Onko aihe tabu?
"Seksuaalisuus on ollut aina miehille naisia sallitumpi puheenaihe.
- Vanhemmat miehet kirjoittivat kokemuksistaan, mutta samanikäiset naiset eivät lähes ollenkaan.
Mari Hatakan mukaan jotkut miehet saattoivat ihmetellä, kun vaimo ei vaikuttanut olevan kiinnostunut seksuaalisesta kanssakäymisestä. Naisten kertomuksista kuitenkin selvisi toinen totuus.
- Seksuaalinen haluttomuus saattoi johtua siitä, että mies oli ehkä kömpelö, krapulainen tai kännissä tai yksinkertaisesti oma kumppani ei vain ollut haluttava.
Hatakan mukaan yleisestä keskusteltusta tämä on unohtunut. Haluttomuudessa ei ehkä olekaan kyse siitä, ettei seksuaalisia tuntemuksia olisi, vaan siitä, että oma kumppani ei tunnu haluttavalta."
https://yle.fi/uutiset/3-5315611
Miehen haluttavuus
165
212
Vastaukset
Mistä kiikastaa? Eikö Harmis saa enää Wuppiksen viisaria värähtämään?
Wwuwuw kirjoitti:
En ole hommomiehiä, eikä juttu koske minua. Koita ymmärtää se.
Sinulla on tärkeää ensikäden kokemustietoa asiasta. Mikset jaa sitä palstalaisille?
Partakaweri kirjoitti:
Sinulla on tärkeää ensikäden kokemustietoa asiasta. Mikset jaa sitä palstalaisille?
Sillä on samanlainen katkarapu-pipuli kuin sullakin ja lisäksi iso perse.
Wwuwuw kirjoitti:
Sillä on samanlainen katkarapu-pipuli kuin sullakin ja lisäksi iso perse.
Palleissa kasvaa untuvaa ja ranteet on löysät.
Huh.. 😳
Pls.. älä kerro meille enää fantasioistas..
Ja sun parihan se harmis on..kerro suoraan sille..Wwuwuw kirjoitti:
Huh.. 😳
Pls.. älä kerro meille enää fantasioistas..
Ja sun parihan se harmis on..kerro suoraan sille..Elä nyt lyö tätä leikiksi. Ihan vakavaa puhetta tämä on. Ja vielä kun olette suhteenne tuoneet julkiseksi palstalla, niin asia kiinnostaa.
Partakaweri kirjoitti:
Elä nyt lyö tätä leikiksi. Ihan vakavaa puhetta tämä on. Ja vielä kun olette suhteenne tuoneet julkiseksi palstalla, niin asia kiinnostaa.
Voi vauvelia.. Ei ole enää homoa olla homopari...
Vauvelipari..Saatte häälahjaksi tuttiparin.. ne on toisissaan kiinni...luts lits..Wwuwuw kirjoitti:
Vauvelipari..Saatte häälahjaksi tuttiparin.. ne on toisissaan kiinni...luts lits..Kiitos tarjouksesta, mutta en ota osaa teidän seksileikkeihinne.
valtakunta kirjoitti:
Tuollaiset puheet menee ikäväksi.☹️
Wuppis vaan tykkää kun sitä kutittaa.
- Anonyymi
Miksi sinä olet jatkuvasti Wuppiksen nilkoissa räksyttämässä? Perseily alkaa jo heti ensimmäisestä kommentista.
Onko sinulla joku ongelma Wuppiksen suhteen?
Vituttaa tuollainen aiheeton närkkiminen. Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä olet jatkuvasti Wuppiksen nilkoissa räksyttämässä? Perseily alkaa jo heti ensimmäisestä kommentista.
Onko sinulla joku ongelma Wuppiksen suhteen?
Vituttaa tuollainen aiheeton närkkiminen.Jos Wuppista ärsyttää, sana vaan ja minä häviän. Pitääkin kysyä sitä Wuppikselta 🤔
Partakaweri kirjoitti:
Wuppis vaan tykkää kun sitä kutittaa.
Minä en tykkää mutta siinäpä sitten kärvistelette keskenään toisianne. 🤕
Wwuwuw kirjoitti:
Vauvelipari..Saatte häälahjaksi tuttiparin.. ne on toisissaan kiinni...luts lits..Wuppis. Palstalaiset ovat ilmaisseet huolensa, kun vittuilen sinulle. Haluatko etten kirjoita sinulle enää?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Wuppis. Palstalaiset ovat ilmaisseet huolensa, kun vittuilen sinulle. Haluatko etten kirjoita sinulle enää?
Haluan että ette kirjoita ☝️
Anonyymi kirjoitti:
No sinulle kirjoitan, mutta Wuppis saa valita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy kyllä olla muiden kanssa tässä keskustelussa samaa mieltä, että alkaa mennä aika pitkälle tuo Partakawerin tapa häiriköidä Wwuwuwia. Mahtaa olla harvoja kertoja kun olen jopa Valtiksen kanssa samaa mieltä asioista.
Tulee kyllä kun lukee niin koulukiusaaminen ja muu tällainen käytös mieleen. Tosi ikävää tuota on ainakin lukea, vaikka Wwuwuw itse jaksaisi vielä otta läppänä. Partakaweri kirjoitti:
Wuppis. Palstalaiset ovat ilmaisseet huolensa, kun vittuilen sinulle. Haluatko etten kirjoita sinulle enää?
Saat kirjoittaa, kunhan ensin pyydät nätisti anteeksi ja sitten peset suusi saippualla. 😌
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Saat kirjoittaa, kunhan ensin pyydät nätisti anteeksi ja sitten peset suusi saippualla. 😌
Hyvä Wuppis 💪 Juuri noin, teoilla on seurauksena.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä Wuppis 💪 Juuri noin, teoilla on seurauksena.
Sulle minä nyt vittuilen hamaan loppuun saakka.
Wwuwuw kirjoitti:
Milloin pyydät minulta anteeksi?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Sulle minä nyt vittuilen hamaan loppuun saakka.
Ai hurja 😀
Anonyymi kirjoitti:
Ai hurja 😀
Eikö vaan. Kovasti se kuitenkin tuntuu sinua kiinnpstavan, kun oikein otat asioiksesi kommentoida kerta toisensa jälkeen 😁
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Eikö vaan. Kovasti se kuitenkin tuntuu sinua kiinnpstavan, kun oikein otat asioiksesi kommentoida kerta toisensa jälkeen 😁
👍 Kiinnostaa seurata onko miehestä pyytämään anteeksi.
Anonyymi kirjoitti:
Olenkin herrasmies. Naiset ensin.
Mutta sinä se vaan et osaa päästää minusta irti. Ihastusta ilmassa?Anonyymi kirjoitti:
Ennen helvetti jäätyy..
Wwuwuw kirjoitti:
Ennen helvetti jäätyy..
Tietenkin asiaan tekee poikkeuksen se, että pyydät anteeksi kaikkia tekemisiäsi vääryyksiä minua kohtaan 😔
Partakaweri kirjoitti:
Tietenkin asiaan tekee poikkeuksen se, että pyydät anteeksi kaikkia tekemisiäsi vääryyksiä minua kohtaan 😔
Pyydän anteeksi kaikkia sinulle tekemiäni vääryyksiä ja sitä että olet mielesi pahoittanut.
Katsos, noin helppoa se on.Wwuwuw kirjoitti:
Pyydän anteeksi kaikkia sinulle tekemiäni vääryyksiä ja sitä että olet mielesi pahoittanut.
Katsos, noin helppoa se on.Minäkin pyydän osaltani anteeksi kaikkia tekemiäni vääryyksiä ja sitä että olet mielesi pahoittanut.
Partakaweri kirjoitti:
Minäkin pyydän osaltani anteeksi kaikkia tekemiäni vääryyksiä ja sitä että olet mielesi pahoittanut.
Pyrfff...😂🤣😂
- Anonyymi
Jos nainen ei halua miestä niin eikö silloin kantsis erota ja miksi edes ovat alkaneet seurustelemaan edes ja jos mies kömpelö niin varmasti mies haluaa oppia tyydyttämään naisensa ja kömpelökin kuuntelee mistä nainen pitää ja varmasti haluaa kuulla tai nainen opettaa kömpelyydestä eroon tai sitten erotaan niin miksi suhteessa jos toinen ei halua ei tykkää ja haluaa muita tai toista niin sitten erotaan ei väkisin pidetä
- Anonyymi
Niin jos en saa vastakaikua niin en kauaa suhteessa olisi vaan lähtisin lätkimään niin hän ei olisi minulle se oikea niin en väkisin ole ja jos minusta ei pidä niin päästän hänet muiden luokse ja onnen hänelle suon ja harmi etten minä onnea tuonut ja enkä häiritse häntä sen jälkeen koskaan niin kanssani ei ole pakko olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jos en saa vastakaikua niin en kauaa suhteessa olisi vaan lähtisin lätkimään niin hän ei olisi minulle se oikea niin en väkisin ole ja jos minusta ei pidä niin päästän hänet muiden luokse ja onnen hänelle suon ja harmi etten minä onnea tuonut ja enkä häiritse häntä sen jälkeen koskaan niin kanssani ei ole pakko olla
Tuo onkin terve asenne, sama täällä.
Jossei kiinnosta, juttu on ohi.
Toki mielestäni parisuhteen kuuluisi kestää kuivat kaudet ilman uskottomuutta, jos niihin on todella painava syy, esim menetys, paha riita tai sairaus ja siinäkin tapauksessa on hyvä pitää joku raja, eikä uhriutua ikuisesti seksittömään suhteeseen.
Voihan sitä päästää toisen ja jatkaa ystävinäkin, jos niin valitsee ja toisesta tykkää vaikkei seksi maita. - Anonyymi
No siksi juuri ne erot ovat nykyään niin yleisiä., kun ”ei väkisin pidetä”.
Tuossa jutussa puhutaan niistä menneistä sukupolvista. Ennen ei erottu, vaan sinniteltiin yhdessä hamaan tappiin, vaikka elo olisi ollut kuinka tympeää tahansa.
- Anonyymi
En sanoisi, että kyseessä on tabu. Pikemminkin kasvatuksen tulos, koska naiset ovat liian kilttejä eivätkä sano suoraan, mistä kiikastaa. Pelätään, ihan aiheellisesti, että loukataan kumppania ilmoittamalla, että tämä on vastenmielinen ja huono sängyssä. Kuka mies tuollaista kestää kuulla?
Naiset keksivät kaikenmoisia verukkeita väsymyksestä vaihdevuosiin, jotta ei tarvitsisi sietää ellottavaksi muuttuneen kumppanin lähentelyitä. Tämä on tietysti huono ratkaisu molemmille, koska mies ei koskaan saa tietää totuutta ja siten mahdollisuutta tehdä asialle jotain, ja nainen luulee olevansa seksuaalisesti kuollut. Muuten "ihan kivaa" kumppania sitten siedetään siihen asti, kunnes kamelin selkä katkeaa ja mennään joko vieraisiin tai muuten saadaan ero aikaiseksi.
Pitäisi pystyä sanomaan suoraan, että en halua sinua, koska olet ilkeä/lihava/haiset/kovakourainen/tylsä/itsekäs/muuten vaan huono sängyssä. Kyllähän siitä loukkaantuu verisesti, mutta ainakin on kissa pöydällä ja sitten voidaan rehellisesti katsoa, että haluttaako tehdä asialle jotain, siedetäänkö tilannetta vai erotaanko. Eikä tarvitse sietää vastenmielisen kumppanin ehdotuksia, koska takuulla kukaan totuuden päin naamaa saanut mies ei ihan hetkeen yritä saada seksiä. Luultavasti ei koskaan enää, vaan lähtee nuolemaan haavojaan muualle. Olisi helpotus molemmille osapuolille.
- ExpJoo, kyllä mä olen kehdannut sanoa. Tosin ettei vaan tee mieli, voihan siitä loukkaantua. Vaan minkäs mahtaa, kukkokaan ei väkisin laula.
Kumppani voi olla vaikka kuinka kiva ja hurmaava, mutta jos ei hotsita ei hotsita.- Anonyymi
Jos nainen sanoo rehellisesti ja selkeästi miten asiat on niin iahn sama mitä sanoja käyttää; haukutaan na.rtuksi ym. tai muuten siitä suututaan.
Ei naisilla ole samoja vapauksia rehellisyyteen ja tiukkaan viivaan kuin miehillä on. Naisten pitää aina olla diblomaattisia (= kilttejä). Naiset riskeeraavat pahimmillaan henkensä jos puhuvat suoraan, varsinkin piilossa kotiseinien sisällä. Politiikassa ja muussa sitten vain kiusataan ulos tai jollain toisella tapaa vahingoitetaan naista. Toisaalta julkisessa asemassa ei muutenkaan saa naiset ihan mitä vain sanoa, koska heti ukot loukkaantuu ja alkaa möykkäämään (omistamansa) median ja kaiken läpi naista vastaan.
Sentään ohimenevässä keskustelussa känninen mies voi vain haukkua h.uo.raksi kun nainen sanoo hänelle, että ei halua keskustella - mutta sitä mahdollisuutta ei saa mies purkamiseen, jos nainen on politiikan tai muun jäsen ja sanoo jotain. Miehillä on joku ihme ajatus siitä, että heille kuuluu viimeinen sana ja mielellään ruma sellainen niin on voittanut koko jutun.
He tuhoavat, vaikka naisen elämän kunhan saavat sanoa sen viimeisen sanan vain siksi, koska nainen sanoi EI ja oli rehellisesti sekä päättäväisesti erimieltä ihan samalla tavoin kuin miehetkin saa olla.
Tiedän, että on asiallisiakin miehiä, mutta tuo on aikalailla se alla oleva kaava minkä mukaan mennään ja ne "asialliset" miehet on liiankin usein passiivisia - vaikka olisi ehkä ihan hyvä huomattaa jopa omien kavereidensa käytöksestä/ajattelu tavoista. Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen sanoo rehellisesti ja selkeästi miten asiat on niin iahn sama mitä sanoja käyttää; haukutaan na.rtuksi ym. tai muuten siitä suututaan.
Ei naisilla ole samoja vapauksia rehellisyyteen ja tiukkaan viivaan kuin miehillä on. Naisten pitää aina olla diblomaattisia (= kilttejä). Naiset riskeeraavat pahimmillaan henkensä jos puhuvat suoraan, varsinkin piilossa kotiseinien sisällä. Politiikassa ja muussa sitten vain kiusataan ulos tai jollain toisella tapaa vahingoitetaan naista. Toisaalta julkisessa asemassa ei muutenkaan saa naiset ihan mitä vain sanoa, koska heti ukot loukkaantuu ja alkaa möykkäämään (omistamansa) median ja kaiken läpi naista vastaan.
Sentään ohimenevässä keskustelussa känninen mies voi vain haukkua h.uo.raksi kun nainen sanoo hänelle, että ei halua keskustella - mutta sitä mahdollisuutta ei saa mies purkamiseen, jos nainen on politiikan tai muun jäsen ja sanoo jotain. Miehillä on joku ihme ajatus siitä, että heille kuuluu viimeinen sana ja mielellään ruma sellainen niin on voittanut koko jutun.
He tuhoavat, vaikka naisen elämän kunhan saavat sanoa sen viimeisen sanan vain siksi, koska nainen sanoi EI ja oli rehellisesti sekä päättäväisesti erimieltä ihan samalla tavoin kuin miehetkin saa olla.
Tiedän, että on asiallisiakin miehiä, mutta tuo on aikalailla se alla oleva kaava minkä mukaan mennään ja ne "asialliset" miehet on liiankin usein passiivisia - vaikka olisi ehkä ihan hyvä huomattaa jopa omien kavereidensa käytöksestä/ajattelu tavoista.Kirjoitat asiaa.. ☹
Asennevammisuutta on vielä paljon..
Ihan yksinkertainen ajatusleikki: miten suhtauduttaisiin naispuoliseen hakkaraiseen?- Anonyymi
Tuo on kyllä ihan järkyttävää, että on suhteessa, jossa toinen ihminen jota mukamas rakastaa, on ällöttävä.
En voi tuollaista ajattelua ymmärtää, minusta kukaan ei ole ällöttävä, ei edes hc puliukko (pestynä siis kuitenkin).
Ei hyvää lupaile elämä ja vanhuus tuollaisten ihmisten seurassa. Päästään vialla tuollaiset, saisivat hävetä omaa sisäistä rumuuttaan. Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kyllä ihan järkyttävää, että on suhteessa, jossa toinen ihminen jota mukamas rakastaa, on ällöttävä.
En voi tuollaista ajattelua ymmärtää, minusta kukaan ei ole ällöttävä, ei edes hc puliukko (pestynä siis kuitenkin).
Ei hyvää lupaile elämä ja vanhuus tuollaisten ihmisten seurassa. Päästään vialla tuollaiset, saisivat hävetä omaa sisäistä rumuuttaan.Ai.. Mun mielestä aiko monikin tyyppi on ällöttävä..🤷♂️
Wwuwuw kirjoitti:
Ai.. Mun mielestä aiko monikin tyyppi on ällöttävä..🤷♂️
Eikä tarvi edes liittyä ulkonäköön..
Esim Trump on ällöttävä...- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Eikä tarvi edes liittyä ulkonäköön..
Esim Trump on ällöttävä...Sulla on sitten joku sisäinen tarve arvostella luonnollisia asioita. Huono itsetunto jota pönkität muiden kautta?
Trump ei ehkä ole persoonana kaikkien mieleen mielipiteinensä, mutta hän on ehkä kuitenkin JONKIN VERRAN enemmän saanut aikaan elämässään kuin esim sinä tai 99 % maailman ihmisistä (ellei liikakansoitusta ja ekokatastrofia lasketa varsinaiseksi saavutukseksi), joten jonkunlainen oikeudenmukainen kunnioitus olisi kyllä realistisesti paikallaan, ellei halua itse näyttää täysin idiootilta.
Arvostan Trumpissa esim hänen luomiaan positiivisia diplomaattisuhteita kaikkiin niihin maihin, joiden kanssa USA oli sodan partaalla ennen hänen kauttaan. Mieleen yhä muistuu esim kuinka "ihanan humaanin" Obaman kaudella Nato yritti ihan väkisin riitauttaa Suomen ja Venäjän välejä. Ihan vaan pätemisen halusta, kuten aina. Demaritkin sen osaa ja USAn demarit eivät ole pätkääkään parempia ihmisinä, kuin Trump. Samaa rosvokansaa koko joukko, murjaajien, huorien ja varkaiden jälkeläisiä koko sakki. Jos yhtään tunnet maan historiaa😊
Voisin kyllä panna Trumppia, äijässä on vanhanakin enemmän virtaa kuin kymmenessä taviksessa👍
Oikeisto on puhunut. Anonyymi kirjoitti:
Sulla on sitten joku sisäinen tarve arvostella luonnollisia asioita. Huono itsetunto jota pönkität muiden kautta?
Trump ei ehkä ole persoonana kaikkien mieleen mielipiteinensä, mutta hän on ehkä kuitenkin JONKIN VERRAN enemmän saanut aikaan elämässään kuin esim sinä tai 99 % maailman ihmisistä (ellei liikakansoitusta ja ekokatastrofia lasketa varsinaiseksi saavutukseksi), joten jonkunlainen oikeudenmukainen kunnioitus olisi kyllä realistisesti paikallaan, ellei halua itse näyttää täysin idiootilta.
Arvostan Trumpissa esim hänen luomiaan positiivisia diplomaattisuhteita kaikkiin niihin maihin, joiden kanssa USA oli sodan partaalla ennen hänen kauttaan. Mieleen yhä muistuu esim kuinka "ihanan humaanin" Obaman kaudella Nato yritti ihan väkisin riitauttaa Suomen ja Venäjän välejä. Ihan vaan pätemisen halusta, kuten aina. Demaritkin sen osaa ja USAn demarit eivät ole pätkääkään parempia ihmisinä, kuin Trump. Samaa rosvokansaa koko joukko, murjaajien, huorien ja varkaiden jälkeläisiä koko sakki. Jos yhtään tunnet maan historiaa😊
Voisin kyllä panna Trumppia, äijässä on vanhanakin enemmän virtaa kuin kymmenessä taviksessa👍
Oikeisto on puhunut.Näin saat toki ajatella ja kirjoittaakin jos haluat..Suomessa kun sellainen oikeus toistaiseksi on.
Sama pätee tietysti minuun, hyväksyt tai et. Trump on aivan helvetin oksetteva olento, jopa ihmiseksi. Trumppi saa toki tuosta edellisestä lausumastani nostaa kunnianloukkaussyytteen, vaikka se oli edelleen kehu häntä kohtaan..
G.Mäntti, oletan..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Näin saat toki ajatella ja kirjoittaakin jos haluat..Suomessa kun sellainen oikeus toistaiseksi on.
Sama pätee tietysti minuun, hyväksyt tai et. Trump on aivan helvetin oksetteva olento, jopa ihmiseksi. Trumppi saa toki tuosta edellisestä lausumastani nostaa kunnianloukkaussyytteen, vaikka se oli edelleen kehu häntä kohtaan..
G.Mäntti, oletan..No sovitaan, että minä saan ajatella ihan mitä vaan ja sinä saat tuntea ihan mitä vaan, kunhan et kuvittele, että maailman asioita hoidetaan tunteella eikä järjellä.
Mutta parempi, kun et kuvittele tietäväsi kuka minä olen, mettään menee sekin.
Ja mulla on todellakin olennaisempaa tekemistä, kun jaella hyväksyntäni kultamuruja armeliaasti vähäosaisille kanssaihmisilleni..hehheh
Hyväksyntä on kommareiden juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sovitaan, että minä saan ajatella ihan mitä vaan ja sinä saat tuntea ihan mitä vaan, kunhan et kuvittele, että maailman asioita hoidetaan tunteella eikä järjellä.
Mutta parempi, kun et kuvittele tietäväsi kuka minä olen, mettään menee sekin.
Ja mulla on todellakin olennaisempaa tekemistä, kun jaella hyväksyntäni kultamuruja armeliaasti vähäosaisille kanssaihmisilleni..hehheh
Hyväksyntä on kommareiden juttu."No sovitaan, että minä saan ajatella ihan mitä vaan ja sinä saat tuntea ihan mitä vaan, kunhan et kuvittele, että maailman asioita hoidetaan tunteella eikä järjellä."
Tarkoitat siis että trumppi hoiti asiat järjellä sanoessaan heti ääntenlaskennan vasta alettua voittaneensa jo vaalit? Hoidatko itse myös asiat yhtä viisaasti järjellä sinä trumppifanaatikko vai oletko vain vähäosainen kanssaihminen? Anonyymi kirjoitti:
"No sovitaan, että minä saan ajatella ihan mitä vaan ja sinä saat tuntea ihan mitä vaan, kunhan et kuvittele, että maailman asioita hoidetaan tunteella eikä järjellä."
Tarkoitat siis että trumppi hoiti asiat järjellä sanoessaan heti ääntenlaskennan vasta alettua voittaneensa jo vaalit? Hoidatko itse myös asiat yhtä viisaasti järjellä sinä trumppifanaatikko vai oletko vain vähäosainen kanssaihminen?Trumppihan vetoaa nimenomaan tunteisiin.. 🙄
Samoin persut - tunnepuolue.
Halla-ahokin vaikutti kovasti tänään ykkösaamussa trumppia komppailevan ja puolustavan..Soinikin oli kova fani.Wwuwuw kirjoitti:
Trumppihan vetoaa nimenomaan tunteisiin.. 🙄
Samoin persut - tunnepuolue.
Halla-ahokin vaikutti kovasti tänään ykkösaamussa trumppia komppailevan ja puolustavan..Soinikin oli kova fani.# Vaihtoehtoiset faktat...🤣😂
No varmaan sekdistä puhuminen miesten kohdalla vanhempanakin tavallisempaa kuin vanhempien naisten kohdalla, mutta seksuaalisuus on varmaan ihan yhtälailla tabu.
”Mieskunto” vaikuttaa varmaan miesten itsetuntoon ja sitä kautta muuhunkin läheisyyteen ja parisuhteen vaalimiseen. Ja luulen, että se taas johtuu siitä, ettei naiset puhu avoimesti omasta seksuaalisista tarpeistaan. Ja tuo ”mieskunto” taas on suoraan yhteydessä haluttavaksi tuntemiseen, että pitää miehenkin tuntea olevansa haluttu, tai ei se ”napero” rupea yhteistyöhön. 😬
Että yleinen seksuaalisuuden ”puhumattomuus” loitontaa parisuhteissa olevia aikanaan.
Tyhjän saa pyytämättäkin..
Mutta tää on vaan mun oletus, en itse vielä pidä itseäni ikäihmisenä, eikä ole päällä tällähetkellä vuosikymmenien suhdetta.Niin, siis jotenkin olen nähnyt minua vanhempien ihmisten parisuhteissa sen, että jompikumpi on selkeästi huonommalla itsetunnolla varustettu. On huomattavaa ylipainoa, alkoholismia tai sairauksia, mitkä johtuu juuri siitä, ettei olla pidetty itsestä huolta.
Yhdessäkin ollaan erillään ja enemmän vietetään vapaa-aikaakin erikseen.
Yleensä ollaa yhdessä vielä jonkun omaisuuden vuoksi tai kun on totuttu.
Itse näkisin, että tälläinenkin olisi voitu estää jo ajat sitten, kun on vielä ollut mahdollisuuksia kulkea samaansuuntaan toisiaan tukien ja avoimesti puhuen. Kasvaa ja muuttua yhdessä. Niin seksuaalisesti kuin muutenkin. Siihen ei ole vaan ollut tarvittavaa kulttuuria suhteen alkuvaiheessa.
Oispa jännä päästä aikakoneella 50 vuotta eteenpäin ja tarkastaa tilanne uudelleen. 😬Toinen tabuhan on se, että miestä ei ylipäätään haluta, tai että mies on aseksuaali, sillä miehen mittahan on..
Aika kuvaava sana tuo " mieskunto"Wwuwuw kirjoitti:
Toinen tabuhan on se, että miestä ei ylipäätään haluta, tai että mies on aseksuaali, sillä miehen mittahan on..
Aika kuvaava sana tuo " mieskunto"No kaikenmaailmsn stereotypiat kun tuo yhdessä makkariin, varmasti lähtee maku kummaltakin hommasta... plus mitä mahdolliset sairaudet yms tuo..
Monikohan vetää sinisiä nappeja turhaan? Jos pikkuisen kelais vaikka perisuhdeseksiä jossain terapiassa, saattais ”kuntokin” kohentua...Disse kirjoitti:
No kaikenmaailmsn stereotypiat kun tuo yhdessä makkariin, varmasti lähtee maku kummaltakin hommasta... plus mitä mahdolliset sairaudet yms tuo..
Monikohan vetää sinisiä nappeja turhaan? Jos pikkuisen kelais vaikka perisuhdeseksiä jossain terapiassa, saattais ”kuntokin” kohentua...Ja se nainen ei muuten ei ole mikään munan päässä oleva ruuvi, jota voi pyöritellä kuin..no..pornossa..😯
Wwuwuw kirjoitti:
Ja se nainen ei muuten ei ole mikään munan päässä oleva ruuvi, jota voi pyöritellä kuin..no..pornossa..😯
Äsken muuten uutisissa tuli semmoinen hämmästyttävä tieto, että miehen on ilman kumppania vaikeampi saada lapsi kuin naisen..🙄
Wwuwuw kirjoitti:
Ja se nainen ei muuten ei ole mikään munan päässä oleva ruuvi, jota voi pyöritellä kuin..no..pornossa..😯
No en uskokaan, että monikaan mies pornoon seksiä sotkee, mutta omasta seksuaalisuudesta ei tiedetä kaikkea, eikä uskalleta puhua siitä kumppanille. Veikkaan, että monikaan nainen ei tiedä mitään muuta hyväilyä kuin ”nokkahuilun” soitto. 😂
Mutta sellaista se voipi olla? Ei omakohtaista kokemusta... mä kyllä osaan puhua. 😁Wwuwuw kirjoitti:
Äsken muuten uutisissa tuli semmoinen hämmästyttävä tieto, että miehen on ilman kumppania vaikeampi saada lapsi kuin naisen..🙄
No naista pidetään valmiiksi parempana huoltajana.
Disse kirjoitti:
No naista pidetään valmiiksi parempana huoltajana.
Lisäksi sillä on aika usein kohtu..
Siis juttu ei koskenut eroja..Disse kirjoitti:
No en uskokaan, että monikaan mies pornoon seksiä sotkee, mutta omasta seksuaalisuudesta ei tiedetä kaikkea, eikä uskalleta puhua siitä kumppanille. Veikkaan, että monikaan nainen ei tiedä mitään muuta hyväilyä kuin ”nokkahuilun” soitto. 😂
Mutta sellaista se voipi olla? Ei omakohtaista kokemusta... mä kyllä osaan puhua. 😁Mutta aika moni mies sotkee seksiä pornoon. Sieltä ne opit otetaan, on näistä ollu juttua..
Wwuwuw kirjoitti:
Siis juttu ei koskenut eroja..Lääketieteellinen ja tekninen kehitys on vielä hieman vaiheessa.
Tasa-arvoa odotellessa.Wwuwuw kirjoitti:
Siis juttu ei koskenut eroja..Niin, voi synnyttää itse, mutta ajattelin ihan adoptiota..
Arvelinkin näin.Thymallus kirjoitti:
Lääketieteellinen ja tekninen kehitys on vielä hieman vaiheessa.
Tasa-arvoa odotellessa.Jos me olisimme lintuja, tai matelijoita, niin asiaa ei tarttis pohtia..Ehkä.
Wwuwuw kirjoitti:
Mutta aika moni mies sotkee seksiä pornoon. Sieltä ne opit otetaan, on näistä ollu juttua..
No voi olla sekin...
Miehen seksuaalisuus saa usein varmaan vastakaikua vain toksisesta öyhötyksestä...
Mutta vaikea sanoa muitten puolesta mitään... mutta kyllähän tuon täälläkin huomaa.Wwuwuw kirjoitti:
Jos me olisimme lintuja, tai matelijoita, niin asiaa ei tarttis pohtia..Ehkä.
Kynä.m;hän välillä madellen pyyteli anteeksi? 🤔
Thymallus kirjoitti:
Lääketieteellinen ja tekninen kehitys on vielä hieman vaiheessa.
Tasa-arvoa odotellessa.Sitä paitsi sä sotket edelleen tasa-arvon tasapäisyyteen..
Siis että meidän kaikkien pitäisi olla samanvärisiä, samaa seksuaalisuutta, samanpituisia ja - näköisiä.. ja yhtä varakkaita yms..
Tasa-arvo on sitä, että ihmisillä on samat mahdollisuudet noista eroista huolimatta. Se, että täydellistä tasa-arvoa ei koskaan saavuteta, ei liity siihen ettei sitä pitäisi tavoitella. Saati että ne nykyisin " tasa-arvoisimmissa" asemassa olevat eivät joskus olisi siinä asemassa mitä nyt heikoimmat.Wwuwuw kirjoitti:
Sitä paitsi sä sotket edelleen tasa-arvon tasapäisyyteen..
Siis että meidän kaikkien pitäisi olla samanvärisiä, samaa seksuaalisuutta, samanpituisia ja - näköisiä.. ja yhtä varakkaita yms..
Tasa-arvo on sitä, että ihmisillä on samat mahdollisuudet noista eroista huolimatta. Se, että täydellistä tasa-arvoa ei koskaan saavuteta, ei liity siihen ettei sitä pitäisi tavoitella. Saati että ne nykyisin " tasa-arvoisimmissa" asemassa olevat eivät joskus olisi siinä asemassa mitä nyt heikoimmat.Sama kun naiset vaatis tasa-arvon nimeen oikeutta pissiä kasikuviota hankeen.
https://youtu.be/-AJtFsU51og
Tai muuta vastaavaa...😂Disse kirjoitti:
Niin, voi synnyttää itse, mutta ajattelin ihan adoptiota..
Arvelinkin näin.Kyllä Suomesssa itsenäinen mieskin saa adoption.. Ulkomaiden säännöksiin onkin vähän vaikeampi puuttua.. Aika usein käsittääkseni vaaditaan heteroavioparia.
Wwuwuw kirjoitti:
Oli outo matelija kyllä..
No kieltämäti... tosin koko palstan yhteiskuvaa katsoen rikka rokassa. 😜
Disse kirjoitti:
Sama kun naiset vaatis tasa-arvon nimeen oikeutta pissiä kasikuviota hankeen.
https://youtu.be/-AJtFsU51og
Tai muuta vastaavaa...😂Kyllä se pikku apuvälineillä onnistuu.. niitä onpi myynnissä, ei tosin tuosta syystä..🙃
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä Suomesssa itsenäinen mieskin saa adoption.. Ulkomaiden säännöksiin onkin vähän vaikeampi puuttua.. Aika usein käsittääkseni vaaditaan heteroavioparia.
No mä en tiedä noista höykäsen pölähtämää, mutta jos siinä vaikuttaa joidenkin ihmisten päätökset, varmaan vielä nainen saa helpommin stereotyyppisen kuvitelman vuoksi adoption... vielä vaikuttaa noi vanhat käsitykset...
Mullekin ihan omat sukulaisnaiset on toitottaneet, että ompas ihmettä kun lapset sun luona tykkää olla. 😂
Ompas siistiä ja oho! Osaat laittaa ruokaa?! Mitä? Mankeloit lakanat! 😳😂😂😂
Ei niitä iänikuisia vanhoja periaatteita sukupuolien väliltä hetkessä pois karsita. 😊Wwuwuw kirjoitti:
Sitä paitsi sä sotket edelleen tasa-arvon tasapäisyyteen..
Tasa-arvo on sitä, että ihmisillä on samat mahdollisuudet noista eroista huolimatta. Se, että täydellistä tasa-arvoa ei koskaan saavuteta, ei liity siihen ettei sitä pitäisi tavoitella. Saati että ne nykyisin " tasa-arvoisimmissa" asemassa olevat eivät joskus olisi siinä asemassa mitä nyt heikoimmat.Näin sotken ja aion sotkea edelleenkin. Olen realisti. Tavoitellahan voi vaikka mitä, mutta aina se on vaan tavoite.
Vaikka kuinka rukkaisimme koripallon sääntöjä, niin koskaan 185 cm pelaaja ei ole tasa-arvoisessa asemassa 215 cm pelaajan kanssa.Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä se pikku apuvälineillä onnistuu.. niitä onpi myynnissä, ei tosin tuosta syystä..🙃
No kyllähän miehetkin jo synnyttelee täyttähäkää...
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005628254.html
Ei ehkä ihan ilman kepulikonsteja, mut kuitenkin... hyvä myö! ✌️😜✌️Disse kirjoitti:
No kyllähän miehetkin jo synnyttelee täyttähäkää...
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005628254.html
Ei ehkä ihan ilman kepulikonsteja, mut kuitenkin... hyvä myö! ✌️😜✌️Onnistuuhan se toki, jos miehellä sattuu kohtu olemaan..
Ei kohtuutonta...vai..Thymallus kirjoitti:
Näin sotken ja aion sotkea edelleenkin. Olen realisti. Tavoitellahan voi vaikka mitä, mutta aina se on vaan tavoite.
Vaikka kuinka rukkaisimme koripallon sääntöjä, niin koskaan 185 cm pelaaja ei ole tasa-arvoisessa asemassa 215 cm pelaajan kanssa.Tasa-arvoisesti kumpikin voi harrastaa lajia, mutta tasavertainen ei lyhyempi peluri ole pitemmän kanssa, lajiin tyypillisen pituuden edun mukaan.
Tänään oli avaus meriokratiasta... siinä tuo hukkapätkä saattais jäädä pois joukkueesta lyhyytensä vuoksi. Mutta luultavasti jossain muualla voi harrastaa lajia vielä ja se on tasa-arvoa se.Thymallus kirjoitti:
Näin sotken ja aion sotkea edelleenkin. Olen realisti. Tavoitellahan voi vaikka mitä, mutta aina se on vaan tavoite.
Vaikka kuinka rukkaisimme koripallon sääntöjä, niin koskaan 185 cm pelaaja ei ole tasa-arvoisessa asemassa 215 cm pelaajan kanssa.No työelämään esim ei koske koripallon säännöt, aika huono esimerkki.
Tsemppaa, munasolu☝️Wwuwuw kirjoitti:
Onnistuuhan se toki, jos miehellä sattuu kohtu olemaan..
Ei kohtuutonta...vai..No ei.... kohta saa motonetista nielaistavia kohtuja! ☝️
Motonet! Järkisynnyttäjän tavaratalo! 😜Disse kirjoitti:
No mä en tiedä noista höykäsen pölähtämää, mutta jos siinä vaikuttaa joidenkin ihmisten päätökset, varmaan vielä nainen saa helpommin stereotyyppisen kuvitelman vuoksi adoption... vielä vaikuttaa noi vanhat käsitykset...
Mullekin ihan omat sukulaisnaiset on toitottaneet, että ompas ihmettä kun lapset sun luona tykkää olla. 😂
Ompas siistiä ja oho! Osaat laittaa ruokaa?! Mitä? Mankeloit lakanat! 😳😂😂😂
Ei niitä iänikuisia vanhoja periaatteita sukupuolien väliltä hetkessä pois karsita. 😊Niinpä.. Mies on sankari kun kasvattaa omia lapsiaan yksin, nainen taas.. .noniin.
Disse kirjoitti:
No ei.... kohta saa motonetista nielaistavia kohtuja! ☝️
Motonet! Järkisynnyttäjän tavaratalo! 😜Höhö..
Peräsynnytys yhdeksän kk:n päästä... prumpruuum..kyllä lähtee..Wwuwuw kirjoitti:
Niinpä.. Mies on sankari kun kasvattaa omia lapsiaan yksin, nainen taas.. .noniin.
No tämäpä...
Mulle onkin kirosana ollut lause joka alkaa näin...
Koska olet nainen/mies, niin...
Tai koska olen nainen/mies niin...
Fyysisiä eroja on, mutta ihminen se on oli mies tai nainen...
Ja just noi Kynäilijä ämmät, mitkä jankuttaa jostain luonnollisuudesta tässä yhteydessä mieli tekis vetäistä patterin ja seinän välistä pari kertaa. 😂 Päässä on vikaa jos ei osaa elää ilman toista sukupuolta nykymaailmassa. 😁Wwuwuw kirjoitti:
Höhö..
Peräsynnytys yhdeksän kk:n päästä... prumpruuum..kyllä lähtee..Oisko jo vähän p.rseestä? Häh? 😜
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä se pikku apuvälineillä onnistuu.. niitä onpi myynnissä, ei tosin tuosta syystä..🙃
Heh, totta turiset. Jos ei jotkut tienneet, niin....
https://www.sateenkaarikauppa.fi/product/186/emisil-stp-2nd-gen--proteesi
Voi pissiä, häs.iä ja hämätä. 😃J-76 kirjoitti:
Voi pissiä, häs.iä ja hämätä. 😃Tuon kun lsittaa housuun ja lähtee pokkana lähikauppaan. 😜
Disse kirjoitti:
No tämäpä...
Mulle onkin kirosana ollut lause joka alkaa näin...
Koska olet nainen/mies, niin...
Tai koska olen nainen/mies niin...
Fyysisiä eroja on, mutta ihminen se on oli mies tai nainen...
Ja just noi Kynäilijä ämmät, mitkä jankuttaa jostain luonnollisuudesta tässä yhteydessä mieli tekis vetäistä patterin ja seinän välistä pari kertaa. 😂 Päässä on vikaa jos ei osaa elää ilman toista sukupuolta nykymaailmassa. 😁Hööps.. stop sihen.. Älä käytä ämmää haukkumasana miehestä sen enempää kuin käyttäisit äijää haukkumasanana naisesta☝️
Kielenkäyttö noin yleensäkin kuvastaa aika paljon asenteista..J-76 kirjoitti:
Voi pissiä, häs.iä ja hämätä. 😃Pyrf..
Mä tarkotin ihan vaan tämmösiä..
https://www.outnorth.fi/gogirl/gogirl- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Voi pissiä, häs.iä ja hämätä. 😃Lerppa https://www.sateenkaarikauppa.fi/product/233/emisil-er04-proteesi 🤭
Wwuwuw kirjoitti:
Pyrf..
Mä tarkotin ihan vaan tämmösiä..
https://www.outnorth.fi/gogirl/gogirlHmph. Epämukavan näköinen toi go girl. 😞
Mä vähän nokitin. 😉Anonyymi kirjoitti:
Lerppa https://www.sateenkaarikauppa.fi/product/233/emisil-er04-proteesi 🤭
Kova hinta..😳
Anonyymi kirjoitti:
Lerppa https://www.sateenkaarikauppa.fi/product/233/emisil-er04-proteesi 🤭
Siellä on aika aidon näköinen siinä kohdistetussa kuvassa, jos sepaluksesta näkee vaan letkun ei äkkiä hoksaa feikiksi. 😄
Vasta tuo läppä paljastaa tai lähempi tutustuminen..Disse kirjoitti:
Tuon kun lsittaa housuun ja lähtee pokkana lähikauppaan. 😜
Haha, koittaa roikottaa sepaluksesta. Jääny muka farkunnapit/vetoketju auki ja nakki väliin. 🤣
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kova hinta..😳
Pyrskh....
Wwuwuw kirjoitti:
Hööps.. stop sihen.. Älä käytä ämmää haukkumasana miehestä sen enempää kuin käyttäisit äijää haukkumasanana naisesta☝️
Kielenkäyttö noin yleensäkin kuvastaa aika paljon asenteista..No tarkoitin ihan vaan M.
Elä jaksa nipottaa... sitä paitsi naiseen vähänkin viittaava ei ole minusta alentavaa.Disse kirjoitti:
No tarkoitin ihan vaan M.
Elä jaksa nipottaa... sitä paitsi naiseen vähänkin viittaava ei ole minusta alentavaa.Riippuu asiayhteydestä, tuossa yhteydessä on.. Eikä se muuksi muutu, vaikka tavallista onkin.
Opitpahan☝️Wwuwuw kirjoitti:
Riippuu asiayhteydestä, tuossa yhteydessä on.. Eikä se muuksi muutu, vaikka tavallista onkin.
Opitpahan☝️Päh! Kaikkee sinäkin kehtaat...
Ja näinkin pitkään täällä kirjoiteltu ja alat mua tuollaisesta komentelemaan...
Hyphf! 😤
En puhu sulle enää.... ainakaan heti...😠- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Päh! Kaikkee sinäkin kehtaat...
Ja näinkin pitkään täällä kirjoiteltu ja alat mua tuollaisesta komentelemaan...
Hyphf! 😤
En puhu sulle enää.... ainakaan heti...😠Tässä sen taas näkee. Et kestä yhtään kritiikkiä.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä sen taas näkee. Et kestä yhtään kritiikkiä.
Sitäpaitsi työ trollit ootte ääsburgereita... ette tajuu sarkasmia.
Wuppis naureksii mun kommentille. 😂Wwuwuw kirjoitti:
No työelämään esim ei koske koripallon säännöt, aika huono esimerkki.
Tsemppaa, munasolu☝️Tuli vähän häiriötä tuossa.
Ihan hieno ajatus se tasa-arvo ja siihen pyrkiminen, totta kai.
Mutta kun tätä ihmiskuntaa katsoo, niin todellisen tasa-arvon saavuttaminen on ihan yhtä lähellä kuin täydellisesti toimiva kommunismi. Hieno ajatus sekin, noin teoriassa, muttei ihmisten maailmassa.- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Tuli vähän häiriötä tuossa.
Ihan hieno ajatus se tasa-arvo ja siihen pyrkiminen, totta kai.
Mutta kun tätä ihmiskuntaa katsoo, niin todellisen tasa-arvon saavuttaminen on ihan yhtä lähellä kuin täydellisesti toimiva kommunismi. Hieno ajatus sekin, noin teoriassa, muttei ihmisten maailmassa.Tasa-arvo tarkoittaa sitä, että ihmisten erilaisia ominaisuuksia pidetään samanarvoisina, eikä esimerkiksi empaattista suhtautumistapaa pidetä vähempiarvoisena voimankäyttöön nähden.
Tasa-arvo ei tarkoita sitä, että kaikkien pitäisi sekä fyysisesti että psyykkisesti pystyä samanlaisiin suorituksiin. - Anonyymi
Disse kirjoitti:
No kaikenmaailmsn stereotypiat kun tuo yhdessä makkariin, varmasti lähtee maku kummaltakin hommasta... plus mitä mahdolliset sairaudet yms tuo..
Monikohan vetää sinisiä nappeja turhaan? Jos pikkuisen kelais vaikka perisuhdeseksiä jossain terapiassa, saattais ”kuntokin” kohentua...Kyllä, esim. Vastaamossa olisi hyviä terapiapalveluja seksiongelmien puimiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Tasa-arvo tarkoittaa sitä, että ihmisten erilaisia ominaisuuksia pidetään samanarvoisina, eikä esimerkiksi empaattista suhtautumistapaa pidetä vähempiarvoisena voimankäyttöön nähden.
Tasa-arvo ei tarkoita sitä, että kaikkien pitäisi sekä fyysisesti että psyykkisesti pystyä samanlaisiin suorituksiin.Tokihan minä jotain tuon suuntaista ounastelin itsekin, mutta se ei ole ollenkaan niin mielenkiintoinen keskustelun aihe kuin ihmislajin, tai sanotaanko älyn evoluutio. Millainen on maapallon älykkäin "elämän"muoto vaikkapa tuhannen vuoden kuluttua? Onko se vielä ihminen, tuskin. Paljonko siinä on vielä "konetta", vai joko se on pelkkää informaatiovirtaa jossain verkossa? Ja joko ne ovat kaikki samanlaisia, samanlaisin mahdollisuuksin?
Tai sanotaan niin, että nykyiset yhteiskunnalliset ongelmat eivät ainakaan minua saa innostumaan.
Ei kai? Itsellä haluttomuus ei johdu siitä ettei kumppani osaisi temppuja, osaa kaikki erinomaisesti. Mua vaan ei seksi kiinnosta siinä määrin, että kokisin sen välttämättömäksi. Yhtä hyvin voisin seukata aseksuaalin kanssa ja raaputtaa ittekseni, jos hinku iskee. 😄
En tiiä, kai sitä ei vaan kaikkia ole luotu hässimään vimmatusti.Hmm, ehkä se sitten on sitä ettei kumppani jaksa haluttaa. Luulen, että ihan sama mimmonen tyyppi vastassa, mun mielenkiinto lopahtaa seksiin anyway. Kun se vaan ei tunnu tärkeelle, kun joskus. Silloinkin siihen ajaa hormonihuuru, eikä siinä kauheesti mieti onko se kumppani jollain tavoin viehättävä vai ei.
Sytyn ja sammun omia aikojani, eikä siinä paljon kekkuloimiset auta puolesta tai vastaan.Suhde jossa toinen pihtaa on paha rasti, jos toinen on varustettu keskiverto haluilla. Toki homman voi kaiketi saada toimimaan, mutta siihen vaaditaan hirveä kasa pornoa 🤔
Partakaweri kirjoitti:
Suhde jossa toinen pihtaa on paha rasti, jos toinen on varustettu keskiverto haluilla. Toki homman voi kaiketi saada toimimaan, mutta siihen vaaditaan hirveä kasa pornoa 🤔
Varmaan. Ideaalitilanne on, että toisenkin seksuaalisuus on yhtälainen tai joustava. Ts. mukautuu saannin mukaan.
J-76 kirjoitti:
Varmaan. Ideaalitilanne on, että toisenkin seksuaalisuus on yhtälainen tai joustava. Ts. mukautuu saannin mukaan.
Tai, että seksuaalisesti haluttomampi joustaa toisen seksuaalisuuden mukaan anteliaaksi, vaikkei itsellä haluja olisikaan.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Tai, että seksuaalisesti haluttomampi joustaa toisen seksuaalisuuden mukaan anteliaaksi, vaikkei itsellä haluja olisikaan.
Olisi kyllä masentavaa jyystää menemään kun oikein näkisi että toinen miettii vaan seuraavan päivän kauppalistaa ja odottaa kiltisti että epämiellyttävä seksi loppuu.
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kyllä masentavaa jyystää menemään kun oikein näkisi että toinen miettii vaan seuraavan päivän kauppalistaa ja odottaa kiltisti että epämiellyttävä seksi loppuu.
Varmaan, vaan voihan toinenkin näytellä. Niinhän naiset usein tekee, ettei miehelle tule pahaolo.
Yleensä kai kuitenkin, jos on yhtään sydäntä mukana se toisen ilahduttaminen on vilpitöntä eikä tuota miksikä kuvaat. Eli naama ei ole nyreä eikä poissaoleva. Itse ainakin, jos on tuollanen fiilis mitä kuvailet kieltäydyn tyystin seksistä.
Perusteluksi riittää, että mies ymmärtää jutun olevan juuri tuota jos väkisin ryhtyy kun ei yhtään nappaa.
Näinpä meillä ei tuollasta nyrpeää seksiä harrastella koskaan. Aina on vähintäänkin ilo ilahduttaa toista tai molempia. Silloin se ei ole epämukavaa, vaikkei itse oliskaan nautintoa vailla.
Hierotaanhan sitä toisen niskaakin, koska toisella on tarvetta vaikkei itsellä muuta tarvetta olekaan, kun auttamisen ilo. Jos ymmärrät.J-76 kirjoitti:
Varmaan, vaan voihan toinenkin näytellä. Niinhän naiset usein tekee, ettei miehelle tule pahaolo.
Yleensä kai kuitenkin, jos on yhtään sydäntä mukana se toisen ilahduttaminen on vilpitöntä eikä tuota miksikä kuvaat. Eli naama ei ole nyreä eikä poissaoleva. Itse ainakin, jos on tuollanen fiilis mitä kuvailet kieltäydyn tyystin seksistä.
Perusteluksi riittää, että mies ymmärtää jutun olevan juuri tuota jos väkisin ryhtyy kun ei yhtään nappaa.
Näinpä meillä ei tuollasta nyrpeää seksiä harrastella koskaan. Aina on vähintäänkin ilo ilahduttaa toista tai molempia. Silloin se ei ole epämukavaa, vaikkei itse oliskaan nautintoa vailla.
Hierotaanhan sitä toisen niskaakin, koska toisella on tarvetta vaikkei itsellä muuta tarvetta olekaan, kun auttamisen ilo. Jos ymmärrät.Mutta pahin vitsaus maanpäällä on kumppani, joka ei ymmärtäisi yhtään että toisellakin on oikeus kieltäytyä ja vieläpä suuttuisi, jos hänen panohalujaan ei toteuteta aina ilolla. Helvettiin sellainen ihminen, joka itsekkäästi vaatii aina halujensa jumalointia.
Piittaamatta toisen haluttomuudesta.- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Hierotaanhan sitä toisen niskaakin, koska toisella on tarvetta vaikkei itsellä muuta tarvetta olekaan, kun auttamisen ilo. Jos ymmärrät.En mä haluaisi seksiä naisen kanssa, jolla ei oikeasti olisi panofiilis. Tosi hyvä olo tulisi varmasti panna menemään kun tietää että toinen esittää nyt mieliksi että on kivaa, vaikka ei nauti ollenkaan.
Niskahieronta ei mielestäni ole millään tavalla verrannollinen seksiin. Siinä toinen osapuoli on passiivinen, istuu/ makaa paikoillaan, minkäänlaista osallistumista häneltä ei tarvita.
Seksissä joko molemmat on aktiivisesti mukana puuhassa tai sitten sitä ei tarvitse harrastaa ollenkaan.
Mulle olisi todella epämukava ajatus et nainen vaan lojuisi reidet levällään siinä vaan "mun iloksi", kun en mä siitä nauttisi ellei nainenkin olisi oikeasti täysillä mukana. - Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Mutta pahin vitsaus maanpäällä on kumppani, joka ei ymmärtäisi yhtään että toisellakin on oikeus kieltäytyä ja vieläpä suuttuisi, jos hänen panohalujaan ei toteuteta aina ilolla. Helvettiin sellainen ihminen, joka itsekkäästi vaatii aina halujensa jumalointia.
Piittaamatta toisen haluttomuudesta.Teillä onkin helppo rasti olla harrastamatta seksiä ellet sinä halua sitä. Miehesi laittaa aina pleikkarin seksin edelle. Toista se on tosimiehillä.
Anonyymi kirjoitti:
En mä haluaisi seksiä naisen kanssa, jolla ei oikeasti olisi panofiilis. Tosi hyvä olo tulisi varmasti panna menemään kun tietää että toinen esittää nyt mieliksi että on kivaa, vaikka ei nauti ollenkaan.
Niskahieronta ei mielestäni ole millään tavalla verrannollinen seksiin. Siinä toinen osapuoli on passiivinen, istuu/ makaa paikoillaan, minkäänlaista osallistumista häneltä ei tarvita.
Seksissä joko molemmat on aktiivisesti mukana puuhassa tai sitten sitä ei tarvitse harrastaa ollenkaan.
Mulle olisi todella epämukava ajatus et nainen vaan lojuisi reidet levällään siinä vaan "mun iloksi", kun en mä siitä nauttisi ellei nainenkin olisi oikeasti täysillä mukana.Vertauskuva on sikäli hyvä, että siinä tehdään hierontaa toisen hyväksi. Ihan kuten seksiäkin voi harrastaa toisen iloksi.
Eikä sen tarvitse olla vastenmielistä, ei vaan itseä himota. Tervetuloa elämään, jossa himotus ei ole ehto seksille. :)
Rakkaus ja läheisyys voi riittää syyksi. Mielihyvä voi olla tyydyttävää, vaikkei se orgasmille tuntuiskaan.Anonyymi kirjoitti:
Teillä onkin helppo rasti olla harrastamatta seksiä ellet sinä halua sitä. Miehesi laittaa aina pleikkarin seksin edelle. Toista se on tosimiehillä.
No se hyvä puoli tässäkin on, että molempien on helppoa olla ilman seksiä. Silti lähekkäin ja helliä.
En mitenkään kestäisi kumppania jolle seksi olisi ihan välttämätöntä säännöllisesti, ollakseen tyytyväinen ja rakastava kumppani. Tai jolle pitäisi esittää himoja tms.J-76 kirjoitti:
No se hyvä puoli tässäkin on, että molempien on helppoa olla ilman seksiä. Silti lähekkäin ja helliä.
En mitenkään kestäisi kumppania jolle seksi olisi ihan välttämätöntä säännöllisesti, ollakseen tyytyväinen ja rakastava kumppani. Tai jolle pitäisi esittää himoja tms.Ihan jo terveyteni sanelee sen verran ehtoja, että sairaana kivuliaana ja lopen uupuneena (fatiikki) ei tule vähimmäkään määrin mieleen harrastaa seksiä.
Voi kukin miettiä omalle kohdalle tilannetta, jossa olet väsynyt luita ja ytimiä muiden, nukut istuvilleen tai olet kuin ruuvipenkissä useammasta kohtaa kehoasi rutistuksissa ja joku polttaa hiilihangolla ihoasi ja viiltelee terällä lihaksiisi viiltoja, tökkii sormilla mustelmiasi ja murjoo niveliäsi, jopa kokovartalo hammassärky auttaa ehkä tajuamaan miten paljon silloin on hinkua hyppiä kanina punkassa.
Terveenä se on helppoa ja hauskaa, sairaana ei ollenkaan.J-76 kirjoitti:
Ihan jo terveyteni sanelee sen verran ehtoja, että sairaana kivuliaana ja lopen uupuneena (fatiikki) ei tule vähimmäkään määrin mieleen harrastaa seksiä.
Voi kukin miettiä omalle kohdalle tilannetta, jossa olet väsynyt luita ja ytimiä muiden, nukut istuvilleen tai olet kuin ruuvipenkissä useammasta kohtaa kehoasi rutistuksissa ja joku polttaa hiilihangolla ihoasi ja viiltelee terällä lihaksiisi viiltoja, tökkii sormilla mustelmiasi ja murjoo niveliäsi, jopa kokovartalo hammassärky auttaa ehkä tajuamaan miten paljon silloin on hinkua hyppiä kanina punkassa.
Terveenä se on helppoa ja hauskaa, sairaana ei ollenkaan.
- Anonyymi
No mistä se haluttomuus muuten johtuisi kun ettei äijärumilus kiihota.yäk
Aika yleinen asenne on ollut se, että akka pihtaa jotain saadakseen.. yms. Tai että naisen seksuaaliset halut loppuu kun nainen saa lapsen.
Toisinpäinhän tuo ei toimi... eli jos miestä ei haluta, niin vika on tottakai naisessa.. sen lihomisessa, sen vanhenemisessa, sen samanlaisuudessa..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Aika yleinen asenne on ollut se, että akka pihtaa jotain saadakseen.. yms. Tai että naisen seksuaaliset halut loppuu kun nainen saa lapsen.
Toisinpäinhän tuo ei toimi... eli jos miestä ei haluta, niin vika on tottakai naisessa.. sen lihomisessa, sen vanhenemisessa, sen samanlaisuudessa.." yleinen asenne on ollut se, että akka pihtaa jotain saadakseen.. yms. Tai että naisen seksuaaliset halut loppuu kun nainen saa lapsen."
Tuo vaan on väärä käsitys. Jos suhde on kunnossa, niin nainen ei "pihtaa". Eikä seksihalut lasten saamiseen lopu. Joskus vaan lisääntyy.
Naiset eivät huutele seksihaluistaan ympäriinsä, koska seksiä haluavia naisia nimitellään rumasti. Eli aina tämä sama juttu: jos nainen ei halua, ei hyvä. Jos nainen haluaa, ei hyvä. - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Toisinpäinhän tuo ei toimi... eli jos miestä ei haluta, niin vika on tottakai naisessa.. sen lihomisessa, sen vanhenemisessa, sen samanlaisuudessa..Taitaa olla monelle miehelle pelkkä defenssi, että nainen pihtaa ilkeyttään tai hyötymismielessä. Sillä tavalla saa syyn syyttää naista eikä tarvitse vilkaistakaan siihen kipeään mahdollisuuteen, että naisen pihtaaminen johtuisi miehestä.
Tiedän ainakin yhden tapauksen, missä kovalla libidolla varustettu mies ajautui eroon, koska seksihalut eivät sitten lopulta kohdanneet. Tarkemmin kun asiaa kyselin, niin kävi ilmi se ns. tavallinen tarina: nainen oli alkanut säännöstelemään seksiä. Lopulta kävi myös ilmi, että mies oli pornon suurkuluttaja ja oli pettänyt avioliittonsa aikana monet kerrat. Näitä tämä panosonni ei kuitenkaan nähnyt mitenkään ongelmana, ja ihan oikeasti kiukutteli, kun nainen laittoi lopulta sakset kiinni.
Äijä siis ihan pokkana tuhosi oman parisuhteensa hu*****malla ympäriinsä, mutta ei kantti kestänyt katsoa totuutta silmiin saati selvittää sitä ex-vaimonsa kanssa. Itse ihmettelen naista, että miten viitsi katsella moista edes niinkään pitkään kuin viitsi.
- Exp - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla monelle miehelle pelkkä defenssi, että nainen pihtaa ilkeyttään tai hyötymismielessä. Sillä tavalla saa syyn syyttää naista eikä tarvitse vilkaistakaan siihen kipeään mahdollisuuteen, että naisen pihtaaminen johtuisi miehestä.
Tiedän ainakin yhden tapauksen, missä kovalla libidolla varustettu mies ajautui eroon, koska seksihalut eivät sitten lopulta kohdanneet. Tarkemmin kun asiaa kyselin, niin kävi ilmi se ns. tavallinen tarina: nainen oli alkanut säännöstelemään seksiä. Lopulta kävi myös ilmi, että mies oli pornon suurkuluttaja ja oli pettänyt avioliittonsa aikana monet kerrat. Näitä tämä panosonni ei kuitenkaan nähnyt mitenkään ongelmana, ja ihan oikeasti kiukutteli, kun nainen laittoi lopulta sakset kiinni.
Äijä siis ihan pokkana tuhosi oman parisuhteensa hu*****malla ympäriinsä, mutta ei kantti kestänyt katsoa totuutta silmiin saati selvittää sitä ex-vaimonsa kanssa. Itse ihmettelen naista, että miten viitsi katsella moista edes niinkään pitkään kuin viitsi.
- ExpSeksihalut sekoitetaan usein seksiriippuvuuteen. On ihan tavallista, ettei seksihalut kohtaa. Mutta pornon suurkulutus ja vieraissajuokseminen kertoo seksiaddiktioista. Tyypillisesti nämä addiktit eivät näe itsessään mitään ongelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksihalut sekoitetaan usein seksiriippuvuuteen. On ihan tavallista, ettei seksihalut kohtaa. Mutta pornon suurkulutus ja vieraissajuokseminen kertoo seksiaddiktioista. Tyypillisesti nämä addiktit eivät näe itsessään mitään ongelmaa.
Hmm..ja mikä olisi se ongelma?
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm..ja mikä olisi se ongelma?
AsianVierestäEi addiktilla silloin (varmaankaan) ongelmaa ole, jos haluaa vain sinkkuna nussia ympäriinsä. Jos tuo addikti kuitenkin toivoo pitkäaikaista parisuhdetta, niin sen toiveen toteutumisen kyseinen addiktio tehokkaasti torpedoi. Niin, että ainakin parisuhdetta haluaville se aiheuttaa ongelmia.
Voi johtua hormoneista, sairauksista, asenteista, ristiriidoista, väsymyksestä, murheista, stressistä.. Monesta eri asiasta.
- Anonyymi
Ei ole ainakaan yksinäisille miehille mikään tabu. Tietysti olen ei-haluttava koska kukaan ei halua minua. Parisuhteissa ihmiset ovat toki herkempiä ajattelemaan kaikenlaisia hölmöyksiä.
Miten ratkaistaan ongelma, että naiset kiinnostuu miehestä pari vuotta ja miehet naisesta neljä vuotta?
Kaikki liitot on sovittava 2 vuoden määräaikaisiksi? Eli kahden vuoden välein katsotaan uusitaanko sopimus juuri näiden kahden sopijakumppanin välillä.Joku muuten Saksassa ehdotti että avioliitot tehtäisiin seitsemän vuotta kestäviksi ja sen jälkeen katsottaisiin mennäänkö uudelleen naimisiin...🤷♂️
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Joku muuten Saksassa ehdotti että avioliitot tehtäisiin seitsemän vuotta kestäviksi ja sen jälkeen katsottaisiin mennäänkö uudelleen naimisiin...🤷♂️
Turhaa. Itsekin olin 25v naimisissa ja sitten ero. Kätevää.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Joku muuten Saksassa ehdotti että avioliitot tehtäisiin seitsemän vuotta kestäviksi ja sen jälkeen katsottaisiin mennäänkö uudelleen naimisiin...🤷♂️
Mistähän tuo 7 vuotta on tempaistu?
Ehdottaisin kyllä lyhyempiä määräaikaisuuksia. Anonyymi kirjoitti:
Ehdottaisin kyllä lyhyempiä määräaikaisuuksia.Duu not nou.
Wwuwuw kirjoitti:
Duu not nou.
Töissä 7 vuotta samaa hommaa on sopivasti. Parisuhteissa usein tuntuu, että lyhyempikin pätkä riittäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottaisin kyllä lyhyempiä määräaikaisuuksia.Miksi ylipäänsä pitää mennä naimisiin ollenkaan?
Tuo ehdottaja ei taida olla ihan tavallinen Frau oder Herr Schneider. Anonyymi kirjoitti:
Miksi ylipäänsä pitää mennä naimisiin ollenkaan?
Tuo ehdottaja ei taida olla ihan tavallinen Frau oder Herr Schneider.Tuskinpa se homma siitä muuttuu, ollaanko avo- vai avioliitossa.
Tavallisuuden kestäminen on kova sana pidemmissä suhteissa.Anonyymi kirjoitti:
Ehdottaisin kyllä lyhyempiä määräaikaisuuksia.7 vuoden kriisin takia. Sanotaan, että 7 vuosi on kriisin paikka.
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Tuskinpa se homma siitä muuttuu, ollaanko avo- vai avioliitossa.
Tavallisuuden kestäminen on kova sana pidemmissä suhteissa.Minä taas rakastan tavallisuutta. Sellaista siis, jonka itse katson tavallisuudeksi.
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas rakastan tavallisuutta. Sellaista siis, jonka itse katson tavallisuudeksi.
Veikkaan että suurin osa ihmisistä haluaa nimenomaan sitä tavallisuutta.. ei mitään julkkis-bling-bling-vuoristorataa.. paitsi ehkä kerran vuodessa..
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas rakastan tavallisuutta. Sellaista siis, jonka itse katson tavallisuudeksi.
Se on hienoa sinulle. Mielestäni sukulainen asialle on arjensietokyky. Siinä puolestani minä olen hyvä. (Toki vain oma mielipide.)
- Anonyymi
Naisen seksuaalisuus on aina ollut tabu. Miehet eivät halua, että siitä puhutaan. Miehet haluavat hallita naisia.
- Anonyymi
Oikeassa olet. Ei oma kumppani aina tunnu haluttavalle. Miksi ei, se riippuu usein myös miehen käytöksestä joka ei toista kumppania miellytä. Ei liity pelkästään seksiin vaan kaikkeen muuhunkin käyttäytymiseen. Onko se fiksua vaiko ällöä toisen mielestä ja miten hän elämässä yleensäkin suhtautuu ja toimii ihmisten kanssa ja näin miehen arvostus alenee. Kyllä - naisen pitää arvostaa miestä jollakin tapaa että mies on haluttava. Aina ei ole kysymys pelkästään seksuaalisista haluista vaan taustalla vaikuttavista muista asioista.
- Anonyymi
En edes lukenut arviolta "suurin osa tyhmiä kannanottoja" osiota mutta ei se seksuaalisuus ole mikään miehen mittari siinä mielessä ettei kehtaa aina ajaa vanhaa autoakaan, ei ole mielenkiintoa ja haluaa uutta. Monet vaihtavat auton uudempaan ihan ajokokemuksen vuoksi kun vanhalla rassilla olisi tykittänyt menemään vuosia.
Uutuuden viehätys laittaa maksamaan vaikkei tarvetta olisi.
Naiset jotka syyllistävät miehiään jostain ihmeellisistä asioista eivät aina ymmärrä olevansa asioiden keskiössä. Jos mies ryyppää eikö hän kestä akkaansa vai mikä on? Eihän se ole pakko olla paskan kanssa mutta monet mieltävät elämäänsä väärin. Valitetaan kumppanista vaikka itse olisi se josta kumppanin vaikeuden olisivat lähtöisin. Vaikeita ovat ihmissuhteen ja myös sen sisällöstä kumpuavan seksuaalisuuden.
AsianVierestäTuo nyt on se tyypillisin näkökanta minkä esille tuot...🙄
Niin että kaikki se paska mitä mies milloinkin tekee johtuu naisesta...💤
Hyvät jutut kuitataan omiksi tekemisiksi ja sillä ratsastelee muutkin samaa sukupuolta olevat henkilöt, jos ymmärrät..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tuo nyt on se tyypillisin näkökanta minkä esille tuot...🙄
Niin että kaikki se paska mitä mies milloinkin tekee johtuu naisesta...💤
Hyvät jutut kuitataan omiksi tekemisiksi ja sillä ratsastelee muutkin samaa sukupuolta olevat henkilöt, jos ymmärrät..Taitaa jo aloitus olla asennevammainen ilman kommenttiani?
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Taitaa jo aloitus olla asennevammainen ilman kommenttiani?
AsianVierestäNiinkö?
Mielenkiintoista.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Niinkö?
Mielenkiintoista.Eikö olekin...
AsianVierestä.
- Anonyymi
Hassu huvitus oli tuossa sarjassa The Mandalorian... niinasw palkkamurhaaja, ja vauva-Yoda syö palloja....
- Anonyymi
Kymmallista kun joskus sain kolmekymppisenä paljonkin itseäni 10 v nuoremmilta naisilta alotteita yökerhoissa.
En oikein usko että on tabu vaan ennemminkin asia ei ole vielä "kaupallistettu." Tässä oli tieteellinen artikkeli kymmenen vuoden takaa ja ilmeisesti aika vähällä huomiolla. Kunhan joku tai mieluimmin useampi somejulkkis kertoo eron taustoista että aviomies ei enää sytyttänyt niin voisin kuvitella että kyllä asiaa aletaan puimaan. Pikkukakkosessa kerrotaan miten Elli lähti kun Rudolf ei enää säväyttänyt ja a-studiossa konsultit ja tähtisädeterapeutit kertovat miten kannattaa toimia.
Eihän tuon ymmärtäminen vaadi kuin muutaman sekunnin pysähdyksen ja katsoa asiaa kumppanin silmin. Vaikea kuvitella että minä vaikka työpäivän jälkeen kotiin tullessa olisin sellaisen näköinen että vaimo olisi minua riisunut katseellaan. Tuohon kun lisää ajan merkityksen jolloin se alkuhuuma on ehtinyt haihtua niin voi jo aavistella tarkemmin ne hetket jolloin parempi puolisko katseli sillä silmällä.
Vielä täytyy muistaa että vaikka muuten olisi puitteet kohdallaan niin ei se toinenkaan ole immuuni ulkoisille vaikutteille. Raskas työpäivä, ehkä taloudellisesti tiukkaa, murheita kaveripiirissä yms eli kohtuuton odottaa sieltä suunnasta aina itselle mieluisia peliliikkeitä.En lukenut juttua, olis ehkä pitänyt, mutten juurikaan arvosta Hatakkaa toimittajana, joten en lue.
Ensinnäkin väitän, että vastaava toimii myös toisinpäin, vain eri syistä. Haluttavuus ja haluaminen on kahden kauppa, ja suhteessa siitä on vastuussa kaksi osapuolta yhdessä. Jos ei yhteistä aluetta löydy, niin vaihtoehdot on aika selkeät.
Miesten todennettu haluttomuus suhteessa johtuu aivan vastaavista syistä, harvemmin kuitenkaan vaikka naisen jatkuvasta kännäämisestä tms. Mutta omilla kauniilla tavoillaan nainenkin osaa tehdä tilanteen sellaiseksi, että halut alkavat hupenemaan. Olisiko keskustelun paikka, ei mediassa, vaan siinä suhteessa?
Ja aina ei voi haluttaa. Sekin pitäisi hyväksyä, että tulee aikoja, pitkiäkin, jolloin halut on kateissa. Jos tilanteesta, suhteesta ylipäänsä osataan keskustella, niin halut voivat hyvinkin palailla, mutta se vaatii molemmilta vastaantuloa ja uskallusta puhua. Nimenomaan itsestä, laittaa itsensä peliin ja aIka harva uskaltaa lopulta.
Känni, krapula, ei ihme jos ei lähentelyt kiinnosta, ei ne miehenä itseäkään ihmeesti kiinnosta naisen taholta. Kömpelyys tai taitamattomuus on jo sitten ennemmin vastaanottavan osapuolen oma vika. Jos ei avaa kokemuksiaan toisen toiminnasta sille toiselle, niin peiliin saa katsoa syyllistä etsiessään. Jos ei anna mahdollisuutta oppia, on aika turha kuvitella, että toinen jotenkin taikaiskusta oppisi, kun riittävän pitkään ollaan haluttomia. Pitäisi osata lukea ajatuksia, kappas vaan?
Ja jos on avattu kokemuksia, eikä toinen ota kuuleviin korviinsa tai ainakaan halua tulla vastaan, opetella, niin jälleen vaihtoehdot on selkeät, mitä siinä murisemaan, selät vastakkain vaan ja menoksi.
Hatakan mukaan Hatakka on unohtanut aika penteleesti, etenkin laajemman perspektiivin asioihin, joita ei voi selittää vain yhden näkökulman puitteissa.- Anonyymi
Viimeisessä kappaleessa mielestäsi tiedät kuinka Hatakka on asiaa käsitellyt liian yksipuolisesti, vaikka et ole edes lukenut hänen artikkeliaan!
Melkoista itsensä kotottamista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisessä kappaleessa mielestäsi tiedät kuinka Hatakka on asiaa käsitellyt liian yksipuolisesti, vaikka et ole edes lukenut hänen artikkeliaan!
Melkoista itsensä kotottamista....korottamista...
- Anonyymi
Tämä sarjakuva kertoo melko hyvin mistä vaimon haluttomuudessa on kyse:
https://incels.wiki/images/6/6c/Redpillcomics44.jpg - Anonyymi
Miehen haluttavuus on ulkonäöstä kiinni. Rumia miehiä ei halua edes rumat naiset.
- Anonyymi
Eipä ne rumat miehetkään varsinaisesti vaikuta piirittävän kaltaisiaan rumia naisia.
- Anonyymi
Tutkimukseen/haastatteluun valitut olivat aika iäkkäitä. Vanhempien ihmisten totutut sopivuuskäsitykset?
Naisen seksuaalisuus on varmasti aina ongelma joillekin... Mutu kuitenkin , että yleinen tilanne on muuttunut ja muuttuu suvaitsevaisemmaksi. Tai siis tasa-arvoisemmaksi.
xLiner- Anonyymi
Hyvä huomio, ei kai moni nainen joka olisi syntynyt 1950-luvulla enää seksiä pystyisi harrastamaan. Nuorin vastaaja 55.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä huomio, ei kai moni nainen joka olisi syntynyt 1950-luvulla enää seksiä pystyisi harrastamaan. Nuorin vastaaja 55.
Trolli iski..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneekö 50-lukulaisten naisten emätin umpeen! 😳
Harmis!! Nyt selvisi sun 50-luvun naisten fanittaminen! Umpimuumeja! Joka reikä tukossa..
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Meneekö 50-lukulaisten naisten emätin umpeen! 😳
Harmis!! Nyt selvisi sun 50-luvun naisten fanittaminen! Umpimuumeja! Joka reikä tukossa..
xLinerEiköhän se tipu pois..🙃
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Eiköhän se tipu pois..🙃
Niin joo... Tietysti. Piirakkaa vaan leipomaan!
xLiner
- Anonyymi
Termistori ja Terminaattori ovat komponentteja, terminaattori katkaisee signaalin esim. verkkoliikenteessä ja termistori on lämmöstä resistanssia muuttava resisytori.
- Anonyymi
Niin tuollainen onkin hyvä kysymys: millä vuosituhannella sinä elät, millä vuosituhannella olet syntynyt?
vähän vanhanaikaiset ovat ajatukset jos olet syntynyt viime vuosituhannella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot28018468Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110590Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877733Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?4407196Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424688Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414301Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853504"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1263046Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972595Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit422508