MIKSI MIEHILLÄ SHORTSIT SYKSYLLÄ ULKONA?

Anonyymi

siis kertokaa mulle MIKÄ TÄÄ JUTTU ON???
Aikuiset miehet kulkee shortseissa kaupungilla,syksyllä.Jollain voi olla toppatakki päällä ja jalassa shortsit. Tuntuu että vähintään joka toisella miehellä ei ole housuja.
Mikä tää juttu on? Ei pysty ymmärtämään.
Luulis olevan itsestään selvää,että jos ei ole housuja,pysy kotona.

12

1107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No kukaan fiksu ja sivistynyt tervejärkinen ei tuota ymmärrä. Mitä jää jäljelle? Siinä sinulle vastaus.
      Nuo ovat huomiota vailla ja etsivät sitä epätoivoisesti sitten.
      Ehkä joku lataamo on kertonut niille, että se tekee vaikutuksen naiseen?
      Noh, kuten sanoin, kukaan ei ymmärrä, joka on sellainen suomalainen tavallinen normaali.

    • Anonyymi

      Shortseissa on vaan niin mukavaa kulkea, ettei niistä syksyn tullessakan halua luopua. Meikä kulkee lyhkäisissä shortseissa koko kesän ja ilman sukkia varvassandaaleissa t-paidalla tai ilman. Tähän tottuu ja ilmojen kylmetessäkään paljaat jalat eivät niin paljoa palele varsinkaan liikkuesa. Pakkasten tullesaa voisi harkut vähän pidempää !!!

    • Anonyymi

      Sukkikset shortsien alla vois olla kova juttu !

    • Anonyymi

      Shortsit on todella mukavat jalassa kesällä. Joskus katselin jossain ulkomaisessa nettikaupassa myynnissä olleita miesten polven yläpuolelle tulevia sukkia. Olisi keväällä ja syksyllä todella näppärät shortsien kanssa. Aamulla ja illalla kun on liian kylmä pelkille shortseille, niin tuollaiset lisäksi. Pukeminen ja riisuminen kun ei vaadi shortsien riisumista.

      Joskus käytin naisten ohuita leggingsejä shortsien alla. Niiden lahkeet kun pystyy kanssa nostamaan helposti piiloon shortsien lahkeiden alle.

      • Anonyymi

        Ihan hyvin vois käyttää sukkahousujakin shortsien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvin vois käyttää sukkahousujakin shortsien kanssa.

        No ainakin näillä keleillä laitan paksut sukkahousut shortsien alle.


    • Muutaman kerran olen nähnyt jonkun miehen menevän shortsit jalassa syksyllä ja aikaisin keväällä, kun alkaa olla pysyvästi plusasteita. Alkavathan jotkut miehet ja pojat kulkea t-paidallakin heti, kun vain mittari heilahtaa plussan puolelle pysyvästi ja lumet alkaa sulaa.

    • Anonyymi

      Pari viikkoa sitten kävelin Jyväskylän keskustassa vaaleat shortsit ja mustat sukkahousut jalassa. Päällä oli toppatakki. Kyllä muutama vastaantulija selvästi jalkojani vilkaisi, mutta ei mitään sen kummempaa reaktiota. Tosin Korona aika tekee sen, ettei edes ilmeitä nää, kun on maskit naamalla.

      Mielestäni mukava asu.

    • Anonyymi

      Just tänään näin kaupungilla miehen, jolla oli Pitkähihainen urheilupaita, lyhyet urheilushortsit, polven alapuolelle ylttyvät sukat ja lenkkarin. Pakkasta se -15 astetta. Hieman tuntui väärältä pukeutumiselta tuohon ilmaan.

    • Anonyymi

      mä tajuu miks jotkut juoksee talvellakin trikoot shortsit -yhdistelmällä. pitäisköhän käyttää ihan verkkareita, jos ei kehtaa trikoita käyttää ilman shortseja! :(

    • Anonyymi

      Jotkut frisbeegolffarit harrastivat tätä hienoa lajia shortseissa. Lämpötila juuri yli nollan, kauhea tuuli, järven rannalla ja räntää sataa vaakatasossa.

      Ei mitään, omat on jalkansa.

    • Anonyymi

      Shortsit ja stayupit on kätevät, jos on semmoiset kintut että pysyy ylhäällä. Ihonvärisiä ei kukaan huomaa, kun ei ole liikaa kiiltoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe