Korona rajoittaa tekemisiä

Tylsää tämä korona-aika kun täytyy yrittää vältellä kaikkea kivaa.

42

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei taida loppupeleissä vaikuttaa ätmin elämään mitenkään kun ei muutenkaan saa naista oli korona tai ei.

KilttiMies89

• Anonyymi

Mukavampaa juoda kotona kaljaa kuin hillua baareissa katselemassa kun alfat vie kaikkia naiset nenän edestä.

KilttiMies89

• Anonyymi

Minua taas ravintoloiden ja baarien sulkeminen ei haittaa, kun olen absolutisti. Sen sijaan kirjastot ja uimahalli suljettuina haittaavat sekä työn että vapaa-ajan suunnittelua.

• Anonyymi

kuolema voi tulla jos saa koronan ja kaikenlaisia jälki oireita niin parempi olla vaan erossa ihmisistä.

• Anonyymi

Kuolema itsessään ei juuri pelota, mitäpä ätmillä on menetettävää toisin kuin suosituilla ihmisillä.

KilttiMies89

• Anonyymi

Juu, normi arkenakaan ei paljon ihmisten kanssa oltu tekemisissä.
        Se on monelle sosiaaliselle ihmiselle maailmanloppuun verrattava asia tämä korona siltä osin, ettei saa olla tekemisissä toisten ihmisten kanssa.
        Meikäläiselle tämä on ihan normi arkea, kun en muulloinkaan ole paljon sosiaalisissa tekemisissä ihmisten kanssa, vaan yksin olen eli olen muulloinkin yksinäinen susi.

Ruma mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on monelle sosiaaliselle ihmiselle maailmanloppuun verrattava asia tämä korona siltä osin, ettei saa olla tekemisissä toisten ihmisten kanssa.
        Meikäläiselle tämä on ihan normi arkea, kun en muulloinkaan ole paljon sosiaalisissa tekemisissä ihmisten kanssa, vaan yksin olen eli olen muulloinkin yksinäinen susi.

Ruma mies

Joo itseasiassa melkein nauran koko koronalle ja sosiaalisten ihmisten tuskalle koronan suhteen.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruma mies

No pöh. Tekemissä voi olla ihan hyvin toisten ihmisten kanssa. Täytyy vaan vähän miettiä ketä näkee ja missä.

• Anonyymi

Kui?

• Anonyymi

Kuolema tulee joka tapauksessa, mutta niin... mitä hyvää olet edes yrittänyt tehdä toisille ihmisille elämisaikanasi?

• Anonyymi

Vauva-Yoda -sarjasta eli The Mandalorian pitäisi alkaa pyörimään uusia jaksoja jo kohta.

Itse piti muistin kyllä oikein mitkä ovat FMJ ja FSJ -luotien erot.

• Anonyymi

Muistattekos, kun keväällä ihmiset tuskailivat sosiaalista eristäytymista, puhuivat halaamisen, kosketuksen ym kaipuusta ja totesivat, että korona muuttaa ihmsiä ja korona jälkeen olemme yhtenäisempiä ja välitämme toisistamme.
      Eipä ole mitään muutosta ihmisissä havainnut kesällä rajoitusten päättymisen jälkeen.
      Eikä korona muuta ihmistä, samanlainen ihminen on koronan jälkeenkin, kun elämä palaa raiteilleen.
      Eivät ihmiset ole sen lämpimämpiä tai ystävällisempiä kenellekään tuntemattomalle, vaan ihmisen välinpitämättömyys, kylmyys ja minä, minä palaa takaisin.
      Ei ihminen muutu vaikka olisi mikä tahansa koettelemus, eikä ihmiskunta tule yhtään yhtenäisemmäksi, vaan aina palaa takasin minä, minä, minä persoonallisuus.

Ätmi

• Taitaa olla totta. Se oli keväällä yksi ohimenevä vaihe, kuten niin moni some-aikakauden kollektiivinen ajatus joka katoaa ja väistyy seuraavan tieltä.

• Anonyymi

Korostaa vain entisestään syrjäväen ja muiden eroa. Pidetään kauheaa meteliä sellaisesta asioiden tilasta, joka osalle ihmisistä ollut aina normielämää. Siis lähinnä keskiluokkaiset kuplassaan kauhistelevat kaventunutta elämänpiiriään.

• Anonyymi

Ihanaa,saa olla kotona omassa rauhassa. Ei tarvii selitellä.🎃

• Anonyymi

Näin sanoi myös tyttäreni 25 v :)

• Anonyymi

Tällä toisella kierroksella ei juurikaan rajoita.

Toistaiseksi liikuntapaikat ovat pysyneet auki, ravintoloista saa ruokaa ja työtkin sujuvat koronaohjeistuksen puitteissa. Ulkonakin saa liikkua vapaasti.

Hankin tällä kertaa ajoissa kuntoiluvälineet kotiin, joten ei haittaa vaikka iskisi isommatkin rajoitukset päälle - kunto ei pääse laskemaan. Joskaan raakaa voimaa ei voi kotona treenata, mutta sitten on hyvä aika viilata tekniikkaa.

Ihan mukavaa aikaa, ehkä porukka huomaa miten paljon turhaa häsläämistä ennen on ollut.

xLiner

• Anonyymi

Kotona kannattaakin olla ainakin painot 👍 Ihan eri asia kuntoilla vapaiden painojen kanssa kuin kuntosalilaitteilla. Kaikin puolin parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotona kannattaakin olla ainakin painot 👍 Ihan eri asia kuntoilla vapaiden painojen kanssa kuin kuntosalilaitteilla. Kaikin puolin parempi.

Näin on 😊

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokin pk-laite, leuanvetotanko, muutamat käsipainot. Noikin riittäisi. Vaikka painot pelkästään olisivat "kevyet", haastavuutta saa tempona tekemällä, hidastamalla: vaikkapa viisi sekuntia yhteen suuntaan ja pysähtymättä viisi sekuntia alkuasentoon, josta taas pysähtymättä jatkuu.. Samaa voi tehdä kaikilla liikkeillä, kehonpainollakin. Nappaa lihoihin vähän erilailla.. 😄

xLiner

• Koronasyksy on paras aika murtaa koipensa☝️

• Anonyymi

Parasta aikaa myös käydä leikkauksissa... Sitä liikkeellä itselläni, samoin lähipiirissä.

Ihan parasta aikaa myös keskittyä vaikka hammaslääkäripalveluihin. Pitäisi tehdä hammasremppaa. Korjata purenta, hommata kultapaikka ja pari implattiakin asentaa.

• Anonyymi

Kaikella on hyvätkin puolensa.

• Anonyymi

Täytyy yrittää vältellä kaikkea kivaa?

No sehän riippuu siitä mitä kukakin pitää kivana. Omaan elämääni ei aiheuta minkäänlaista traumaa vaikka kapakat suljettaisiin iki-ajoiksi tai viina häviäisi maailmasta. Niistä en koskaan en ole kivaani hakenut, enkä ymmärrä ihmisiä joille ne ovat niin tärkeä osa elämää että rajoitukset tuottavat tuskaa!
      Jos alkoholi on niin tärkeä osa elämää, olisi syytä alkaa miettiä onko se ihan tervettä omalla kohdalla? Ihmisiä tapaa taatusti vaikka missä, kapakka ei ole ainut vaihtoehto. Selvin päin on paljon mukavampi tuitustua ja kun toinenkin on selvin päin vielä parempi.
      Jos taas ei uskalla avata suutaan eikä ottaa kontaktia kehenkään ilman humalan antamaa rohkeutta, on sekin huolestuttavaa. Silloin ei ole asiat kunnossa.
      sitä paitsi kuinka monta potensiaalista mukavaa ja ehkä tulevaisuuden kannalta tärkeääkin ihmissuhdetta jää solmimatta kun toinen osapuoli ei jaksa kiinnostua humalaisesta sössötyksestä. Itse en ainakaan kiinnostu enkä innostu.
      Itse elän yksin enkä ole kumppania etsimässä. Kuitenkin jos olisin tajuaisin kyllä että deitttailu on olosuhteitten pakosta hankalaa. Mutta kun näin on, näin on elettävä, mitä muuta teet?
      Mitä tekemiseen tulee, sehän on itsestä kiinni. Tekemistä on maailma täysi; ulos voi lähteä vapaasti, sitä ei ole rajoitettu. Itse käyn pitkillä lenkeillä ja saan mielenrauhaa ja rentoutusta merenrantakävelyllä, metsässä, puistoissa.
      Harrastan lukemista ja netistä etsin esim. Helsingin yliopiston yleisöluentoja eri aiheista. Paljon uutta kiinnostavaa löytänyt. Ystävien kanssa tavataan mutta vain kahden kesken ja kun kaikki kantavat vastuunsa niin suurempaa riskiä tartuntoihin ei ole.
      Kaupassa käyn noin kolmen päivän välein tai harvemmin. Ostan kerralla enemmän. Shoppaillut en ole koskaan, ei ole kiinnostanut ja jos uutta tarvitsen voin sen verran myymälöissä käydä että käyn ostamassa. Nyt viimeksi ostin syystakin. Maskia käytän ja kannan vastuuni etten ota riskiä levittää tartuntaa toisiin. Sen kun muistaa sekä käsien pesun ja muun järkevän käytöksen voi varsin mukavasti liikkua edelleen ja osallistua elämään kodin ulkopuolella.
      Työt meillä muuttui jo huhtikuussa kotikonttoriksi ja nyt syyskuusta alkaen sai puolet konttorin väestä olla kerralla työpaikalla. Itse olen mielellään kotona ja työt sujuu hyvin. Netin kautta hoidetaan kokoukset ja neuvottelut.
      Kaikessa on kyse vain järjestelyistä.

• Anonyymi

Näin on. Riippuu myös siitä osaako keksiä uutta kivaa, sellaista, jota voi tehdä.

Koronatilanne tietenkin vaikuttaa lähes kaikkien elämään jollain tavalla. Itse koen rajoitustoimet kovin pieniksi. Suomessa ei kuitenkaan ole sotaa, ja minulla on koti. Eli kaikki hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Riippuu myös siitä osaako keksiä uutta kivaa, sellaista, jota voi tehdä.

Koronatilanne tietenkin vaikuttaa lähes kaikkien elämään jollain tavalla. Itse koen rajoitustoimet kovin pieniksi. Suomessa ei kuitenkaan ole sotaa, ja minulla on koti. Eli kaikki hyvin.

Kodista vielä: vesi tulee ja menee; saa myös lämmintä vettä, on sähköt, ruokaa. Voisi olla niistä kiitollinen. Ei ole itsestäänselvyys kaikkialla maailmassa.

• Anonyymi

Ei ole rajoittanut mitenkään. Olen yli 200 kalastusreissua tehnyt tänä vuonna.
      Ei ätmin tarvii ihmisiä tavata, toki olen kalaa myynyt enemmän kun ikinä.

• Anonyymi

äänestyksen tuloksella ei ole merkitystystä lainkaan ainakaan Suomen valtion politiikassa... eikä tuossa yhdessä ketjussakaan, kun yritin tyttöjen ketjuun kirjoittaa viestin, hetken vilahti että 100 viestiä oli sitten se vähentyi kummallisesti.

• Ei juuri vaikuta mun elämään. Hiukan vielä normaalia vähemmän käyn esim. kauppakeskuksissa, lomakohteissa. En muutenkaan pörrää missään pilanpäin.

Ulkomaan matkat ja kylpylät jää kyllä koronan vuoksi käymättä. Jahka korona rauhoittuu, niin sitten. Sittenkin hyvin harvoin.

• Anonyymi

EI, vaan rajat kiinni lopullisesti. Jos heti lähdetään ulkomaille, kun korona hellittää, niin siitä seuraa se, että taas on korona epidemia päällä, koska ulkomailta se korona tulee suomeen.
        Google maps ja livekamerat eri puolilla maailmaa, siellä voi nähdä maailmaa, ei enää mitään matkustamista....

t. Vihainen ätmi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EI, vaan rajat kiinni lopullisesti. Jos heti lähdetään ulkomaille, kun korona hellittää, niin siitä seuraa se, että taas on korona epidemia päällä, koska ulkomailta se korona tulee suomeen.
        Google maps ja livekamerat eri puolilla maailmaa, siellä voi nähdä maailmaa, ei enää mitään matkustamista....

t. Vihainen ätmi

Ei laiteta rajoja kiinni. Ulkomaille ei vaan kannata lähteä, ennenkuin korona helpottaa maailmassa.

• Anonyymi kirjoitti:

t. Vihainen ätmi

Ei maailmaa voi sulkea, kuin keksipurkkia. Kun korona asettuu, niin maailman on alettava taas elää, muuten talous ei elvy ikinä.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Ei maailmaa voi sulkea, kuin keksipurkkia. Kun korona asettuu, niin maailman on alettava taas elää, muuten talous ei elvy ikinä.

Kun korona asettuu? Ja koskahan se asettuu? Näillä näkymin tuntuu siltä että uusi korona Aalto tulee uuden perään.

• Anonyymi

Kotona voi juoda kaljaa ja sitten katsoa netistä paljon kauniimpia naisia vaikka tuhma amerikka -sivustolta: naughtyamerica.

• Anonyymi

Olen jo sopeuttanut itseäni "koronajouluun". Täytyy juhlia joulua pienemmällä porukalla (nyyh) ja muutenkin hallita suunnitelma B ja vaikka vielä C:kin, siltä varalta että joku sairastuu nuhaan.

• Anonyymi

Väkisinkin menee Joulu pienemmällä porukalla ilman koronaakin kun tässä kuollut valitettavasti 2 lähisukulaista aivan loppukesästä. Tulee monella tapaa erilainen ja synkkä Joulu.

Mies31vuotta

• Anonyymi

Tää olut hyvä vuosi. Naiset tuntuu lähtevät treffeille aina kun pyytää. Liekö yksinäisyyden pelko korona aikana saanut naiset liikkeelle ja suostumaan treffeille.

• Anonyymi

Mulle taas pahin vuosi koskaan. Kuollut 2 lähisukulaista, koiratkin kuoli. En edes käynyt treffeillä tai saanut seksiä tänä vuonna. Varmaan menee ensi vuosikin masentuessa eikä saa mitään aikaan. Oliskohan parempi mennä narun jatkeeksi?

Mies31vuotta

• Välittävät ihmiset osaa vältellä, olen täysin samaa mieltä paljon korona rajoittaa tekemistä. Olet hyvä ihminen.

• Elokuvateattereissa on hienoa nykyään, kun on tilaa eikä kukaan istu suoraan edessä.

• Anonyymi

EI se ole vaan tylsää se on perseestä. Jos tämä korona paska tästä ikinä häviää (mitä minä tällä menolla epäilen) niin ensitöiksi pitäisi tuolla Aasiassa kieltää lepakoiden valmistaminen ruuaksi niin ei leviä koronat tai muutkaan paskat tänne normaaleille ihmisille. Ja jos siellä aletaan vedota siihen että se on joku uskonollinen rituaali nii kääntykää kristinuskoon ja pitäkää turpanne kiinni. 😠

• Anonyymi

Ei ole rajoittanut mitenkään työntekoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4736
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      200
      2578
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1677
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1605
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1369
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1305
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1217
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      146
      1081
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      952
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe