni esim. keikoille, elokuviin ja teatteriin.


    • Anonyymi

      Ihan epänormaaleja kirjoittelet.

      En tunne kuin kaksi kalassa käyvää naista. Toinen on tyttäreni, toinen kummityttöni. Otanta on myös laaja, sillä tunnen todella paljon naisia (ja miehiä), kaikenikäisiä.

      Mitä miehiin tulee, niin tunnen kyllä, odotas - yhdeksän kalassa kävijää. Yksi heistä on himokalastaja.

      Lätkämatseja ei harrasta kukaan. Niinikään saunassa käydään erikseen, jos yleensä saunaa edes harrastetaan. Yhdessä ei tehdä myöskään ruokaa. Vuoropäivinä tehdään tai molemmat erikseen, itselleen. Ruokavaliot erilaisia nääs.

      Itse olen oikein tyytyväinen, kun aikuisen lapsen miehellä on samat allergiat kuin minulla. Mm. kala-allergia. Se on yleinen. Siksi nuo kalajutut ovat jääneet. Koulun kotitaloustunnilla aikoinaan yritin olla hengittämättä ja paeta kaloja.

    • Anonyymi

      Kuulostaa.. hmm..tylsältä🙄🥶

    • Anonyymi

      Naiset jotks haluaa asua miehen kanssa ei ole normaaleja😲

    • Anonyymi

      Naiset joihin olen tutustunut ei ole normaaleja. Heillä on ongelmia kasapäin, miehet kohdelleet huonosti ja lapsia paskojen miesten kanssa. Normaalilla naiselle ei ole lapsia jännämiehen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe