Mistä te sinkut saatte hellyyttä vai saatteko? Mä en jaksa enää roikkua exässä ja satuttaa itteeni.. Mut mistä tukea? En jaksa vaan puhua ihmisille.. Tarviin läheisyyttä ja söpöilyä. En seksiäkään. Masennus, uupumus ja kiireet vaikeuttaa tutustumista :( Haluuko kukaan ees olla pelkkänä kainalona :(
Läheisyyspula
13
173
Vastaukset
Kyllä se menee ohi. Totut olemaan ilmsn erityistä läheisyyttä ja vierihoitoa. Sekin on ihan hyvä ottaa joskus vastaan, ei siihen kuole. 😊
Selviit hyvin ilmankin. 😊- Anonyymi
Toivotaan näin :)
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan näin :)
Ei tartte toivoa, kyllä aikuinen pärjää hyvin ilman läheisyyttä. Tunne voi olla rajukin, mutta kyllä selviit hyvin. Usko vaan setää. 😁
Voisitko hengata ihan vaan kavereiden kanssa? Ei aina tarvitse suhteessa olla. Ja naisena kyllä löydät aina helposti uuden, jos siltä tuntuu.
- Anonyymi
Et todellakaan saa olla kenenkään kanssa missään tekemisissä kun sulla on mielessä ihan muut asiat. Ja kyllähän mä ihan mielelläni vietän aikaa kavereiden kanssa ja voin tehdä muutakin mutta suhde sinun kanssasi on pysyvä. Paina nuppiis jo se tieto ettei me erota ikinä.
Anonyymi kirjoitti:
Et todellakaan saa olla kenenkään kanssa missään tekemisissä kun sulla on mielessä ihan muut asiat. Ja kyllähän mä ihan mielelläni vietän aikaa kavereiden kanssa ja voin tehdä muutakin mutta suhde sinun kanssasi on pysyvä. Paina nuppiis jo se tieto ettei me erota ikinä.
Ei minulla ole sellaisia mielessä. Ja minä olen palstan yleinen mies. Minusta riittää kaikille :)
- Anonyymi
Täytyy koittaa. Mistä arvasit sukupuoleni :D toivottavasti ei oo vaan naisten ongelma
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy koittaa. Mistä arvasit sukupuoleni :D toivottavasti ei oo vaan naisten ongelma
Tuosta söpöilystä arvasin.
Kavereiden kanssa tietenkin se ongelma, ettei siinä saa sitä syliä ja läheisyyttä. Lähinnä vaan mietin, ettet vaan rupea mihinkään epätoivoiseen suhteeseen. Toki toivon, että löydät sen oman sydänkäpysen :).
Masennus on itsellenikin tuttua huttua useide vuosien ajoilta (vaikka nyt elämä onkin ollut tasaisempaa). Voimia.- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Tuosta söpöilystä arvasin.
Kavereiden kanssa tietenkin se ongelma, ettei siinä saa sitä syliä ja läheisyyttä. Lähinnä vaan mietin, ettet vaan rupea mihinkään epätoivoiseen suhteeseen. Toki toivon, että löydät sen oman sydänkäpysen :).
Masennus on itsellenikin tuttua huttua useide vuosien ajoilta (vaikka nyt elämä onkin ollut tasaisempaa). Voimia.Näin ja tsempit sinnekin :) tääl on näköjään muitakin anonyymeja vauhdis :D
- Ap
- Anonyymi
Ex pyysi kylään mutta huomasin kuvista mitä se on laittanut instaan että se on lihonut joten en mennytkään
- Anonyymi
Naisia voi saada jos juo viinaa ja käy baareissa. Raittiit ei läheisyyttä saa koska eivät tutustu naisiin.
t viinamies - Anonyymi
Itse olen ainakin exän kanssa alasti kerran viikossa, saunotaan Lauantaisin koko perheen kesken.
Yhteinen hetki on elämässä hellyyttä ilman kosketustakin.
AsianVierestä - Anonyymi
Elämä voisi olla todella ankeaa, jos olisi tuolla tavalla riippuvainen fyysisestä läheisyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477