Mitä et osaa tehdä, mutta haluaisit osata?

Minä olen aina halunnut osata skeitata. Tekisin kaikkia hienoja temppuja ja viilettäisin kadulla.

Todellisuudessa en ole koskaan skeitannut, kun minulla on kaksi vasenta jalkaa. Onnistuisin varmaan murtamaan kaikki luuni.

65

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hävettää myöntää, mutta en osaa uida kovin hyvin. Olisi mukava osata, mutta pelko kyllä rajoittaa sen opettelua.

      • Anonyymi

        Sama, mutta olen hyvä sukeltamaan ja jaksan mennä veden alla tai levätä pinnan alla kunnes on voimia taas nousta ylös. Siihen vain vaaditaan kirkas vesi, koska sumea pelottaa ja huonontaa koordinaatiota lisää. Olen varmasti jonkun uimavalvojen painajainen.


    • Anonyymi

      Tietokone ahmaisi taas uuden levyn, nyt syö Iron Maiden - Powerslave -levyä :D

      on aika nälkäinen tuollainen bluray-asema, innoissaan ahmii aina vain uusia levyjä.

    • Anonyymi

      Oikeasti ei mitään. Jos jotain oikein haluaa, sen tekee. Kun tuntee rajansa, tietää myös, ettei pelkkä halu ole "se juttu", vaan panostaminen. Kuinka paljon ja kuinka intensiivisesti paneutuu esim. harjoittelemaan/opettelemaan asiaa. Ja onko päämäärä edes realistisesti saavutettavissa.

      Itse haluaisin osata soittaa kitaraa. Nuorena harjoittelinkin... mutta sain aina sormeni kipeäksi - olivat tulessa ja kutisivat. Se loppui siihen.

      • Anonyymi

        Eiköhän sitä aluksi kannata lähteä siitä onko haluttu asia tosiaan realistinen. Jos ei ole, siihen ei auta mitkään maailman panostukset tai asenteet.


    • Anonyymi

      Sitä mihin pystyin 30 vuotta sitten :)

      • Anonyymi

        Tekosyitä....


    • Anonyymi

      Tanssia.

    • Haluaisin osata lentää lentokoneella, mutta vielä tarkemmin hävittäjällä. Mun fyysinen kunto ei riitä, eikä kyll numerrinenkaan pää. Sen sijaan vauhtia mua ei pelota, umpiluinen pää vauhdin suhteen. :)

    • Anonyymi

      J-76 haluaa lentää hävittäjälentokoneella, eikös parempaa olisi ja niin lentää avaruudessa lento-ohjaimella ja tietokonepelissäkin, avaruudessa aina isommat asiat.

      • Ei mua avaruus niin kiinnosta, olen kyllä kuussakin käynyt. 👨‍🚀🌖


    • -Näyttävempiä uimahyppyjä kuin pää edellä 5 metristä ja jalat edellä kympistä
      -Auton koritöitä ja peltihommia (vehkeistä kiinni?)
      -Osata espanjaa
      -No tietty perus lentäminen, levitointi, teleportaatio, ajatustenluku jne. 😄

      • Anonyymi

        Osata soittaa jotain instrumenttia. Pianoa, viulua, selloa. Hieno saundi


      • Anonyymi

        Tietystikin aina autokorjaamoon kun menee on pitänyt aina ennen menoa pitänyt harrastaa seksiä pomon tyttöystävän kanssa, normi käytäntö.


    • Anonyymi

      J-76 niin nuo F-18 eivät pysty kantamaan järeitä ohjuksia kuin F-15E yliäänilentokoneet joilla voi olla sitten lastina aika raskasta materiaalia mukanaan :D

      • Juu, mua ei varsinaisesti kiinnosta ammattilaisena koneen lentäminen (muutenhan sinne ei asiaa ole puikkoihin), vaan ihan vain se kiehtoo mua. Ois mahtavaa kiitää ilmoja pitkin. 😃
        https://youtu.be/5GvQdSh0bb0

        Ja ajatteles, mä pelkään korkeita paikkoja muualla paitsi lentokoneessa. 😂 Oikeasti.


    • Anonyymi

      Halusin osata luonnostaa tietää nämä hiljaiset sosiaalitaitojen salaisuudet, varsinkin työpaikoilla, ettei aina päädy kiusattavaksi, muiden jalkoihin tai listan pohjalle kun katsotaan kenet palkataan uudestaan. Jos siis edes päässyt työhaastattelusta töihin asti. Ihan sama kuinka hyvää työtä tekee, jos ei osaa juuri oikein sosiaalisesti reagoida, katsoa silmiin tai muuta - vaikka olisi muuten hyväkäytöksinen ja taitava hommassa niin pitkälle ei pääse.

      Monia asioita voi osata huonommin kun osaa hyvin tuon sosiaalisen osuuden, olematta kumminkaan narsisti, koska se sitten on taas omalla tavallaan sosiaalista osaamattomuutta.

      • Anonyymi

        Mulla oli kans tän sorttinen taito ainoa, joka tuli mieleen.

        Haluisin osata pitää hauskaa muiden ihmisten kanssa vapaasti, mutta olen kait liian vakavamielinen luonteeltani. Siksi kai en ole koskaan ollut suosittu kaveripiireissä tai edes kutsuttu mihinkään. En tosiaan osaa olla seurassa ja useimmiten ihmiset tuntevat olonsa epämukavaksi läsnäollessani.

        Sitten jos on jollain joku asia huonosti, niin tukeutuvat kyllä, kun tietävät että minuun voi luottaa ja autan aina.

        Kaikki ollaan omia persoonia, enkä mitenkään toivo oikeasti muuttuvani, en edes välitä juhlimisesta, koen sen väsyttäväksi ja ei ole viinapäätäkään sitten alkuunkaan.

        Semmosta se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli kans tän sorttinen taito ainoa, joka tuli mieleen.

        Haluisin osata pitää hauskaa muiden ihmisten kanssa vapaasti, mutta olen kait liian vakavamielinen luonteeltani. Siksi kai en ole koskaan ollut suosittu kaveripiireissä tai edes kutsuttu mihinkään. En tosiaan osaa olla seurassa ja useimmiten ihmiset tuntevat olonsa epämukavaksi läsnäollessani.

        Sitten jos on jollain joku asia huonosti, niin tukeutuvat kyllä, kun tietävät että minuun voi luottaa ja autan aina.

        Kaikki ollaan omia persoonia, enkä mitenkään toivo oikeasti muuttuvani, en edes välitä juhlimisesta, koen sen väsyttäväksi ja ei ole viinapäätäkään sitten alkuunkaan.

        Semmosta se.

        Minä taas pysyn vakavana ja synkkänä sen takia, koska jos rentoudun niin en tiedä milloin vedän juttua liian pitkälle tai sanon jotain väärin. En siis ala pervoilemaan, mutta olen oppinut, että niin paljon on jotain äänettömiä merkkejä, jotka ilmoittaa muille ihmisille milloin vedät vitsiä liian pitkälle tai ilmaisit asian jotenkin väärin.
        Sitten kukaan ei ikinä voi sanoa tilanteessa mitään suoraan niin tietäisin missä ne näkymättömät säännöt on. Tottakai ne vaihtelee hieman porukasta riippuen, mutta olisi mukava löytää edes jokin peruskaava.

        Olen kanssa vähän se, että kun kaikki muut kaverit on koluttu ja niin minun vetämään kelkkaan voi kaatua. Minä kiskon huonojen aikojen läpi, mutta sitten kun menee paremmin niin minut jätetään kelkkani kanssa kuopanpohjalle odottamaan taas kun joku sinne tipahtaa. Mikä kai sinällään ei ole niinkään paha asia kun oppii vain sen tiedostamaan ja tietää milloin itse saa edes jotain takaisin - vai käytetäänkö sinua vain hyväksi ja olet aina varalla tai ilmainen terapeutti.

        En koskaan tule varmaan kuulumaan joukkoon, mutta se on tavallaan myös ihan hyvä juttu, että kaveri-päivät on yhteistä aikaa eikä tarvitse yrittää miellyttää kaverin kavereita. Jos yhtään kukaan tajuaa mitä tarkoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas pysyn vakavana ja synkkänä sen takia, koska jos rentoudun niin en tiedä milloin vedän juttua liian pitkälle tai sanon jotain väärin. En siis ala pervoilemaan, mutta olen oppinut, että niin paljon on jotain äänettömiä merkkejä, jotka ilmoittaa muille ihmisille milloin vedät vitsiä liian pitkälle tai ilmaisit asian jotenkin väärin.
        Sitten kukaan ei ikinä voi sanoa tilanteessa mitään suoraan niin tietäisin missä ne näkymättömät säännöt on. Tottakai ne vaihtelee hieman porukasta riippuen, mutta olisi mukava löytää edes jokin peruskaava.

        Olen kanssa vähän se, että kun kaikki muut kaverit on koluttu ja niin minun vetämään kelkkaan voi kaatua. Minä kiskon huonojen aikojen läpi, mutta sitten kun menee paremmin niin minut jätetään kelkkani kanssa kuopanpohjalle odottamaan taas kun joku sinne tipahtaa. Mikä kai sinällään ei ole niinkään paha asia kun oppii vain sen tiedostamaan ja tietää milloin itse saa edes jotain takaisin - vai käytetäänkö sinua vain hyväksi ja olet aina varalla tai ilmainen terapeutti.

        En koskaan tule varmaan kuulumaan joukkoon, mutta se on tavallaan myös ihan hyvä juttu, että kaveri-päivät on yhteistä aikaa eikä tarvitse yrittää miellyttää kaverin kavereita. Jos yhtään kukaan tajuaa mitä tarkoitan.

        😂

        Oon kans joskus samanmoinen ja lisäksi kun innostun, niin kerron saman vitsin heti perään toiseen kertaan..silloin kyllä olen huomannut, että ihmisillä pinna kiristyy. Luulevatkohan raukat, että pidän heitä kenties tyhminä😀😂 Itse kai mässään vitsillä heti uudestaan perään toisenkin kerran. Olen sitä sorttia muutenkin, että voin katsoa yhä uudestaan samoja sarjoja ja leffoja tylsistymättä ja kuunnella samaa biisiä puoli tuntia putkeen jos sille tuulelle sattuu.

        Jotkut.niin.pienistä ottaa itteensä, et vaikee tajuta miten.ne pystyy tähän elämään. Mut kai se on hyvä syy siihen, miks onnellisuus on niin harvinaista.

        Joskus kaverikin humalassa kertoo tyhmiä vitsejä ja kyllä se joskus itseäkin ärsyttää.

        Mutta yhdessä suhteessa en ole vakavamielinen, et varmaan sinäkään. Annan anteeksi ja kuittaan vaikka housuun paskomiset pelkkänä normaalina inhimillisyytenä, jota turhaan pitää hävetä. Hellä sydän, ei tuomitsisi toista pahaan oloon vahingosta tai vähän tökeröstä hetkestä.

        Herättäähän se toisissa luottamusta.

        Tää biisi on kiva, siinon oikee asenne:

        https://youtu.be/dt9GBafFzjE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂

        Oon kans joskus samanmoinen ja lisäksi kun innostun, niin kerron saman vitsin heti perään toiseen kertaan..silloin kyllä olen huomannut, että ihmisillä pinna kiristyy. Luulevatkohan raukat, että pidän heitä kenties tyhminä😀😂 Itse kai mässään vitsillä heti uudestaan perään toisenkin kerran. Olen sitä sorttia muutenkin, että voin katsoa yhä uudestaan samoja sarjoja ja leffoja tylsistymättä ja kuunnella samaa biisiä puoli tuntia putkeen jos sille tuulelle sattuu.

        Jotkut.niin.pienistä ottaa itteensä, et vaikee tajuta miten.ne pystyy tähän elämään. Mut kai se on hyvä syy siihen, miks onnellisuus on niin harvinaista.

        Joskus kaverikin humalassa kertoo tyhmiä vitsejä ja kyllä se joskus itseäkin ärsyttää.

        Mutta yhdessä suhteessa en ole vakavamielinen, et varmaan sinäkään. Annan anteeksi ja kuittaan vaikka housuun paskomiset pelkkänä normaalina inhimillisyytenä, jota turhaan pitää hävetä. Hellä sydän, ei tuomitsisi toista pahaan oloon vahingosta tai vähän tökeröstä hetkestä.

        Herättäähän se toisissa luottamusta.

        Tää biisi on kiva, siinon oikee asenne:

        https://youtu.be/dt9GBafFzjE

        Btw.. Osaan myös vaikka kuinka monta tv sarjaa ulkoa. Ihan mahdottoman määrän. mitään tarpeellista ja hyödyllistä tietoe en sitten muistakaan. Enkä IRL ihmisten nimiä, mutta tv sarjojen hahmojen nimet muistan. x3

        Annan anteeksi jo ihan pelkästään lähtökohtaisesti sen takia, koska unohdan paljon asioita ja säästän aina sosiaalista energiaa. Sosiaalisesti nolot hetket ja huonoja päiviä ei minusta muutenkaan tarvitse erikseen pyytä anteeksi kun vain rehellisesti sanoo, että oli huono päivä tai tietää tehneensä jonkun pienen virheen.

        Mutta olen kohdannut niin paljon oikeasti hirveitä ihmisiä, että välit poikki vain ja ei edes mietitä anteeksiantoa aiheena, sillä ei ne ikinä edes pyytäisi anteeksi niin, että sitä tarkoittavat (jos ollenkaan) - vaan terveellisintä pysyä vain kaukana. Hetken aikaa tietenkin seurailen, että onko tosiaan vain huono hetki elämässä vai kyseessä hirviö ennen kuin päätän mitä tehdä.

        Joskus myös käy vain niin, että vaikka toisessa ihmisessä ei olisi sinällään persoonana/ihmisenä mitään vikaan niin ruokitaan vain toistensa huonoja puolia kun kemiat ei osu yhteen. Silloinkin on paras vain todeta, että ei me nyt olla kauhean hyviä toisillemme ja yrittää erkaantua ennen kuin sattuu mitään ikävää.

        Elämä ei ole niin simppeliä kuin anteeksi antaminen vaan usein siihen liittyy erilaisia harmaansävyjä ja tilanteita. Vaikeinta on lopulta itse ollla varma omasta itsestään ja osata anteeksi antaa omia kömmähdyksiään eikä hävetä niitä ikuisesti. Silloin on vaikea kanssa suhtautua toisia ihmisiä kohtaan reilusti, jos on liian paljon vaikeuksia olla reilu itselleen.

        Tai en tiedä.. Saatan vain kahden vuorokauden unettomuuden jälkeen puhua potaskaa.


    • Anonyymi

      Haluaisin osata laulaa. Olisi kiva, jos voisi lauleskella muiden kuullen, niin että he sietäisivät myös kuulla sitä.

    • Anonyymi

      Noissa avaruuslentopeleissä... kun pitäisi ampua joku torpedo isoa alusta vastaan jos se osuu hyvin niin tuhoaa sen, sitten kun vähänkään lähelle menet: tulee niin kovaa tulta naamalle heti että huhhuh :)

      Hauskojs pelejä nuo avauuslentojutut, olin loukkaantuneen kerran olin juuri onneksi ostanut uuden ohjaimen, lento-ohjaimen, pelasin pelejä, kun en pystynyt juurikaan liikkumaan, aamulla pääsin jotenkin tietokoneen ääreen ja jotain einesruokaa.

      Oli istuttava paikallaan kokonaan, kokonaan liikkuminen oli niin kivuliasta, eli hermosto ei pystynyt käsittelemään suurta kipua, vaan tiputti jalat alta, eli elimistö: varmuuden vuoksi nyt makuuasentoon..

      • Anteeksi, että kysyn, mutta onko sinulla joku sairaus joka aiheuttaa kipuja?


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Anteeksi, että kysyn, mutta onko sinulla joku sairaus joka aiheuttaa kipuja?

        Hampiongelma. Huomenna hoitunee


    • Ai, mä haluaisin osata vaikka mitä. Jonkinlainen saamattomuus ja laiskuus tuntuu aina vievän voiton, ettei tule opeteltua.

      Tanssiminen.
      Olisi upeaa osata liikehtiä viehkeästi, taivutella itseään joka suuntaan, osata rytmi.

      Kielet.
      Varsinkin espanja kiinnostaisi opetella.

    • Anonyymi

      Partakaveri ei, loukkaantumisia vain, mutta tuollainen juttu niin todellakaan se kipukin oli aika kova, mutta hermosto heitti jalat pois jos yritti kävelläkän ollenkaan silloin.

      • Tiedän millaista se on.

        Kiva kun olet toipunut.


      • Hermoperäiset jutut ovat kyllä ärsyttäviä ja osaavat olla kipeitä.


    • Anonyymi

      En osaa panna naisia halvalla mutta haluaisin osata.

    • Anonyymi

      A) Stepata.

      B) Puhua sujuvasti italiaa tai ranskaa.

      C) Hillitä suoruuttani joidenkin herkkähipiäisten kohdalla...

      D) Valaa savea.

      E) Rakentaa.

      F) Lasketella.

    • Hallita metallia kuten Magneto. Ois näppärä sitten tehdä mitä vaan. 😁👌

      • Anonyymi

        Ja ei varmaan haittaa jos bonuksena näyttäisit Michael Fassbenderiltä tai Sir Ian McKellleniltä? xD


      • Anonyymi

        Huomasin taas muuten olevani A persoona kun mietin kysymystä vakavasti, päättäen realistiset rajat sille kun ei missään sanottu, että tarvitsee olla sellaisia rajoja.
        Ihan hyvin olisin voinut kanssa sanoa jonkun supervoiman. xP


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja ei varmaan haittaa jos bonuksena näyttäisit Michael Fassbenderiltä tai Sir Ian McKellleniltä? xD

        Ulkonäköön oon tyytyväinen ja kaikkeen muuhunkin, mutta tuo taito vois olla yleispätevä. Ei tarttis hitsata, rälläköidä ja muutenkin muotoilu ois iisimpää...

        Ei tarttis kantaa mitään ja kulkuvälineeks riittäis vaikka rautatarjotin... istuis vaan kyytiin. Törmäykset vois estää jne.

        Just mietin, että oluttölkit on piru alumiinia, niitä ei vissiin voi jääkaapista ottaa sohvaltakäsin, paitsi jos tekis jostain metallisen kouran, mikä kävis yhden kerrallaan. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin taas muuten olevani A persoona kun mietin kysymystä vakavasti, päättäen realistiset rajat sille kun ei missään sanottu, että tarvitsee olla sellaisia rajoja.
        Ihan hyvin olisin voinut kanssa sanoa jonkun supervoiman. xP

        No kaiken muunhan täällä voi opetella... kaikki luonnollinen onnistuu, jos haluaa..


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Ulkonäköön oon tyytyväinen ja kaikkeen muuhunkin, mutta tuo taito vois olla yleispätevä. Ei tarttis hitsata, rälläköidä ja muutenkin muotoilu ois iisimpää...

        Ei tarttis kantaa mitään ja kulkuvälineeks riittäis vaikka rautatarjotin... istuis vaan kyytiin. Törmäykset vois estää jne.

        Just mietin, että oluttölkit on piru alumiinia, niitä ei vissiin voi jääkaapista ottaa sohvaltakäsin, paitsi jos tekis jostain metallisen kouran, mikä kävis yhden kerrallaan. 🤔

        .... Tuossa taidossa on muuten aukkoja. Miten se metalli muokkautuu hitsaamatta, varsinkin jos on saumojenkiinnittyminen kyseessä? Tuleeko siitä vain Magneton voimilla niin kuumaa? Voisiko hän periaatteessa aiheuttaa palovammoja tai tulipalon? Koska eikö hänen voimat nimenomaan pitäisi olla magneettisia, eli levitaation tyyppisiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        .... Tuossa taidossa on muuten aukkoja. Miten se metalli muokkautuu hitsaamatta, varsinkin jos on saumojenkiinnittyminen kyseessä? Tuleeko siitä vain Magneton voimilla niin kuumaa? Voisiko hän periaatteessa aiheuttaa palovammoja tai tulipalon? Koska eikö hänen voimat nimenomaan pitäisi olla magneettisia, eli levitaation tyyppisiä?

        No tarpeeks kun on voimaa, niin metallithan sitoutuu. Osa metalleista räjäytyshitsataan. Sähkömagnetismihan on sulaton energianlähde... muistaakseni..


    • Anonyymi

      Lentää kuumailmapallolla, mutt ilmassa mä pelkääsin jo ekakerran matkustajana ollessani.
      Toista kertaa mä en kyllä nouse kyytiin, vatsaan sattui ja oksetti ja pidättelin itkua.
      Kun se vempeli lopulta laskeutui ja pääsin maankamaralle, polvet notkuen kuljin autolle ja istumaan takapenkille... itkemään ja rauhoittumaan. Järkyttävä kokemus!
      Nyt mä haluaisin voittaa sen kamottavan pelkoni (kauhun) ja lentää uudelleen ja uudelleen, kunnes mä olen voittanut pelkoni.
      Mutt mä kyllä tiedän etten mä pysty siihen, en yksinketaisesti uskalla!
      trollikka

    • Mjaa-a

      Kaikenlaista tässä on tullut luettua (aloituksia), mutta tämä oli paha kyssä.

      Tämä on paha kyssä siksi, että en osaa kuvitella mitään mitä haluasin vielä osata, sillä olen varsin tyytyväinen toisten kykyyn hoitaa kaikki osaamattomuusalueeni.

      (hihitystä)

    • Anonyymi

      Osaan kaikkea mitä haluan osata. Mitä en osaa, sitä ei tarvitse osatakaan.

    • Anonyymi

      Soittaa hyvin kitaraa tai pianoa, omistaa hyvä lauluääni.

    • Minulla vastaus on niin seksuaalisesti orientoitunut, ettei sitä voi täällä sanoa. Enkä kyllä kehtaisikaan...

      • Oho. No nyt lähtee palstalaisten mielikuvitus laukkaamaan.


      • Anonyymi

        Kiusoittelet täällä poika raukkoja. xD


    • Anonyymi

      Haluaisin nostella kahvakuulaa penislihaksillani mutta ei voima riitä :/

    • Anonyymi

      Olen huono kävelemään käsilläni. Jos vielä lyhtypylväiden välin onnistuisin joskus.. 👍

      xLiner

    • Anonyymi

      Surffaus, scubadiving, windsurfing ym vesileikit olisi hauska oppia. Kotimaan ulkovedet vaan on omaan makuun kesäisinkin turhan kylmiä jotta siellä kellumisesta osaisi aidosti nauttia :(

    • Meikämandariini osaa kaiken minkä haluaa. Seuraavaksi ajattelin opetella purjehtimaan..juuh.

    • Anonyymi

      Olisin joskus nuorena halunnut oppia soittamaan nuoteista ja laulamaan. Sävelsin vaan korvakuulolta. Sit halusin oppia kunnolla esteratsastusta ja oman hevosen, mutta liian kallista.

      • Anonyymi

        Mie taas haluasin osata korvakuulolta enkä vain nuoteista.
        Sama juttu esteratsastuksen ja hevosen kanssa, vieläkin, en vain ikinä päässyt puoleja pidemmälle, koska ei ollut köyhänä rahaa harrastaa ratsastusta. Ei ole vieläkään siihen varaa.


    • Anonyymi

      Viulunsoitto, veitsenheitto, maisemamaalaus, eläinten jälkien jäljittäminen, suunnistaminen tähdistä, kellonajan tarkka arvio ilman siihen vilkaisua ja kenties varauksettomampi suhtautuminen muihin ihmisiin, niin, ja täydellisen ympyrän piirtäminen vapaalla kädellä. - cu-

    • Anonyymi

      Jos osaisi soittaa pianoa, osaisi soittaa myös syntikkaa, ja sen kautta oikeastaan kaikkia mekaanisia soittimia. Piano. Siinä se.

    • Anonyymi

      Isä sanoi joskus että hän ei kuule noita kuin kitarankaan nuotteja kuten itse kuulen, muta piano on hieno peli kyllä voi painella nappulita tulee hienosti ääniä.

    • Anonyymi

      Jos itse oikein tahallisesti loukkaannuttaisi itsensä harrasteissa, sitten pääsisi jonnekin sairaalan petiin lepäämään ja sairaanhoitaja-tyttöjen hoidettavaksi.

      Mutta ei ole mukavaa maata sängyissä kun ei voi harrastella sitten taas uusia juttuja.

    • Anonyymi

      Otapa pianosta tai no jollain kosketin soittimella A musta nappi, pieni vähän kuin James Bondinkin alkua ja sitten valkoinen D nappula....

    • Anonyymi

      äänet ja nappulat mistä tulee erilaisia ääniä...

    • Anonyymi

      Kokeile painaa niin vaikka virtuaalisella tietokoneenkin pianolla korotettu a, musta nappula ja sitten yhtäaikaa d-valkoinen nappula, tulee soundi.

    • Anonyymi

      Justiin joo joku sävellaji: a-duuri-molli... vaikea kitaralla soittaa...

    • Anonyymi

      Lapsesta asti olen haaveillut että saisin opiskella musiikkia ja soittamaan pianoa.
      Toivoisin osaavani myös laulaa. Kyllähän lauleskelenkin ja paljon, mutta haluaisin saada koulutusta äänenkäyttöön.

    • Anonyymi

      Pianohan on aika helppo kun on vain ne nappulat mistä painaa ja tulee ääniä..
      Oikeasti niin kitarakin on aika helppo jos sen osaa, voi olla helponpikin kuin piano moniäänisesti :D

    • Anonyymi

      Hitaan rumban oikeaoppinen tanssiminen 👩🏼‍🦰

    • Anonyymi

      Jyrki Kataisen salaa pimpulointi ja naiminen se vasta kivaa onkin ja sitten hymyilee Katyaiselle päin naamasa :FD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe