Viikonloppuna panette toisianne.
Viikonloppu
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinkku hakee nyt vaan sitä seuraa niin saadaan uusia perheitä perustettua!
- Anonyymi
Ei kiinnosta perseet.
- Anonyymi
Panetelkaa toisianne palstalla!
- Anonyymi
Mikä siinä muuten on, että miehillä on aina(!) päällimmäisenä mielessä seksi, silloin kun menee naisensa luo? Sori yleistys, mutta tämä on lähes poikkeuksetta tilanne.
Minulta kaikkoaa halut aina samantien, kun mies heti ovella jo on seksin perässä. Olen jopa kieltäytynyt seksistä sen takia. Melkoista toisen esineellistämistä sellainen touhu.
Viime viikonloppuna kun miesystävä tuli mun luo, niin se ei kauan viipynyt kun kieltäydyin seksistä. Lähti ovet paukkuen. En minä oikeastaan halunnut kieltäytyäkään, mutta se oli kai joku primitiivinen reaktio, kun toinen ei yhtään osaa lähestyä mua mulle sopivalla tavalla. Nyt ei olla viikkoon oltu missään tekemisissä, kunnes hetki sitten tuli viesti... eli taas on tulossa. Mutta minä kieltäydyn taas illalla, jos se heti ovella jo on lääppimässä ja ronkkimassa ja vonkaamassa.
Minä haluan että mies on kiinnostunut minusta myös ihmisenä, eikä vaan tule seksin takia käymään. Ja älkää käsittäkö väärin, me viihdymme hyvin yhdessä muuten, ja teemme juttuja yhdessä, käymme eri paikoissa (nyt korona tietty rajoittaa jonkin verran tekemisiä) mutta meillä on siis muuten ihan hieno parisuhde. On vain tämä hänen tapansa, että heti pitää olla seksiä kun näemme, mikä ärsyttää.
Joku voi nyt väittää, että tuskin se pelkän seksin takia tule, ja se onkin varmasti totta, mutta ongelmallista tämä silti on. Seksi on sitä paitsi aina tällaista otsikon mukaista panemista... ei olla kertaakaan rakasteltu... 😔- Anonyymi
Taitaa olla väärä mies sulle..
- Anonyymi
Et ole koskaan asunut miehen kanssa yhdessä, et siis tiedä miten jotkut harrastaa seksiä joka päivä. Viikon tauon jälkeen onko ihme jos on heti vonkaamassa mutta tuolla tyylillä saat pian etsiä uutta miestä joka toimii samalla tavalla, vonkaa viikon tauon jälkeen.
Laita hakukriteereihin ei seksiä, sitten voit olla tyytyväinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole koskaan asunut miehen kanssa yhdessä, et siis tiedä miten jotkut harrastaa seksiä joka päivä. Viikon tauon jälkeen onko ihme jos on heti vonkaamassa mutta tuolla tyylillä saat pian etsiä uutta miestä joka toimii samalla tavalla, vonkaa viikon tauon jälkeen.
Laita hakukriteereihin ei seksiä, sitten voit olla tyytyväinen.Mikä kiire siinä on heti saada seksiä? Ilta ja kenties koko yö aikaa jos on yökylille jäämässä.
-palstahessu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kiire siinä on heti saada seksiä? Ilta ja kenties koko yö aikaa jos on yökylille jäämässä.
-palstahessuSanotaan vielä että ovet paukkuen lähteminen on harvinaisen lapsellista. Pentu mikä pentu.
-palstahessu - Anonyymi
Surkeeta. Onneksi ei tollaista ole sattunut kohdalle vaan on saanut rakastella nautinnollisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surkeeta. Onneksi ei tollaista ole sattunut kohdalle vaan on saanut rakastella nautinnollisesti.
No, mutta voihan sitä ensin pikaseen ja sitten on koko yö aikaa nautinnollisemmin. :D Täytyy sanoa, etten ymmärrä naista, joka ei tykkää vonkaamisesta.
- Anonyymi
Ajattele se niin päin, että olet niin tosi haluttava. Kyllä minä naisena haluan saada heti puutteet pois, niin sen jälkeen voi rentoutua ja katsoa mitä sitten seuraavaksi. Mutta meitä on niin moneksi, harvalla menee vissiin nuo halut ihan yksi yhteen. Ja sitten kyllä mua kiihottaa, se myös kun toinen haluaa mua. Se niin kuin ruokkii lisää omaa haluani. Vaikka kyllä joskus on tullut mieleen, että hän mies olisi voinut hiukan panostaa siihen esileikkiinkin, eikä olla heti penetroitumassa... 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mutta voihan sitä ensin pikaseen ja sitten on koko yö aikaa nautinnollisemmin. :D Täytyy sanoa, etten ymmärrä naista, joka ei tykkää vonkaamisesta.
Suurin osa naisista ei tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kiire siinä on heti saada seksiä? Ilta ja kenties koko yö aikaa jos on yökylille jäämässä.
-palstahessuEi tällai vanhemmalla iällä jaksa yötä kukkua ja naida. Kyllä se täytyy hoitaa ihmisten aikaan illalla.
- Anonyymi
Suomeksi sanottuna hän on siis kiimainen ja sinä et ole.
Sama laittaa pillit pussiin jo nyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita hakukriteereihin ei seksiä, sitten voit olla tyytyväinen.Olen toki. Naimisissakin olen ollut (10v). Ei kyse ole siitä ettenkö ymmärtäisi että panettaa kun (vielä) ei nähdä päivittäin. Minuakin panettaa. Mutta kerro mikä siinä on, että sen pitää tapahtua aivan heti kun ovesta pääsee sisään? Tuntuu, että naisen pitäisi olla tyyliin alasti ovella vastassa, koska mieheltä tippui housut kinttuihin jo hississä.
Miksi ei voi tulla ensin sisälle, vaihtaa kuulumiset, olla vaan lähellä ja vähän edes lämmitellä ensin? Ei niin kova kiire voi olla, tai stten pitäisi ehkä tumputtaa ennen tapaamista että malttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaan vielä että ovet paukkuen lähteminen on harvinaisen lapsellista. Pentu mikä pentu.
-palstahessuNo niin kyllä oli. En odottanut sellaista käytöstä aikuiselta mieheltä. Ei ikänsä puolesta todellakaan enää pentu. Keski-ikäinen mies kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattele se niin päin, että olet niin tosi haluttava. Kyllä minä naisena haluan saada heti puutteet pois, niin sen jälkeen voi rentoutua ja katsoa mitä sitten seuraavaksi. Mutta meitä on niin moneksi, harvalla menee vissiin nuo halut ihan yksi yhteen. Ja sitten kyllä mua kiihottaa, se myös kun toinen haluaa mua. Se niin kuin ruokkii lisää omaa haluani. Vaikka kyllä joskus on tullut mieleen, että hän mies olisi voinut hiukan panostaa siihen esileikkiinkin, eikä olla heti penetroitumassa... 🤔
Kyllä minuakin kiihottaa se, jos toinen pitää mua kiihottavana, mutta tällaisessa tilanteessa ei tule yhtään haluttava olo, kun koko akti on pelkkää paneskelua. Häntä panettaa niin hän panee. Oikeastaan tuntuu lähinnä siltä, että on ihan samaa olenko minä siinä vai joku muu. Kunhan nyt on joku reikä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minuakin kiihottaa se, jos toinen pitää mua kiihottavana, mutta tällaisessa tilanteessa ei tule yhtään haluttava olo, kun koko akti on pelkkää paneskelua. Häntä panettaa niin hän panee. Oikeastaan tuntuu lähinnä siltä, että on ihan samaa olenko minä siinä vai joku muu. Kunhan nyt on joku reikä....
No nyt ymmärrän paremmin. Toki nainen haluaa olla muutakin, kun olla toiselle se objekti, mihin tyhjennetään. Yök. Voisiko hänelle yrittää puhua järkeä? En kyllä tuollaista jaksaisi, jos ei mitään tunnetta ja hellyyttä mukana. Tsemppiä, sisko!
- Anonyymi
Kuka se toinen on?
- Anonyymi
Panot pitää suorittaa ennen humalaa
....halvalla.
Pääh! Paneskelu on niin läästsiisonii... 😬
Lätkää tulee subilta. ✌️😀✌️- Anonyymi
💋💎
Siihen tarvittaisiin ihan vitusti viinaa.
- Anonyymi
... *Katsoo kehräävää kissaa sylissä.*
En pane. Ilkeä olet kun tuollaisia kauheuksia määräät. ;___; - Anonyymi
Jazulia kakkoseen <3
T Kumpulainen - Anonyymi
Niin, tää on tää klassikko, lauantaina saunan jälkeen pimeässä peiton alla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642