Miksi palsta ei toimi

Enää entiseen malliin? Mikä ihme palstaan tuli tässä noin viikko sitten, kun joku ihmeen uudistus muutti ainakin itselläni koko Suomi24-sivuston sellaiseksi, ettei täällä näy enää mikään palsta tai mitkään kirjoitukset kunnolla.

Ainakaan itse en pysty edes vastaamaan yhteenkään keskusteluun tai viestiin, koska omalla sivustollani ei edes näy tota "Kommentoi"-kohtaa, kuten ei näy sitäkään, että koska kirjoitukset on kirjoitettu ja ketkä keskusteluun ovat vastanneet.

Onhan täällä ollut viikon aikana monia ihan asiallisia ja hyvätasoisiakin keskusteluja, kuten tänään mm. Periksen aloittama kirjoitus hänen vanhasta Jaguarista. Valitettavasti sitäkään keskustelua en voinut mitenkään kommentoida, kun ei näy mitään kohtaa, johon voisin oman viestini kirjoittaa.

Otin yhteyttä palstalle ja siellä antoivat vinkkiä, että mun pitäisi tyhjentää joku selaimen välimuisti. Olen kuitenkin tehnyt tämän asian jo varmaan kymmeniä kertoja, eikä tilanne ole muuttunut yhtään mihinkään. Oon myös kokeillut palstaa sekä Firefoxin ja Chromiumin selaimilla ja kummallakaan palsta ei toimu yhtään sen paremmin, vaan ihan yhtä surkeasti.

Tähänkään keskusteluun en pysty itse mitään vastaamaan, enkä edes pysty lukemaan tätä ilmestynyttä kirjoitusta loppuun asti, kun jostain syystä palsta ei edes avaa tota "lue lisää"-kohtaa.

5

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko ongelma pelkästään sisäänkirjautuneena, vai anonyyminäkin? Mystistä.

• Anonyymi

Olen aina anonyymi (en ole aloittaja) ja olen pystynyt kommentoimaan haluamiani viestejä.

Onkohan aloittaja saanut "bannit" Suomi24:lle määräajaksi? Kesällä minulla oli 24 h:n bannit, kun onnistuin yhteishaussa. Silloin olin vastaavassa tilanteessa kuin aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aina anonyymi (en ole aloittaja) ja olen pystynyt kommentoimaan haluamiani viestejä.

Onkohan aloittaja saanut "bannit" Suomi24:lle määräajaksi? Kesällä minulla oli 24 h:n bannit, kun onnistuin yhteishaussa. Silloin olin vastaavassa tilanteessa kuin aloittaja.

Tuskin on bannit syynä. Muutamana päivänä kirjoitettaessani ei oo näkynyt kirjoittajien kellonaikoja, ihan kuin olisin keskustellut yhden kirjoittajan kanssa. Kaikki on mahdollista enkä epäile nykyään enää mitään mystistä. Kyse ei ollut tästä palstasta.
        Maku mennyt tähän hermannikerhon salaseuraan!

• Anonyymi

Voi auttaa jos menet selaimen asetuksiin ja privacy, sitten poistat aina kaikki sieltä selaimen ja tietokoneen muistista, evästeet ja kaikki aina.

• Anonyymi

Mutta on kyllä niin hyvä ilmeily-elokuva tuo Ace Ventura - Luonto kutsuu.... tuohon The Mandalorian sarjaan olen kyllä nyt ihastunut edellisessä jaksossa oli hiekkalohikäärme aika suuri, nyt oli hämähäkkejä ja x-wing -koneita... tuokin huvitti kun itsellä on sellainen peli: X-Wing vs Tie-Fighter... ääni kun ne ampuvat on samanlainen, ampuivat niitä hämähäkkejä hahhaaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2130
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1903
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1332
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1150
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      952
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      899
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe