Miten olette sopeutuneet älykännyn vaatimaan tiheään lataustarpeeseen? Minä en kovinkaan hyvin
Sopeutumiskysymys
75
<50
Vastaukset
Onhan se välillä ärsyke. Ei aina jaksa muistaa. Tämä täytyy ladata joka toinen päivä.
Käytän vielä enimmäkseen tavallista kännyä, senkin takia varmaan älykännystä menee akku ajoittain tyhjäksi
pujotteIija kirjoitti:
Käytän vielä enimmäkseen tavallista kännyä, senkin takia varmaan älykännystä menee akku ajoittain tyhjäksi
Mikä sulla on "tavallinen" känny? Mulla akku ei kulu soittamiseen, vaan enemmänkin kaiken maaiman asioiden googlaamiseen ja hakemiseen, sekä viestittämiseen. Jos on aikaa, luen myös iltalehdet ja uutiset kännyltä.
tosi..typy kirjoitti:
Mikä sulla on "tavallinen" känny? Mulla akku ei kulu soittamiseen, vaan enemmänkin kaiken maaiman asioiden googlaamiseen ja hakemiseen, sekä viestittämiseen. Jos on aikaa, luen myös iltalehdet ja uutiset kännyltä.
Tavallinen vanha Nokialainen millä ei pääse nettiin. Älykännyä käytän oikeastaan vaan vatsappiin
pujotteIija kirjoitti:
Tavallinen vanha Nokialainen millä ei pääse nettiin. Älykännyä käytän oikeastaan vaan vatsappiin
Tykkäsin aikoinaan mun Nokialaisesta tosi paljon. Se oli mun ensimmäinen känny ja tosi paljon käytössä. Se oli kestävä kapistus ja monessa mukana, mutta lopulta se sanoi sopimuksen irti. Näyttö ei enää pelannut kunnolla ja eräänä kauniina päivänä se sammui kokonaan. Kyllä mua suretti siitä luopuminen.
Tämä uusin älykänny on ollut pari vuotta käytossä. Olen niin tottunut tähän, etten osaisi olla ilman. Ihminen on tapojensa orja. :)tosi..typy kirjoitti:
Tykkäsin aikoinaan mun Nokialaisesta tosi paljon. Se oli mun ensimmäinen känny ja tosi paljon käytössä. Se oli kestävä kapistus ja monessa mukana, mutta lopulta se sanoi sopimuksen irti. Näyttö ei enää pelannut kunnolla ja eräänä kauniina päivänä se sammui kokonaan. Kyllä mua suretti siitä luopuminen.
Tämä uusin älykänny on ollut pari vuotta käytossä. Olen niin tottunut tähän, etten osaisi olla ilman. Ihminen on tapojensa orja. :)Oishan se ehkä järkevää opetella älykännyn käyttöä enemmänkin, mutta vielähän tässä ehtii
pujotteIija kirjoitti:
Oishan se ehkä järkevää opetella älykännyn käyttöä enemmänkin, mutta vielähän tässä ehtii
Ei niitä kaikkia tarvitse oppia, jos ei halua. Tässä minunkin älykännyssä on toimintoja, joita en ole koskan käyttänyt, koska en niitä tarvitse, enkä ole niihin sen kummemmin tutustunut. Keskityn siihen, mikä itselle on tärkeää, annan muut hilavitkuttimet olla.
Aina voi poimia rusinat pullasta, tai ottaa vaan sen pullan. :)tosi..typy kirjoitti:
Ei niitä kaikkia tarvitse oppia, jos ei halua. Tässä minunkin älykännyssä on toimintoja, joita en ole koskan käyttänyt, koska en niitä tarvitse, enkä ole niihin sen kummemmin tutustunut. Keskityn siihen, mikä itselle on tärkeää, annan muut hilavitkuttimet olla.
Aina voi poimia rusinat pullasta, tai ottaa vaan sen pullan. :)Jos aloittaisi netin käytöllä, voisi lenkilläkin laittaa lällyjä palstanaisille
pujotteIija kirjoitti:
Jos aloittaisi netin käytöllä, voisi lenkilläkin laittaa lällyjä palstanaisille
Lenkillä voi laittaa napit korviin ja kuunnella musaa. Sinne älykännyyn voi ladata mielimusaa, jos haluaa. :)
tosi..typy kirjoitti:
Lenkillä voi laittaa napit korviin ja kuunnella musaa. Sinne älykännyyn voi ladata mielimusaa, jos haluaa. :)
Tai osaa, itseäni kyllä epäilen :D
pujotteIija kirjoitti:
Tai osaa, itseäni kyllä epäilen :D
Jos et itse halua ladata musaa, niin juutuubista löytyy playlistoja ja netistä löytyy googlettamalla nettiradioita.
tosi..typy kirjoitti:
Jos et itse halua ladata musaa, niin juutuubista löytyy playlistoja ja netistä löytyy googlettamalla nettiradioita.
Jotenkin lässähtänyt tuo musiikin kuuntelu, ei enää läheskään niin tärkeää kuin nuorempana
pujotteIija kirjoitti:
Jotenkin lässähtänyt tuo musiikin kuuntelu, ei enää läheskään niin tärkeää kuin nuorempana
Mulle tulee puuskittain. Riippuu fiiliksistä. Välillä jotain uutta ja räväkkää, joskus romantista, toisinaan taas klassista. Menee laidasta laitaan.
Väsyttää, menen nukkumaan... kauniita unia.
(iso ja makea haukotus)
öitä! :)tosi..typy kirjoitti:
Mulle tulee puuskittain. Riippuu fiiliksistä. Välillä jotain uutta ja räväkkää, joskus romantista, toisinaan taas klassista. Menee laidasta laitaan.
Väsyttää, menen nukkumaan... kauniita unia.
(iso ja makea haukotus)
öitä! :)Toivottavasti ei sentään Justin Bieberiä :D aika kehnoa musaa kun joskus tsekkasin
Hyvää yötä- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Onko sulla sitten kaksi liittymää, kun kahta puhelinta käytät?
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla sitten kaksi liittymää, kun kahta puhelinta käytät?
Kyllä on
tosi..typy kirjoitti:
Mä tykkään kuunnella radiota. Yhteen aikaan kuuntelin kirjoja.
Itselläni on päivitetty banaanipuhelin. Ihan 4G ja kooklet. Akku kuitenkin kestää hyvin pitkään. Taitaa liittyä niihin hivelypuhelimiin tuo akunkesto.
- Anonyymi
Ihan ok, kun on systeemi. Kiitos etätöiden. Aamukahvilla laitan lataukseen (myös työälykännykän). Sain vinkin, että Samsungin (siis kännykkäni) akun optimaalinen lataus on 60-80%. Joten aamulla katson paljonko on jäljellä. Jos on vaikka tuo 59% niin kestää lataus 15 min suunnilleen 80%:iin.
- Anonyymi
Laitan siis munakellosta 15 minuuttia > näin latausta ei tule liikaa.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Jos töissä tarvii, niin systeemi on varmaan hyvä olla
Noo. on se ihan jees, jos omaakin puhelinta voi käyttää, kun on latausta...
- Anonyymi
Minkä ihmeen älykännyn? Ei niissa kalikoissa mitään älyä ole vaan vain pelkästään suoraviivaisia ohjelmoituja ominaisuuksia. Varmaan maailman tyhmin sana on "älykännykkä" joa varmaan suorahkoa muunnosta maailman tyhmimmän kansan smartphonesta. Joku nettikännykkä olisi paljon kuvaavampi ilmaus.
-harmiseikirj-- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Tai panokänny, eikös niillä saa tinderistä panoseuraa?
Ehkä joidenkin kännyllä saa, mulla ei ole edes tuota tinderiä niin en tiedä tuosta. Varmaan olisi kyllä hyvä ominaisuus markkinoinnissa. "osta meidän känny niin saat saletisti pesää".
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joidenkin kännyllä saa, mulla ei ole edes tuota tinderiä niin en tiedä tuosta. Varmaan olisi kyllä hyvä ominaisuus markkinoinnissa. "osta meidän känny niin saat saletisti pesää".
-harmiseikirj-Eiköhän myö hommata tinderi, minullakaan ei meinaan ole
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Eiköhän myö hommata tinderi, minullakaan ei meinaan ole
Ei me oikein voida k&k miehinä hommata, se olisi vähän sama kuin hyppäisi syvään mustaan kaivoon josta ei ole paluuta.
-harmiseikirj-
Laiskana miehenä tökkään puhelimen aina yöksi seinään sen kummemmin ajattelematta. Kyllähän se akkua kuluttaa, mutta ostan sitten aina uuden kun tarvis tulee.
- Anonyymi
Ja viis veisaat ilmastosta...
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Mitähän akku suunnilleen maksaa, varmaan kalliimpi kuin vanhemmissa?
Ei näihin enää akkuja uusita, vaan koko lohnake.
Astuisit sinäkin jo edes edelliselle vuosikymmenelle :) pujotteIija kirjoitti:
Nykypuhelimissa ei saa edes takakantta aukaistua. Lisäksi akku on liimattu paikoilleen ja sen irrotus tahtoo rikkoa puhelinta.
Partakaweri kirjoitti:
Nykypuhelimissa ei saa edes takakantta aukaistua. Lisäksi akku on liimattu paikoilleen ja sen irrotus tahtoo rikkoa puhelinta.
Mitä v..tua?
Anonyymi kirjoitti:
Ja viis veisaat ilmastosta...
Prettu much. Mitäs suunnittelevat paskoja laitteita, joiden käyttö on vaivalloista.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Mulla ei ollut muuta vaikeutta, kuin vastata textiviesteihin ja pysyä samalla sivustolla jolla alunperin olin. Liian herkkä kapine mulle, mä olen tottunut liikkumaan ja vaihtamaan kättäkin puhuessani puhelimessa.
Kyllästyin tuohon härpäkkeeseen ja käytän vanhaa simpukka kännykkää, se ei temppuile ja sen voi tunkea taskuunkin miten päin tahansa.
Siks toiseks mä kannan usein mukanani "peli läppäriäni" sillä on oma olkalaukkunsa, ja tarpeen vaatiessa mä voin viestittää tällä tietsikalla.
Mä annan melko uuden älykännyni, jollekin sisarusteni mukulalle, jos niiltä sellainen menee rikki. Ainakin kahdelta on simahtanut sellainen halvempi versio älykännystä, tähän mennessä siis alle parin vuoden käytön jälkeen. Mä älytön maksoin itseni kipeeksi tästä
iPhonesta ja nyt se on lipaston laatikossa, odottamassa uutta omistajaa!
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ollut muuta vaikeutta, kuin vastata textiviesteihin ja pysyä samalla sivustolla jolla alunperin olin. Liian herkkä kapine mulle, mä olen tottunut liikkumaan ja vaihtamaan kättäkin puhuessani puhelimessa.
Kyllästyin tuohon härpäkkeeseen ja käytän vanhaa simpukka kännykkää, se ei temppuile ja sen voi tunkea taskuunkin miten päin tahansa.
Siks toiseks mä kannan usein mukanani "peli läppäriäni" sillä on oma olkalaukkunsa, ja tarpeen vaatiessa mä voin viestittää tällä tietsikalla.
Mä annan melko uuden älykännyni, jollekin sisarusteni mukulalle, jos niiltä sellainen menee rikki. Ainakin kahdelta on simahtanut sellainen halvempi versio älykännystä, tähän mennessä siis alle parin vuoden käytön jälkeen. Mä älytön maksoin itseni kipeeksi tästä
trollikkaVielä on pärjännyt aivan hyvin vanhalla kännyllä, saas nähä miten jatkossa
Anonyymi kirjoitti:
trollikkaAinahan voit lahjoittaa sen minulle :p
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ainahan voit lahjoittaa sen minulle :p
Tietysti, jos se olis vähän halvempi tuote, mutt toi härpäke maksoi tonnin tietämissä, kai siillä jonkin näköinen arvo on vieläkin. (hänelle joka sitä arvostaa ja tykkää käyttää)
Mä kuitenkin säästän tuon suvun nuorisolle, joku heistä varmaan taas rikkoo kännykkänsä, silloin se menee tarpeeseen.
Mä muuten ostin kummipojalleni sellaisen tarjouksessa olevan n. 200 € puhelimen ja asennettiin siihen paikannin. Nyt se kakara löytyy helposti, ei tarvitse koko suvun haravoida kaupunkia ristiin rastiin etsien omille teilleen eksynyttä alakoululaista.AD-HD poika. Anonyymi kirjoitti:
Tietysti, jos se olis vähän halvempi tuote, mutt toi härpäke maksoi tonnin tietämissä, kai siillä jonkin näköinen arvo on vieläkin. (hänelle joka sitä arvostaa ja tykkää käyttää)
Mä kuitenkin säästän tuon suvun nuorisolle, joku heistä varmaan taas rikkoo kännykkänsä, silloin se menee tarpeeseen.
Mä muuten ostin kummipojalleni sellaisen tarjouksessa olevan n. 200 € puhelimen ja asennettiin siihen paikannin. Nyt se kakara löytyy helposti, ei tarvitse koko suvun haravoida kaupunkia ristiin rastiin etsien omille teilleen eksynyttä alakoululaista.AD-HD poika.Tykkäät vähän prameammista laitteista. Oma puhelin maksoi 120€. Olisi pitänyt kyllä sijoittaa hieman enemmän, kun tässä on paska kamera.
Mikä paikannusohjelma? Kuulostaa kätevältä.- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Tykkäät vähän prameammista laitteista. Oma puhelin maksoi 120€. Olisi pitänyt kyllä sijoittaa hieman enemmän, kun tässä on paska kamera.
Mikä paikannusohjelma? Kuulostaa kätevältä."Mikä paikannusohjelma? Kuulostaa kätevältä."
Pienen pojan ja hånen åitinsä puhelimeen jonkinlaisen yhtyden, nyt äiti löytää mukulansa oman älykännynsä avulla. Eli systerin puhelin jäljittää... missä poika on, jos puhelimen akussa on virtaa! Mä en siitä sen enempää ymmärrä/tiedä, kun mä en niitä itse ole ohjelmoinut. Sen homman teki aivan toinen, joka on alansa ammattilainen sähkössä ja elektroniikassa.
Kysy kännykkä liikkeestä ne varmaan osaavat selittää kuinka asia hoituu.
Mutt tosiaan, se pentu ei ole enää huolta aiheuttanut, äitinsä voi paikantaa eksyneen lampaansa ja hakea pois, missä sitt lieneekin... yleensä jonkun luokkakaverinsa luona. - Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Tää on hanurista. Kun muinoin sai tiltanneen käännyn toimimaan akun irroittamisella, nyt pitää koko laite kiikuttaa huoltoon. Sama tietysti jos pitää vaihtaa akku.
xLiner - Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Tykkäät vähän prameammista laitteista. Oma puhelin maksoi 120€. Olisi pitänyt kyllä sijoittaa hieman enemmän, kun tässä on paska kamera.
Mikä paikannusohjelma? Kuulostaa kätevältä."Mikä paikannusohjelma? Kuulostaa kätevältä."
Jos käytössä on perheryhmä, voi oman sijaintitietonsa helposti jakaa perheenjäsenten katseltavaksi. Google etsii lapsen sijainnin ja piirtää ... Elisalla ainakin kätössä oleva.
- Anonyymi
Ärsyttää niin helvetisti nuo nykyajan turhanpäiväisyydet. Elämä ennen Internettiä oli parempaa. Ei hyvää, mutta parempaa. Teksti TV:stä näkee mukavasti mitä on tapahtunut - siihen voisi palata ja jättää nämä tietoturvariskit vähemmälle.
- Anonyymi
Eihän niitä "turhanpäiväisyyksiä" ole kenenkään pakko käyttää.
Lisäksi esim. koulukiusaajilta, jotka lähettävät koulun pihalta turpiinveto- ja muita väkivaltavideoita pitäisi ottaa HETI älykännykkä pois, vaihtaa tyhmään. Samoin meinaan auttaa esim. peliriippuvaiselle kännykän vaihtaminen tyhmään. - Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Mutta se on hyvää ettei pankissa tarvi juurikaan enää käydä
Osuuspankissa sai aikoinaan kahvia ja siellä oli kivoja naisia. Ja lapsena sai Postipankista ties mitä vihkoja ja heijastimia - kaikkea tarpeellista! Nykyään saa viruksen ja identiteetti varastetaan.
Anonyymi kirjoitti:
Osuuspankissa sai aikoinaan kahvia ja siellä oli kivoja naisia. Ja lapsena sai Postipankista ties mitä vihkoja ja heijastimia - kaikkea tarpeellista! Nykyään saa viruksen ja identiteetti varastetaan.
Naisia siellä kyllä oli, tais niistä joku kivakin olla
- Anonyymi
Kuten tuossa jo mainittiin, internetin käyttö on vapaaehtoista. Ei sinun ole mikään pakko täällä roikkua ärsyyntymässä. Aivan vapaasti voit käyttää teksti TV:tä ja luopua näistä nykyajan turhanpäiväisyyksistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten tuossa jo mainittiin, internetin käyttö on vapaaehtoista. Ei sinun ole mikään pakko täällä roikkua ärsyyntymässä. Aivan vapaasti voit käyttää teksti TV:tä ja luopua näistä nykyajan turhanpäiväisyyksistä.
Kyllä sitä nettiä vaan joutuu käyttämään. Ja pahinta on tietysti se että se pilasi maailman. Eli vaikka ei edes käyttäisi sitä, joutuu silti kärsimään seurauksista.
Aikoinaan tein kobolttihienopulveria ihan akkuteollisuuteen. Hirveän paljon ei enään ole parannettavaa. Joten näillä mennään, tai keksitään pyörä uudelleen.
- Anonyymi
Virun ukko. Et oo tehny mitäääään! Vedä käteen
- Anonyymi
Turpa kiinni!!
Itselläni on tavallinen kännykkä, jonka akku kestää kaksi viikkoa.
Sen lataamisen muistaminen vasta kovaa olikin, kunnes luovutin ja lataan sen aina muistaessani jos akun varaus näyttää alle puolikasta.
Viikko aikaa. ; )pujotteIija kirjoitti:
Akulle kai onkin parempi ettei päästä tyhjäksi?
Litium- ioniakuille kyllä. Näitä mobiililaitteiden nykyakut pääasiassa ovatkin, vaikka niissä toki on suojaus, mikä estää akun täydellisen tyhjenemisen.
Kannattaakin pitää huolta siitä, että pitkään käyttämättömäksi jäävässä laitteessa aina on vähintään puolet akun varauksesta jäljellä ja ladattava tarpeen mukaan. Toisaalta on hyvä, jos akku ei olisi aina aivan täysi, vaan säilytyksessä akku olisi vaikka noin puolillaan – kolme neljäsosaa varauksessa.- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Litium- ioniakuille kyllä. Näitä mobiililaitteiden nykyakut pääasiassa ovatkin, vaikka niissä toki on suojaus, mikä estää akun täydellisen tyhjenemisen.
Kannattaakin pitää huolta siitä, että pitkään käyttämättömäksi jäävässä laitteessa aina on vähintään puolet akun varauksesta jäljellä ja ladattava tarpeen mukaan. Toisaalta on hyvä, jos akku ei olisi aina aivan täysi, vaan säilytyksessä akku olisi vaikka noin puolillaan – kolme neljäsosaa varauksessa.Pää kiinni sä nnnkkkö
- Anonyymi
Vittru tö ääää tä marinaa
- Anonyymi
Vanhassa lankapuhelimessa oli ne hyvät puolet, että virtaa riitti aina eikä se koskaan ollut hukassa.
Siksi ihmettelenkin että miksei älykännyköille ole kehitetty jotain automaattisesti lataavaa asemaa. Puhelin olisi kotona aina samassa paikassa ja se olisi aina latingissa kun kännykän ottaa mukaansa.- Anonyymi
Kyllä niitä on.
- Anonyymi
Lankapuhelin oli hieno laite. Siihen saattoi soittaa vaikka mummo tai joku muu sukulainen. Se vaati vähän sosiaalisia taitoja että osasi puhua mummojen asioista vaikka oli vasta teinipoika. Ukkosella se kilahteli myös hyvissä ajoin jotta osasi kiskoa pistokkeet irti seinästä.
- Anonyymi
Käytän akkunsa työsopimuksen irtisanonutta älykännykkää kotona virta johdon kanssa netin selailuun, youtubemusan kuunteluun sängyllä pötkötellessä. Ja tabletti sitte siinä kans, multitaskausta nääs. Kuitenki ollu 400 egen kännykkä muutama vuosi sitten, roskiinko se pitäisi nakata. On pelittänyt tällä tavalla jo vuoden.
- Anonyymi
Näin takkiaikoina, tipauta taskuun varavirta-akku. Jokin 5000m eivielä niin paljoa paina, etteikö tottuisi. Raskaampi talvirotsi sitten pakkasella kantaa 10000 kuin itsestään. - cu-
- Anonyymi
Voit myös kantaa mukanasi salkkua, jossa on akkuja. Samantapainen kuin ekoissa Mobiroissa oli 80-luvulla. Se ei paljoa paina eivätkä paina aivonikaan. - cu-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit myös kantaa mukanasi salkkua, jossa on akkuja. Samantapainen kuin ekoissa Mobiroissa oli 80-luvulla. Se ei paljoa paina eivätkä paina aivonikaan. - cu-
:D sukkelaa stilettiä. Näköjään poikkesin kopiokoneessa. - cu-
- Anonyymi
Yöksi aina lataukseen ja automatkoilla myös. Lisäksi mulla on varavirtalähde. Pelkällä yölatauksella virta loppuu suunnilleen samaan aikaan kuin työpäivä..
Lataukseen laittamisesta on tullut tapa. Ilman kännyä ja nettiä ei enää pärjää, töissäkin tarvitsee jatkuvasti.
xLiner- Anonyymi
"Ilman kännyä ja nettiä ei enää pärjää"
Joo ei pärjää, mutta ilman älykännyä pärjää kyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ilman kännyä ja nettiä ei enää pärjää"
Joo ei pärjää, mutta ilman älykännyä pärjää kyllä.Älykänny on kokonsa puolesta ainoa mikä käy mulle. Ei ole mahdillista kuljettaa koko arsenaalia mukana.
xLiner
- Anonyymi
Oli pakko siirtyä nykyaikaan, älykännykkä hankkimalla, kun vihjailivat mahd. dementiasta. Vikkelä on ja itsepäinen,' siri' ilmoittelee itsestään, ainakin iPhonessani. Messenger on mukava. Ladata saa jatkuvasti. Vanhasta Nokialaisesta en luovu suosiolla, pieni, kevyt, temppuilematon.
- Anonyymi
Ei ole älykännyä, en halua sitä.
- Anonyymi
Kyllähän sitä vielä latailee, ei siinä mitään. Saas nähdä miten satavuotiaana muistaa...
Ihan hyvin. Kotona pistän yöksi firman kännykän latinkiin ja töissä sitten oma kännykkä on latauksessa.
Enemmän sopeutumista vaatii siinä että muistaa sitä välillä vilkaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651