Miljoona euroa sille joka todistaa tieteellisesti laajenevan avaruuden olemassa olon?

Miljoona euroa sille joka todistaa tieteellisesti laajenevan avaruuden olemassa olon?

No joo, eihän minulla miljoonaa euroa ole, mutta 888 euroa lupaan sille joka pystyy manipuloimaan laajenevaa avaruutta siten että saa infon manipuloinnin onnistumisesta.

Eli nyt vaan kehitätte tieteellisen kokeen jossa manipuloitte laajenevaa avaruutta tieteellisesti siten että voitte todistaa tieteellisesti että laajenevan avaruuden manipulointi onnistuu tieteellisesti.

888 euroa helppoa rahaa 😀😀😀

🤔

1. Kehitätte tieteellisen kokeen jossa manipuloitte jotenkin jotenkin laajenevaa avaruutta jotenkin jotenkin.

2. Saatte infon tästä jotenkin jotenkin manipuloinnin onnistumisesta jotenkin jotenkin.

3. Julkaisette kokeen tulokset ja kerrotte mitä teitte, millä teitte ja millaisen infon saitte jotenkin jotenkin.

4. Sitten kaikki muut voivat yrittää toistaa tieteellisen kokeenne.

😀

11

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyseinen seikka on tieteellisesti todistettu.
      1. Avaruus on olemassa. Itse asiassa sitä on vaikea olla havaitsematta.
      2. Sen laajeneminen on tieteellisesti todistettu.

      Sen, mikä on tieteellinen todiste, päättää tiedeyhteisö; ei kuopiolainen koulupudokas, jolle kertotaulukin on korkeampaa matematiikkaa.

      • Anonyymi

        Ei ole todistettu. Avaruuden laajeneminen on edelleenkin teoria. Ainoa fakta on se, että materia liikkuu, eli esim. jotkut galaksit liikkuu toisista poispäin ja jotkut toisiaan kohti. Esim. Andromedan galaksi on kohtauskurssilla oman galaksimme kanssa. Avaruus galaksien välillä ei siis laajene, vaan galaksit loittonee toisistaan. Ja taas toiset ovat kohdanneet ja toiset tulevat mahdollisesti joskus kohtaamaan. Tulevaisuudessa todennäköisesti tullaan tieteellisesti uskomaan, että tila on ollut jo olemassa aiemmin ja siinä tapahtuu näitä materiallisia ilmiöitä. Ts. BB-teoriakin romutetaan, ainakin osittain. Esim. sen suhteen, että tämä tilakin olisi muodostunut räjähdyksen tuotteena.

        Ja tuo viimeinen lauseesi on pelkkää denialistin vittumaisuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole todistettu. Avaruuden laajeneminen on edelleenkin teoria. Ainoa fakta on se, että materia liikkuu, eli esim. jotkut galaksit liikkuu toisista poispäin ja jotkut toisiaan kohti. Esim. Andromedan galaksi on kohtauskurssilla oman galaksimme kanssa. Avaruus galaksien välillä ei siis laajene, vaan galaksit loittonee toisistaan. Ja taas toiset ovat kohdanneet ja toiset tulevat mahdollisesti joskus kohtaamaan. Tulevaisuudessa todennäköisesti tullaan tieteellisesti uskomaan, että tila on ollut jo olemassa aiemmin ja siinä tapahtuu näitä materiallisia ilmiöitä. Ts. BB-teoriakin romutetaan, ainakin osittain. Esim. sen suhteen, että tämä tilakin olisi muodostunut räjähdyksen tuotteena.

        Ja tuo viimeinen lauseesi on pelkkää denialistin vittumaisuutta.

        Andromeda on ainoa Linnunrataa lähestyvä galaksi, syykin siihen on selvä ja moneen kertaan laskettu. Andromeda on niin lähellä, että gravitaatio voittaa avaruuden laajenemisen.
        Kyseessä ei ole mikään harvinainen ilmiö, riittävän lähellä toisiaan olevat galaksit törmäilevät ja sujahtelevat toistensa läpi harva se miljardisvuosi.
        Netistä löytyy aiheesta hurjasti tietoa, hakemalla vaikka "colliding galaxies".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole todistettu. Avaruuden laajeneminen on edelleenkin teoria. Ainoa fakta on se, että materia liikkuu, eli esim. jotkut galaksit liikkuu toisista poispäin ja jotkut toisiaan kohti. Esim. Andromedan galaksi on kohtauskurssilla oman galaksimme kanssa. Avaruus galaksien välillä ei siis laajene, vaan galaksit loittonee toisistaan. Ja taas toiset ovat kohdanneet ja toiset tulevat mahdollisesti joskus kohtaamaan. Tulevaisuudessa todennäköisesti tullaan tieteellisesti uskomaan, että tila on ollut jo olemassa aiemmin ja siinä tapahtuu näitä materiallisia ilmiöitä. Ts. BB-teoriakin romutetaan, ainakin osittain. Esim. sen suhteen, että tämä tilakin olisi muodostunut räjähdyksen tuotteena.

        Ja tuo viimeinen lauseesi on pelkkää denialistin vittumaisuutta.

        Avaruuden laajeneminen on edelleen teoria, kuten suhteellisuusteoriakin. Teoria kun sattuu olemaan tieteessä paras ja kattavin selitys kyseiselle ilmiölle. Ei ole teoriaa korkeampaa kategoriaa. Suuressa mittakaavassa tapahtuva galaksien etääntyminen ei voi johtua niiden liikkeestä avaruuden suhteen. Ainoa mahdollinen selitys on, että tila itse kasvaa niiden välissä.

        Mitä kyseisen teorian falsifioimiseen tulee, niin se on jo järjellisen epäilyn ulkopuolella. Mutta kaltaistesi tietotasoltaan alamittaisten epäily ei järjellistä olekaan.

        Andromeeda lähestyy, koska se on gravitaation sitoma samaan galaksijoukkoon kuin Linnunrata. Avaruus laajenee siellä, missä gravitaatio ei dominoi, eli galaksiryhmien välisessä tyhjässä avaruudessa.

        BB teoriasta on eräs tunnetuimpia kosmologeja kirjoittanut, ettei sitä voi käytännössä enää osittaa vääräksi. Sen näyttö on niin vahva ja aukoton. Jos joskus tulee laajempi ja vielä kattavampi teoria, BB teoria jää elämään sen osana.

        Et ole tainnut ymmärtää, mitä sana "räjähdys" tuossa kohtaa tarkoittaa. Sillä ei ole mitään tekemistä kolmeulotteisessa tilassa tapahtuvan räjähdyksen kanssa, kuten tunnut uskovan. Kyseessä on avaruuden metrisen koordinaatiston laajeneminen jokaisessa avaruuden pisteessä.

        Tämä oli alusta loppuun vittuilua, mutta ei denialistin, vaan tieteen historian harrastajan harkittua tietoon perustuvaa vittuilua. Kun asiasta ei ole kuin hottentottitason tieto, ei kannattaisi alkaa kaataa tieteen teorioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaruuden laajeneminen on edelleen teoria, kuten suhteellisuusteoriakin. Teoria kun sattuu olemaan tieteessä paras ja kattavin selitys kyseiselle ilmiölle. Ei ole teoriaa korkeampaa kategoriaa. Suuressa mittakaavassa tapahtuva galaksien etääntyminen ei voi johtua niiden liikkeestä avaruuden suhteen. Ainoa mahdollinen selitys on, että tila itse kasvaa niiden välissä.

        Mitä kyseisen teorian falsifioimiseen tulee, niin se on jo järjellisen epäilyn ulkopuolella. Mutta kaltaistesi tietotasoltaan alamittaisten epäily ei järjellistä olekaan.

        Andromeeda lähestyy, koska se on gravitaation sitoma samaan galaksijoukkoon kuin Linnunrata. Avaruus laajenee siellä, missä gravitaatio ei dominoi, eli galaksiryhmien välisessä tyhjässä avaruudessa.

        BB teoriasta on eräs tunnetuimpia kosmologeja kirjoittanut, ettei sitä voi käytännössä enää osittaa vääräksi. Sen näyttö on niin vahva ja aukoton. Jos joskus tulee laajempi ja vielä kattavampi teoria, BB teoria jää elämään sen osana.

        Et ole tainnut ymmärtää, mitä sana "räjähdys" tuossa kohtaa tarkoittaa. Sillä ei ole mitään tekemistä kolmeulotteisessa tilassa tapahtuvan räjähdyksen kanssa, kuten tunnut uskovan. Kyseessä on avaruuden metrisen koordinaatiston laajeneminen jokaisessa avaruuden pisteessä.

        Tämä oli alusta loppuun vittuilua, mutta ei denialistin, vaan tieteen historian harrastajan harkittua tietoon perustuvaa vittuilua. Kun asiasta ei ole kuin hottentottitason tieto, ei kannattaisi alkaa kaataa tieteen teorioita.

        Mikä Ego!
        Sillä on taipumus laajentua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä Ego!
        Sillä on taipumus laajentua.

        Painava, tieteeseen nojautuva mielipide olikin tässä keskustelussa tarpeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä Ego!
        Sillä on taipumus laajentua.

        Heitä niitä kananluitasi ja kerro meille joku parempi teoria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avaruuden laajeneminen on edelleen teoria, kuten suhteellisuusteoriakin. Teoria kun sattuu olemaan tieteessä paras ja kattavin selitys kyseiselle ilmiölle. Ei ole teoriaa korkeampaa kategoriaa. Suuressa mittakaavassa tapahtuva galaksien etääntyminen ei voi johtua niiden liikkeestä avaruuden suhteen. Ainoa mahdollinen selitys on, että tila itse kasvaa niiden välissä.

        Mitä kyseisen teorian falsifioimiseen tulee, niin se on jo järjellisen epäilyn ulkopuolella. Mutta kaltaistesi tietotasoltaan alamittaisten epäily ei järjellistä olekaan.

        Andromeeda lähestyy, koska se on gravitaation sitoma samaan galaksijoukkoon kuin Linnunrata. Avaruus laajenee siellä, missä gravitaatio ei dominoi, eli galaksiryhmien välisessä tyhjässä avaruudessa.

        BB teoriasta on eräs tunnetuimpia kosmologeja kirjoittanut, ettei sitä voi käytännössä enää osittaa vääräksi. Sen näyttö on niin vahva ja aukoton. Jos joskus tulee laajempi ja vielä kattavampi teoria, BB teoria jää elämään sen osana.

        Et ole tainnut ymmärtää, mitä sana "räjähdys" tuossa kohtaa tarkoittaa. Sillä ei ole mitään tekemistä kolmeulotteisessa tilassa tapahtuvan räjähdyksen kanssa, kuten tunnut uskovan. Kyseessä on avaruuden metrisen koordinaatiston laajeneminen jokaisessa avaruuden pisteessä.

        Tämä oli alusta loppuun vittuilua, mutta ei denialistin, vaan tieteen historian harrastajan harkittua tietoon perustuvaa vittuilua. Kun asiasta ei ole kuin hottentottitason tieto, ei kannattaisi alkaa kaataa tieteen teorioita.

        Ei niitä tarvitse yrittää kaataa.

        Nämä tämän hetken höpö höpö teoriat kaatuvat ihan itse omiin mahdottomuuksiinsa ja tuleviin havaintoihin.

        😃


    • Anonyymi

      luulisi punasiirtymässäkin olevan pientä mitattavissa olevaa heiluntaa maan ja aurinkokunnan liikkeen suhteen, olettaen, että Linnunrata pyörii akselinsa ympäri.

      • Anonyymi

        Voithan sinä laskea paljonko siitä tulee punasiirtymää Linnunradan keskustasta kun maa on liikkumassa sitä kohti tai siitä pois päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voithan sinä laskea paljonko siitä tulee punasiirtymää Linnunradan keskustasta kun maa on liikkumassa sitä kohti tai siitä pois päin.

        Tosin tutkimusta ei kannata tehdä, mieluummin todistaa asiat luennolla suomi24:ssä tai sohvalla saarnaamalla lemmikkikissalle lauantai-iltana kaljakorillisen jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe