Maanantaina Yhdysvaltain avaruusjärjestö NASA ilmoitti tutkijoidensa löytäneen "ensimmäistä kertaa" vettä kuun aurinkoiselta pinnalta. Neuvostoliiton Luna 24 -koetin teki kuitenkin löydön vuonna 1976 - länsimaisten tiedemiesten huomiotta jättämä löytö.
Vesivale vai itserakkaus?
4
67
Vastaukset
- Anonyymi
Osasit hienosti jopa kirjoittaa tuohon sen olennaisen asian, mutta et kuitenkaan kyennyt sitä ymmärtämään?
Ei kukaan yllättynyt siitä, että Kuusta on löytynyt vettä, vaan siitä, että Kuun AURINKOISELTA pinnalta on löytynyt vettä. Kraatereiden pohjalla ikuisessa varjossa vesijään on jo kauan tiedetty säilyvän aivan mainiosti, mutta alueilta, joihin paistaa joskus aurinko, vettä ei ole tätä ennen löydetty.- Anonyymi
Luna 24 otti näytteen Mare Crisium:sta joka on aurinkoisella alueella.
Anonyymi kirjoitti:
Luna 24 otti näytteen Mare Crisium:sta joka on aurinkoisella alueella.
Mielestäni suurin avaruuden ihmeistä koettiin kun NASAn tutkija oli kusella Etelämantereen tukikohdan takapihalla.
Hän kummasteli suihkunsa alta paljastunutta kiveä ja otti sen mukaansa.
Se paljastui Marspallolta pudonneeksi ja sitä hämmästeli koko maailman tähtitiedemieshöhlät.
En tiedä missä tätä avaruuden aarretta nyt säilytetään.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Mielestäni suurin avaruuden ihmeistä koettiin kun NASAn tutkija oli kusella Etelämantereen tukikohdan takapihalla.
Hän kummasteli suihkunsa alta paljastunutta kiveä ja otti sen mukaansa.
Se paljastui Marspallolta pudonneeksi ja sitä hämmästeli koko maailman tähtitiedemieshöhlät.
En tiedä missä tätä avaruuden aarretta nyt säilytetään.Etelämantereelta on löytynyt useita Marsista peräisin olevia meteoriitteja.
https://www2.jpl.nasa.gov/snc/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497