Euron juusto kriisi

25

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inflaatio nääs.

      • Euron juusto on pyhä. Ei siihen saa koskea. Olisivat kompensoineet muissa tuotteissa.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Euron juusto on pyhä. Ei siihen saa koskea. Olisivat kompensoineet muissa tuotteissa.

        Eikös tuosta kohistu jo vuosi sitten, tai jotain taaksepäin...
        Mieti nyt, jos leipä maksaa 20 cnt, pihvi 40 snt ja juusto 10 snt ravintolalle sähkö työvoima muut juoksevat kulut, niin käytännössä ovat myyneet niitä tappiolla.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Eikös tuosta kohistu jo vuosi sitten, tai jotain taaksepäin...
        Mieti nyt, jos leipä maksaa 20 cnt, pihvi 40 snt ja juusto 10 snt ravintolalle sähkö työvoima muut juoksevat kulut, niin käytännössä ovat myyneet niitä tappiolla.

        Joo, oli siitä porua kun maksoi 1,10€. Mutta sitten ne laski sen takaisin euroon.
        Mutta ei lohduta tässä akuutissa kriisissä. Repisivät sen hinnan vaikka työntekijöiden selkänahasta :D. Ei auta kuin hengitellä syvään ja kuunnella jotain rauhoittavaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=bNowU63PF5E


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Euron juusto on pyhä. Ei siihen saa koskea. Olisivat kompensoineet muissa tuotteissa.

        Katsoitko oliko euron juuston koko samalla pienentynyt, vaikka hinta noussut.
        Oliko euron juuston täytteet vähentyneet.
        Yleensähän kaupassa tuotteen hinnat nousee ja samalla pakkauksen koko pienenee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsoitko oliko euron juuston koko samalla pienentynyt, vaikka hinta noussut.
        Oliko euron juuston täytteet vähentyneet.
        Yleensähän kaupassa tuotteen hinnat nousee ja samalla pakkauksen koko pienenee.

        Sama vanha juusto, hinta vaan eri.


    • Anonyymi

      Se on sulle 1,20. Muille euron. :)

    • Anonyymi

      Oli jo jotain kuukausi sitten tuon 1,2e, on salaa s..nat muuttaneet ja sitten kun pahaa acavistamaton asiakas on jo tiskillä ei se kehtaa enää perua siinä sitä vaan maksaa ylihinnan. Mäkkärillä on hyvä kahvi ja sen seurana tuo euron juusto on toiminut hyvin kun sopivan pieni lisuke.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Ööööörrrkkkkk, kahvia hampurilaisen kanssa.
        Meikä juo maitoa hampurilaisen kanssa...

        t. Ätmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööööörrrkkkkk, kahvia hampurilaisen kanssa.
        Meikä juo maitoa hampurilaisen kanssa...

        t. Ätmi

        Niin minäkin jonkun aterian kanssa ottaisin maitoa mutta tuo euron jyystö juurikin hyvä pikkunökäre ottaa jos on mennyt vain kahville.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ööööörrrkkkkk, kahvia hampurilaisen kanssa.
        Meikä juo maitoa hampurilaisen kanssa...

        t. Ätmi

        Ei vaan hampurilainen kahvin kanssa. Itsekin otan joskus sen juustottoman pikkuburgerin jos niitä on kassalla valmiina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin jonkun aterian kanssa ottaisin maitoa mutta tuo euron jyystö juurikin hyvä pikkunökäre ottaa jos on mennyt vain kahville.

        -harmiseikirj-

        "... jos on mennyt vain kahville."
        Siis mä en ainakaan sanois ett, "menin VAIN kahville"; ja kiskaisee hampparin siinä sivussa kitusiinsa! Eikös sen pitänyt olla VAIN kahvi?
        Muistellessani sä aina puhut naisten lihoamisesta... Mites on; eikö miehet lihoa, jos vain kahvit juodessaan -> myös syövät? (sen suolaisen rasvapommin)

        Mulla parastaikaa; 2kpl jauhemaksapihvejä, muusia, vihreitä herneit, paistettuja sipulirenkaita, puolukka huuppaa lautasella ja lasillinen kulutusmaitoa!Hitot kaloreista!
        Bon Appétit senior! Jälkkäriksi mä otan pelkän kahvin, ilman lisukkeita!
        Päivänjatkoja toivottaa...trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        "... jos on mennyt vain kahville."
        Siis mä en ainakaan sanois ett, "menin VAIN kahville"; ja kiskaisee hampparin siinä sivussa kitusiinsa! Eikös sen pitänyt olla VAIN kahvi?
        Muistellessani sä aina puhut naisten lihoamisesta... Mites on; eikö miehet lihoa, jos vain kahvit juodessaan -> myös syövät? (sen suolaisen rasvapommin)

        Mulla parastaikaa; 2kpl jauhemaksapihvejä, muusia, vihreitä herneit, paistettuja sipulirenkaita, puolukka huuppaa lautasella ja lasillinen kulutusmaitoa!Hitot kaloreista!
        Bon Appétit senior! Jälkkäriksi mä otan pelkän kahvin, ilman lisukkeita!
        Päivänjatkoja toivottaa...trollikka

        Hyvä trollikka, pitäisihän sinun tuntea käsite amuse bouche, kokin terveinen. Mäkkärin pikku purilaiset on sellaisia:D


      • scrg kirjoitti:

        Hyvä trollikka, pitäisihän sinun tuntea käsite amuse bouche, kokin terveinen. Mäkkärin pikku purilaiset on sellaisia:D

        Sopivat siis hampaattomalle, koska voidaan nielaista sellaisenaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "... jos on mennyt vain kahville."
        Siis mä en ainakaan sanois ett, "menin VAIN kahville"; ja kiskaisee hampparin siinä sivussa kitusiinsa! Eikös sen pitänyt olla VAIN kahvi?
        Muistellessani sä aina puhut naisten lihoamisesta... Mites on; eikö miehet lihoa, jos vain kahvit juodessaan -> myös syövät? (sen suolaisen rasvapommin)

        Mulla parastaikaa; 2kpl jauhemaksapihvejä, muusia, vihreitä herneit, paistettuja sipulirenkaita, puolukka huuppaa lautasella ja lasillinen kulutusmaitoa!Hitot kaloreista!
        Bon Appétit senior! Jälkkäriksi mä otan pelkän kahvin, ilman lisukkeita!
        Päivänjatkoja toivottaa...trollikka

        Et ole varmaan sitten ikin euron juustoa syönyt? Se tosiaankin on vain palanpainike kahville, sellainen pieini nökkönen jota ei sydä nälkään vaan otetaan palkanpainikkeeksi kahviin. Jos niitä nälkään syö pitää olla kymmenen:

        https://www.youtube.com/watch?v=6J5cOwMe77k

        Kovempaan nälkään 23kpl:

        https://www.youtube.com/watch?v=6knddpEvynk

        Ja siksi tosiaan tuommoiset euron juustot hyviä kahvin seurana kun yleensä jos juon kahvit jossain . niin juonkin ilman mitään lisukkeita, mutta tuollaisen euron juuuston otan jos on hollilla kun ei ole mikään makea juttu.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole varmaan sitten ikin euron juustoa syönyt? Se tosiaankin on vain palanpainike kahville, sellainen pieini nökkönen jota ei sydä nälkään vaan otetaan palkanpainikkeeksi kahviin. Jos niitä nälkään syö pitää olla kymmenen:

        https://www.youtube.com/watch?v=6J5cOwMe77k

        Kovempaan nälkään 23kpl:

        https://www.youtube.com/watch?v=6knddpEvynk

        Ja siksi tosiaan tuommoiset euron juustot hyviä kahvin seurana kun yleensä jos juon kahvit jossain . niin juonkin ilman mitään lisukkeita, mutta tuollaisen euron juuuston otan jos on hollilla kun ei ole mikään makea juttu.

        -harmiseikirj-

        Osuit naulan kantaan! Mä en ikinä käy edes Mäkkärissä, olen Hesen asiakas, muutaman kerran vuodessa ja useimmiten otan salaatti annoksen pienillä ranskalaisilla j paprikamajoneesin vesipullosta veden juotavaksi. Kokonainen ateria siis käytännössä.

        Muutaman kerroshampurilaisen olen tullut myös syöneeksi, joskus... eikä se ainakaan ole mikään kevyt lounas edes, illallinen meneekin sitten maitorahka purkillisella tölkki ananaspaloja, (omassa liemessään, mikä joutaa viemäriin) tasapainottaa lounaan kalorit.

        Jk. Mulla on lammaspata juureksineen sähköuunissa, seuraavat 2 tuntia muhimassa,
        Lopulta lisään siihen vahapapuja ja prinssi nakkeja paketillisen, niiden pitää vain kuumeta padassa kannen alla hetkisen, ennen illan ruokailua.
        Vanhempani tulevat illalliselle ja jäävät myös yöksi, koti-ilta tulossa perheen kesken.
        trollikka


    • Anonyymi

      Mun juusto maksaa 5 euroa ja siitä riittää sataviiskyt siivua.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Muistan, kun markka-aikana oli hampurilainen tarjouksessa 10 markkaa.
      Ei ollut missään MacDonalsissa tai Hesburgerissa, vaan oikeassa grillikioskissa.
      Hampurilaiset pyysimme lämpöpussissa ja kun pussin suuta raotti, niin tuoksu oli aivan järjettömän herkullinen.
      Lisäksi sämpylä oli rapea, eikä mikään kostea lötkäle, kuten nykyhampurilaisissa.
      Täytteenä oli reilusti tuoretta sipulikuutiota, kurkkusalaattia, sinappia, ketsuppia ja majoneesia.
      Ei ollut mitään salaatinlehtiä, tomaatinviipaletta, eikä juustoa.
      Maku oli 10xparempi, kuin nykyhampurilaisissa.

      t. Ätmi

      • Anonyymi

        Pihvi oli myös ja 100x herkullisempi, kuin nykyhampurilaisissa.

        t. Ätmi


    • Anonyymi

      Saat juuston eurolla. Jos otat sämpylän, sitten 20 senttiä lisää. Kyllä sulle juuston palanen riittää.

    • Anonyymi

      Ihan tyhmä hinta 1.20. Nostas suoraan 2 euroo olis tasaraha niiku euro oli ennen. En keräile kolikoita taskun pohjalle. Nyt heitän kuitin ja 80 settii roskikseen.

    • Eurohko☝️

      • Eurohkon juusto kuulostaa joltain paskemmalta tuotteelta.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Eurohkon juusto kuulostaa joltain paskemmalta tuotteelta.

        Eikö kukaan muuten vielä sanonut sitä, että miehen euro on 120 senttiä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5814
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3004
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      57
      2476
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1123
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      37
      1085
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1084
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      907
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      813
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      791
    Aihe