Mikko, 33, ei ole koskaan edes suudellut

"Myönnän etten ole komea, en pitkä enkä lihaksikas, enkä millään muullakaan tapaa kiinnostava.

Eräänä päivänä Mikko, 33, kerrankin rohkaistui. Lähestyi naista bussipysäkillä.

– Ennen kuin edes ehdin sanaa sanomaan, tuli naisen suusta jo ”painu v*ttuun rumilus”.

Tutustuminen jäi siihen.

– En ole koskaan ollut treffeillä enkä ole koskaan seukannut. En ole myöskään koskenut, halannut tai pussannut, saatika pannut naista elämäni aikana. En ole koskaan saanut halausta, kukaan ei ole halunnut minua halata, enkä ole halunnut ketään pakottaa halaamiseen, Mikko sanoo."

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006697628.html

Hienoa, että ätmien asiaa pidetään esillä. Omaan korvaan kuitenkin särähti tuo puhuminen "panemisesta". Mielestäni jotenkin naista alentava ilmaisu. Olisi vaikka puhunut rakastelemisesta 🤔

52

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Mikko on normaalipainoinen. Hän ei juo alkoholia eikä polta tupakkaa ja yrittää syödä terveellisesti. Se ei ole kumppanin löytämisessä kuitenkaan auttanut."

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Se on Mikon omaa syytä. En tiedä vielä miksi näin on mutta kohta naiset tulevat kertomaan sen.

      • Anonyymi

        Kenenkäs muun syy se voi olla kuin oma? Äidin? Isän? Opettajan? Naapurin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkäs muun syy se voi olla kuin oma? Äidin? Isän? Opettajan? Naapurin?

        Tulihan se sieltä! Jee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se sieltä! Jee!

        Et vastannut kysymykseen - kenen muun vika se voisi olla kuin oma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseen - kenen muun vika se voisi olla kuin oma?

        Se voi olla vaikka naisten vika - jee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla vaikka naisten vika - jee!

        Wau, kaikkien maailman naisten vika? Kauhean kätevää ulkoistaa tuolla viisii puolelle maailman väestöstä ongelmansa!


      • Itsehän tuo syyn kertoi..

        "Kouluaikoihin nintendot ja pleikkarit kiinnostivat enemmän kuin yökerhot. Vuosikymmen vierähti pelien seurassa. "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau, kaikkien maailman naisten vika? Kauhean kätevää ulkoistaa tuolla viisii puolelle maailman väestöstä ongelmansa!

        Miksi pitää löytää aina syyllinen?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Itsehän tuo syyn kertoi..

        "Kouluaikoihin nintendot ja pleikkarit kiinnostivat enemmän kuin yökerhot. Vuosikymmen vierähti pelien seurassa. "

        Nuorena pitää juoda viinaa ja käydä yökerhossa niin voi löytää kumppanin. Kun bailaustaidot on kunnossa, ei jää yksin. Viinan juonti nuorena on sijoitus tulevaisuuteen.

        Raitis mies vain haaveilee että tapaisi naisen jossain lenkkipolulla tai harrastuksissa, mutta hän jää yksin.

        t. viinamies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena pitää juoda viinaa ja käydä yökerhossa niin voi löytää kumppanin. Kun bailaustaidot on kunnossa, ei jää yksin. Viinan juonti nuorena on sijoitus tulevaisuuteen.

        Raitis mies vain haaveilee että tapaisi naisen jossain lenkkipolulla tai harrastuksissa, mutta hän jää yksin.

        t. viinamies

        Ihan voi kaljaakin juoda..🤪


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Itsehän tuo syyn kertoi..

        "Kouluaikoihin nintendot ja pleikkarit kiinnostivat enemmän kuin yökerhot. Vuosikymmen vierähti pelien seurassa. "

        Juu. harvapa koululainen yökerhoon pääsee. Kouluajan vuosikymmenellä tarkoitetaan varmaan ihan peruskoulua, sehän kestää vajaa 10 vuotta.
        Kyllä silloin, kun koulussa olin, niin kyllä silloin pojat harrastuvat tietokonepelejä, ei ollut vielä pleikkareita, vaan VIC20 ja Commondore64 ja minulla Spectrum ZX.
        Nykyajan jonnet ei tiedä niistä mitään...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu. harvapa koululainen yökerhoon pääsee. Kouluajan vuosikymmenellä tarkoitetaan varmaan ihan peruskoulua, sehän kestää vajaa 10 vuotta.
        Kyllä silloin, kun koulussa olin, niin kyllä silloin pojat harrastuvat tietokonepelejä, ei ollut vielä pleikkareita, vaan VIC20 ja Commondore64 ja minulla Spectrum ZX.
        Nykyajan jonnet ei tiedä niistä mitään...

        Onhan tuo nytkin koulussa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Onhan tuo nytkin koulussa..

        Tai jos hän tarkoittikin elämäm koulua..


    • Juu. Sosiaalinen ”kömpelyys” näkyy.

      Tuo sama voi ilmetä muullakin tavoin kuin syrjäytymisenä. Eksoverttikin voi olla syrjäytynyt, vaikka pyörisikin porukoissa.

      Mutta meitä on monenlaisia...

    • Minusta on hyvin surullista jo miehen puolesta.

    • Anonyymi

      Tuohon kommenttiin IL:n sivuilla että

      "16-45 vuotiaissa on miehiä lähes 40 000 enemmän kuin naisia. Eli Suomessa on keskikokoisen kaupungin verran miehiä jotka eivät voi löytää naista koska naisia on absoluuttisesti niin paljon vähemmän."

      niin johan miehissä on tuon verran enemmän homoja kuin naisissa lesboja, niin tasan ne tilit menevät.

    • Anonyymi

      PartaPekka=Partakaweri, niin aika piristävää kun vähän trimmaileekin jos ei aivan kaljuksi halua heittää koko päätä.

      Isälle kun rimpautin:; mikä on hätänä tarvitko rahjaa... no en todella mikä vitsi tuo oli olevinaankaan... joululahjajuttuja jne sellaisia.

      Toimitusjohtajien lomautuksista saa rahasäästöjä, kun irtisanotaan ylipäällikköitä...
      tuo minua ärsyttää, menee jo politiikan juttua että: että kaikilla toimistusjohtajien palkat olisi siis puolitettava....

    • Anonyymi

      Mie olen 30 ja vieläkään en ole huolestunut siitä yhtään, etten ole ikinä edes suudellut. En vain jotenkin pysty käsittämään sitä jonain elämän yhdestä isoista tavoitteista. Olen kai sitten vain niin viallinen? Kuuluisiko tuo olla tavoite normaalisti?

      Olen tyytyväinen kun pärjään itseni kanssa ja enimmäkseen menee ihan ok, eikä tapahdu sunnattomia kauheuksia.. Täytyykö elämän mennä vain yhtä tietä kun muutkin reittivaihtoehdot on ihan yes?

      • Anonyymi

        Mäpä en suutele edes suhteessa.


    • Anonyymi

      Olisiko Asperger tai semanttis-pragmaattinen dysfasia (kielihäiriö) kyseessä?
      Ainakin Aspergeriin liittyy taipumusta käyttää vaatteita jotka tuntuu hyvältä päällä (yli- tai aliherkkyys aistiärsykkeisiin tai poikkeava huomio aisteja kohtaan).

    • Anonyymi

      Kyllähän nuoria naisia aina löytyy, mutta itsellä jäi jotenkin mieleen eräästä sarjasta sanonta kun Christina Braithwhite on aika voimakas noita.. niin joku sanoi sanonnan: Et pysty luottamaan Christiinaan mitä sanoo usko jo... mutta noniin pakko olisi nyt=?

    • Anonyymi

      "Kouluaikoihin nintendot ja pleikkarit kiinnostivat enemmän kuin yökerhot. Vuosikymmen vierähti pelien seurassa."

      "Vaikka onnistuisinkin pääsemään treffeille saakka, olen täysin introvertti, ujo ja sisäänpäinkääntynyt, etten keksisi yhtään mitään sanottavaa. Minulla ei ole hajuakaan mistä naisille pitäisi jutella. En katso telkkaria enkä kuuntele musaa, en lue uutisia enkä lööppejä."

      No onhan se naisten syytä, tietysti.

      xLiner

      • Anonyymi

        Mitäh, miten voi tuollainen uros olla vielä vapaalla jalalla?? Kuulostaa aivan mielettömältä saaliilta!


      • Mikon pitäisi etsiä joku peleistä kiinnostunut nainen, kun ei vissiin muusta mitään tiedäkään..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mikon pitäisi etsiä joku peleistä kiinnostunut nainen, kun ei vissiin muusta mitään tiedäkään..

        Sain käsityksen ettei enää pelailisi? "Vuosikymmen vierähti.."

        Ei se voi jutella peleistäkään enää.

        Puhe pyörisi vain sen ympärillä mitä ei ole tehnyt tai kokenut.. eiku, eihän se tiedä mitään siitäkään. Taisi jo linkissä kertoa kaiken.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain käsityksen ettei enää pelailisi? "Vuosikymmen vierähti.."

        Ei se voi jutella peleistäkään enää.

        Puhe pyörisi vain sen ympärillä mitä ei ole tehnyt tai kokenut.. eiku, eihän se tiedä mitään siitäkään. Taisi jo linkissä kertoa kaiken.

        xLiner

        Sitä jäin muuten miettimään, että mitä hän tyyppi on pelannut.. Miulla ilman tietokone- ja muita pelejä ei olisi ollenkaan sosiaalisiataitoja ja kavereita. Rahan hallintaankin oppi paremmin pelien kautta, vaikka siinä olin jo ihan ok ennestään.
        Nykyään ei ole niin tarvetta pelata, kun saa muualta sen sosiaalisuuden ja olen tullut aika väsyneeksi, joten en jaksa keskittyä aina niin pitkään.

        En tajua edelleenkään sitä, että kuin tietokonepelien kautta ei voi muka oppia mitään sosiaalisia taitoja ja saada kavereita? Niin paljon helpompaa. Minun kohdalla toisaalta aloitin chat-roolipelaamisesta, joten se auttoi lisää keskustelun oppimisessa - mutta sama onnistui esim. MMORPGllä kun oli varaa omaan koneeseen joka pyörittää muutakin kuin chattiä. Hitto en edes osannut kunnolla enkkua ja se pakotti oppimaan, että voin jutella muiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä jäin muuten miettimään, että mitä hän tyyppi on pelannut.. Miulla ilman tietokone- ja muita pelejä ei olisi ollenkaan sosiaalisiataitoja ja kavereita. Rahan hallintaankin oppi paremmin pelien kautta, vaikka siinä olin jo ihan ok ennestään.
        Nykyään ei ole niin tarvetta pelata, kun saa muualta sen sosiaalisuuden ja olen tullut aika väsyneeksi, joten en jaksa keskittyä aina niin pitkään.

        En tajua edelleenkään sitä, että kuin tietokonepelien kautta ei voi muka oppia mitään sosiaalisia taitoja ja saada kavereita? Niin paljon helpompaa. Minun kohdalla toisaalta aloitin chat-roolipelaamisesta, joten se auttoi lisää keskustelun oppimisessa - mutta sama onnistui esim. MMORPGllä kun oli varaa omaan koneeseen joka pyörittää muutakin kuin chattiä. Hitto en edes osannut kunnolla enkkua ja se pakotti oppimaan, että voin jutella muiden kanssa.

        Ne nettipelaajat jotka minä tunnen puhuvat tosiaan peleissä englantia ja tapaavat ihan livenäkin toisiaan. Että ihan totta, ei kaikki pelailu ole pelkästään eristäytymistä. Ja senkin nyt mainitsen, että tuntemani pelaajat käyvät töissä (paitsi ammatikseen pelaavat), treenaavat kuntosalilla ja tapaavat naisia.

        Nettipelit voi joillekin olla myös pakopaikka, jos on henkisiä ongelmia, silloin niitä ihmissuhteita ei rakenneta ulkomaailman kanssa. Eikä rakennettais ilman pelaamistakaan.

        Sitäkin olen kuullut, että nettipelikaverit käyvät henk.koht. repimässä jonkun ihmisten ilmoille sieltä peräkammarista. Muttei sitä kannata jäädä odottelemaan...

        xLiner


    • Ei Mikko ainut ole..

      "30 ikävuoden paikkeilla joka viidennellä miehellä ja joka kymmenennellä naisella ei ole vielä kokemusta parisuhteesta. Noin 40-vuotiaana vajaa kymmenesosa miehistä ja noin viisi prosenttia naisista ei ollut koskaan elänyt parisuhteessa. Läpi elämänsä ilman parisuhdetta oli elänyt tässä tutkimuksessa noin viitisen prosenttia miehistä ja noin kolme prosenttia naisista"

      • Anonyymi

        Ja ennen kuin kukaan ehtii tällä faktalla "todistelemaan" että miehet eivät iiiikinä saa piparia (ja että osa naisista on vaan liian rumia), niin tuossa tilastossa tosiaan puhe on vain parisuhteista.

        Kaikki ihmiset eivät edes kaipaa parisuhteeseen mutta ovat silti intiimissä kanssakäymisessä kiinnostavien yksilöiden kanssa. Joillain voi omista toiveista riippumatta tapailut lässähtää alkuunsa.

        Parisuhdetilastot kun ovat aivan eri kasvikuntaa kuin seksitilastot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja ennen kuin kukaan ehtii tällä faktalla "todistelemaan" että miehet eivät iiiikinä saa piparia (ja että osa naisista on vaan liian rumia), niin tuossa tilastossa tosiaan puhe on vain parisuhteista.

        Kaikki ihmiset eivät edes kaipaa parisuhteeseen mutta ovat silti intiimissä kanssakäymisessä kiinnostavien yksilöiden kanssa. Joillain voi omista toiveista riippumatta tapailut lässähtää alkuunsa.

        Parisuhdetilastot kun ovat aivan eri kasvikuntaa kuin seksitilastot.

        Totta.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Totta.

        Mutta 95% miehistä tuon mukaan tulee olemaan parisuhteessakin.


    • Anonyymi

      Tosi panomiehet eivät suutele koskaan!

    • Anonyymi

      Kyseessä on selvästi oksettavan kiltti ja tylsä mies. Tälläisella miehellä ei tee mitään. Jos ei ole rikosrekisteriä väkivaltarikoksineen ja kaulatauointeja tai ole menesytvä yritysjohtaja, naista et tule täältä saamaan. Etkä tule enää tavismiehenä aasiastakaan, sillä koronan takia sinne ei ole mitään asiaa.

      Kiltillä miehellä ei tee mitään.
      Kiltillä miehellä ei tee mitään.

      • Anonyymi

        Miestä tarvitaan niihin asioihin joihin naiset eivät kykene. Niitä ovat mm. suuryrityksen johtaminen, väkivaltarikokset hiekkakuopalla, isolla peniksellä penetroituminen ja monet muut miehiset jutut joita naisten kesken voi vain ihailla.


      • Anonyymi

        "27-vuotias mies avautuu – kiltti mies ei saa naista: ”Taas joudun tyytymään kaljatölkin kylmään suudelmaan perjantai-iltana”

        Deittimaailmassa vallitsee ”miesten markkinat”, totesi Tiina tässä Helsingin Sanomien jutussa, jossa haastateltiin kolmea kohta kolmekymppistä uranaista. Yrityksistä huolimatta he eivät ole pystyneet luomaan pysyvää parisuhdetta – etenkin siksi, että miehet eivät heidän mukaansa ole halukkaita sitoutumaan.

        Aihe on herättänyt keskustelua muun muassa Vauva.fi-sivustolla.

        – Eipä ole meillä kilteillä miehillä tuollaisia ongelmia. Taas joudumme tyytymään kaljatölkin kylmään, metalliseen suudelmaan näin perjantai-iltana. Illalla kun sammutan tietokoneen ja näytön heijastus ikkunasta hailenee, valuu yksinäinen kyynel poskellani. Muistan, etten tänäänkään saa tuntea naisen lämpöä, nimimerkki Kiltti mies 27 kirjoittaa.

        https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006024296.html


    • Anonyymi

      Mitä nämä kaikki maailman mikot sitten odottavat ja edellyttävät?
      Itse ei olla valmiita pistämään tikkua ristiin, sitten itketään ja syytellään muita kun saa jäädä yksin nurkkaan nyhjöttämään.
      Jos saamattomuudeltaan ei kykene normaalisti ihmisten kanssa kommunikoimaan, ei se ole kenenkään muun vika. Vika löytyy sieltä ihan omien korvien välistä.
      Ihmetyttää miten nämä mikot voivat edes olettaa että jostain vaan tipahtaa nainen ja suutelee ja vie sinne sänkyynkin, ilman että mikko itse tekee mitään asian eteen. Missä ihmeen satumaailmassa he elävät?
      Vastenmielistä itsesääliä ja uhriutumista.

      • Anonyymi

        No ei se riipu omasta aktiivisuudestakaan välttämättä.
        Vaikka lähestyisit ja yrittäisit keskustella naisten kanssa, niin sille et mahda mitään, jos nainen toteaa, että hän on varattu, et ole tyyppiäni tms.
        Vaikka lähestyisit tuhattakin naista, etkä yhdellekään kelpaisi, niin kyllä siinä tilanteessa jo luopuu toivosta naisten suhteen.
        Nainen tietenkin toteaa, että kannattaa jatkaa, ei kukaan sellaisen määrän jälkeen enää jaksa jatkaa.
        Helppo se on naisen niin todeta, kun ei tarvitse tehdä aloitteita, kun miehiä ilmestyy tekemään aloitteita, nainen senkun valitsee.
        Jos et ole naisen silmissä miellyttävän näköinen, niin ei ole mitään chansseja naisiin, ei nainen rumaa miestä halua, koska nainenhan joutuu katselemaan miestä päivät pitkät ja ei kukaan nainen niin hullu ole, että ottaisi miehen, jota katsoessaan joutuu katumaan, kun ruman miehen valitsi ja olisi ollut komeampiakin tarjolla.


      • Anonyymi

        Tipahtaahan ne miehetkin naisille ilman että tekee mitään,


    • "saatika pannut naista elämäni aikana"

      Kyllähän se asenne tuosta paljastuu.. Olisi sanonut edes että pannut naisen kanssa!

    • Anonyymi

      Mikko ei ole juonut viinaa eikä käynyt baareissa. Silloin ei voi naisiakaan tavata eikä pääse halaamaan naisia. Itse aloitin viinan juomisen 14 vuotiaana ja pääsin heti halaamaan ja pussaamaan tyttöjä.
      .
      T viinamies

    • Anonyymi

      Meistä ei ole kaereiksi silläkään sanalla, ihme parittaja.

    • Anonyymi

      Viinamies on todellakin kummallinen parittaja kuin salaisesta poliisista oikein yritä houkuttaa yökerhoihin naisiin aivan viattomia nuoria miehiä.

    • Anonyymi

      Jos ei mene sellaisiin paikkoihin missä naisille voi jutella kuten baarit nin saa itseään syyttää ettei ole kokemuksia naisista. Minä kävin baareissa heti 18 vuotiaana ja sain naisia. Ei sinne baariin selvinpäin mennä.

    • Anonyymi

      Ohhoijaa, kuuntelin varmaankin jotain Geri Halliwellin tai Britnay Spearsin juttua, kuulin kuulokkeilla että tietokone laittoi jonkin äänen, tarkoitti varmaan sitä että siirsi kelloa automaattisesti itse näin totean.

    • Anonyymi

      Pakko oli tietysti valvoa koko yö ja katsoa miten tietokone eregoi kun ajat vaihtuvat...

      ..koko yökin noniin...

    • Anonyymi

      "Jos ei mene sellaisiin paikkoihin missä naisille voi jutella kuten baarit nin saa itseään syyttää ettei ole kokemuksia naisista. "

      Missä ihmeen maassa oikein asut? Minkä maan lakeihin ja asetuksiin kuuluu että naisen kanssa ei voi jutella jos ei ole räkä poskella ja p-skat housuissa?
      Uskotko että valtaosaa naisia kiinnostaisi mies joka haisee ja sössöttää?

      En ole baareista yhtäkään kumppania löytänyt enkä etsinyt, ja koskaan en yksin ole jäänyt jos en ole halunnut. Jos ihminen on niin arka ja estynyt ettei ilman viinaa uskalla suutaan avata on se kyllä jo tosi säälittävää.
      Tietenkään kaikkia ei kaikki kiinnosta. Osa ihmisistä ei sinusta pidä, osalle olet samantekevä, osa kiinnostuu ja jopa pitää sinusta. Jos on niin arka ja herkkä ettei kestä sitä tosiasiaa että pakkeja tulee, on paras sinne rotankoloonsa suosilla jäädäkin, tai sitten alkaa tehdä ongelmalleen jotain. Itsevarmuutta on täysin mahdollista opetella.
      Olisi kiinnostava tietää miksi suomalaiset ovat niin jumalattoman arkoja ja vetäytyviä? Vain viinaa päässä uskaltaudutaan ulos kuoresta ja sitten se onkin sen tyypin mölötystä ja sikailua. Kuuluuko suomalaiseen kasvatukseen jo lapsesta nitistää itsetunto ja takoa päähän että et kelpaa? Että älä yritäkään, ei sinusta ole? Jos sinut on niin kasvatettu, ei se silti estä sinua alkaa nyt tehdä asialle jotain. Itsetuntoa voi rakentaa ja itseään voi opetella kunnioittaman ja pitämään . Omanarvon tuntoa on täysin mahdollista opetella - jos vain haluaa!
      Kummallista marttyyriasennetta ja uhriutumista varsinkin miehillä. Ei todellakaan mitenkään puoleensavetävää.

      • Anonyymi

        Hyvä itsetunto ja käsitys omasta arvosta muodostuvat onnistumisen kokemuksista ja toisten ihmisten kannustavasta palautteesta. Itsevarmuutta ei ole mahdollista opetella vain yksikseen. Jos vaan aina epäonnistuu kaikessa, niin ei siinä mitään hyvää itsetuntoa rakenneta. Ja jos on vaikka ruma, niin senhän tietää miten muut ihmiset sitten suhtautuu. Vielä kun eletään kilpailuyhteiskunnassa, niin se tarkoittaa sitä, että on voittajia ja häviäjiä. Ja voittajia voi olla aina vaan yksi. Kaikki muut on häviäjiä. Siinä ei mikään itsearvostus rakennus, jos häviät koko ajan. Helppo se on menestyjien huudella, että opettele menestymään. Tosielämässä ei mee ihan silleen, mutta eihän sitä tajua, jos ei tajua.


    • Anonyymi

      Ei ole naamasta kiinni saako naisia. Olen melko ruma ja naisia on riittänyt. Baareista naisia olen löytänyt ja jos mikko ei uskalla naisia lähestyä niin on oma vika. Menisi huoriin sitten vaan muu ei auta. Mikon kaltaisille miehille ei ole kovin paljon naisia tarjolla koska pitää ensin tehdä itsensä sosiaaliseksi ja avoimeksi että uskaltaa naisia lähestyä. Maksullinen nainen on mikolle paras vaihtoehto päästä nais peloistaan.

    • Anonyymi

      Komea pitkä ja lihaksikas. Kaikki naiset haluaa pitkän komean top 10 miehen, niin se vaan on ja siksi olette sinkkuja koska ette ole komeita naisten mielestä. Mikolla ei ole mitään mahdollisuuksia saada edes rumaa kurppaa.

    • Anonyymi

      Toivottavasti tyttöset nyt muistavat tuon vaatteiden mustan laatikon eli Nitor-musta, tekee mustaa ja laatikossa on ohjeet ja kaikki mukana :D

      Parantaa vaatteiden väriä jos ovat mustia, tietystikin värjää valkoisen tennissukankin mustaksi jos unohtuu pesukoneeseen.

    • Anonyymi

      Ei kokemattomuus miestä huononna ,koska
      asia on aivan päinvastoin.Nainen tai mies ,kun
      säästää itseään hääyöhön niin tunne on aito,eikä rallattaja koskaan koe sellaista.
      Silti pääasia on siisti elämä ei se vaikka ei
      puolisoa koskaan olisikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5694
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2713
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      56
      2409
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1113
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1074
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      28
      1019
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      907
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      803
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      791
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      783
    Aihe