Enää entiseen malliin? Mikä ihme palstaan tuli tässä noin viikko sitten, kun joku ihmeen uudistus muutti ainakin itselläni koko Suomi24-sivuston sellaiseksi, ettei täällä näy enää mikään palsta tai mitkään kirjoitukset kunnolla.
Ainakaan itse en pysty edes vastaamaan yhteenkään keskusteluun tai viestiin, koska omalla sivustollani ei edes näy tota "Kommentoi"-kohtaa, kuten ei näy sitäkään, että koska kirjoitukset on kirjoitettu ja ketkä keskusteluun ovat vastanneet.
Onhan täällä ollut viikon aikana monia ihan asiallisia ja hyvätasoisiakin keskusteluja, kuten tänään mm. Periksen aloittama kirjoitus hänen vanhasta Jaguarista. Valitettavasti sitäkään keskustelua en voinut mitenkään kommentoida, kun ei näy mitään kohtaa, johon voisin oman viestini kirjoittaa.
Otin yhteyttä palstalle ja siellä antoivat vinkkiä, että mun pitäisi tyhjentää joku selaimen välimuisti. Olen kuitenkin tehnyt tämän asian jo varmaan kymmeniä kertoja, eikä tilanne ole muuttunut yhtään mihinkään. Oon myös kokeillut palstaa sekä Firefoxin ja Chromiumin selaimilla ja kummallakaan palsta ei toimu yhtään sen paremmin, vaan ihan yhtä surkeasti.
Tähänkään keskusteluun en pysty itse mitään vastaamaan, enkä edes pysty lukemaan tätä ilmestynyttä kirjoitusta loppuun asti, kun jostain syystä palsta ei edes avaa tota "lue lisää"-kohtaa.
Miksi palsta ei toimi
5
90
Vastaukset
Onko ongelma pelkästään sisäänkirjautuneena, vai anonyyminäkin? Mystistä.
- Anonyymi
Olen aina anonyymi (en ole aloittaja) ja olen pystynyt kommentoimaan haluamiani viestejä.
Onkohan aloittaja saanut "bannit" Suomi24:lle määräajaksi? Kesällä minulla oli 24 h:n bannit, kun onnistuin yhteishaussa. Silloin olin vastaavassa tilanteessa kuin aloittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina anonyymi (en ole aloittaja) ja olen pystynyt kommentoimaan haluamiani viestejä.
Onkohan aloittaja saanut "bannit" Suomi24:lle määräajaksi? Kesällä minulla oli 24 h:n bannit, kun onnistuin yhteishaussa. Silloin olin vastaavassa tilanteessa kuin aloittaja.Tuskin on bannit syynä. Muutamana päivänä kirjoitettaessani ei oo näkynyt kirjoittajien kellonaikoja, ihan kuin olisin keskustellut yhden kirjoittajan kanssa. Kaikki on mahdollista enkä epäile nykyään enää mitään mystistä. Kyse ei ollut tästä palstasta.
Maku mennyt tähän hermannikerhon salaseuraan!
- Anonyymi
Voi auttaa jos menet selaimen asetuksiin ja privacy, sitten poistat aina kaikki sieltä selaimen ja tietokoneen muistista, evästeet ja kaikki aina.
- Anonyymi
Mutta on kyllä niin hyvä ilmeily-elokuva tuo Ace Ventura - Luonto kutsuu.... tuohon The Mandalorian sarjaan olen kyllä nyt ihastunut edellisessä jaksossa oli hiekkalohikäärme aika suuri, nyt oli hämähäkkejä ja x-wing -koneita... tuokin huvitti kun itsellä on sellainen peli: X-Wing vs Tie-Fighter... ääni kun ne ampuvat on samanlainen, ampuivat niitä hämähäkkejä hahhaaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536