Miten te ihmiset pääsette

Anonyymi

Eroon ihastuksistanne jos kyseessä ei ole mikään ihan pieni ohimenevä ihastuminen?

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ajan kanssa. kyl se joskus toivottavasti loppuu.

• Anonyymi

tai sit hankkii laastarin,. vaikka jonkun panon. näin itsekin toiminut. saa hetkeksi ajatukset muualle

• Anonyymi

Näkemättömyys ja aika on hyvä perusta. Tietenkin jos on jotain asioita tai esineitä jotka muistuttaa niin niistä eroon hommautuminen. Ensimmäinen ihastukseni hellitti näillä keinoin 6-7kk, siitä kun näin hänet viimeisen kerran. Ahdisti ja masensi kyllä paljon, mutta lopulta sekin hellitti.

• Anonyymi

En oo vielä päässyt. Pari vuotta kärsimystä.

• Anonyymi

Se pitää vaan kylmästi happamoittaa.

• Anonyymi

Hyvin helposti. Ihastuksia tulee ja menee. Jos ei ole ollut missään tekemisissä koskaan niin äkkiä unohtuu. Jos on ollut tekemisissä aika paljonkin vaikka kymmeniä vuosia sitten niin sellaista henkilöä muistellaan kauan.

• Anonyymi

Kertoo sen hänelle? Joko alatte suunnittelemaan yhteistä elämää tai torjuminen nopeuttaa unohtamisprosessia..

• Anonyymi

Tämä pitää paikkansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä pitää paikkansa.

Niinhän se pitää, pahin mitä oikeasti voi tapahtua on torjuminen jos jos se tapahtuu niin sittenhän se on niin ja asia selvitetty.

• Anonyymi

Menen ihastukseni kanssa naimisiin. En suinkaan halua eroon.
      Hän, taisi sen ensin sanoiksi pukea. Hän ei halua asua yhdessä, jos emme ole virallistaneet suhdettamme. Myöskin julkinen seurustelumme vahvistettiin sormuksin, hyvin nopeasti, hänen toiveestaan. Sellaista moraalia harvoin enää näkee.

• Anonyymi

Toivottavasti tarkoitat minua

• Aika parantaa. Toisaalta ajan kuluessa tulee se tilanteen hyväksyminen jossain vaiheessa. Yleensä itselläni ei pelkkä ihastuminen vaivaa kovin pitkään, vaan on kehkeytynyt jo jotain enemmän ja sitten on tullut stoppi syystä tai toisesta. 🙄

Mutta kaikki ajallaan...

• Huomenta... sä siis laajennat sittenkin reviiriäsi.. hyvä.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Huomenta... sä siis laajennat sittenkin reviiriäsi.. hyvä.

Huomenta.
        Joo, tässä koetan opetella tätä juttua. Tänne puhtaaseen suhteet-osioon on vaikea löytää.. etusivulla näkyy kaikki, sinkuista- aina ikäväpalstaan...🤔

• Disse kirjoitti:

Huomenta.
        Joo, tässä koetan opetella tätä juttua. Tänne puhtaaseen suhteet-osioon on vaikea löytää.. etusivulla näkyy kaikki, sinkuista- aina ikäväpalstaan...🤔

Menes nyt nauttimaan hieronnasta. Ettet myöhästy.. heh

Menes nyt nauttimaan hieronnasta. Ettet myöhästy.. heh

Matkalla jo. 😀☝️

• Disse kirjoitti:

Huomenta.

Rakenne menee niin että suhteet osion alla ovat kaikki viestit sinkuista ikävään...
        Joten jos selaa pelkkää suhteet palstaa näkee kaikki alalokeroiden viestit kerralla...

Laajempi lukijakunta tuolla suhteet osiolla. Myös röllejä on enemmän.
        Joten se ehdottamani reviirin laajennus on vaan sulle hyväksi, sillä sulla mielenkiintoisia avauksia, ja harvoin menee poistoon.

Suhteet osiossakin tarvii olla välillä pureskeltavaa useammaksi päiväksi ja sulta löytyy luontaisia lahjoja siihen. Pitää kakkiaisille olla viihdettä - sirkushuveja..

Rakenne menee niin että suhteet osion alla ovat kaikki viestit sinkuista ikävään...
        Joten jos selaa pelkkää suhteet palstaa näkee kaikki alalokeroiden viestit kerralla...

Laajempi lukijakunta tuolla suhteet osiolla. Myös röllejä on enemmän.
        Joten se ehdottamani reviirin laajennus on vaan sulle hyväksi, sillä sulla mielenkiintoisia avauksia, ja harvoin menee poistoon.

Suhteet osiossakin tarvii olla välillä pureskeltavaa useammaksi päiväksi ja sulta löytyy luontaisia lahjoja siihen. Pitää kakkiaisille olla viihdettä - sirkushuveja..

Joo. No pitää vähän aikaa tutkailla minkälaista menoa siellä on ja kun jokin aihe pätkähtää päähän, laittaa eetteriin.

Niin säkö makaat petipotilaana?

Mä keitin vielä pikkukahvit tässä ja sit laitan työvaatteet päälle ja meen peräkärrin kimppuun. Mulla on vaha itsetehty peräkärri, mistä ajattelin tehdä moottorikelkalle tarkoitetun kärrin. Pitää siis modata vähän sitä.

Kelkassa ei ole pakkia, niin laittaisin mönkijän vinssin aisaan ja kiskaisisin sillä kekan kärrin kyytiin perä edellä. Sitten sen saisi siitä ajamalla kyllä pois.

Lisäksi mulla on sellainen kaksiosainen tukkireki, mut siitä modaan yksittäisen reen, minkä sais nostettua kelkan päälle. Menis nippuna molemmat kärrissä. Kesällä ne ois siirrettävissä sen kärrin päällä ja talvella voin viedä mökille yhdistelmän... tai minne tykkään. 😀

Ja kärrikin on tavallaan joutava, mutta nyt tulis käyttöön. 😊👌

• Disse kirjoitti:

Joo. No pitää vähän aikaa tutkailla minkälaista menoa siellä on ja kun jokin aihe pätkähtää päähän, laittaa eetteriin.

Niin säkö makaat petipotilaana?

Mä keitin vielä pikkukahvit tässä ja sit laitan työvaatteet päälle ja meen peräkärrin kimppuun. Mulla on vaha itsetehty peräkärri, mistä ajattelin tehdä moottorikelkalle tarkoitetun kärrin. Pitää siis modata vähän sitä.

Kelkassa ei ole pakkia, niin laittaisin mönkijän vinssin aisaan ja kiskaisisin sillä kekan kärrin kyytiin perä edellä. Sitten sen saisi siitä ajamalla kyllä pois.

Lisäksi mulla on sellainen kaksiosainen tukkireki, mut siitä modaan yksittäisen reen, minkä sais nostettua kelkan päälle. Menis nippuna molemmat kärrissä. Kesällä ne ois siirrettävissä sen kärrin päällä ja talvella voin viedä mökille yhdistelmän... tai minne tykkään. 😀

Ja kärrikin on tavallaan joutava, mutta nyt tulis käyttöön. 😊👌

Kuulostaa ihan Dissemäiseltä.. siis toi reki juttu.
        Sulla vissiin aina joku projekti..
        hyvä kun miehellä piisaa mieleistä puuhaa.

Joo, mä olen saikulla tässä ja siksi niin paljon palstalla. Aika kuluu mukavasti...
        Töihin kun palaan jää palstailu vähemmälle.. en pysty töiden lomassa sen enempää lukemaan kuin kirjoittamaankaan tänne.. näin mulla.

Täällä suhteet osiossa on paljon enemmän anoja ja röllejä. Ja ihmeellistä länkytystä...
        Mut mä selitän sulle mun motiivit myöhemmin.

Kuulostaa ihan Dissemäiseltä.. siis toi reki juttu.
        Sulla vissiin aina joku projekti..
        hyvä kun miehellä piisaa mieleistä puuhaa.

Joo, mä olen saikulla tässä ja siksi niin paljon palstalla. Aika kuluu mukavasti...
        Töihin kun palaan jää palstailu vähemmälle.. en pysty töiden lomassa sen enempää lukemaan kuin kirjoittamaankaan tänne.. näin mulla.

Täällä suhteet osiossa on paljon enemmän anoja ja röllejä. Ja ihmeellistä länkytystä...
        Mut mä selitän sulle mun motiivit myöhemmin.

No ehkä mä oon vähän... tai en ihan vähääkään, projekti-ihminen. Pähkin joitain ongelmakohteita jonkinaikaa ja sitten alan fiksata jotain...

Oikeastaan mulla on kehkeytynyt kokonaisprojektiksi ihan elämisen helpottaminen. Lasten äitistä eroamisen jälkeen mulle siunaantui omakotitalo hoidettavaksi. Alkuun en tajunnut mikä työnsarka se olikaan. Koetin myydäkin, mutta täällä pitäis antaa rahaakin, että joku ottais tälläsen mörskän. Siitä se sit lähti...

Kaadoin yhden vaahteran, nyppäsin reilu 40 m pensasaitaa pois ja tekaisin lauta-aidan tilalle. Järjestelin kämppää (kesken vielä osittain) ja ostin lumilingon. Hommaan porukalla vuoden pelletit valmiiks lämmitykseen. Tein maalle puuliiterin, mihin voin helposti tehdä polttopuita, maalle hommasin lumilingon, niin on nopeasti pihat putsattu, lanan, kippikärrin jne.

Kokoajan nää pikkuprojektit helpottaa mun arkisia touhuja. Säästää rahaa ja aikaa. Lisäksi teen niitä itselleni, niin niitä on mielekäs tehdä.

Joo, no mä vilkuilen palstaa joskus sopivan tauon aikaan. Enimmäkseen elän tuon ilmoituskellon mukaan, vastaan viesteihin sieltä. Nopeaa ja iisiä. 😬👌 Sitten joskus sattuu kivoja keskusteluja ja jos on aikaa, paneudun. Nyt alkoi satamaan, niin kärriprojrkti jäi sinne. Söin tuossa ja meen katsoo uudelleen sitä, kun ei sada. Purin sitä vähän ja keksin miten muokkaan perää. Leikkaan yhteensä 5 metallikalikkaa siihen ja hion niistä ruosteet. Pohjamaalaan ja sit huomenna hitsaan ne kiinni. Sit muutama muu osa ja sama homma. Vähän tököttelyä, kun ei ole tarvittavia tiloja, mutta joskus se on valmis. 😁

No mä en röllilöistä välitä. Skippaan aika monet suoraan ohi. 😁

• Disse kirjoitti:

No ehkä mä oon vähän... tai en ihan vähääkään, projekti-ihminen. Pähkin joitain ongelmakohteita jonkinaikaa ja sitten alan fiksata jotain...

Oikeastaan mulla on kehkeytynyt kokonaisprojektiksi ihan elämisen helpottaminen. Lasten äitistä eroamisen jälkeen mulle siunaantui omakotitalo hoidettavaksi. Alkuun en tajunnut mikä työnsarka se olikaan. Koetin myydäkin, mutta täällä pitäis antaa rahaakin, että joku ottais tälläsen mörskän. Siitä se sit lähti...

Kaadoin yhden vaahteran, nyppäsin reilu 40 m pensasaitaa pois ja tekaisin lauta-aidan tilalle. Järjestelin kämppää (kesken vielä osittain) ja ostin lumilingon. Hommaan porukalla vuoden pelletit valmiiks lämmitykseen. Tein maalle puuliiterin, mihin voin helposti tehdä polttopuita, maalle hommasin lumilingon, niin on nopeasti pihat putsattu, lanan, kippikärrin jne.

Kokoajan nää pikkuprojektit helpottaa mun arkisia touhuja. Säästää rahaa ja aikaa. Lisäksi teen niitä itselleni, niin niitä on mielekäs tehdä.

Joo, no mä vilkuilen palstaa joskus sopivan tauon aikaan. Enimmäkseen elän tuon ilmoituskellon mukaan, vastaan viesteihin sieltä. Nopeaa ja iisiä. 😬👌 Sitten joskus sattuu kivoja keskusteluja ja jos on aikaa, paneudun. Nyt alkoi satamaan, niin kärriprojrkti jäi sinne. Söin tuossa ja meen katsoo uudelleen sitä, kun ei sada. Purin sitä vähän ja keksin miten muokkaan perää. Leikkaan yhteensä 5 metallikalikkaa siihen ja hion niistä ruosteet. Pohjamaalaan ja sit huomenna hitsaan ne kiinni. Sit muutama muu osa ja sama homma. Vähän tököttelyä, kun ei ole tarvittavia tiloja, mutta joskus se on valmis. 😁

No mä en röllilöistä välitä. Skippaan aika monet suoraan ohi. 😁

No jopas.
        Mustakin kerran hitsari meinattiin tekemällä tehdä kun amiksessa sain kiitettävän kaikista hitsauksista.
        Todellisuudessa tein ihan hitosti skeidaa ja vein vaan ne onnistuneet maikalle näytille
        Kai se sitten oli sitä kun kärsivällisyys riitti hakee ne säädöt tic ja mic/mac hitsauksessa kohdilleen. Ja kaasuhitsauksessa tarvitaankin lempeää kättä. Puikolla olin umpisurkea. Ja polttoleikkauksessa. Kiitettävä pämähti ja kesäduunia hakiessani, laittoivat rakennehitsaukseen...
        Sanoin ettei musta tule hitsaria tekemälläkään. Onneksi uskoivat.. sain just kappaleet pysymään yhdessä ja mitään takeita lujuuksista en olisi antanut...
        Ja olisivat laittaneet minut isojen koneiden runkoja hitsaamaan...

No jopas.
        Mustakin kerran hitsari meinattiin tekemällä tehdä kun amiksessa sain kiitettävän kaikista hitsauksista.
        Todellisuudessa tein ihan hitosti skeidaa ja vein vaan ne onnistuneet maikalle näytille
        Kai se sitten oli sitä kun kärsivällisyys riitti hakee ne säädöt tic ja mic/mac hitsauksessa kohdilleen. Ja kaasuhitsauksessa tarvitaankin lempeää kättä. Puikolla olin umpisurkea. Ja polttoleikkauksessa. Kiitettävä pämähti ja kesäduunia hakiessani, laittoivat rakennehitsaukseen...
        Sanoin ettei musta tule hitsaria tekemälläkään. Onneksi uskoivat.. sain just kappaleet pysymään yhdessä ja mitään takeita lujuuksista en olisi antanut...
        Ja olisivat laittaneet minut isojen koneiden runkoja hitsaamaan...

Joo, no meikä ei oo opetellut missään. Siis tietenkin hitsaillut näitä omia värkkejä. Pari sänkyä, kaiteen yläkertaan, metsäkärrin js vaikka viime syksynä tein telikärristä lehtijousitetun yksakselisen kärrin. Traktorin takalaatikko kanssa tuli tehtyä.

Mä oon katsonut puikkopaketista virran ja puikko materiaalivahvuuden mukaan. Samanvahvuilen puikko, kun matsku. Sit vaan osat heppiin, katsoo suoraan ja sit hitsaa kunnolla. Sellaista pientä zetaa tekee, että tulee loiva sauma... lopuks koppasee kuonat pois ja katsoo, ettei oo huokosia, sellaisia reikiä.. ja hyvin on kasassa pysyneet. 😬

Sähkäri mä oon ammatiltani, mutta noita tuollaisia on kiva turata...😁

Nyt aattelin tehdä pokkana vaan niin, että viistoan vanerilaidan lokarin jälkeen. Ja hitsaan siihen pikkuisen levikettä, että kelkka mahtuu peräedellä kärriin. Mulla on sähkövinssi ja sen viritän aisaan. Sit vaan kiskaisen perä edellä kelkan sillä kyytiin.

Pikkuisen vielä vaivaa, että taitaa tulla hivenen takapainoinen yhdistelmä, mutta enköhän mä jotain keksi... rekihän nyt ainakin tulee etuosaan, että siinä ja siinä sen tasapainon kanssa... tosin voin mä laittaa taakse pukit, että ei kippaa aisa ihan taivasta kohden ja ukko mukana. 😁

• Disse kirjoitti:

Joo, no meikä ei oo opetellut missään. Siis tietenkin hitsaillut näitä omia värkkejä. Pari sänkyä, kaiteen yläkertaan, metsäkärrin js vaikka viime syksynä tein telikärristä lehtijousitetun yksakselisen kärrin. Traktorin takalaatikko kanssa tuli tehtyä.

Mä oon katsonut puikkopaketista virran ja puikko materiaalivahvuuden mukaan. Samanvahvuilen puikko, kun matsku. Sit vaan osat heppiin, katsoo suoraan ja sit hitsaa kunnolla. Sellaista pientä zetaa tekee, että tulee loiva sauma... lopuks koppasee kuonat pois ja katsoo, ettei oo huokosia, sellaisia reikiä.. ja hyvin on kasassa pysyneet. 😬

Sähkäri mä oon ammatiltani, mutta noita tuollaisia on kiva turata...😁

Nyt aattelin tehdä pokkana vaan niin, että viistoan vanerilaidan lokarin jälkeen. Ja hitsaan siihen pikkuisen levikettä, että kelkka mahtuu peräedellä kärriin. Mulla on sähkövinssi ja sen viritän aisaan. Sit vaan kiskaisen perä edellä kelkan sillä kyytiin.

Pikkuisen vielä vaivaa, että taitaa tulla hivenen takapainoinen yhdistelmä, mutta enköhän mä jotain keksi... rekihän nyt ainakin tulee etuosaan, että siinä ja siinä sen tasapainon kanssa... tosin voin mä laittaa taakse pukit, että ei kippaa aisa ihan taivasta kohden ja ukko mukana. 😁

Mitens olisi joku vastapaino sydeemi siihen kevyempään päähän. Kyllähän se kärri sit tyhjänä kippaisi vastapainon suuntaan.
        Toki kai siitä voisi tehdä silleen suht sopivan että ei ihan hirmuiseksi mene sen painon kanssa. Ja toki se vastapaino vois olla irroitettavakin.. no se vaatii jo pitkän linjan mekaanista suunnittelua. Ja turvallisuus pitää huomioida tarkkaan. Kärri kun on liikuteltavaksi suunniteltu....
        Noin niinkuin naisen logiikalla se kuulostaa hyvälle, mutta todellisuudessa voi olla hankala toteuttaa...

Mitens olisi joku vastapaino sydeemi siihen kevyempään päähän. Kyllähän se kärri sit tyhjänä kippaisi vastapainon suuntaan.
        Toki kai siitä voisi tehdä silleen suht sopivan että ei ihan hirmuiseksi mene sen painon kanssa. Ja toki se vastapaino vois olla irroitettavakin.. no se vaatii jo pitkän linjan mekaanista suunnittelua. Ja turvallisuus pitää huomioida tarkkaan. Kärri kun on liikuteltavaksi suunniteltu....
        Noin niinkuin naisen logiikalla se kuulostaa hyvälle, mutta todellisuudessa voi olla hankala toteuttaa...

No siis taakse mietin tarvittaessa sellaiset putket, mitkä on sisäkkäin. Uloimman ulkopinnassa on lukiteruuvi, sellainen, minkä saa käsin avattua. Sitten sisempi putki laskeutuu ja siinä on pieni jalkalevy. Sen laskee vaikka 5-10 cm maasta ja kiristää ruuvilla taas kiinni. Sitten kärri irti koukusta, niin takapää putoaa niiden varaan. Se ei montaa kymmentä senttiä aisakaan nouse.

Vastapainoa korkeintaa sitten, jos aisaa ei meinaa saada painettua takaisin vetokuulaan. Ja on se vaarallinen vetääkin, jos paljon on takapainoinen... mieluiten kärri aina etupainoiseksi...

Mutta eiköhän tuo selviä. 😁👌

• Anonyymi

Miksi sinä haluat unohtaa ison ihastuksesi? Kauanko ihastuksesi on kestänyt?

• Anonyymi

Kummatkin varattuja. Tapana ei ole ihastua muihin kun on parisuhteessa, mutta näin vaan jostain syystä pääsi tapahtumaan. Ja on tämä jo reilu puoli vuotta kestänyt.
        Mitään meidän kahden välillä ei ole edes tapahtunut, mutta on jotenkin vaikeaa välillä olla ajattelematta häntä.
        Ehkä pitäisi vain vältellä hänen näkemistään?

• Anonyymi

Lähes kaksi vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummatkin varattuja. Tapana ei ole ihastua muihin kun on parisuhteessa, mutta näin vaan jostain syystä pääsi tapahtumaan. Ja on tämä jo reilu puoli vuotta kestänyt.
        Mitään meidän kahden välillä ei ole edes tapahtunut, mutta on jotenkin vaikeaa välillä olla ajattelematta häntä.
        Ehkä pitäisi vain vältellä hänen näkemistään?

Pätevä neuvo, kerro puolisollesi niin saat paljon muuta ajateltavaa.

• Anonyymi

Riippuu ihan ihastuneesta. Jos harmittomasti kaipailee ja tykkää, niin ei haittaa itseäni.

• Anonyymi

Suhde ihastukseen vois olla vain oikea juttu. Turhaan ei ihastusta tuu 🙂

• Anonyymi

Silloin kun tulee toinen uusi ihastus tilalle.

• Anonyymi

Muistelemalla niitä huonoja hetkiä, jolloin koki pettymyksiä toiseen. Huonot hetket menneestä toimivat näin pelastuksena unohtamaan toinen, jokainen toki yksilönä käy oman taistonsa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      44
      1721
    2. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      283
      1709
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      23
      1578
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1238
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1077
    7. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      986
    8. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      960
    9. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      935
    10. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      13
      921
    Aihe