Onko kukaan teistä

Anonyymi

Tavannut muslimimiestä, joka pitää naista samanarvoisena miehen kanssa?

Sitähän minäkin... :)

34

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ovatko melkein kaikki sinkkupalstan miehistä muslimeja? ; )

• Anonyymi

Misogynia ei aina katso uskontoa ;)

• Anonyymi
      • Anonyymi

Vihapuhe on epämiellyttävä totuus. George Orwell olisi aika ihmeissään, jos hengissä olisi. Edes hän ei kuvitellut aikoinaan tulevaisúutta sellaiseksi kuin se on nyt. Vuonna 1984 ja Eläinten vallankumous on aika kesyä kamaa nykyiseen todellisuuteen verrattuna.

• Anonyymi

Löytyykö sieltä mitään raiskauksista tai kaulan auki leikkaamisista? Paljonko nämä saavat ehdollista rangaistusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihapuhe on epämiellyttävä totuus. George Orwell olisi aika ihmeissään, jos hengissä olisi. Edes hän ei kuvitellut aikoinaan tulevaisúutta sellaiseksi kuin se on nyt. Vuonna 1984 ja Eläinten vallankumous on aika kesyä kamaa nykyiseen todellisuuteen verrattuna.

Ettei nyt vaan menisi puurot ja vellit sekaisin. Edelleen, lue se linkki. Katso vaikka se vlogi samalla. Tässä lyhyt otanto tekstistä:

"Viharikoksella tarkoitetaan yleisesti henkilöä, ryhmää, jonkun omaisuutta, instituutiota tai näiden edustajaa kohtaan tehtyä rikosta, jonka motiivina ovat ennakkoluulot tai vihamielisyys uhrin oletettua tai todellista etnistä tai kansallista taustaa, uskonnollista vakaumusta tai elämänkatsomusta, seksuaalista suuntautumista, sukupuoli-identiteettiä, sukupuolen ilmaisua tai vammaisuutta kohtaan."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyykö sieltä mitään raiskauksista tai kaulan auki leikkaamisista? Paljonko nämä saavat ehdollista rangaistusta?

Nyt syyllistyit vihapuheeseen. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei nyt vaan menisi puurot ja vellit sekaisin. Edelleen, lue se linkki. Katso vaikka se vlogi samalla. Tässä lyhyt otanto tekstistä:

"Viharikoksella tarkoitetaan yleisesti henkilöä, ryhmää, jonkun omaisuutta, instituutiota tai näiden edustajaa kohtaan tehtyä rikosta, jonka motiivina ovat ennakkoluulot tai vihamielisyys uhrin oletettua tai todellista etnistä tai kansallista taustaa, uskonnollista vakaumusta tai elämänkatsomusta, seksuaalista suuntautumista, sukupuoli-identiteettiä, sukupuolen ilmaisua tai vammaisuutta kohtaan."

Syyllistyinkö vihapuheeseen kun kyselen ihan uteliaisuuttaan, että onko kukaan täällä koskaan tavannut muslimimiestä, joka pitäisi naisia samanarvoisina miesten kanssa?

En ole kiihottanut ketään mihinkään enkä ketään vastaan. Olin ainoastaan utelias.

Voihan tähän toki vastata, että niinhän ne lestadiolaiset ja muutkin finskit... :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syyllistyinkö vihapuheeseen kun kyselen ihan uteliaisuuttaan, että onko kukaan täällä koskaan tavannut muslimimiestä, joka pitäisi naisia samanarvoisina miesten kanssa?

En ole kiihottanut ketään mihinkään enkä ketään vastaan. Olin ainoastaan utelias.

Voihan tähän toki vastata, että niinhän ne lestadiolaiset ja muutkin finskit... :D

Niin ja sinulla on täysi oikeus tehdä rikosilmoitus minun aloituksestani. Lähden ilomielin käymään oikeutta tästä. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko syyttänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja sinulla on täysi oikeus tehdä rikosilmoitus minun aloituksestani. Lähden ilomielin käymään oikeutta tästä. :D

Kuten äsken kirjoitin, olenko syyttänyt? En. Ole. Suosittelin lukemaan aiheeseen liittyvää tekstiä ja julkaisin tekstistä lyhyen otannan. Siinä ne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko syyttänyt?

Jostain syystä tuli linkki viharikoksista. En tiedä sinusta, mutta kyllä se jonkinlaiselta syytökseltä vaikutti...

Mutta tämä kiinnostaa oikeastikin. Miten toimii yhdessä tasa-arvo, islam ja sharia-laki? Miten nämä saadaan synkkaan keskenään? Osaako joku suvaitsevaiston edustaja valaista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ja hei... minä kyllä tunnen oikeuteni ja velvollisuuteni. Lopetan keskustelun tähän, sillä mukana on muitakin anonyymejä kirjoittajia. Out.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ja hei... minä kyllä tunnen oikeuteni ja velvollisuuteni. Lopetan keskustelun tähän, sillä mukana on muitakin anonyymejä kirjoittajia. Out.

Mutta oletko silti ikinä tavannut muslimimiestä, joka pitäisi naista samanarvoisena kuin miestä? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta oletko silti ikinä tavannut muslimimiestä, joka pitäisi naista samanarvoisena kuin miestä? :D

Tai kenties mahdollisesti korkeampiarvoisena kuin miestä? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jostain syystä tuli linkki viharikoksista. En tiedä sinusta, mutta kyllä se jonkinlaiselta syytökseltä vaikutti...

Mutta tämä kiinnostaa oikeastikin. Miten toimii yhdessä tasa-arvo, islam ja sharia-laki? Miten nämä saadaan synkkaan keskenään? Osaako joku suvaitsevaiston edustaja valaista?

Vai olisiko kuitenkin ollut ihan ystävälliseksi tarkoitettu ele, jonka motiivina oli havahduttaa tähän asiaan, ettei keskustelu eskaloituisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten äsken kirjoitin, olenko syyttänyt? En. Ole. Suosittelin lukemaan aiheeseen liittyvää tekstiä ja julkaisin tekstistä lyhyen otannan. Siinä ne.

Mä en oikeasti välitä muiden määritelmistä. Kyllä minä tiedän itse sen milloin olen vihaamassa jotain tai kiihottamassa jotain vastaan ja milloin en ole. Ja seison sen takana aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai olisiko kuitenkin ollut ihan ystävälliseksi tarkoitettu ele, jonka motiivina oli havahduttaa tähän asiaan, ettei keskustelu eskaloituisi?

Mitä väliä? Se eskaloituu tai on eskaloitumatta. Minun aloituksissani harvemmin eskaloituu, koska aivottomat ei kovin kauan niissä keskustele.

Minä olen kaikesta huolimatta maltillinen ja inhoan fanatismia sen kaikissa muodoissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä väliä? Se eskaloituu tai on eskaloitumatta. Minun aloituksissani harvemmin eskaloituu, koska aivottomat ei kovin kauan niissä keskustele.

Minä olen kaikesta huolimatta maltillinen ja inhoan fanatismia sen kaikissa muodoissa.

Inhoatko siis islamia. Se on fanatismia puhtaimmillaan.

• Anonyymi

Oletko tavannut muslimimiestä?

• Anonyymi

Olen ja aika monta. Ja ainoastaan yksi niistä on ollut onnellinen siitä, että hänen ei täällä tarvinnut enää alistua niihin vanhoillisiin islamilaisiin uskomuksiin. En ole edes kovin varma siitä, että kuin vakaumuksellinen musliki hän oli. Oli täällä Suomessa maallistunut ja aika onnelliselta vaikutti. Libyasta lähtöisin.

• Anonyymi

Olen. Samoin olen tavannut musliminaisia, jotka eivät alistu miesten määräilyyn.

• Anonyymi

Juu, minäkin olen lukenut niistä ja sit niistä kunniamurhista yms.

• Joo niistö aina uutisoidaan. Sen kaula katki 😇

• Anonyymi

Olen kyllä. Vaimot ovat kuin kuka tahansa suomalainenkin nainen. Ovat kylläkin täysin maallistuneita muslimipariskuntia. Yhtä "uskovia" kuin suurin osa suomalaisistakin.

• Anonyymi

Eli islamista on jo luovuttu? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli islamista on jo luovuttu? :)

Kyllä he ymmärtääkseni ihan muslimeja ovat. Samanlaisia tapauskovaisia, kuin suomalaisetkin. Juhlapyhiä viettävät ja niiden tiimoilta jotain uskonnollisiakin tapoja vaikuttaa olevan. Eihän siitä kauan ole kun paastosta puhuttiin toisen kanssa. Sanoi, että hänelle itselleen varsin yhdentekevää, mutta perheelle pitää ainakin esittää. Siis vanhemmilleen jne. Alkoholia olen nähnyt heidän juovan, mutta en ole koskaan nähnyt heitä humalassa. Työpaikan jääkaapissa ei kinkkuihin ainakaan kosketa, mutta mistä sitä kenenkään henk.koht. kaapeista tietää.

Toinen pariskunta ovat molemmat Libanonista. Toinen mies on Iranista ja vaimonsa muistaakseni turkkilainen.

• "Uskonnolla tai ei, hyvät ihmiset voivat käyttäytyä hyvin ja huonot ihmiset voivat tehdä pahaa; mutta saada hyvät ihmiset tekemään pahaa - se vaatii uskonnon."

– Steven Weinberg

• Anonyymi

Oletko sinä oikeasti keskustellut muslimimiesten kanssa ja kysynyt heiltä tästä asiasta?

• No jos kysyisit, että olenko tavannut muslimimiestä, joka pitää jalkapallosta ja halkojen teosta, vastaisin ihan samalla tavalla...

En, koska en liiku muslimimiesten kanssa.

Eli ihan absurdi kysymys...

• Anonyymi

Niin, oma mies on muslimi ja olemme olleet aviossa reilut 11 vuotta.
      Maailman parhaan miehen sain. Perhe on hänelle pääasia ja numero yksi. Vastuuntunto meidän hyvinvoinnistamme (lapset ja minä), sekä myös muusta perheestä joista huolehtii ja auttaa tarpeen mukaan. Se kun kuuluu heille itsestäänselvyytenä.
      Vanhuksia ja heikommassa osassa olevia ei jätetä, kuten suomalaiset tekee.
      Tekee töitä ja kunnia-asia tuoda toimeentulo perheeseen, vaikka minäkin työskenetelen sairaanhoitajana.
      Hänen suustaan en koskaan ole kuullut alentavia ja halventavia puheita naisista minkälaista saamme tältä palstalta saamme jatkuvasti lukea. En häneltä, en hänen perheensä miehiltä enkä hänen, ja siis meidän yhteisiltä ystäviltä.
      Rakastan miestäni syvästi ja hän minua. Kun hän minua kosi, hän sanoi että tuletko vaimoksi, lopuksi ikää, ja minä sanoin että tulen. emme avioituneet erotaksemme heti kun ruoho toiselta puolen aitaa näyttää vihreämmältä. Se ei kuulu hänen kulttuuriinsa, avioliitto otetaan todesta ja ero on suuri onnettomuus.
      Me olemme samanarvoiset kumppanit mutta tunnistamme ja myönnämme eroavaisuutemme, me olemme mies ja nainen ja luonnostaan erilaisia. Se erilaisuus on voimavara ja lahja je siitä osaamme myös nauttia.
      Meillä ei kiistellä uskonnosta, hän ei ole aktiivinen omassa uskonnossaan sen enempää kuin minä omassani. En usko minkäänsortin jumalaan eikä usko hänkään. Hän on syntynyt kuitenkin islaminuskoisessa maassa ja hänen kulttuurinsa eroaa suomalaisesta monin osin. Olemme luoneet oman tapamme elää yhteiselämää hyväksyen toistemme eroavaisuudet, ja sehän se kai on yksi avioliiton kantavia tekijöitä. Lapsia ei ole kasvatettu mihinkään uskoon, ja saavat itse päättää täysikäisiksi tullessaan haluavatko itse liittyä johonkin. Mitä en usko.
      Suomi on pieni perähikiä jossa kaikki vieras on pelottavaa. Maailmalla seka-avioliitot ovat tätä päivää eikä mikään ongelma. Ihminen voi olla peto ja väkivaltainen syntyperästä riippumatta, senhän olemme niin monta kertaa saaneet todistaa, ja sitä todistaa suomalaisissa perheissä tapahtuva parisuhdeväkivalta synkkine lukuineen. Suomi saa jatkuvasti huomautuksia hälyttävästä lähisuhdeväkivaltatilanteesta. Amnesty ja YK nostavat säännöllisesti esiin Suomen lähisuhdeväkivaltatilastot ja riittämättömät tukipalvelut.
      Tässä olisi sitä esiin otettavaa ja asia johon keskittyä tosissaan!

• Anonyymi

Sellainen on samanlainen satuolento kuin joulupukki

• Anonyymi

Big brotherissa oli tämä Niko, joka oli muslimi. Se nyt ainakin oli sellainen. Muutoin en ole tullut aiheesta kyselleeksi yhtään keneltäkään.

• Anonyymi

Ketäs muita tunnettuja muslimeja on? Ali Jahangiri, sehän on Iranista. Kysy siltä. Entäs Arman Alizad, Iranista myös.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1733
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1123
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      440
      1107
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1033
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      128
      793
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      685
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe