Muuten naiset ei ole kivoja.
Nainen on kiva jos ei pihtaa
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lortto on miesten unelma
- Anonyymi
Viinaa kun juo niin naiset ei pihtaa. Viinaa juomalla löytyy naisia jotka ei pihtaa.
- Anonyymi
Ei aina ole asia niin.
- Anonyymi
Naisen ei pidä pihtaaman omalta mieheltään.
Muutoin on parempi pitää polvet yhdessä. - Anonyymi
Mieluummin jätän levittelemättä jokaiselle vastaantulijalle.
Ilolinnuthan on niitä miesten lemppareita. Antava tärkein kriteeri- Anonyymi
Niimpä. Itse en ala, jos mies ei välitä tutustua ja viettää aikaa yhdessä ennen seksiin lähtemistä vaikka kävisin mieheen tosi kuumana.
Sitä kutsutaan itsehillinnäksi ja elämänhallinnaksi.
En tosiaan hyppää sänkyyn tuntemattoman kanssa josta ei yhtään tiedä minkälainen on.
Seksi on itselleni tärkein asia parisuhteessa, kaikkine tekijöineen (tunteet, kemiat).
Ei sitä kaikille jaeta, vaan kivalle omalle rakkaalle.
Miehet jotka valitsee helppoja naisia, joutuvat pettymään suhteissa aina ja sitten valittavat kuinka p.koja naiset ovat.
Ihan omaa syytä, jos valitsee naisen helppouden perusteella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä. Itse en ala, jos mies ei välitä tutustua ja viettää aikaa yhdessä ennen seksiin lähtemistä vaikka kävisin mieheen tosi kuumana.
En tosiaan hyppää sänkyyn tuntemattoman kanssa josta ei yhtään tiedä minkälainen on.
Seksi on itselleni tärkein asia parisuhteessa, kaikkine tekijöineen (tunteet, kemiat).
Miehet jotka valitsee helppoja naisia, joutuvat pettymään suhteissa aina ja sitten valittavat kuinka p.koja naiset ovat.
Ihan omaa syytä, jos valitsee naisen helppouden perusteella.Niin, mä oon jo tottunu olemaan yksin.
Ei miehet halua kotona viihtyvää tylsää naista Joka viihtyy luonnossa enemmän kuin kaiken maailman kekkereissä. Pitäis joka paikassa olla huulet törröllä esillä.
Vaikka kyllä mä ihan kivannäköinen oon, mutta itseluottamus nolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mä oon jo tottunu olemaan yksin.
Ei miehet halua kotona viihtyvää tylsää naista Joka viihtyy luonnossa enemmän kuin kaiken maailman kekkereissä. Pitäis joka paikassa olla huulet törröllä esillä.
Vaikka kyllä mä ihan kivannäköinen oon, mutta itseluottamus nolla.Voihan se osin niinkin olla, että monet tykkää yltiösosiaalisuudesta, se kun on nykyaikana niin olennainen osa elämää. Ihmiset ei tunnu tekevän paljoa muuta, kun somettavat.
Olen itse sosiaalisesti tylsä ja kotona viihtyvä, hiljainen ihminen. En viihdy edes luonnossa, en ole ulkoilmatyyppiä. Teen vaan kotona omia juttujani ja kuuntelen musiikkia. En halua puhua mistään arkisista asioista. Saan raivokohtauksia, jos joku häiritsee keskittymistäni. Ulkonäkö on vaan sen verran vetävä, että ihmiset 100% tekevät vääriä johtopäätöksiä luonteestani sen perusteella. Se sattuu ja ärsyttää. Kumpikin osapuoli joutuu sina pettymään, kun jotain virityksiä on.
Onhan se vaikea löytää kaveria tälläkin luonteella, mutta älä nyt sinäkään ihmeessä perusta itsetuntoasi muiden varaan. Ole aikuinen ja rakasta elämääsi selkaisena kun sen itse vietät ja olet.
Maailma on voimakkaiden kiertopalkinto.
Voimakas voi olla montaa eri sorttia, ei pelkästään huulet törössä😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan omaa syytä, jos valitsee naisen helppouden perusteella.Ei pidä paikkaansa, helppo nainen ei tarkoita automaattisesti pettymistä suhteessa
Miehet pihtaa myös koska juovat liikaa viinaa. Pihtaava mies pitää jättää
Se ei ole pihtaamista jos ei harrasta seksiä vastenmielisen miehen kanssa.☝️
Onko se pihtaamista, jos mies ei harrasta seksiä vastenmielisen naisen kanssa? Nimimerkillä kokemusta on.
Partakaweri kirjoitti:
Onko se pihtaamista, jos mies ei harrasta seksiä vastenmielisen naisen kanssa? Nimimerkillä kokemusta on.
Höhö..no ei tietenkään.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
entäs jos kaksi vastenmielistä ihmistä ei harrasta seksiä keskenään, onko se pihtaamista?
- Anonyymi
Pihtaaminen on kivaa! Se on harrastus!
- Anonyymi
Jopa asiallinen harrastus.
Pitäisikö naisten olla muka jotain nymfomaaneja ja seksihirviöitä? Ei kiitos!
- Anonyymi
No se riippuu naisesta mutta jos ostat naiselle lahjoja niin ei se pihtaa.
Kyllä se on selvä etten pihtaa mieheltäni mutta muita miehiä en halua.
En yritä olla kiva, vaan tasokas ja järkevä.
- Anonyymi
pihtaava nainen jätetään.
- Anonyymi
Hetis uhteen alussa pitää kysyä naiselta onko se pihtaaja. Sitten voi erota hyvillä mielin jos on koska seksiä pitää aina suhteessa harrastaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073