Voiko koronavirus muuttua lapsilla / nuorilla / noin alle 32vuotiailla vaarallisemmaksi pitkään kertyvillä altistumisilla koronaviruksiin?
Voiko jatkuva liikunnalinen sisään ulos hengityäminen kerätä pienimmistäkin määristä kerrallaan keuhkoihin, tiiviin kerroksen koronaviruksia?
Voiko lopulta käydä niin, että monet nuoret alkavat sairastaa jotain vakavemmin kun mahdolliset koronavirusmuunnokset muuttuvat?
Mahdolliset muutokset
2
62
Vastaukset
- Anonyymi
Ei koronavirus ole mitään tahnaa tai möhnää mikä kertyy keuhkoihin.
Koronavirustilanteen globaalitason valossa ei vaikuta ainakaan siltä että sars-cov-2 olisi muuntumassa "vaarallisemmaksi". Pikemminkin päinvastoin. - Anonyymi
Aloittajaan pelolle ei ole perusteita. Virus kun ei säily lisääntymiskykyisenä niin pitkään että sitä ehtisi kertyä kerroksiksi.
Aiemmat pahat ja laajasti leviävät taudit pikemminkin lievenvät kuin muuttuvat vaarallisemmiksi. Syynä se, että vaarallisempi tauti vie kantajansa vuoteenomaksi tai jopa tappaa jolloin se ei leviä tehokkaasti. Lieventynyt tauti on vähäinen vaiva jolloin taudin kantaja levittää sitä huomaamattaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059