Läheisyyspula

Anonyymi

Mistä te sinkut saatte hellyyttä vai saatteko? Mä en jaksa enää roikkua exässä ja satuttaa itteeni.. Mut mistä tukea? En jaksa vaan puhua ihmisille.. Tarviin läheisyyttä ja söpöilyä. En seksiäkään. Masennus, uupumus ja kiireet vaikeuttaa tutustumista :( Haluuko kukaan ees olla pelkkänä kainalona :(

13

176

Äänestä

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se menee ohi. Totut olemaan ilmsn erityistä läheisyyttä ja vierihoitoa. Sekin on ihan hyvä ottaa joskus vastaan, ei siihen kuole. 😊

Selviit hyvin ilmankin. 😊

• Anonyymi

Toivotaan näin :)

• Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan näin :)

Ei tartte toivoa, kyllä aikuinen pärjää hyvin ilman läheisyyttä. Tunne voi olla rajukin, mutta kyllä selviit hyvin. Usko vaan setää. 😁

• Voisitko hengata ihan vaan kavereiden kanssa? Ei aina tarvitse suhteessa olla. Ja naisena kyllä löydät aina helposti uuden, jos siltä tuntuu.

• Anonyymi

Et todellakaan saa olla kenenkään kanssa missään tekemisissä kun sulla on mielessä ihan muut asiat. Ja kyllähän mä ihan mielelläni vietän aikaa kavereiden kanssa ja voin tehdä muutakin mutta suhde sinun kanssasi on pysyvä. Paina nuppiis jo se tieto ettei me erota ikinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Et todellakaan saa olla kenenkään kanssa missään tekemisissä kun sulla on mielessä ihan muut asiat. Ja kyllähän mä ihan mielelläni vietän aikaa kavereiden kanssa ja voin tehdä muutakin mutta suhde sinun kanssasi on pysyvä. Paina nuppiis jo se tieto ettei me erota ikinä.

Ei minulla ole sellaisia mielessä. Ja minä olen palstan yleinen mies. Minusta riittää kaikille :)

• Anonyymi

Täytyy koittaa. Mistä arvasit sukupuoleni :D toivottavasti ei oo vaan naisten ongelma

• Anonyymi kirjoitti:

Täytyy koittaa. Mistä arvasit sukupuoleni :D toivottavasti ei oo vaan naisten ongelma

Tuosta söpöilystä arvasin.

Kavereiden kanssa tietenkin se ongelma, ettei siinä saa sitä syliä ja läheisyyttä. Lähinnä vaan mietin, ettet vaan rupea mihinkään epätoivoiseen suhteeseen. Toki toivon, että löydät sen oman sydänkäpysen :).

Masennus on itsellenikin tuttua huttua useide vuosien ajoilta (vaikka nyt elämä onkin ollut tasaisempaa). Voimia.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Tuosta söpöilystä arvasin.

Kavereiden kanssa tietenkin se ongelma, ettei siinä saa sitä syliä ja läheisyyttä. Lähinnä vaan mietin, ettet vaan rupea mihinkään epätoivoiseen suhteeseen. Toki toivon, että löydät sen oman sydänkäpysen :).

Masennus on itsellenikin tuttua huttua useide vuosien ajoilta (vaikka nyt elämä onkin ollut tasaisempaa). Voimia.

Näin ja tsempit sinnekin :) tääl on näköjään muitakin anonyymeja vauhdis :D

- Ap

• Anonyymi

Ex pyysi kylään mutta huomasin kuvista mitä se on laittanut instaan että se on lihonut joten en mennytkään

• Anonyymi

Naisia voi saada jos juo viinaa ja käy baareissa. Raittiit ei läheisyyttä saa koska eivät tutustu naisiin.

t viinamies

• Anonyymi

Itse olen ainakin exän kanssa alasti kerran viikossa, saunotaan Lauantaisin koko perheen kesken.
      Yhteinen hetki on elämässä hellyyttä ilman kosketustakin.

AsianVierestä

• Anonyymi

Elämä voisi olla todella ankeaa, jos olisi tuolla tavalla riippuvainen fyysisestä läheisyydestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      67
      1141
    2. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      54
      1136
    3. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      899
    4. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      886
    5. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      7
      831
    6. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      38
      763
    7. 44
      701
    8. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      38
      695
    9. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      77
      692
    10. En tahallaan sua välttele...

Olis niin kiva nähdä jossain muualla kuin kaupassa!
      Ikävä
      51
      666
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      661
    12. Nyt kaatuu Kuisla

Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee
      Seinäjoki
      29
      604
    13. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      129
      603
    14. 53
      574
    15. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      52
      561
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      95
      521
    17. Pystyisitkö liikkumaan

Tai tapailemaan kaivattuasi julkisesti?
      Ikävä
      53
      500
    18. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      494
    19. Sastamalassa epäillään tappoa, kaksi otettu kiinni

Kuulemma Aarnontiellä tapahtunut Tietääkö joku enemmän?
      Sastamala
      18
      475
    20. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      447
    Aihe