Mitä vaatteita miehet yleensä pukevat päälleen salille? Entä jotkin kengät?
Miesten pukeutuminen salilla
8
492
Vastaukset
- Anonyymi
En ole tähyillyt yleistä linjaa mutta itselläni on T-paita ja verryttelyhousut.
Jalassa takahihnattomat sandaalit jotka on kätevä heittää pois kun teen maastavetoa ja kyykkään. - Anonyymi
Ainakin myyrmäen fitnes salilla joku äi j ä vanhoissa sortseissä ja tennispaidassan ja pepu näkyy. Taminee t niin vanhat että mi t ä leineesaanut . Viihtyy myös pukuhhioneessa pi y köän nuorten kanssa.
- Anonyymi
Shortsit ja paita
- Anonyymi
Miul om Tresmanin puku, se halapa 178 euppaa.
- Anonyymi
mulla on yleensä vaan korkokengät ja munasuojat
- Anonyymi
Vain tiukat speedot, paljain jaloin.
- Anonyymi
Eniten nähnyt kaikenikäisillä miehillä:
collegehousut/verkkarit tai shortsit
ja
t-paita tai pitkähihainen t-paita tai collehahuppari.
Jos kyykkyjä teet jne, niin ainakin jalkapäivinä sopivankokoiset lenkkarit jalkaan. Ihan tuiki tavalliset tossut/lenkkarit käy, kunhan et käytä samoja ulkona. - Anonyymi
Miksi osalla aikuisista miehistä on hihattomia paitoja, joissa joku englanninkielinen teksti, kuten Monsta tai Badass tms? Eikö paras asu ole kuitenkin paidan osalta ihan tavallinen hihat sisältävä t-paita? Mikä järki on kävellä olkavarret paljaina, kun kyseessä on kuitenkin aikuinen ihminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996